GuidZP400 |
9f98b5c9-aea1-4c8f-b125-3e0b431354ab
|
Biuletyn |
548476-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
33 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Nowej Dębie
|
Regon |
18069282800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Anieli Krzywoń
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowa Dęba
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
39-460
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
261 162 504,
|
Zamawiajacy fax |
261 162 506
|
Zamawiajacy email |
33WOG.zamowienia-publiczne@ron.mil.pl,
|
Adres strony url |
http://www.33wog.wp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.33wog.wp.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.33wog.wp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, Poczta, Kurier
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
33 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Nowej Dębie, ul. A. Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba, Kancelaria Jawna.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów administracyjno biurowych oraz sprzętu biurowego
|
Numer referencyjny |
Zp_13/ZABSZKOL1/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa i rozładunek materiałów administracyjno - biurowych oraz sprzętu biurowego zwanych dalej „towarem” dla 33 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Nowej Dębie
|
Cpv glowny przedmiot |
30192121-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-21T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
•kalendarzy na 2019 rok (poz. Nr 170, 171, 172, 173, 176, 177, 178, 179, 180) z załącznika nr 1 do umowy, nastąpi nie później niż do 9 listopada 2018r,
•kalendarzy na 2019 rok (poz. Nr 174, 175) z załącznika nr 1 do umowy, nastąpi nie później niż do 7 grudnia 2018r.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga by Oferent w przeciągu 3 ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie dostawy materiałów administracyjno biurowych i sprzętu biurowego na kwotę nie mniejszą niż 90 000,00 zł brutto każda.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-04-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|