„Wykonanie wraz z przekazaniem do użytkowania 5 sztuk Tablic Dynamicznej Informacji Przystankowej w ciągu al. Józefa Piłsudskiego w Legnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Ograniczenie niskiej emisji transportowej w Legnicy poprzez zakup nowoczesnych autobusów miejskich na potrzeby transportu zbiorowego wraz z rozbudową systemu dynamicznej informacji przystankowej (DIP)”

Data publikacji 2018-04-20
Data zakończenia 2018-04-30 00:00:00
Instytucja Prezydent Miasta Legnicy
Miejscowość Legnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • System informacji ruchu pasażerskiego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548687-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488130000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
1.1. Wykonanie wraz z montażem, uruchomieniem, konfiguracją i przekazaniem do użytkowania 5 sztuk Tablic Dynamicznej Informacji Przystankowej w ciągu al. Józefa Piłsudskiego w Legnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Ograniczenie niskiej emisji transportowej w Legnicy poprzez zakup nowoczesnych autobusów miejskich na potrzeby transportu zbiorowego wraz z rozbudową systemu dynamicznej informacji przystankowej (DIP)”, w tym między innymi:
1. wbudowanie 5 szt. Tablic Dynamicznej Informacji Przystankowej w ciągu al. Józefa Piłsudskiego, zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją dla każdej z Tablic: projektem budowlano-wykonawczym, opisem przedmiotu zamówienia, przedmiarami jako materiałem pomocniczym załączonymi do SIWZ, projektem odbudowy nawierzchni, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót branży elektrycznej i telekomunikacyjnej,
2. wykonanie linii kablowych niskiego napięcia zasilających ww. tablice,
3. wykonanie kanalizacji teletechnicznej wraz z siecią światłowodową i przyłącza do sieci LEGMAN,
4. odtworzenie nawierzchni,
5. przygotowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu,
6. uruchomienie tablic w systemie,
7. szkolenia z eksploatacji i konfiguracji tablic DIP.
8. Wykonawca przeprowadzi dwa szkolenia dla dwóch pracowników Zamawiającego:
- jedno z zakresu konserwacji i eksploatacji tablic DIP - szkolenie pracowników serwisu
- drugie z zakresu konfiguracji, programowania i integracji tablic z systemem informacji pasażerskiej ZSZRiTP. Szkolenie zostanie przeprowadzone w formie laboratorium, podczas którego pracownik zamawiającego, samodzielnie doda i skonfiguruje tablicę DIP do systemu informacji przystankowej.
Szkolenia zostaną potwierdzone certyfikatem ukończenia. Wykonawca dostarczy film z przebiegu każdego szkolenia.
1.2. Wymagania związane z integracją tablic DIP ze Zintegrowanym Systemem Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym (dalej ZSZRiTP.).
Wymagana jest pełna integracja i współpraca w zakresie urządzeń systemowych Zamawiającego. Dostarczone urządzenia muszą prawidło współpracować z posiadaną przez Zamawiającego i Operatora infrastrukturą oraz pozwalać na włączanie dalszych elementów. Zamawiający użytkuje obecnie urządzenia systemowe i oprogramowanie Taran/MUNICOM firmy R&G Plus z Mielca, która posiada prawa autorskie do wdrożonego w tym zakresie rozwiązania. Autobusy komunikacji miejskiej (w ilości 64 szt.) są wyposażone w sterowniki, kasowniki, tablice informacyjne oraz inne urządzenia firmy R&G Plus z Mielca.
Oferta Wykonawcy nie może wymuszać/spowodować wymiany dotychczas używanych urządzeń na inne oraz rozwiązań zwiększających ilość składowych urządzeń systemowych przeznaczonych do zabudowy w autobusach. Nie może również wymuszać zmiany/wymiany oprogramowania podsystemu informacji pasażerskiej i systemów powiązanych w ramach ZSZRiTP. Prace budowlane, montażowe, wdrożeniowe i integracyjne nowych tablic nie mogą naruszać gwarancji ZSZRiTP, należy przeprowadzić je w uzgodnieniu z Wydziałem IT, ZDM, MPK i ww. Wykonawcą ZSZRiTP.
Kontakty:
- Wydział IT Urzędu Miasta Legnica, Plac Słowiański 8, pokój nr 218, tel. 76 7212147,
- Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne, ul. Domejki 2, Legnica, tel. 76 7223400, email mpk@mpk.legnica.pl
-Zarząd Dróg Miejskich, ul. Wojska Polskiego 10, tel. 76 852-34-83, zdm@zdm.legnica.eu
- Wykonawca ZSZRiTP (lider konsorcjum) IS sp. z o .o. service@integratedsolutions.pl
1.3 System- wykonanie zgodnie z „Wytycznymi dla projektantów i wykonawców miejskiej sieci teleinformatycznej LEGMAN w Legnicy” – link http://www.legman.pl/images/stories/wytyczne.pdf
1.4. Wymagania dodatkowe: bezpłatne (w okresie eksploatacji) i bezterminowe licencje na oprogramowanie.

W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych, systemów odniesienia, patentów czy pochodzenia - produkty można zastąpić równoważnymi, bowiem należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne, systemy odniesienia, patenty czy pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane/wymagane przez Zamawiającego.
Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań technicznych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ac0af071-b266-4f7e-9283-40ad82d929ed
Biuletyn 548687-N-2018
Zamawiajacy nazwa Prezydent Miasta Legnicy
Regon 39064725100000
Zamawiajacy adres ulica pl. Słowiański
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Legnica
Zamawiajacy kod pocztowy 59220
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 767 212 100
Zamawiajacy fax 767 212 115
Zamawiajacy email im@legnica.um.gov.pl
Adres strony url www.um.bip.legnica.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. RPDS.03.04.01-02-0009/16.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.um.bip.legnica.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.um.bip.legnica.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty pisemne składane w siedzibie Zamawiającego - Legnica, Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 8, pokój nr 208
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 59-220 Legnica, Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 8, pokój nr 208
Nazwa nadana zamowieniu „Wykonanie wraz z przekazaniem do użytkowania 5 sztuk Tablic Dynamicznej Informacji Przystankowej w ciągu al. Józefa Piłsudskiego w Legnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Ograniczenie niskiej emisji transportowej w Legnicy poprzez zakup nowoczesnych autobusów miejskich na potrzeby transportu zbiorowego wraz z rozbudową systemu dynamicznej informacji przystankowej (DIP)”
Numer referencyjny IM.RZP.271.6.1.331.6.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 1.1. Wykonanie wraz z montażem, uruchomieniem, konfiguracją i przekazaniem do użytkowania 5 sztuk Tablic Dynamicznej Informacji Przystankowej w ciągu al. Józefa Piłsudskiego w Legnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Ograniczenie niskiej emisji transportowej w Legnicy poprzez zakup nowoczesnych autobusów miejskich na potrzeby transportu zbiorowego wraz z rozbudową systemu dynamicznej informacji przystankowej (DIP)”, w tym między innymi: 1. wbudowanie 5 szt. Tablic Dynamicznej Informacji Przystankowej w ciągu al. Józefa Piłsudskiego, zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją dla każdej z Tablic: projektem budowlano-wykonawczym, opisem przedmiotu zamówienia, przedmiarami jako materiałem pomocniczym załączonymi do SIWZ, projektem odbudowy nawierzchni, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót branży elektrycznej i telekomunikacyjnej, 2. wykonanie linii kablowych niskiego napięcia zasilających ww. tablice, 3. wykonanie kanalizacji teletechnicznej wraz z siecią światłowodową i przyłącza do sieci LEGMAN, 4. odtworzenie nawierzchni, 5. przygotowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu, 6. uruchomienie tablic w systemie, 7. szkolenia z eksploatacji i konfiguracji tablic DIP. 8. Wykonawca przeprowadzi dwa szkolenia dla dwóch pracowników Zamawiającego: - jedno z zakresu konserwacji i eksploatacji tablic DIP - szkolenie pracowników serwisu - drugie z zakresu konfiguracji, programowania i integracji tablic z systemem informacji pasażerskiej ZSZRiTP. Szkolenie zostanie przeprowadzone w formie laboratorium, podczas którego pracownik zamawiającego, samodzielnie doda i skonfiguruje tablicę DIP do systemu informacji przystankowej. Szkolenia zostaną potwierdzone certyfikatem ukończenia. Wykonawca dostarczy film z przebiegu każdego szkolenia. 1.2. Wymagania związane z integracją tablic DIP ze Zintegrowanym Systemem Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym (dalej ZSZRiTP.). Wymagana jest pełna integracja i współpraca w zakresie urządzeń systemowych Zamawiającego. Dostarczone urządzenia muszą prawidło współpracować z posiadaną przez Zamawiającego i Operatora infrastrukturą oraz pozwalać na włączanie dalszych elementów. Zamawiający użytkuje obecnie urządzenia systemowe i oprogramowanie Taran/MUNICOM firmy R&G Plus z Mielca, która posiada prawa autorskie do wdrożonego w tym zakresie rozwiązania. Autobusy komunikacji miejskiej (w ilości 64 szt.) są wyposażone w sterowniki, kasowniki, tablice informacyjne oraz inne urządzenia firmy R&G Plus z Mielca. Oferta Wykonawcy nie może wymuszać/spowodować wymiany dotychczas używanych urządzeń na inne oraz rozwiązań zwiększających ilość składowych urządzeń systemowych przeznaczonych do zabudowy w autobusach. Nie może również wymuszać zmiany/wymiany oprogramowania podsystemu informacji pasażerskiej i systemów powiązanych w ramach ZSZRiTP. Prace budowlane, montażowe, wdrożeniowe i integracyjne nowych tablic nie mogą naruszać gwarancji ZSZRiTP, należy przeprowadzić je w uzgodnieniu z Wydziałem IT, ZDM, MPK i ww. Wykonawcą ZSZRiTP. Kontakty: - Wydział IT Urzędu Miasta Legnica, Plac Słowiański 8, pokój nr 218, tel. 76 7212147, - Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne, ul. Domejki 2, Legnica, tel. 76 7223400, email mpk@mpk.legnica.pl -Zarząd Dróg Miejskich, ul. Wojska Polskiego 10, tel. 76 852-34-83, zdm@zdm.legnica.eu - Wykonawca ZSZRiTP (lider konsorcjum) IS sp. z o .o. service@integratedsolutions.pl 1.3 System- wykonanie zgodnie z „Wytycznymi dla projektantów i wykonawców miejskiej sieci teleinformatycznej LEGMAN w Legnicy” – link http://www.legman.pl/images/stories/wytyczne.pdf 1.4. Wymagania dodatkowe: bezpłatne (w okresie eksploatacji) i bezterminowe licencje na oprogramowanie. W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych, systemów odniesienia, patentów czy pochodzenia - produkty można zastąpić równoważnymi, bowiem należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne, systemy odniesienia, patenty czy pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane/wymagane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań technicznych.
Cpv glowny przedmiot 48813000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-09-28T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Skrócenie terminu realizacji - punktowane kryterium wyboru ofert.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie, montażu, uruchomieniu oraz konfiguracji tablic dynamicznej informacji przystankowej w istniejącym systemie dynamicznej informacji przystankowej (DIP) - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. - referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Ocena spełnienia warunku według : a) oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz oraz b) załącznika nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz – wykaz dostaw wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. 2. Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: Kierownik budowy: osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r.(Dz. U. z 2016r. poz. 290 – z późniejszymi zmianami) i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji. Ocena spełnienia warunku według: - oświadczenia Wykonawcy – wg załącznika nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz oraz - załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz – wykaz osób, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, - oświadczenia, że wskazana w ww. załączniku nr 4 osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r. (Dz. U. z 2016r. poz. 290 – z późniejszymi zmianami) oraz że jest wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ww. ustawy Prawo budowlane i jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem przypisanych im ww. funkcji. Osoby na stanowiskach wymienionym powyżej mogą być obywatelem państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Państwa Członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którym – zgodnie z przepisami dyrektywy 2005/36/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 7 września 2005r., w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych - uznano kwalifikacje zawodowe lub uznaje się kwalifikacje przez właściwe organy w Polsce. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczeń. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz, 4) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - załącznik nr 2 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz, 5) wykaz - wg wzoru - załącznik nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz, wykonanych co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie, montażu, uruchomieniu oraz konfiguracji tablic dynamicznej informacji przystankowej w istniejącym systemie (SIP) - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj.- referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy, 6) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie robót budowlanych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz; 7) oświadczenie, że wskazana w załączniku nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994 (Dz. U. z 2016r. poz. 290 – z późniejszymi zmianami) oraz że jest wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ww. ustawy Prawo budowlane i jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem przypisanej jej funkcji; 8) oświadczenie Wykonawcy –wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom – wg wzoru załącznika nr 5 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz, 9) oświadczenie Wykonawcy dotyczące oferowanego sprzętu- załącznika nr 7 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz. 10) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie - wg wzoru załącznika nr 8 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz; 11) wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz; 12) wykaz cen - wg załącznika nr 9 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz; 13) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców. 14) w sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust 2b w zakresie warunku określone w pkt V ppkt 1.3 „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 15) dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i formie, 16) oświadczenie Wykonawcy - podpisaną przez Wykonawcę charakterystykę oferowanych tablic zawierającą wykaz wszystkich parametrów, cech i funkcjonalności – czy są spełnione lub wyższe niż określone w załączniku nr 10 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz pn. „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”- wg załącznika nr 11 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz; 17) wzór wizualny tablicy, 18) gwarancja jakości - wg załącznika nr 12 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz. W terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - informacja z otwarcia ofert, Wykonawcy zobowiązani są przekazać Zamawiającemu – do siedziby Zamawiającego Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 7, 59-220 Legnica, pokój nr 26 oświadczenie przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp – wg załącznika nr 6 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz. W przypadku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia wraz z wykazem podmiotów należących do tej grupy kapitałowej. Wykonawca wraz z w.w. oświadczeniem może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium WADIUM – 10.000,- PLN Wykonawca jest zobowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-04-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)