Sukcesywne dostawy odzieży i obuwia dla pracowników systemu Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowego w Legnicy

Data publikacji 2018-04-20
Data zakończenia 2018-05-11 00:00:00
Instytucja Pogotowie Ratunkowe w Legnicy
Miejscowość Legnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548434-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i obuwia ochronnego dla pracowników systemu Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowego w Legnicy :
Zadanie 1. – zakup obuwia ochronnego całosezonowego - obuwie taktyczne;
Zadanie 2. – zakup obuwia damskiego, ochronnego, całosezonowego ;
Zadanie 3. – zakup kompletów odzieży letniej i dodatkowych spodni letnich ;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8931e26a-d015-4fa2-9ec0-764bb0b89ff6
Biuletyn 548434-N-2018
Zamawiajacy nazwa Pogotowie Ratunkowe w Legnicy
Regon 39076094100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dworcowa
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Legnica
Zamawiajacy kod pocztowy 59220
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 76 81 97 830
Zamawiajacy fax 76 876 32 10
Zamawiajacy email pogotowie.legnica@pertus.pl
Adres strony url www.pogotowie-legnica.pl
Adres strony internetowej www.pogotowie-legnica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pogotowie-legnica.pl
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy odzieży i obuwia dla pracowników systemu Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowego w Legnicy
Numer referencyjny 7/PNO/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i obuwia ochronnego dla pracowników systemu Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowego w Legnicy : Zadanie 1. – zakup obuwia ochronnego całosezonowego - obuwie taktyczne; Zadanie 2. – zakup obuwia damskiego, ochronnego, całosezonowego ; Zadanie 3. – zakup kompletów odzieży letniej i dodatkowych spodni letnich ;
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 7
Informacje na temat katalogow dostawy od czerwca 2018 r. do grudnia 2018 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie przez Wykonawcę stosownego oświadczenia;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie przez Wykonawcę stosownego oświadczenia;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , realizacją co najmniej : dla Zestawu Nr 1 i 2- 2 (dwóch) dostaw obuwia ochronnego o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda, dla Zestawu Nr 3 , - 2 (dwóch) dostaw umundurowania, odzieży dla jednostek służby zdrowia o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonywania i podmiotu na rzecz którego usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów , czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie- (wzór stanowi załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dla Zestawu Nr 1 i 2 - 2 (dwóch) dostaw obuwia ochronnego o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda ; dla Zestawu Nr 3, - 2 (dwóch) dostaw umundurowania, odzieży dla jednostek służby zdrowia o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto , wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane; a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (wg załącznika nr 4 do SIWZ);
Zakresie warunkow udzialu Dokumenty potwierdzające, że odzież jest wykonana zgodnie z wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 18.10.2010 r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego (Dz. U. 2016, poz. 1843) tj: a) dokument potwierdzający zgodność z Polską Normą PN-EN 471+A1:2008 lub normą zastępującą, na kolor fluorescencyjny czerwony dla odzieży letniej , spodni zimowych , koszulki Polo , wydany przez upoważniony do tego podmiot, b) dokument potwierdzający opór pary wodnej nie przekraczający 5m2 xPa/W dla bluzy i koszulki , wydany przez upoważniony do tego podmiot, c) dokument potwierdzający, że taśma odblaskowa wykonana jest zgodnie z normą PN-EN 471+A1:2008 lub normą zastępującą dla bluzy i spodni letnich , spodni zimowych , bluzy polarowej wydany przez upoważniony do tego podmiot, d) karta parametrów technicznych lub inny dokument potwierdzający gramaturę i skład surowcowy, wydany przez upoważniony do tego podmiot dla przedmiotu zamówienia,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.1. Wypełniony druk oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 1.2. Formularz ofertowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ . 1.3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 1.4. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 1.5. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw do wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków. Ww. formularz powinien być wypełniony i podpisany przez te podmioty. 1.7. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1. Ww. formularz powinien być wypełniony i podpisany przez te podmioty. 1.8. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 powyżej. Ww. formularz powinien być wypełniony i podpisany przez te podmioty. Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy: 1.9 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 1.10. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg załącznika nr 5 do SIWZ); 1.13. Karta informacyjna lub karta charakterystyki oferowanego wzoru obuwia - dla Zadania 1 i Zadania 2 . 1.14. Wykonawca zobowiązany jest załączyć wraz z pisemną ofertą po jednym wzorze poniższego asortymentu : • Buty ochronne dla Zadania 1- rozm. 9 ( 42) ; dla Zadania 2 – rozm. 5,5 (36) • Kompletu odzieży letniej (bluza z długim rękawem + spodnie ), Zwrot w/w odzieży i butów nastąpi dopiero po zakończeniu postępowania . Zwroty odbywać się będą na koszt Wykonawcy. W przypadku odzieży i obuwia Wykonawcy którego oferta została wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie ona zaliczona na poczet przyszłej dostawy , 1.15. Opis oferowanych rozmiarów damskich i męskich w formie tabeli rozmiarów oferowanych przez Wykonawcę gwarantujących dostawę prawidłowego rozmiaru dla obuwia i odzieży . 1.16. Zaakceptowany projekt umowy – stanowiący Załącznik Nr 7 do SIWZ .
IV 4 4 data 2018-05-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup obuwia ochronnego całosezonowego-obuwie taktyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 7
Zalacznik krotki opis Zakup obuwia ochronnego całosezonowego-obuwie taktyczne w ilości 154 par
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 7
Zalacznik krotki opis Zakup obuwia damskiego, ochronnego,całosezonowego w ilości 15 par
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 7
Zalacznik krotki opis Zakup kompletów odzieży letniej w ilości 166 i dodatkowych spodni letnich w ilości194 sztuki
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)