Modernizacja Domu Kultury w Pastwiskach i zaadaptowanie jego części na Regionalne Centrum Pamięci Kardynała Wojtyły

Data publikacji 2018-04-20
Data zakończenia 2018-05-07 00:00:00
Instytucja Gmina Zarszyn
Miejscowość Zarszyn
Województwo podkarpackie
Branża
  • Sprzęt elektroniczny,
  • Kłódki i łańcuchy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548696-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452123009, 317100006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja operacji: Modernizacja Domu Kultury w Pastwiskach i zaadaptowanie jego części na Regionalne Centrum Pamięci Kardynała Wojtyły- współfinansowanej
z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020. Operacja w ramach podziałania 19.2 Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność.

W zakresie rzeczowym operacji jest wykonanie:

1.1. Część nr 1. Nazwa: Roboty budowlane

1.1.1 Regionalne Centrum Kardynała Wojtyły, pow. 197,65 m2
1) Zakres robót obejmuje wykonanie:
a ) instalacja elektryczna
b) Instalacja odgromowa i wyrównawcza
c) Instalacja C.O
d) Instalacja wodno kanalizacyjna
e) Ściany fundamentowe

1.1.2. Sala konferencyjno widowiskowa , pow. 121,90 m2
1) Wykonanie robót remontowo-budowlanych, w zakresie:
a) obłożenie ścian płytami GKF na Sali i na scenie
b) obłożenie płytami GKF sufitu Sali i sufitu sceny
c) montaż barierek na klatce schodowej i na górnym podeście
2) Roboty elektryczne
a) instalacja elektryczna sceny
b) instalacja elektryczna Sali
c instalacja elektryczna we wnęce na Sali
d) instalacja oświetleniowa sala + scena
3)Wyposażenie
a ) dostawa i montaż projektora
b) dostawa i montaż ekranu 4-metrowego
c) dostawa i montaż głośników do zabudowy sufitowej
d) dostawa i montaż mikser, mikrofony bezprzewodowe

1.1.3. Zagospodarowanie terenu wokół Regionalnego Centrum Kardynała Wojtyły
1) Budowa siłowni zewnętrznej
a)Urządzenia siłowni:
- wyciąg górny
- orbitrek
- wioślarz
- prasa nożna
- rower
2) Wykonanie 9- miejsc postojowych
3) Wykonanie ogrodzenia z siatki ogrodzeniowej- 51,7 m
4) Zagospodarowanie przestrzeni wokół budynku( alejki, ławki, sadzenie drzew i krzewów, lampy parkowe)

1.2. Część nr 2. Nazwa: Wyposażenie Centrum Pamięci Kardynała Wojtyły

1.2.1 Zakup, dostawa i montaż gablot ekspozycyjnych
1)Gabloty wysokie wolnostojące, przeszklone z górnym oświetleniem LED- 2 szt.
2)Regały wysokie wolnostojące- 3szt.
3)Gablota stojąca- 1 szt.
1.2.2.Zakup, dostawa i montaż systemu ścianek wystawienniczo- ekspozycyjnych- 25 szt.
1.2.3. Zakup, dostawa i montaż systemu oświetleniowego
1)Gablota stolikowa z obudową na monitor- 3 szt.
2)Monitor dotykowy do zabudowy- 3 szt.
3)Urządzenie odtwarzające materiały video-3 szt.
4)Router zarządzający systemem wyświetlania prezentacji-1 szt.
5)Słuchawki bezprzewodowe bluetooth- 3szt.
6)Fotel stanowiskowy- 3szt.
1.2.4. Zakup, dostawa i montaż stanowiska audiowizualnych
1) Oświetlenie ogólne:
a)Oprawy oświetleniowe wraz z dedykowanymi świetlówkami – 6 szt.
2) Oświetlenie precyzyjne:
a)Projektory ekspozycyjne, ledowe, ruchome (18 szt.) wraz z szynoprzewodami (15m)
b)Projektory stanowiskowe, ledowe, z systemem mocowania (19 szt.)
3) Oświetlenie awaryjne- 2 szt.
4) Oświetlenie ewakuacyjne- 1 szt.
5)Okablowanie i elementy montażowe
1.2.5. Zakup, dostawa i montaż systemu nagłośnieniowego
1) Pełnopasmowy zestaw głośników 4 szt.
2)Cyfrowy mikser ze wzmacniaczem mocy- 1 szt.
3)Odtwarzacz CD, DVD,MP3, MP4, USB- 1 szt.
4)Strefowy regulator głośności- 2 szt.
5)Natynkowe puszki montażowe- 2 szt.
6) System bezprzewodowy z mikrofonem dynamicznym- 1 szt.
7) Okablowanie i elementy montażowe
1.2.6. Zakup, dostawa i montaż podestu ekspozycyjnego
1) Podest o wymiarach 320x 260 cm
1.2.7. Zakup, dostawa materiałów do aranżacji ekspozycyjnej
1) Manekiny pełno osobowe , męski do aranżacji przestrzeni panoramicznej – 3 szt.
2) Druk na folii samoprzylepnej – 150m2
3) Przeszklenie aranżacji panoramicznej – 1 szt.
4) Belka dębowa
5) Sztuczna trawa klasy Premium – rolka 400x600mm
1.2.8. Zakup, dostawa i montaż systemu klimatyzacji wnętrza
1) Klimatyzator kasetonowy, 4 kierunkowy nawiew powietrza- 2 szt.
2) Jednostka zewnętrzna- 2 szt.
3) Panel maskujący- 2 szt.
4) Okablowanie i elementy montażowe
1.2.9. Zakup, dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamaniowej i pożarowej
1) Centrala- 1 szt.
2) Manipulator- 1 szt.
3) Expander- 1 szt.
4) Akumulator- 1 szt.
5) Czujki dymi – 4 szt.
6) Czujki ruchu- 5 szt.
7) Sygnalizator zew.- 1 szt.
8) Okablowanie i elementy montażowe
1.2.10. Zakup i dostawa schodołazu dla niepełnosprawnych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 47fe5018-f778-40b5-9702-5976961c9a83
Biuletyn 548696-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Zarszyn
Zamawiajacy adres ulica ul. Bieszczadzka
Zamawiajacy adres numer domu 74
Zamawiajacy miejscowosc Zarszyn
Zamawiajacy kod pocztowy 38530
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 13/ 4671038
Zamawiajacy email przetargi@zarszyn.pl
Adres strony url www.zarszyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, operacja w ramach podziałania 19.2 Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zarszyn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej na adres zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Zarszyn, ul. Bieszczadzka 74, 38-530 Zarszyn
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja Domu Kultury w Pastwiskach i zaadaptowanie jego części na Regionalne Centrum Pamięci Kardynała Wojtyły
Numer referencyjny ZP.271.1.2018
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest realizacja operacji: Modernizacja Domu Kultury w Pastwiskach i zaadaptowanie jego części na Regionalne Centrum Pamięci Kardynała Wojtyły- współfinansowanej z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020. Operacja w ramach podziałania 19.2 Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność. W zakresie rzeczowym operacji jest wykonanie: 1.1. Część nr 1. Nazwa: Roboty budowlane 1.1.1 Regionalne Centrum Kardynała Wojtyły, pow. 197,65 m2 1) Zakres robót obejmuje wykonanie: a ) instalacja elektryczna b) Instalacja odgromowa i wyrównawcza c) Instalacja C.O d) Instalacja wodno kanalizacyjna e) Ściany fundamentowe 1.1.2. Sala konferencyjno widowiskowa , pow. 121,90 m2 1) Wykonanie robót remontowo-budowlanych, w zakresie: a) obłożenie ścian płytami GKF na Sali i na scenie b) obłożenie płytami GKF sufitu Sali i sufitu sceny c) montaż barierek na klatce schodowej i na górnym podeście 2) Roboty elektryczne a) instalacja elektryczna sceny b) instalacja elektryczna Sali c instalacja elektryczna we wnęce na Sali d) instalacja oświetleniowa sala + scena 3)Wyposażenie a ) dostawa i montaż projektora b) dostawa i montaż ekranu 4-metrowego c) dostawa i montaż głośników do zabudowy sufitowej d) dostawa i montaż mikser, mikrofony bezprzewodowe 1.1.3. Zagospodarowanie terenu wokół Regionalnego Centrum Kardynała Wojtyły 1) Budowa siłowni zewnętrznej a)Urządzenia siłowni: - wyciąg górny - orbitrek - wioślarz - prasa nożna - rower 2) Wykonanie 9- miejsc postojowych 3) Wykonanie ogrodzenia z siatki ogrodzeniowej- 51,7 m 4) Zagospodarowanie przestrzeni wokół budynku( alejki, ławki, sadzenie drzew i krzewów, lampy parkowe) 1.2. Część nr 2. Nazwa: Wyposażenie Centrum Pamięci Kardynała Wojtyły 1.2.1 Zakup, dostawa i montaż gablot ekspozycyjnych 1)Gabloty wysokie wolnostojące, przeszklone z górnym oświetleniem LED- 2 szt. 2)Regały wysokie wolnostojące- 3szt. 3)Gablota stojąca- 1 szt. 1.2.2.Zakup, dostawa i montaż systemu ścianek wystawienniczo- ekspozycyjnych- 25 szt. 1.2.3. Zakup, dostawa i montaż systemu oświetleniowego 1)Gablota stolikowa z obudową na monitor- 3 szt. 2)Monitor dotykowy do zabudowy- 3 szt. 3)Urządzenie odtwarzające materiały video-3 szt. 4)Router zarządzający systemem wyświetlania prezentacji-1 szt. 5)Słuchawki bezprzewodowe bluetooth- 3szt. 6)Fotel stanowiskowy- 3szt. 1.2.4. Zakup, dostawa i montaż stanowiska audiowizualnych 1) Oświetlenie ogólne: a)Oprawy oświetleniowe wraz z dedykowanymi świetlówkami – 6 szt. 2) Oświetlenie precyzyjne: a)Projektory ekspozycyjne, ledowe, ruchome (18 szt.) wraz z szynoprzewodami (15m) b)Projektory stanowiskowe, ledowe, z systemem mocowania (19 szt.) 3) Oświetlenie awaryjne- 2 szt. 4) Oświetlenie ewakuacyjne- 1 szt. 5)Okablowanie i elementy montażowe 1.2.5. Zakup, dostawa i montaż systemu nagłośnieniowego 1) Pełnopasmowy zestaw głośników 4 szt. 2)Cyfrowy mikser ze wzmacniaczem mocy- 1 szt. 3)Odtwarzacz CD, DVD,MP3, MP4, USB- 1 szt. 4)Strefowy regulator głośności- 2 szt. 5)Natynkowe puszki montażowe- 2 szt. 6) System bezprzewodowy z mikrofonem dynamicznym- 1 szt. 7) Okablowanie i elementy montażowe 1.2.6. Zakup, dostawa i montaż podestu ekspozycyjnego 1) Podest o wymiarach 320x 260 cm 1.2.7. Zakup, dostawa materiałów do aranżacji ekspozycyjnej 1) Manekiny pełno osobowe , męski do aranżacji przestrzeni panoramicznej – 3 szt. 2) Druk na folii samoprzylepnej – 150m2 3) Przeszklenie aranżacji panoramicznej – 1 szt. 4) Belka dębowa 5) Sztuczna trawa klasy Premium – rolka 400x600mm 1.2.8. Zakup, dostawa i montaż systemu klimatyzacji wnętrza 1) Klimatyzator kasetonowy, 4 kierunkowy nawiew powietrza- 2 szt. 2) Jednostka zewnętrzna- 2 szt. 3) Panel maskujący- 2 szt. 4) Okablowanie i elementy montażowe 1.2.9. Zakup, dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamaniowej i pożarowej 1) Centrala- 1 szt. 2) Manipulator- 1 szt. 3) Expander- 1 szt. 4) Akumulator- 1 szt. 5) Czujki dymi – 4 szt. 6) Czujki ruchu- 5 szt. 7) Sygnalizator zew.- 1 szt. 8) Okablowanie i elementy montażowe 1.2.10. Zakup i dostawa schodołazu dla niepełnosprawnych
Cpv glowny przedmiot 45212300-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-08-17T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie dotyczy
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikami: między innymi kosztorys ofertowy, formularz cenowy 2)oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 SIWZ 3)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy) 4)Każdy z Wykonawców, który złożył ofertę w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcą lub Wykonawcami, którzy złożyli oferty lub oferty częściowe w niniejszym postępowaniu.
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst część nr 1: 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, gdy związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT). 2. Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, d) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, e) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, f) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, g) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. część nr 2: Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej: a) zmiana terminu umowy - w przypadku : - niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę, Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.). W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty. b) zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych. c) zmiana wynagrodzenia: - zmiana urzędowej stawki podatku VAT
IV 4 4 data 2018-05-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Język polski. Dokumenty, oświadczenia oraz pełnomocnictwa sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Roboty budowlane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45212300-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-17T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1.1.1 Regionalne Centrum Kardynała Wojtyły, pow. 197,65 m2 1) Zakres robót obejmuje wykonanie: a ) instalacja elektryczna b) Instalacja odgromowa i wyrównawcza c) Instalacja C.O d) Instalacja wodno kanalizacyjna e) Ściany fundamentowe 1.1.2. Sala konferencyjno widowiskowa , pow. 121,90 m2 1) Wykonanie robót remontowo-budowlanych, w zakresie: a) obłożenie ścian płytami GKF na Sali i na scenie b) obłożenie płytami GKF sufitu Sali i sufitu sceny c) montaż barierek na klatce schodowej i na górnym podeście 2) Roboty elektryczne a) instalacja elektryczna sceny b) instalacja elektryczna Sali c instalacja elektryczna we wnęce na Sali d) instalacja oświetleniowa sala + scena 3)Wyposażenie a ) dostawa i montaż projektora b) dostawa i montaż ekranu 4-metrowego c) dostawa i montaż głośników do zabudowy sufitowej d) dostawa i montaż mikser, mikrofony bezprzewodowe 1.1.3. Zagospodarowanie terenu wokół Regionalnego Centrum Kardynała Wojtyły 1) Budowa siłowni zewnętrznej a)Urządzenia siłowni: - wyciąg górny - orbitrek - wioślarz - prasa nożna - rower 2) Wykonanie 9- miejsc postojowych 3) Wykonanie ogrodzenia z siatki ogrodzeniowej- 51,7 m 4) Zagospodarowanie przestrzeni wokół budynku( alejki, ławki, sadzenie drzew i krzewów, lampy parkowe)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenie Centrum Pamięci Kardynała Wojtyły
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31710000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-17T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1.2.1 Zakup, dostawa i montaż gablot ekspozycyjnych 1)Gabloty wysokie wolnostojące, przeszklone z górnym oświetleniem LED- 2 szt. 2)Regały wysokie wolnostojące- 3szt. 3)Gablota stojąca- 1 szt. 1.2.2.Zakup, dostawa i montaż systemu ścianek wystawienniczo- ekspozycyjnych- 25 szt. 1.2.3. Zakup, dostawa i montaż systemu oświetleniowego 1)Gablota stolikowa z obudową na monitor- 3 szt. 2)Monitor dotykowy do zabudowy- 3 szt. 3)Urządzenie odtwarzające materiały video-3 szt. 4)Router zarządzający systemem wyświetlania prezentacji-1 szt. 5)Słuchawki bezprzewodowe bluetooth- 3szt. 6)Fotel stanowiskowy- 3szt. 1.2.4. Zakup, dostawa i montaż stanowiska audiowizualnych 1) Oświetlenie ogólne: a)Oprawy oświetleniowe wraz z dedykowanymi świetlówkami – 6 szt. 2) Oświetlenie precyzyjne: a)Projektory ekspozycyjne, ledowe, ruchome (18 szt.) wraz z szynoprzewodami (15m) b)Projektory stanowiskowe, ledowe, z systemem mocowania (19 szt.) 3) Oświetlenie awaryjne- 2 szt. 4) Oświetlenie ewakuacyjne- 1 szt. 5)Okablowanie i elementy montażowe 1.2.5. Zakup, dostawa i montaż systemu nagłośnieniowego 1) Pełnopasmowy zestaw głośników 4 szt. 2)Cyfrowy mikser ze wzmacniaczem mocy- 1 szt. 3)Odtwarzacz CD, DVD,MP3, MP4, USB- 1 szt. 4)Strefowy regulator głośności- 2 szt. 5)Natynkowe puszki montażowe- 2 szt. 6) System bezprzewodowy z mikrofonem dynamicznym- 1 szt. 7) Okablowanie i elementy montażowe 1.2.6. Zakup, dostawa i montaż podestu ekspozycyjnego 1) Podest o wymiarach 320x 260 cm 1.2.7. Zakup, dostawa materiałów do aranżacji ekspozycyjnej 1) Manekiny pełno osobowe , męski do aranżacji przestrzeni panoramicznej – 3 szt. 2) Druk na folii samoprzylepnej – 150m2 3) Przeszklenie aranżacji panoramicznej – 1 szt. 4) Belka dębowa 5) Sztuczna trawa klasy Premium – rolka 400x600mm 1.2.8. Zakup, dostawa i montaż systemu klimatyzacji wnętrza 1) Klimatyzator kasetonowy, 4 kierunkowy nawiew powietrza- 2 szt. 2) Jednostka zewnętrzna- 2 szt. 3) Panel maskujący- 2 szt. 4) Okablowanie i elementy montażowe 1.2.9. Zakup, dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamaniowej i pożarowej 1) Centrala- 1 szt. 2) Manipulator- 1 szt. 3) Expander- 1 szt. 4) Akumulator- 1 szt. 5) Czujki dymi – 4 szt. 6) Czujki ruchu- 5 szt. 7) Sygnalizator zew.- 1 szt. 8) Okablowanie i elementy montażowe 1.2.10. Zakup i dostawa schodołazu dla niepełnosprawnych
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)