GuidZP400 |
8931e26a-d015-4fa2-9ec0-764bb0b89ff6
|
Biuletyn |
548434-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Pogotowie Ratunkowe w Legnicy
|
Regon |
39076094100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dworcowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Legnica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59220
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
76 81 97 830
|
Zamawiajacy fax |
76 876 32 10
|
Zamawiajacy email |
pogotowie.legnica@pertus.pl
|
Adres strony url |
www.pogotowie-legnica.pl
|
Adres strony internetowej |
www.pogotowie-legnica.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pogotowie-legnica.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy odzieży i obuwia dla pracowników systemu Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowego w Legnicy
|
Numer referencyjny |
7/PNO/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Oferty lub wnioski |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i obuwia ochronnego dla pracowników systemu Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowego w Legnicy :
Zadanie 1. – zakup obuwia ochronnego całosezonowego - obuwie taktyczne;
Zadanie 2. – zakup obuwia damskiego, ochronnego, całosezonowego ;
Zadanie 3. – zakup kompletów odzieży letniej i dodatkowych spodni letnich ;
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
7
|
Informacje na temat katalogow |
dostawy od czerwca 2018 r. do grudnia 2018 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie przez Wykonawcę stosownego oświadczenia;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie przez Wykonawcę stosownego oświadczenia;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , realizacją co najmniej : dla Zestawu Nr 1 i 2- 2 (dwóch) dostaw obuwia ochronnego o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda, dla Zestawu Nr 3 , - 2 (dwóch) dostaw umundurowania, odzieży dla jednostek służby zdrowia o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonywania i podmiotu na rzecz którego usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów , czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie- (wzór stanowi załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ)
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dla Zestawu Nr 1 i 2 - 2 (dwóch) dostaw obuwia ochronnego o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda ; dla Zestawu Nr 3, - 2 (dwóch) dostaw umundurowania, odzieży dla jednostek służby zdrowia o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto , wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane; a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (wg załącznika nr 4 do SIWZ);
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dokumenty potwierdzające, że odzież jest wykonana zgodnie z wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 18.10.2010 r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego (Dz. U. 2016, poz. 1843) tj:
a) dokument potwierdzający zgodność z Polską Normą PN-EN 471+A1:2008 lub normą zastępującą, na kolor fluorescencyjny czerwony dla odzieży letniej , spodni zimowych , koszulki Polo , wydany przez upoważniony do tego podmiot,
b) dokument potwierdzający opór pary wodnej nie przekraczający 5m2 xPa/W dla bluzy i koszulki , wydany przez upoważniony do tego podmiot,
c) dokument potwierdzający, że taśma odblaskowa wykonana jest zgodnie z normą PN-EN 471+A1:2008 lub normą zastępującą dla bluzy i spodni letnich , spodni zimowych , bluzy polarowej wydany przez upoważniony do tego podmiot,
d) karta parametrów technicznych lub inny dokument potwierdzający gramaturę i skład surowcowy, wydany przez upoważniony do tego podmiot dla przedmiotu zamówienia,
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1.1. Wypełniony druk oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy.
1.2. Formularz ofertowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ .
1.3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
1.4. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
1.5. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
1.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw do wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków. Ww. formularz powinien być wypełniony i podpisany przez te podmioty.
1.7. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1. Ww. formularz powinien być wypełniony i podpisany przez te podmioty.
1.8. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 powyżej. Ww. formularz powinien być wypełniony i podpisany przez te podmioty. Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy:
1.9 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
1.10. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg załącznika nr 5 do SIWZ);
1.13. Karta informacyjna lub karta charakterystyki oferowanego wzoru obuwia - dla Zadania 1 i Zadania 2 .
1.14. Wykonawca zobowiązany jest załączyć wraz z pisemną ofertą po jednym wzorze poniższego asortymentu :
• Buty ochronne dla Zadania 1- rozm. 9 ( 42) ; dla Zadania 2 – rozm. 5,5 (36)
• Kompletu odzieży letniej (bluza z długim rękawem + spodnie ),
Zwrot w/w odzieży i butów nastąpi dopiero po zakończeniu postępowania .
Zwroty odbywać się będą na koszt Wykonawcy. W przypadku odzieży i obuwia Wykonawcy którego oferta została wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie ona zaliczona na poczet przyszłej dostawy ,
1.15. Opis oferowanych rozmiarów damskich i męskich w formie tabeli rozmiarów oferowanych przez Wykonawcę gwarantujących dostawę prawidłowego rozmiaru dla obuwia i odzieży .
1.16. Zaakceptowany projekt umowy – stanowiący Załącznik Nr 7 do SIWZ .
|
IV 4 4 data |
2018-05-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup obuwia ochronnego całosezonowego-obuwie taktyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup obuwia ochronnego całosezonowego-obuwie taktyczne w ilości 154 par
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup obuwia damskiego, ochronnego,całosezonowego w ilości 15 par
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup kompletów odzieży letniej w ilości 166 i dodatkowych spodni letnich w ilości194 sztuki
|
| |