GuidZP400 |
d2715f28-6840-445f-a471-fee4b380488b
|
Biuletyn |
548729-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
|
Regon |
34087521200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Władysława Łokietka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Toruń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy email |
centrum@centrumnowoczesnosci.org.pl
|
Adres strony url |
http://www.centrumnowo.kei.pl/
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://www.centrumnowo.kei.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Centra innowacyjnej Edukacji (tzw. Minikoperniki), podprojekt Adaptacja budynków zlokalizowanych przy ul. W. Łokietka w Toruniu na potrzeby Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy, instytucji kultury prowadzącej innowacyjną edukację w regionie kujawsko-pomorskim
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.centrumnowo.kei.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.centrumnowo.kei.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy ul. Władysława Łokietka 5, 87 – 100 Toruń, V piętro, Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Działania informacyjno-promocyjne realizowane na potrzeby projektu Centra innowacyjnej Edukacji (tzw. Minikoperniki), podprojekt „Adaptacja budynków zlokalizowanych przy ul. W. Łokietka w Toruniu na potrzeby Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy, instytucji kultury prowadzącej innowacyjną edukację w regionie kujawsko-pomorskim
|
Numer referencyjny |
CNMW.DK-A.3410.2.2018
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie działań promocyjno-informacyjnych na potrzeby realizacji projektu Centra innowacyjnej Edukacji (tzw. Minikoperniki), podprojekt „Adaptacja budynków zlokalizowanych przy ul. W. Łokietka w Toruniu na potrzeby Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy, instytucji kultury prowadzącej innowacyjną edukację w regionie kujawsko-pomorskim świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości obiektu Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy w Toruniu.
2. Postępowanie prowadzone jest w trzech częściach:
Część 1. Druk materiałów promocyjnych typu BTL wraz z ich dystrybucją.
Część 2. Zredagowanie artykułów prasowych wraz z ich publikacją oraz wyprodukowanie spotów video wraz z ich emisją.
Część 3. Zorganizowanie pikniku dla dzieci i młodzieży wraz z przeprowadzeniem działań promocyjnych.
3. Wszystkie działania muszą być zgodne z wytycznymi POIiŚ w zakresie promocji. Wytyczne dot. informacji i promocji dla projektów realizowanych w ramach POIiŚ są dostępne na stronie http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/.
(http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/podrecznik-wnioskodawcy-i-beneficjenta-programow-polityki-spojnosci-2014-2020-w-zakresie-informacji-i-promocji/)
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36a ust. 2 ustawy.
|
Cpv glowny przedmiot |
79342200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-15T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 niniejszej SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
CZĘŚĆ 1
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 niniejszej SIWZ.
CZĘŚĆ 2
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenie (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) oraz aktualną polisę lub inny dokument, potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli posiada on ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia.
CZĘŚĆ 3
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenie (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) oraz aktualną polisę lub inny dokument, potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli posiada on ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
CZĘŚĆ 1
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 niniejszej SIWZ.
CZĘŚĆ 2
W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej trzy usługi, których przedmiotem było (jest) zredagowanie co najmniej trzech artykułów prasowych wraz z ich opublikowaniem w prasie o zasięgu krajowym oraz wyprodukowanie trzech spotów wideo wraz z ich emisją na antenie o zasięgu krajowym o wartości nie mniejszej niż 3.000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz przedstawi dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W odniesieniu do każdej wskazanej w wykazie usługi wykonawca winien podać ich wartości, przedmioty, daty wykonania, odbiorców i miejsca publikacji artykułów i emisji spotów oraz przedstawi dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ponadto wykonawca wraz z wykazem usług przedstawi artykuły oraz spoty wideo będące przedmiotem realizacji wskazanych w wykazie usług. Wykaz wykonanych usług stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Zamawiający wymaga aby artykuły oraz spoty wideo zostały załączone do oferty na nośniku pamięci zewnętrznej typu płyta CD / DVD lub pendrive.
CZĘŚĆ 3
W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi, których przedmiotem było (jest) zorganizowanie wydarzeń kulturalnych i / lub popularno-naukowych dla dzieci, o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz przedstawi dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Poprzez wydarzenie kulturalne zamawiający rozumie działanie/event z zakresu działalności kulturalnej (takie jak koncert, spotkanie autorskie, prelekcja, piknik), spójne tematycznie (kultura), organizacyjnie i przestrzennie. Może być samodzielne lub składać się na większą całość. Składa się z kilku usług lub dóbr, prezentowanych przez organizatora.
Poprzez wydarzenie popularnonaukowe zamawiający rozumie działanie z zakresu popularyzacji nauki (piknik, spotkanie z naukowcem, wykład, festiwal nauki), które wykorzystuje zasoby wiedzy naukowej powszechnie uznanej i ustalonej, aby kształcić u odbiorcy umiejętności przydatne w mniejszym lub większym stopniu w życiu codziennym i zawodowym. Wydarzenie kładzie nacisk na naukę rozumianą jako proces badawczy, omawia kluczowe (wybrane przez organizatora) zagadnienia nauki, wskazuje na problemy naukowe oraz kwestie dyskusyjne.
W odniesieniu do każdej wskazanej w wykazie usługi wykonawca winien podać ich wartości, przedmioty, daty wykonania, odbiorców oraz przedstawi dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz wykonanych usług stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
3) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę określoną w odniesieniu do każdej z części na jedno i wszystkie zdarzenia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
4) formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ,
5) dowód wniesienia wadium,
6) zaakceptowany dokument Istotne postanowienia umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ,
7) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – w przypadku, gdy wykonawcy składają wspólną ofertę,
8) stosowne pełnomocnictwo(a) potwierdzające, że dana osoba nie wymieniona w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności jest upoważniona do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu,
9) wykaz podwykonawców stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ
10) spoty video i artykuły reklamowe, o których mowa w rozdziale V część 2 ust. 1 lit. b
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez wykonawcę wadium odpowiednio w wysokości:
Część 2. 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)
Część 3. 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089).
4. W przypadku kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z opisem „Wadium w postępowaniu na „Działania informacyjno-promocyjne realizowane na potrzeby projektu Centra innowacyjnej Edukacji (tzw. Minikoperniki), podprojekt „Adaptacja budynków zlokalizowanych przy ul. W. Łokietka w Toruniu na potrzeby Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy, instytucji kultury prowadzącej innowacyjną edukację w regionie kujawsko-pomorskim” na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Millenium S.A. nr 63 1160 2202 0000 0002 1660 5229.
Dane do przelewów zagranicznych:
1) Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy (nazwa instytucji otrzymującej przelew);
2) ul. Władysława Łokietka 5, 87-100 Toruń, Polska (adres instytucji otrzymującej przelew);
3) PL63 1160 2202 0000 0002 1660 5229 (numer IBAN konta bankowego zamawiającego);
4) BIC/SWIFT CODE: BIGBPLPWXXX (BIC/SWIFT kod banku, w którym zamawiający posiada rachunek).
Zamawiający będzie uważał za skuteczne wniesione w ten sposób wadium tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
5. W przypadku wadium wnoszonego w formach, o których mowa w ust. 3 pkt 2-5 należy w ofercie złożyć kopię dokumentu a oryginał dostarczyć w miejscu składania ofert najpóźniej do końca terminu składania ofert.
6. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne prawo (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, w terminie związania ofertą zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.
7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy.
8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
a) w zakresie zmiany danych wynikających z przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących zastępstwem prawnym pod tytułem ogólnym – zmiana taka wymaga aneksu do Umowy, b) w zakresie rezygnacji Zamawiającego z części pracy w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia, wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia (w powyższym przypadku Wykonawca przygotuje przy udziale Zamawiającego protokół sporządzony na dzień rezygnacji, w którym Strony określą prace, z wykonania których Zamawiający zrezygnował oraz wysokość kwoty, o którą zostanie obniżone wynagrodzenie odpowiednio do warunków płatności określonych w umowie, proporcjonalnie do zmniejszonego zakresu).
b) w zakresie zmiany terminu wykonania Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego.
c) w zakresie zmiany sposobu realizacji zamówienia wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy.
2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w pkt 1 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
3. Każdorazowo o wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę umowy Wykonawca zobowiązany jest pisemnie poinformować Zamawiającego, z podaniem faktycznego uzasadnienia wniosku o zmianę umowy.
4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, w formie pisemnego aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany (poza wyjątkami opisanymi powyżej).
5. Niżej określone zmiany:
a) zmiany adresu, nazwy, osób reprezentujących Wykonawcę - zmiana taka nie wymaga
aneksu do Umowy,
b) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wprowadzonej powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę – zmiana taka nie wymaga zmiany Umowy.
6. Istotna zmiana Umowy dokonana z naruszeniem przepisu powyższego jest nieważna.
|
IV 4 4 data |
2018-04-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 5 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Druk materiałów promocyjnych typu BTL wraz z ich dystrybucją.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1) Druk i dystrybucja plakatów - Format B1, Kreda mat, Gramtura: 135 g Kolor jednostronny, Projekt dostarczony przez zamawiającego, Ilość: 5 000 szt., łączna liczba projektów 5 po 1000 szt. plakatów na projekt termin dostawy: III kwartał 2018. Wykonawca ma 7 dni roboczych na wydrukowanie plakatów od momentu otrzymania gotowego (spełniającego wymagania pliku do druku) projektu.
Uwaga: Wycena powinna obejmować również koszt ekspozycji. Zakłada się ekspozycję po min. 150 plakatów miesięcznie na okres 14 dni w miejscach wskazanych w ofercie Wykonawcy.
2) Flaga - Flaga przenośna typu winder z oznaczeniem nazwy projektu, wersja teleskopowa o wymiarze do 3m, podstawka do zamontowania flagi, Projekt dostarczony przez zamawiającego, Ilość: 10szt., termin dostawy: III kwartał 2018. Wykonawca na dostarczenie produktu ma maksymalnie 14 dni roboczych liczonych od momentu otrzymania gotowego (spełniającego wymagania pliku do druku) projektu.
Uwaga: flagi należy dostarczyć do siedziby Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy.
3) Papier firmowy - A4, Preprint90 g, Kolor jednostronny, Projekt dostarczony przez zamawiającego, Ilość: 10 000 szt., termin dostawy: III kwartał 2018. Wykonawca na dostarczenie produktu ma maksymalnie 14 dni roboczych liczonych od momentu otrzymania gotowego (spełniającego wymagania pliku do druku) projektu.
Uwaga: papier firmowy należy dostarczyć do siedziby Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy.
4) Rollup - Konstrukcja aluminiowa, Wymiary 1m x 2m, Grafika jednokolorowa, Torba transportowa w zestawie, Projekt dostarczony przez zamawiającego, Ilość: 10 szt., termin dostawy: III kwartał 2018. Wykonawca na dostarczenie produktu ma maks. 14 dni roboczych liczonych od momentu otrzymania gotowego (spełniającego wymagania pliku do druku) projektu.
Uwaga: rollupy należy dostarczyć do siedziby Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy.
5) Ulotki - Ulotka A4 do A5, Kreda błysk 130g, Druk dwustronny 4/4, Pełen kolor, Projekt dostarczony przez zamawiającego, Ilość: 50 000 szt., termin dostawy: III kwartał 2018, Ilość: 100 000 szt., termin dostawy: III kwartał 2019. Jeden projekt dla ilości 50 000 szt., drugi dla 100 000 szt. Wykonawca na dostarczenie produktu ma maksymalnie 14 dni roboczych liczonych od momentu otrzymania gotowego (spełniającego wymagania pliku do druku) projektu.
Uwaga: ulotki należy dostarczyć do siedziby Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy.
6) Stojak na ulotki - Stabilny wolnostojący stojak na ulotki A5, wysokość: do 180 cm, podstawa: min. 30 x 40cm, Ilość: 5 szt., termin dostawy: III kwartał 2019 wraz z pierwszą partią ulotek. Wykonawca na dostarczenie produktu ma maksymalnie 14 dni roboczych liczonych od momentu złożenia zamówienia.
Uwaga: stojaki należy dostarczyć do siedziby Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy.
Pozostałe wymagania dotyczące każdej z części:
1. Wszystkie przeprowadzane działania lub wykonywane dostawy musza być zgodne z Zasadami promocji i oznakowania projektów dofinansowanych z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Umowa o dofinansowanie, której dotyczy niniejsze postępowanie została zawarta przed 31 grudnia 2017 roku. Wszystkie zasady znajdą Państwo na stronie internetowej Programu --> https://www.pois.gov.pl/strony/o-programie/promocja/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-w-programie/
2. Zlecenia będą przesyłane wykonawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w umowie. Zlecenia będą zawierać wszelkie informacje niezbędne do jego realizacji.
3. Zamawiający zastrzega, że jest zobowiązany zapłacić tylko i wyłącznie za zlecenia zaakceptowane i zlecone do realizacji
4. Zamawiający zastrzega, że może zrezygnować z realizacji części pozycji wchodzących w skład każdej z części, lub zmienić termin realizacji w przypadku gdy:
1) Termin realizacji projektu ulegnie zmianie.
2) Opóźnienia w realizacji zadań objętych projektem sprawią, że realizacja działań wskazanych w niniejszym załączniku stanie się bezprzedmiotowa.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zredagowanie artykułów prasowych wraz z ich publikacją oraz wyprodukowanie spotów video wraz z ich emisją.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
92111200-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
1) Artykuł prasowy (sponsorowany) w dzienniku o zasięgu ogólnopolskim - Min. wielkość artykułu: ½ strona, Pełen kolor, min. 1 zdjęcie, Opracowanie treści artykułu należy do wykonawcy, Ilość: 8 szt., termin dostawy: co najmniej raz w kwartale w latach 2018-2019 . Na wykonanie usługi Wykonawca ma 30 dni roboczych od momentu zaakceptowania artykułu artykułu przez Zamawiającego.
Uwaga: Treść i projekt wykonawca skonsultuje z zamawiającym. Każdorazowo zamawiający i wykonawca zgłoszą uwagi i/lub dokonają poprawek w terminie 3 dni roboczych od dnia przesłania projektu artykułu i/lub uwag do projektu artykułu. Zamawiający i wykonawca uznają artykuł za gotowy do publikacji w momencie, kiedy zamawiający nie będzie miał do niego żadnych uwag.
2) Spot video promujący projekt - kompleksowa produkcja spotu format: Full HD (1920x1080), czas trwania: 1 x 30 sek., 1 x 3 min., 1 x 5 min., 1 x 15 min, termin dostawy: I-III kwartał 2019. Na wykonanie usługi Wykonawca ma 30 dni roboczych od momentu zaakceptowania scenariusza spotu przez Zamawiającego.
Uwaga: spoty mogą zawierać powtórzone treści. - proszę podać wycenę dla całości realizacji (4 klipy we wskazanych czasach) - nie dla poszczególnych długości klipu. Usługa w tej pozycji obejmować musi przygotowanie scenariusza, koszty lektora, licencji na utwory słowno-muzyczne użyte w spotach. W ramach usługi musi istnieć możliwość zgłoszenia przez zamawiającego sugerowanych uwag/poprawek. Poprawki należy wprowadzić w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych. Pierwsze dwie powinny być wykonane bezpłatnie.
Spot video + emisja na antenie telewizji o zasięgu ogólnopolskim - Min. emisji spotu o długości 30sek. - 3 x dziennie przez 5 dni roboczych, ilość emisji: 15, termin realizacji: I- III kwartał 2019. Na wykonanie usługi Wykonawca ma 30 dni roboczych od momentu zaakceptowania spotu przez Zamawiającego
Uwaga: Wykonawca może przedstawić wycenę dla emisji w kilku stacjach telewizyjnych o zasięgu ogólnopolskim.
Pozostałe wymagania dotyczące każdej z części:
1. Wszystkie przeprowadzane działania lub wykonywane dostawy musza być zgodne z Zasadami promocji i oznakowania projektów dofinansowanych z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Umowa o dofinansowanie, której dotyczy niniejsze postępowanie została zawarta przed 31 grudnia 2017 roku. Wszystkie zasady znajdą Państwo na stronie internetowej Programu --> https://www.pois.gov.pl/strony/o-programie/promocja/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-w-programie/
2. Zlecenia będą przesyłane wykonawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w umowie. Zlecenia będą zawierać wszelkie informacje niezbędne do jego realizacji.
3. Zamawiający zastrzega, że jest zobowiązany zapłacić tylko i wyłącznie za zlecenia zaakceptowane i zlecone do realizacji
4. Zamawiający zastrzega, że może zrezygnować z realizacji części pozycji wchodzących w skład każdej z części, lub zmienić termin realizacji w przypadku gdy:
1) Termin realizacji projektu ulegnie zmianie.
2) Opóźnienia w realizacji zadań objętych projektem sprawią, że realizacja działań wskazanych w niniejszym załączniku stanie się bezprzedmiotowa.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zorganizowanie pikniku dla dzieci i młodzieży wraz z przeprowadzeniem działań promocyjnych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
79952100-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1) Piknik na zakończenie projektu - Kompleksowa organizacja Pikniku na zakończenie projektu, w tym co najmniej: udział znanego popularyzatora nauki, który przeprowadzi pokazy z zakresu edukacji kulturalnej, pokaz laserowy, tancerze podświetleni ledami, termin realizacji III kwartał 2019. Wydarzenie odbędzie się w godz. 10:00-18:00 przed budynkiem zlokalizowanym przy ul. Władysława Łokietka 1-3 w Toruniu. Wystąpienie popularyzatora odbędzie się nie mniej niż 3 razy. Długość wystąpienia (dopuszczalne formy: wykład, prezentacja, interaktywne stanowiska) będzie nie dłuższa niż 30 minut.
Uwaga: Przed dostarczeniem produktu, wykonawca przedstawi i skonsultuje z zamawiającym scenariusz wydarzenia. Wydarzenie będzie trwało jeden dzień. Nie dłużej niż 8 godzin roboczych.
2) Reklama pikniku na zakończenie projektu – Artykuły sponsorowane w mediach lokalnych (prasa, radio, telewizja): min. 1 artykuł na 1/2 strony w prasie na miesiąc przed planowaną datą pikniku (bez sobót i niedziel); min. 4 emisje dziennie spotu o długości do 30 sek. w radiowych stacjach lokalnych o największym zasięgu na podstawie aktualnych badań słuchalności na miesiąc przed planowaną datą pikniku (bez sobót i niedziel); min. 2 spoty o długości do 30 sek. na antenie telewizji regionalnej na miesiąc przed planowaną datą pikniku (bez sobót i niedziel). Artykuły sponsorowane min. w jednym dzienniku o zasięgu ogólnopolskim: min. 1 artykuł na 1/2 strony na miesiąc przed planowaną datą pikniku. Na wykonanie usługi Wykonawca ma 30 dni roboczych od momentu zaakceptowania artykułu artykułu przez Zamawiającego.
Uwaga: Treść i projekt wykonawca skonsultuje z zamawiającym. Każdorazowo zamawiający i wykonawca zgłoszą uwagi i/lub dokonają poprawek w terminie 3 dni roboczych od dnia przesłania projektu artykułu i/lub uwag do projektu artykułu. Zamawiający i wykonawca uznają artykuł za gotowy do publikacji w momencie, kiedy zamawiający nie będzie miał do niego żadnych uwag.
3) Druk i ekspozycja plakatów B1: Format B1, Kreda mat, Gramtura: 135 g Kolor jednostronny, Projekt dostarczony przez zamawiającego, Ilość: 400 szt. Wykonawca ma 7 dni roboczych na wydrukowanie plakatów od momentu otrzymania gotowego (spełniającego wymagania pliku do druku) projektu.
Uwaga: Wycena powinna obejmować również koszt ekspozycji na terenie największych miast w woj. kujawsko-pomorskim. Zakłada się ekspozycję po min. 20 plakatów w danym mieście na okres 3 tygodni. Rozpoczęcie ekspozycji: w czwartym lub trzecim tygodniu przed planowaną datą pikniku w miejscach wskazanych w ofercie Wykonawcy.
4) Druk i ekspozycja billboardów w miastach wojewódzkich: kujawsko-pomorskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie, wielkopolskie, mazowieckie: wydrukowanie i ekspozycja billboardów w miastach wojewódzkich: łącznie 6 sztuk (Bydgoszcz, Gdańsk, Toruń, Olsztyn, Poznań, Warszawa). Na wykonanie usługi Wykonawca ma 30 dni roboczych od momentu zaakceptowania spotu przez Zamawiającego, przy czym ekspozycja powinna trwać miesiąc przed planowaną datą wydarzenia, po akceptacji lokalizacji przez zamawiającego.
Pozostałe wymagania dotyczące każdej z części:
1. Wszystkie przeprowadzane działania lub wykonywane dostawy musza być zgodne z Zasadami promocji i oznakowania projektów dofinansowanych z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Umowa o dofinansowanie, której dotyczy niniejsze postępowanie została zawarta przed 31 grudnia 2017 roku. Wszystkie zasady znajdą Państwo na stronie internetowej Programu --> https://www.pois.gov.pl/strony/o-programie/promocja/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-w-programie/
2. Zlecenia będą przesyłane wykonawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w umowie. Zlecenia będą zawierać wszelkie informacje niezbędne do jego realizacji.
3. Zamawiający zastrzega, że jest zobowiązany zapłacić tylko i wyłącznie za zlecenia zaakceptowane i zlecone do realizacji
4. Zamawiający zastrzega, że może zrezygnować z realizacji części pozycji wchodzących w skład każdej z części, lub zmienić termin realizacji w przypadku gdy:
1) Termin realizacji projektu ulegnie zmianie.
2) Opóźnienia w realizacji zadań objętych projektem sprawią, że realizacja działań wskazanych w niniejszym załączniku stanie się bezprzedmiotowa.
|
| |