GuidZP400 |
22ec2fc8-c469-42c2-b020-29308635bf78
|
Biuletyn |
548642-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Krakowskie Biuro Festiwalowe
|
Regon |
35121004000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wygrana
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-311
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 354 25 00,
|
Zamawiajacy fax |
12 354 25 01
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@biurofestiwalowe.pl ,
|
Adres strony url |
www.biurofestiwalowe.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
gminna instytucja kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.biurofestiwalowe.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.biurofestiwalowe.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się w formie pisemnej, w języku polskim
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Krakowskie Biuro Festiwalowe, ul. Wygrana 2, 30-311 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wynajem wraz z obsługą urządzeń multimedialnych na potrzeby koncertów organizowanych w ramach 11. Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie
|
Numer referencyjny |
DP-271-14/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wynajem urządzeń multimedialnych wraz z ich montażem, obsługą i demontażem na potrzeby koncertów odbywających się w ramach 11. Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie w Tauron Arena Kraków w dniach 1, 2 i 3 czerwca 2018 roku, w Centrum Kongresowym ICE Kraków w dniach 30 i 31 maja 2018 roku oraz na placu Wielkiej Armii Napoleona przed budynkiem przy ul. Powiśle 11 w Krakowie w dniu 4 czerwca 2018 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Celem zamówień na dodatkowe dostawy będzie wymiana dostarczonego sprzętu albo zwiększenie bieżących dostaw.
|
Data zakonczenia |
2018-06-04T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej na kwotę 200.000,00 zł.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia lub jego części, polegać na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Minimalne warunki dotyczące doświadczenia: wykonawca wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 dostawy polegające na wynajmie urządzeń multimedialnych. Każda dostawa musi być wykonana na kwotę co najmniej 100.000,00 zł brutto.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W odniesieniu do warunku doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeżeli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga aby warunek doświadczenia spełniał co najmniej 1 wykonawca.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wymaganym terminie aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wymaganym terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w pkt V.1 ppkt 2 SIWZ; 2) wykazu wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wymaganym terminie aktualnego na dzień złożenia opisu urządzeń multimedialnych potwierdzającego, że oferowana dostawa (oferowane urządzenia) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). Wzór opisu urządzeń multimedialnych stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca przy opisie urządzenia powinien podać co najmniej nazwę i typ urządzenia, nazwę producenta.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). 2. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz z dokumentami, które umożliwią Zamawiającemu ocenę czy wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, w tym dokumenty określające w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
(dotyczy sytuacji gdy wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów). 3. Formularz oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wprowadzenie wszelkich zmian treści umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiany umowy mogą być wprowadzone w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z okoliczności określonych w art. 144 ust. 1 pkt od 2) do 6) ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w sytuacji:
1) zmiany terminu któregokolwiek z Koncertów wynikającej w szczególności ze zmian programowych lub obiektywnej niemożności odbycia się któregokolwiek z Koncertów w wyznaczonym terminie lub miejscu;
2) zmiany lokalizacji któregokolwiek z Koncertów i koniecznych zmian z tym związanych, wynikającej w szczególności ze zmian programowych lub obiektywnej niemożności odbycia się któregokolwiek z Koncertów w wyznaczonym terminie lub miejscu;
3) zmiany harmonogramu realizacji umowy, wynikającej w szczególności ze zmian terminu lub lokalizacji któregokolwiek z Koncertów lub z sytuacji gdy realizacja umowy zgodnie z harmonogramem okaże się niemożliwa z przyczyn związanych z wymogami proceduralnymi lub na skutek wniesienia środków ochrony prawnej;
4) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, wynikającej w szczególności ze zmiany zakresu przedmiotowego niniejszej umowy, zmiany lokalizacji Koncertów, zmiany harmonogramu realizacji umowy.
5) zmiany zakresu przedmiotowego niniejszej umowy, wynikającej w szczególności ze zmiany lokalizacji lub terminu Koncertu, zmiany harmonogramu realizacji umowy;
6) zmiany w zakresie udziału w realizacji zamówienia podwykonawców. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia te warunku w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
7) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy, wskazanego w § 3 ust. 2;
8) zmian wynikających ze zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-04-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|