GuidZP400 |
a9b8008b-dbb2-40d1-aaaa-8ee681e9f5c7
|
Biuletyn |
547394-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A.
|
Regon |
271506695
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wojewódzka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-026
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
326 038 861
|
Zamawiajacy fax |
326 038 614
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@gpw.katowice.pl
|
Adres strony url |
www.gpw.katowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Zamawiający udzielający zamówień , o którym mowa w art. 3 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.gpw.katowice.pl/ogloszenia-o-przetargach.php
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta winna być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Wojewódzka 19, 40-026 Katowice, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 52B. Dopuszcza się składanie ofert drogą pocztową.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa paczek ze słodyczami.
|
Numer referencyjny |
OZ/322/20/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa słodyczy w ozdobnych reklamówkach – zwana dalej paczkami. Zamówienie obejmuje dwa rodzaje paczek.
Paczki pierwszego rodzaju (zwane dalej paczki I) w ilości 701 sztuk.
Paczki drugiego rodzaju (zwane dalej paczki II) w ilości 18 sztuk.
Zawartości obu rodzajów paczek muszą się różnić zgodnie informacjami zawartymi
w „Opisie przedmiotu zamówienia” (Załączniku nr 3 do SIWZ).
Reklamówki muszą posiadać dwa wzory dające możliwość rozróżnienia zawartości Paczek I oraz Paczek II.
Paczki nie mogą zawierać wyrobów czekoladopodobnych, produktów zawierających: alkohol, tytoń, kofeinę, szkodliwych substancji chemicznych, znajdujących się na liście substancji zakazanych dla dzieci i młodzieży, jak również wyrobów w uszkodzonych opakowaniach jednostkowych, w opakowaniach zastępczych bez wyraźnego określenia nazwy producenta, składu i daty przydatności do spożycia. Wymagany termin przydatności wszystkich produktów objętych daną paczką do spożycia: minimum 3 miesiące od daty dostawy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw z prawem opcji w zakresie zwiększenia ilości Paczek I maksymalnie o 10 sztuk oraz Paczek II maksymalnie o 2 sztuki, do dnia 26.11.2018 r., przy czym nie wcześniej niż w dniu 20 listopada 2018 r.
Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji, może nastąpić w przypadku zmiany liczby zatrudnionych osób w przedsiębiorstwie Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ.
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15812100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-11-26T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie należy zrealizować w terminie do 26 listopada 2018 r. w dwóch partiach:
I partia: do 25 maja 2018 r. nie wcześniej jednak niż w dniu 21 maja 2018 r. – 349 szt. paczek I + 8 szt. paczek II;
II partia: do 26 listopada 2018 r., nie wcześniej jednak niż w dniu 20 listopada 2018 r.– 352 szt. paczek I + 10 szt. paczek II.
Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw z prawem opcji w zakresie zwiększenia ilości Paczek I maksymalnie o 10 sztuk oraz Paczek II maksymalnie o 2 sztuki.
Zamówienie objęte prawem opcji (z zastrzerzeniem zapisów zawartych w § 9 załącznika nr 4 do SIWZ) należy zrealizować - do dnia 26 listopada 2018 r., przy czym nie wcześniej niż w dniu 20 listopada 2018 r.
|
Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1. powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów potwierdzających, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1) Ustawy, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu skorzystania z instytucji „samooczyszczenia”, Wykonawca zobowiązany jest
do złożenia stosownego oświadczenia zawartego w Załączniku nr 3 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Do oferty należy dołączyć:
1.1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń – na formularzu oferty – zgodnie z Załącznikiem nr 2do SIWZ.
1.2. Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 1.3. Dowód wniesienia wadium. 2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy
z postępowania, o której mowaw art. 24 ust.1 pkt23) Ustawy, Wykonawca przekazuje stosowne do treści art. 24 ust.11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust.5 Ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w Postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 500,00zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100).
2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
-pieniądzu,
-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-gwarancjach bankowych,
-gwarancjach ubezpieczeniowych,
-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t.j. Dz. U. 2016 poz.359).
3.Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem składania ofert określonym w pkt IV.6.2) ogłoszenia.
4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: PKO Bank Polski nr 96 1020 2498 0000 8502 0429 6521 z dopiskiem „Wadium - nr Postępowania OZ/322/20/2018”. Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.
5.Pozostałe uregulowania dot. wadium, zgodnie z zapisami Rozdz. XVIII SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 2 opis potrzeb |
Nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
Nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi w Załączniku nr 4 do SIWZ. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2)-6) Ustawy.
|
IV 4 4 data |
2018-04-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|