Przedmiotem zamówienia jest realizacja operacji: Modernizacja Domu Kultury w Pastwiskach i zaadaptowanie jego części na Regionalne Centrum Pamięci Kardynała Wojtyły- współfinansowanej
z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020. Operacja w ramach podziałania 19.2 Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność.
W zakresie rzeczowym operacji jest wykonanie:
1.1. Część nr 1. Nazwa: Roboty budowlane
1.1.1 Regionalne Centrum Kardynała Wojtyły, pow. 197,65 m2
1) Zakres robót obejmuje wykonanie:
a ) instalacja elektryczna
b) Instalacja odgromowa i wyrównawcza
c) Instalacja C.O
d) Instalacja wodno kanalizacyjna
e) Ściany fundamentowe
1.1.2. Sala konferencyjno widowiskowa , pow. 121,90 m2
1) Wykonanie robót remontowo-budowlanych, w zakresie:
a) obłożenie ścian płytami GKF na Sali i na scenie
b) obłożenie płytami GKF sufitu Sali i sufitu sceny
c) montaż barierek na klatce schodowej i na górnym podeście
2) Roboty elektryczne
a) instalacja elektryczna sceny
b) instalacja elektryczna Sali
c instalacja elektryczna we wnęce na Sali
d) instalacja oświetleniowa sala + scena
3)Wyposażenie
a ) dostawa i montaż projektora
b) dostawa i montaż ekranu 4-metrowego
c) dostawa i montaż głośników do zabudowy sufitowej
d) dostawa i montaż mikser, mikrofony bezprzewodowe
1.1.3. Zagospodarowanie terenu wokół Regionalnego Centrum Kardynała Wojtyły
1) Budowa siłowni zewnętrznej
a)Urządzenia siłowni:
- wyciąg górny
- orbitrek
- wioślarz
- prasa nożna
- rower
2) Wykonanie 9- miejsc postojowych
3) Wykonanie ogrodzenia z siatki ogrodzeniowej- 51,7 m
4) Zagospodarowanie przestrzeni wokół budynku( alejki, ławki, sadzenie drzew i krzewów, lampy parkowe)
1.2. Część nr 2. Nazwa: Wyposażenie Centrum Pamięci Kardynała Wojtyły
1.2.1 Zakup, dostawa i montaż gablot ekspozycyjnych
1)Gabloty wysokie wolnostojące, przeszklone z górnym oświetleniem LED- 2 szt.
2)Regały wysokie wolnostojące- 3szt.
3)Gablota stojąca- 1 szt.
1.2.2.Zakup, dostawa i montaż systemu ścianek wystawienniczo- ekspozycyjnych- 25 szt.
1.2.3. Zakup, dostawa i montaż systemu oświetleniowego
1)Gablota stolikowa z obudową na monitor- 3 szt.
2)Monitor dotykowy do zabudowy- 3 szt.
3)Urządzenie odtwarzające materiały video-3 szt.
4)Router zarządzający systemem wyświetlania prezentacji-1 szt.
5)Słuchawki bezprzewodowe bluetooth- 3szt.
6)Fotel stanowiskowy- 3szt.
1.2.4. Zakup, dostawa i montaż stanowiska audiowizualnych
1) Oświetlenie ogólne:
a)Oprawy oświetleniowe wraz z dedykowanymi świetlówkami – 6 szt.
2) Oświetlenie precyzyjne:
a)Projektory ekspozycyjne, ledowe, ruchome (18 szt.) wraz z szynoprzewodami (15m)
b)Projektory stanowiskowe, ledowe, z systemem mocowania (19 szt.)
3) Oświetlenie awaryjne- 2 szt.
4) Oświetlenie ewakuacyjne- 1 szt.
5)Okablowanie i elementy montażowe
1.2.5. Zakup, dostawa i montaż systemu nagłośnieniowego
1) Pełnopasmowy zestaw głośników 4 szt.
2)Cyfrowy mikser ze wzmacniaczem mocy- 1 szt.
3)Odtwarzacz CD, DVD,MP3, MP4, USB- 1 szt.
4)Strefowy regulator głośności- 2 szt.
5)Natynkowe puszki montażowe- 2 szt.
6) System bezprzewodowy z mikrofonem dynamicznym- 1 szt.
7) Okablowanie i elementy montażowe
1.2.6. Zakup, dostawa i montaż podestu ekspozycyjnego
1) Podest o wymiarach 320x 260 cm
1.2.7. Zakup, dostawa materiałów do aranżacji ekspozycyjnej
1) Manekiny pełno osobowe , męski do aranżacji przestrzeni panoramicznej – 3 szt.
2) Druk na folii samoprzylepnej – 150m2
3) Przeszklenie aranżacji panoramicznej – 1 szt.
4) Belka dębowa
5) Sztuczna trawa klasy Premium – rolka 400x600mm
1.2.8. Zakup, dostawa i montaż systemu klimatyzacji wnętrza
1) Klimatyzator kasetonowy, 4 kierunkowy nawiew powietrza- 2 szt.
2) Jednostka zewnętrzna- 2 szt.
3) Panel maskujący- 2 szt.
4) Okablowanie i elementy montażowe
1.2.9. Zakup, dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamaniowej i pożarowej
1) Centrala- 1 szt.
2) Manipulator- 1 szt.
3) Expander- 1 szt.
4) Akumulator- 1 szt.
5) Czujki dymi – 4 szt.
6) Czujki ruchu- 5 szt.
7) Sygnalizator zew.- 1 szt.
8) Okablowanie i elementy montażowe
1.2.10. Zakup i dostawa schodołazu dla niepełnosprawnych
|
GuidZP400 |
47fe5018-f778-40b5-9702-5976961c9a83
|
Biuletyn |
548696-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Zarszyn
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bieszczadzka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
74
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zarszyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
38530
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
13/ 4671038
|
Zamawiajacy email |
przetargi@zarszyn.pl
|
Adres strony url |
www.zarszyn.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, operacja w ramach podziałania 19.2 Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zarszyn.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej na adres zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Zarszyn, ul. Bieszczadzka 74, 38-530 Zarszyn
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Modernizacja Domu Kultury w Pastwiskach i zaadaptowanie jego części na Regionalne Centrum Pamięci Kardynała Wojtyły
|
Numer referencyjny |
ZP.271.1.2018
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie dotyczy
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest realizacja operacji: Modernizacja Domu Kultury w Pastwiskach i zaadaptowanie jego części na Regionalne Centrum Pamięci Kardynała Wojtyły- współfinansowanej
z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020. Operacja w ramach podziałania 19.2 Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność.
W zakresie rzeczowym operacji jest wykonanie:
1.1. Część nr 1. Nazwa: Roboty budowlane
1.1.1 Regionalne Centrum Kardynała Wojtyły, pow. 197,65 m2
1) Zakres robót obejmuje wykonanie:
a ) instalacja elektryczna
b) Instalacja odgromowa i wyrównawcza
c) Instalacja C.O
d) Instalacja wodno kanalizacyjna
e) Ściany fundamentowe
1.1.2. Sala konferencyjno widowiskowa , pow. 121,90 m2
1) Wykonanie robót remontowo-budowlanych, w zakresie:
a) obłożenie ścian płytami GKF na Sali i na scenie
b) obłożenie płytami GKF sufitu Sali i sufitu sceny
c) montaż barierek na klatce schodowej i na górnym podeście
2) Roboty elektryczne
a) instalacja elektryczna sceny
b) instalacja elektryczna Sali
c instalacja elektryczna we wnęce na Sali
d) instalacja oświetleniowa sala + scena
3)Wyposażenie
a ) dostawa i montaż projektora
b) dostawa i montaż ekranu 4-metrowego
c) dostawa i montaż głośników do zabudowy sufitowej
d) dostawa i montaż mikser, mikrofony bezprzewodowe
1.1.3. Zagospodarowanie terenu wokół Regionalnego Centrum Kardynała Wojtyły
1) Budowa siłowni zewnętrznej
a)Urządzenia siłowni:
- wyciąg górny
- orbitrek
- wioślarz
- prasa nożna
- rower
2) Wykonanie 9- miejsc postojowych
3) Wykonanie ogrodzenia z siatki ogrodzeniowej- 51,7 m
4) Zagospodarowanie przestrzeni wokół budynku( alejki, ławki, sadzenie drzew i krzewów, lampy parkowe)
1.2. Część nr 2. Nazwa: Wyposażenie Centrum Pamięci Kardynała Wojtyły
1.2.1 Zakup, dostawa i montaż gablot ekspozycyjnych
1)Gabloty wysokie wolnostojące, przeszklone z górnym oświetleniem LED- 2 szt.
2)Regały wysokie wolnostojące- 3szt.
3)Gablota stojąca- 1 szt.
1.2.2.Zakup, dostawa i montaż systemu ścianek wystawienniczo- ekspozycyjnych- 25 szt.
1.2.3. Zakup, dostawa i montaż systemu oświetleniowego
1)Gablota stolikowa z obudową na monitor- 3 szt.
2)Monitor dotykowy do zabudowy- 3 szt.
3)Urządzenie odtwarzające materiały video-3 szt.
4)Router zarządzający systemem wyświetlania prezentacji-1 szt.
5)Słuchawki bezprzewodowe bluetooth- 3szt.
6)Fotel stanowiskowy- 3szt.
1.2.4. Zakup, dostawa i montaż stanowiska audiowizualnych
1) Oświetlenie ogólne:
a)Oprawy oświetleniowe wraz z dedykowanymi świetlówkami – 6 szt.
2) Oświetlenie precyzyjne:
a)Projektory ekspozycyjne, ledowe, ruchome (18 szt.) wraz z szynoprzewodami (15m)
b)Projektory stanowiskowe, ledowe, z systemem mocowania (19 szt.)
3) Oświetlenie awaryjne- 2 szt.
4) Oświetlenie ewakuacyjne- 1 szt.
5)Okablowanie i elementy montażowe
1.2.5. Zakup, dostawa i montaż systemu nagłośnieniowego
1) Pełnopasmowy zestaw głośników 4 szt.
2)Cyfrowy mikser ze wzmacniaczem mocy- 1 szt.
3)Odtwarzacz CD, DVD,MP3, MP4, USB- 1 szt.
4)Strefowy regulator głośności- 2 szt.
5)Natynkowe puszki montażowe- 2 szt.
6) System bezprzewodowy z mikrofonem dynamicznym- 1 szt.
7) Okablowanie i elementy montażowe
1.2.6. Zakup, dostawa i montaż podestu ekspozycyjnego
1) Podest o wymiarach 320x 260 cm
1.2.7. Zakup, dostawa materiałów do aranżacji ekspozycyjnej
1) Manekiny pełno osobowe , męski do aranżacji przestrzeni panoramicznej – 3 szt.
2) Druk na folii samoprzylepnej – 150m2
3) Przeszklenie aranżacji panoramicznej – 1 szt.
4) Belka dębowa
5) Sztuczna trawa klasy Premium – rolka 400x600mm
1.2.8. Zakup, dostawa i montaż systemu klimatyzacji wnętrza
1) Klimatyzator kasetonowy, 4 kierunkowy nawiew powietrza- 2 szt.
2) Jednostka zewnętrzna- 2 szt.
3) Panel maskujący- 2 szt.
4) Okablowanie i elementy montażowe
1.2.9. Zakup, dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamaniowej i pożarowej
1) Centrala- 1 szt.
2) Manipulator- 1 szt.
3) Expander- 1 szt.
4) Akumulator- 1 szt.
5) Czujki dymi – 4 szt.
6) Czujki ruchu- 5 szt.
7) Sygnalizator zew.- 1 szt.
8) Okablowanie i elementy montażowe
1.2.10. Zakup i dostawa schodołazu dla niepełnosprawnych
|
Cpv glowny przedmiot |
45212300-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-08-17T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikami: między innymi kosztorys ofertowy, formularz cenowy
2)oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 SIWZ
3)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy)
4)Każdy z Wykonawców, który złożył ofertę w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcą lub Wykonawcami, którzy złożyli oferty lub oferty częściowe w niniejszym postępowaniu.
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
część nr 1:
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, gdy związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT).
2. Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn,
z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach:
a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający,
w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót,
b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
d) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
e) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
f) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
g) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.
część nr 2:
Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej:
a) zmiana terminu umowy - w przypadku :
- niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę, Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.).
W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu
o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty.
b) zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić
z przyczyn organizacyjnych.
c) zmiana wynagrodzenia:
- zmiana urzędowej stawki podatku VAT
|
IV 4 4 data |
2018-05-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski. Dokumenty, oświadczenia oraz pełnomocnictwa sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Roboty budowlane
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
45212300-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-17T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1.1.1 Regionalne Centrum Kardynała Wojtyły, pow. 197,65 m2
1) Zakres robót obejmuje wykonanie:
a ) instalacja elektryczna
b) Instalacja odgromowa i wyrównawcza
c) Instalacja C.O
d) Instalacja wodno kanalizacyjna
e) Ściany fundamentowe
1.1.2. Sala konferencyjno widowiskowa , pow. 121,90 m2
1) Wykonanie robót remontowo-budowlanych, w zakresie:
a) obłożenie ścian płytami GKF na Sali i na scenie
b) obłożenie płytami GKF sufitu Sali i sufitu sceny
c) montaż barierek na klatce schodowej i na górnym podeście
2) Roboty elektryczne
a) instalacja elektryczna sceny
b) instalacja elektryczna Sali
c instalacja elektryczna we wnęce na Sali
d) instalacja oświetleniowa sala + scena
3)Wyposażenie
a ) dostawa i montaż projektora
b) dostawa i montaż ekranu 4-metrowego
c) dostawa i montaż głośników do zabudowy sufitowej
d) dostawa i montaż mikser, mikrofony bezprzewodowe
1.1.3. Zagospodarowanie terenu wokół Regionalnego Centrum Kardynała Wojtyły
1) Budowa siłowni zewnętrznej
a)Urządzenia siłowni:
- wyciąg górny
- orbitrek
- wioślarz
- prasa nożna
- rower
2) Wykonanie 9- miejsc postojowych
3) Wykonanie ogrodzenia z siatki ogrodzeniowej- 51,7 m
4) Zagospodarowanie przestrzeni wokół budynku( alejki, ławki, sadzenie drzew i krzewów, lampy parkowe)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie Centrum Pamięci Kardynała Wojtyły
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31710000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-17T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1.2.1 Zakup, dostawa i montaż gablot ekspozycyjnych
1)Gabloty wysokie wolnostojące, przeszklone z górnym oświetleniem LED- 2 szt.
2)Regały wysokie wolnostojące- 3szt.
3)Gablota stojąca- 1 szt.
1.2.2.Zakup, dostawa i montaż systemu ścianek wystawienniczo- ekspozycyjnych- 25 szt.
1.2.3. Zakup, dostawa i montaż systemu oświetleniowego
1)Gablota stolikowa z obudową na monitor- 3 szt.
2)Monitor dotykowy do zabudowy- 3 szt.
3)Urządzenie odtwarzające materiały video-3 szt.
4)Router zarządzający systemem wyświetlania prezentacji-1 szt.
5)Słuchawki bezprzewodowe bluetooth- 3szt.
6)Fotel stanowiskowy- 3szt.
1.2.4. Zakup, dostawa i montaż stanowiska audiowizualnych
1) Oświetlenie ogólne:
a)Oprawy oświetleniowe wraz z dedykowanymi świetlówkami – 6 szt.
2) Oświetlenie precyzyjne:
a)Projektory ekspozycyjne, ledowe, ruchome (18 szt.) wraz z szynoprzewodami (15m)
b)Projektory stanowiskowe, ledowe, z systemem mocowania (19 szt.)
3) Oświetlenie awaryjne- 2 szt.
4) Oświetlenie ewakuacyjne- 1 szt.
5)Okablowanie i elementy montażowe
1.2.5. Zakup, dostawa i montaż systemu nagłośnieniowego
1) Pełnopasmowy zestaw głośników 4 szt.
2)Cyfrowy mikser ze wzmacniaczem mocy- 1 szt.
3)Odtwarzacz CD, DVD,MP3, MP4, USB- 1 szt.
4)Strefowy regulator głośności- 2 szt.
5)Natynkowe puszki montażowe- 2 szt.
6) System bezprzewodowy z mikrofonem dynamicznym- 1 szt.
7) Okablowanie i elementy montażowe
1.2.6. Zakup, dostawa i montaż podestu ekspozycyjnego
1) Podest o wymiarach 320x 260 cm
1.2.7. Zakup, dostawa materiałów do aranżacji ekspozycyjnej
1) Manekiny pełno osobowe , męski do aranżacji przestrzeni panoramicznej – 3 szt.
2) Druk na folii samoprzylepnej – 150m2
3) Przeszklenie aranżacji panoramicznej – 1 szt.
4) Belka dębowa
5) Sztuczna trawa klasy Premium – rolka 400x600mm
1.2.8. Zakup, dostawa i montaż systemu klimatyzacji wnętrza
1) Klimatyzator kasetonowy, 4 kierunkowy nawiew powietrza- 2 szt.
2) Jednostka zewnętrzna- 2 szt.
3) Panel maskujący- 2 szt.
4) Okablowanie i elementy montażowe
1.2.9. Zakup, dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamaniowej i pożarowej
1) Centrala- 1 szt.
2) Manipulator- 1 szt.
3) Expander- 1 szt.
4) Akumulator- 1 szt.
5) Czujki dymi – 4 szt.
6) Czujki ruchu- 5 szt.
7) Sygnalizator zew.- 1 szt.
8) Okablowanie i elementy montażowe
1.2.10. Zakup i dostawa schodołazu dla niepełnosprawnych
|
| |