GuidZP400 |
bc906581-43dd-4e50-859d-f5f6a4ea4671
|
Biuletyn |
547123-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
|
Regon |
43068905200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
73
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20019
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
815 354 606
|
Zamawiajacy fax |
815 354 313
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@lu.policja.gov.pl
|
Adres strony url |
www.lubelska.policja.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.lubelska.policja.gov.pl/lub/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/41599,Aktualne-postepowania.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.lubelska.policja.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przygotowanie oferty w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w formie elektronicznej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Lublinie pok. nr 17, ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu informatycznego dla KWP w Lublinie
|
Numer referencyjny |
znak sprawy 33/14/18/SZP/D
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie.
2. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia określony jest w załącznikach nr 1.1 oraz 1.13 do SIWZ (kalkulacjach asortymentowo – cenowych).
|
Cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
160040,65
|
Waluta calosc |
zł netto
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego wymogu dotyczącego w/w warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego wymogu dotyczącego w/w warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego wymogu dotyczącego w/w warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga składania ww. dokumentów.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga składania ww. dokumentów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Druk Oferta (załącznik nr 1 do SIWZ – dla ważności oferty należy złożyć wszystkie 2 strony dokumentu) oraz wybrane załączniki od nr 1.1 do nr 1.13 do SIWZ (w zależności od wybranego/-ych pakietu/-ów – dla ważności oferty należy złożyć wszystkie strony przedmiotowych załączników).
Dokumenty należy złożyć wraz z ofertą w oryginale.
2. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
UWAGA! Dokument ten powinien być własnoręcznie podpisany przez te podmioty trzecie i złożony w oryginale.
Zobowiązania podmiotów trzecich do udostępnienia zasobów, złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, nie spełniają ww. wymogu.
Dokument należy złożyć wraz z ofertą.
3. „Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej” - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej KWP w Lublinie informacji o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - oświadczenie stanowi załącznik nr 4 do SIWZ (dokument należy złożyć w oryginale). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.
4. Wykonawcy, którzy w oparciu o art. 23 ustawy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do występowania w imieniu całego konsorcjum lub do reprezentowania podmiotów wchodzących w skład konsorcjum i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone ustanowionemu przedstawicielowi podpisane przez wszystkie osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych podmiotów wchodzących w skład konsorcjum.
Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez wykonawców. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – każdy członek konsorcjum – składa dokumenty wymienione w pkt.: 2.2) SIWZ oraz 7.1) SIWZ osobno. Dokument wskazany w pkt 2.1) SIWZ składa członek konsorcjum który wykazuje spełnienie odpowiedniego warunku udziału w postępowaniu, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Jeżeli oferta wykonawców o których mowa powyżej zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wskazane dokumenty należy złożyć wraz z ofertą. Na wezwanie Zamawiającego każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (każdy członek konsorcjum/ spółki cywilnej) składa dokument wymieniony w pkt. 3 SIWZ.
5. Powyższe zasady dotyczące wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez konsorcjum mają zastosowanie do wykonawców działających jako spółka cywilna.
6. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza – jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty. Dokument należy złożyć wraz z ofertą.
7. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
8. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) – zwane dalej rozporządzeniem, składa zamiast dokumentów wskazanych w pkt V ppkt 3 SIWZ odpowiednie dokumenty wskazane w § 7 rozporządzenia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Warunki zmiany umowy zostały określone we wzorze umowy - stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ - w szczególności § 6.
|
IV 4 4 data |
2018-05-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę sporządza się pisemnie w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert znajduje się w rozdziale 13 SIWZ.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 1 - Monochromatyczne laserowe urządzenia wielofunkcyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
97560,98
|
Waluta zal |
zł netto
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 30 sztuk monochromatycznych laserowych urządzeń wielofunkcyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań technicznych minimalnych zawarty został w załączniku nr 1.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 2 - Drukarki laserowe monochromatyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
5284,55
|
Waluta zal |
zł netto
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 szt. drukarek laserowych monochromatycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań technicznych minimalnych zawarty został w załączniku nr 1.2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 3 - Komputerowe stanowiska pracy PSTD
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
19918,70
|
Waluta zal |
zł netto
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 7 szt. komputerów z oprogramowaniem narzędziowym przeznaczonym do pracy z systemami informatycznymi w PSTD, dla potrzeb aplikacji analitycznych, oraz biurowych oraz czytnikiem kart mikroprocesorowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań technicznych minimalnych zawarty został w załączniku nr 1.3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 4 - Przenośne zestawy komputerowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
5853,66
|
Waluta zal |
zł netto
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. przenośnych zestawów komputerowych 15,6” z torbą i myszą oraz pakietem biurowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań technicznych minimalnych zawarty został w załączniku nr 1.4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 5 - Monitory komputerowe LCD 22"
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2560,98
|
Waluta zal |
zł netto
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 7 szt. monitorów LCD 22”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań technicznych minimalnych zawarty został w załączniku nr 1.5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 6 - Skaner płaski USB
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38520000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
365,85
|
Waluta zal |
zł netto
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. skanera płaskiego USB. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań technicznych minimalnych zawarty został w załączniku nr 1.6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 7 - Komputerowa stacja robocza do edycji video
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
7317,07
|
Waluta zal |
zł netto
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. stacji roboczej do edycji video. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań technicznych minimalnych zawarty został w załączniku nr 1.7 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 8 - Monitory komputerowe LCD 27"
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1382,11
|
Waluta zal |
zł netto
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. monitorów LCD 27”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań technicznych minimalnych zawarty został w załączniku nr 1.8 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 9 - Oprogramowanie do edycji filmów video
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1382,11
|
Waluta zal |
zł netto
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. oprogramowania do edycji filmów video. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań technicznych minimalnych zawarty został w załączniku nr 1.9 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 10 - Komputerowa stacja robocza CODIS
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2601,63
|
Waluta zal |
zł netto
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. stacji roboczej CODIS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań technicznych minimalnych zawarty został w załączniku nr 1.10 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 11 - Monitor komputerowy LCD 23"
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
365,85
|
Waluta zal |
zł netto
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. monitora LCD 23”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań technicznych minimalnych zawarty został w załączniku nr 1.11 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 12 - Radiotelefon bazowy z zasilaczem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32236000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2439,02
|
Waluta zal |
zł netto
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. radiotelefonu bazowego z zasilaczem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań technicznych minimalnych zawarty został w załączniku nr 1.12 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 13 - Radiotelefony noszone z urządzeniami ładującymi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32236000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
13008,13
|
Waluta zal |
zł netto
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 szt. radiotelefonów noszonych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań technicznych minimalnych zawarty został w załączniku nr 1.13 do SIWZ.
|
| |