dostawa mebli do siedziby Muzeum Warszawy przy Rynku Starego Miasta

Data publikacji 2018-04-20
Data zakończenia 2018-05-07 00:00:00
Instytucja Muzeum Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548715-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz rozmieszczenie
w miejscach docelowego przeznaczenia w kamienicach Muzeum Warszawy w Warszawie przy Rynku Starego Miasta 28-42 mebli biurowych i indywidualnych w dwóch częściach:
1) część pierwsza – dostawa i montaż mebli, regałów, lamp, luster, do przestrzeni biurowych i uzupełniających do siedziby głównej Muzeum Warszawy przy Rynku Starego Miasta 28.
2) część druga – indywidualne meble i wyposażenie do przestrzeni uzupełniających siedziby głównej Muzeum Warszawy przy Rynku Starego Miasta 28.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8125a6dd-998e-4b5a-b61e-228278b2341f
Biuletyn 548715-N-2018
Zamawiajacy nazwa Muzeum Warszawy
Regon 1638704400000
Zamawiajacy adres ulica Rynek Starego Miasta
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00272
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 596 67 11
Zamawiajacy fax +48 22 596 67 20
Zamawiajacy email zaneta.urbaniak@muzeumwarszawy.pl
Adres strony url www.muzeumwarszawy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samorządowa instytucja kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.muzeumwarszawy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.muzeumwarszawy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 28, 00-272 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu dostawa mebli do siedziby Muzeum Warszawy przy Rynku Starego Miasta
Numer referencyjny MW/ZP/18/PN/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz rozmieszczenie w miejscach docelowego przeznaczenia w kamienicach Muzeum Warszawy w Warszawie przy Rynku Starego Miasta 28-42 mebli biurowych i indywidualnych w dwóch częściach: 1) część pierwsza – dostawa i montaż mebli, regałów, lamp, luster, do przestrzeni biurowych i uzupełniających do siedziby głównej Muzeum Warszawy przy Rynku Starego Miasta 28. 2) część druga – indywidualne meble i wyposażenie do przestrzeni uzupełniających siedziby głównej Muzeum Warszawy przy Rynku Starego Miasta 28.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na zwiększeniu bieżących dostaw o wartości nie przekraczającej 10% wartości zamówienia podstawowego.
Okres w dniach 56
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow sytuacji ekonomicznej lub finansowej (warunek dla części pierwszej i drugiej)- Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej o wartości, co najmniej 50 000,00 złotych.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow część pierwsza zamówienia: Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 złotych brutto każda; część druga zamówienia: Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy mebli indywidualnych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 złotych brutto każda;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 50 000,00 złotych; wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci kart katalogowych potwierdzających, że oferowany meble posiada parametry nie gorsze od parametrów opisanych w SIWZ;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmującego przedmiot umowy dopuszczalna jest jedynie w następujących przypadkach i zakresie: 1) terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej realizację przedmiotu umowy; 2) zmiany przepisów prawa w oparciu o które realizowana będzie Umowa, w zakresie dostosowującym przedmiot umowy do obowiązujących przepisów prawa 3) dostarczenie innego modelu zaoferowanych mebli jeśli zaoferowane przez Wykonawcę meble zostały wycofane ze sprzedaży, zaprzestano ich produkcji lub brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) - Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego produktu pod warunkiem iż parametry techniczne nie są gorsze (identyczne lub lepsze) od pierwotnie zaoferowanych a cena pozostaje bez zmian, 4) Strony dokonają zmiany w zakresie zmiany terminu realizacji Umowy, w sytuacji gdy Zamawiający wystąpi do Wykonawcy o dokonanie zmiany Umowy poprzez zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca wyraża zgodę na dokonanie takiej zmiany. 5) Zmiany postanowień zawartej Umowy mogą być dokonywane w zakresie przedłużenia terminu jej wykonania, gdyby wykonanie Umowy w terminie w niej określonym stało się niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przy czym za przyczyny niezależne od Wykonawcy nie uznaje się takich zdarzeń lub okoliczności, które przy uwzględnieniu przedmiotu Umowy, powinny być przez Wykonawcę normalnie brane pod uwagę. Okres przedłużenia terminu realizacji Umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu Umowy wynikłej z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 6) Zmiany postanowień zawartej Umowy mogą być dokonywane w zakresie zmiany miejsca dostawy mebli (w obrębie Muzeum), wynikłej w szczególności ze zmian organizacyjnych w Muzeum Warszawy, nie wynikających z winy Zamawiającego. 2. Zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych nie stanowią: 1) zmiana wskazanych w Umowie osoby odpowiedzialnej za realizację przedmiotu Umowy; 2) zmiana danych teleadresowych Stron; 3) zmiana danych rejestrowych Stron; – zaistnienie powyższych okoliczności wymaga niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmiany postanowień umowy, strony zobowiązują się do niezwłocznego, poinformowania o tym fakcie drugą stronę i wystąpienia z wnioskiem o zmianę w przedmiotowej umowie. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-05-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa i montaż mebli, regałów, lamp, luster, do przestrzeni biurowych i uzupełniających do siedziby głównej Muzeum Warszawy przy Rynku Starego Miasta 28.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis dostawa i montaż mebli, regałów, lamp, luster, do przestrzeni biurowych i uzupełniających do siedziby głównej Muzeum Warszawy przy Rynku Starego Miasta 28.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa indywidualne meble i wyposażenie do przestrzeni uzupełniających siedziby głównej Muzeum Warszawy przy Rynku Starego Miasta 28.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis indywidualne meble i wyposażenie do przestrzeni uzupełniających siedziby głównej Muzeum Warszawy przy Rynku Starego Miasta 28.
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)