Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

Data publikacji 2018-04-20
Data zakończenia 2018-05-07 00:00:00
Instytucja Mazurskie Centrum Zdrowia Szpital Powiatowy Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Węgorzewo
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548163-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 331413209, 331412208, 331412002, 331414200, 331940006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, grupy:
• Grupa I- Igły i strzykawki jednorazowego użytku LUER – L (poz. 1-17),
• Grupa II- Kaniule jednorazowego użytku LUER – L (poz. 1-6),
• Grupa III- Cewniki, przyrządy medyczne, pojemniki i inny sprzęt (zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne, wybrane pozycję/ pozycje w grupie. Łącznie 61 pozycji. Oferty będą porównywane oddzielnie dla każdej pozycji),
• Grupa IV- Rękawice lateksowe i polietylenowe (poz. 1-8),
• Grupa V- Materiały RTG (poz. 1-15),
• Grupa VI- Zamknięty system do pobierania krwi jednorazowego użytku (poz. 1-12),
• Grupa VII- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku do terapii żylnej (poz. 1- 6).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 76fd5b67-c2dd-4739-8d95-bc9f1aa69332
Biuletyn 548163-N-2018
Zamawiajacy nazwa Mazurskie Centrum Zdrowia Szpital Powiatowy Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 51946111000000
Zamawiajacy adres ulica ul. 3-go Maja
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Węgorzewo
Zamawiajacy kod pocztowy 11-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 874 273 252
Zamawiajacy fax 874 273 252
Zamawiajacy email sekretariat@szpitalwegorzewo.pl
Adres strony url www.mazurskiecentrumzdrowia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mazurskiecentrumzdrowia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mazurskiecentrumzdrowia.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
Numer referencyjny MCZ/PNsm/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, grupy: • Grupa I- Igły i strzykawki jednorazowego użytku LUER – L (poz. 1-17), • Grupa II- Kaniule jednorazowego użytku LUER – L (poz. 1-6), • Grupa III- Cewniki, przyrządy medyczne, pojemniki i inny sprzęt (zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne, wybrane pozycję/ pozycje w grupie. Łącznie 61 pozycji. Oferty będą porównywane oddzielnie dla każdej pozycji), • Grupa IV- Rękawice lateksowe i polietylenowe (poz. 1-8), • Grupa V- Materiały RTG (poz. 1-15), • Grupa VI- Zamknięty system do pobierania krwi jednorazowego użytku (poz. 1-12), • Grupa VII- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku do terapii żylnej (poz. 1- 6).
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-07-01T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postępowania,
Zakresie warunkow udzialu oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenia dotyczące odwrotnego obciążenia podatkiem VAT, oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Wykaz potwierdzenie okolicznosci oświadczenie o dopuszczeniu asortymentu do obrotu,
Inne dokumenty niewymienione 6. Wykonawcy składający oferty na grupy: I, II, IV, VII dostarczą próbki sprzętu medycznego. Próbki należy dostarczyć wraz z ofertą lub najpóźniej do dnia składania ofert tj. 07.05.2018 r. do godz. 11.00.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Przewiduje się możliwość zmian w zakresie: a) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); b) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia Aneksu do umowy; c) zmiana wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: - stawki podatku od towarów i usług: w przypadku zmiany stawek podatku VAT, ceny zostaną zmienione w dniu wejścia w życie stosownego rozporządzenia lub ustawy, w takim przypadku zmianie ulega cena brutto sprzętu medycznego, cena netto pozostaje bez zmian, - wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, - zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę i Wykonawca wykaże wzrost, o którym mowa w pkt. c, d) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, nazwy producenta – przy nie zmienionym produkcie, w szczególności jakości produktu; e) zamawiający nie wykupił całości asortymentu z umowy.
IV 4 4 data 2018-05-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Igły i strzykawki jednorazowego użytku LUER-L
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141320-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 17 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa kaniule jednorazowego użytku LUER-L
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141220-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 6 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Cewniki, przyrządy medyczne, pojemniki i inny sprzęt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 61 pozycji, możliwość składania oferty na poszczególne, wybrane pozycję/pozycje w grupie,
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Rękawice lateksowe i polietylenowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 8 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Materiały RTG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 15 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zamknięty system do pobierania krwi jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141320-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 12 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Sprzęt medyczny jednorazowego użytku do terapii żylnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33194000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 6 pozycji
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)