Dostawa sprzętu informatycznego dla KWP w Lublinie

Data publikacji 2018-04-20
Data zakończenia 2018-05-09 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Radiotelefony,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547123-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302321108, 302130005, 302131006, 302313000, 385200006, 480000008, 322360006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie.
2. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia określony jest w załącznikach nr 1.1 oraz 1.13 do SIWZ (kalkulacjach asortymentowo – cenowych).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bc906581-43dd-4e50-859d-f5f6a4ea4671
Biuletyn 547123-N-2018
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
Regon 43068905200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 73
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20019
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 815 354 606
Zamawiajacy fax 815 354 313
Zamawiajacy email zamowienia@lu.policja.gov.pl
Adres strony url www.lubelska.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.lubelska.policja.gov.pl/lub/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/41599,Aktualne-postepowania.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lubelska.policja.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przygotowanie oferty w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w formie elektronicznej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Lublinie pok. nr 17, ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu informatycznego dla KWP w Lublinie
Numer referencyjny znak sprawy 33/14/18/SZP/D
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie. 2. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia określony jest w załącznikach nr 1.1 oraz 1.13 do SIWZ (kalkulacjach asortymentowo – cenowych).
Cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 160040,65
Waluta calosc zł netto
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego wymogu dotyczącego w/w warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego wymogu dotyczącego w/w warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego wymogu dotyczącego w/w warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem).
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga składania ww. dokumentów.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga składania ww. dokumentów.
Inne dokumenty niewymienione 1.Druk Oferta (załącznik nr 1 do SIWZ – dla ważności oferty należy złożyć wszystkie 2 strony dokumentu) oraz wybrane załączniki od nr 1.1 do nr 1.13 do SIWZ (w zależności od wybranego/-ych pakietu/-ów – dla ważności oferty należy złożyć wszystkie strony przedmiotowych załączników). Dokumenty należy złożyć wraz z ofertą w oryginale. 2. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. UWAGA! Dokument ten powinien być własnoręcznie podpisany przez te podmioty trzecie i złożony w oryginale. Zobowiązania podmiotów trzecich do udostępnienia zasobów, złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, nie spełniają ww. wymogu. Dokument należy złożyć wraz z ofertą. 3. „Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej” - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej KWP w Lublinie informacji o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - oświadczenie stanowi załącznik nr 4 do SIWZ (dokument należy złożyć w oryginale). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. 4. Wykonawcy, którzy w oparciu o art. 23 ustawy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do występowania w imieniu całego konsorcjum lub do reprezentowania podmiotów wchodzących w skład konsorcjum i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone ustanowionemu przedstawicielowi podpisane przez wszystkie osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez wykonawców. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – każdy członek konsorcjum – składa dokumenty wymienione w pkt.: 2.2) SIWZ oraz 7.1) SIWZ osobno. Dokument wskazany w pkt 2.1) SIWZ składa członek konsorcjum który wykazuje spełnienie odpowiedniego warunku udziału w postępowaniu, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Jeżeli oferta wykonawców o których mowa powyżej zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wskazane dokumenty należy złożyć wraz z ofertą. Na wezwanie Zamawiającego każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (każdy członek konsorcjum/ spółki cywilnej) składa dokument wymieniony w pkt. 3 SIWZ. 5. Powyższe zasady dotyczące wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez konsorcjum mają zastosowanie do wykonawców działających jako spółka cywilna. 6. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza – jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty. Dokument należy złożyć wraz z ofertą. 7. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 8. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) – zwane dalej rozporządzeniem, składa zamiast dokumentów wskazanych w pkt V ppkt 3 SIWZ odpowiednie dokumenty wskazane w § 7 rozporządzenia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Warunki zmiany umowy zostały określone we wzorze umowy - stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ - w szczególności § 6.
IV 4 4 data 2018-05-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Ofertę sporządza się pisemnie w języku polskim.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert znajduje się w rozdziale 13 SIWZ.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa pakiet nr 1 - Monochromatyczne laserowe urządzenia wielofunkcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 97560,98
Waluta zal zł netto
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa 30 sztuk monochromatycznych laserowych urządzeń wielofunkcyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań technicznych minimalnych zawarty został w załączniku nr 1.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa pakiet nr 2 - Drukarki laserowe monochromatyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5284,55
Waluta zal zł netto
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 szt. drukarek laserowych monochromatycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań technicznych minimalnych zawarty został w załączniku nr 1.2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa pakiet nr 3 - Komputerowe stanowiska pracy PSTD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 19918,70
Waluta zal zł netto
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa 7 szt. komputerów z oprogramowaniem narzędziowym przeznaczonym do pracy z systemami informatycznymi w PSTD, dla potrzeb aplikacji analitycznych, oraz biurowych oraz czytnikiem kart mikroprocesorowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań technicznych minimalnych zawarty został w załączniku nr 1.3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa pakiet nr 4 - Przenośne zestawy komputerowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5853,66
Waluta zal zł netto
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. przenośnych zestawów komputerowych 15,6” z torbą i myszą oraz pakietem biurowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań technicznych minimalnych zawarty został w załączniku nr 1.4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa pakiet nr 5 - Monitory komputerowe LCD 22"
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2560,98
Waluta zal zł netto
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa 7 szt. monitorów LCD 22”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań technicznych minimalnych zawarty został w załączniku nr 1.5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa pakiet nr 6 - Skaner płaski USB
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38520000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 365,85
Waluta zal zł netto
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. skanera płaskiego USB. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań technicznych minimalnych zawarty został w załączniku nr 1.6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa pakiet nr 7 - Komputerowa stacja robocza do edycji video
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7317,07
Waluta zal zł netto
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. stacji roboczej do edycji video. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań technicznych minimalnych zawarty został w załączniku nr 1.7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa pakiet nr 8 - Monitory komputerowe LCD 27"
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1382,11
Waluta zal zł netto
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. monitorów LCD 27”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań technicznych minimalnych zawarty został w załączniku nr 1.8 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa pakiet nr 9 - Oprogramowanie do edycji filmów video
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1382,11
Waluta zal zł netto
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. oprogramowania do edycji filmów video. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań technicznych minimalnych zawarty został w załączniku nr 1.9 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa pakiet nr 10 - Komputerowa stacja robocza CODIS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2601,63
Waluta zal zł netto
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. stacji roboczej CODIS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań technicznych minimalnych zawarty został w załączniku nr 1.10 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa pakiet nr 11 - Monitor komputerowy LCD 23"
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 365,85
Waluta zal zł netto
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. monitora LCD 23”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań technicznych minimalnych zawarty został w załączniku nr 1.11 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa pakiet nr 12 - Radiotelefon bazowy z zasilaczem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32236000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2439,02
Waluta zal zł netto
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. radiotelefonu bazowego z zasilaczem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań technicznych minimalnych zawarty został w załączniku nr 1.12 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa pakiet nr 13 - Radiotelefony noszone z urządzeniami ładującymi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32236000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 13008,13
Waluta zal zł netto
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 szt. radiotelefonów noszonych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań technicznych minimalnych zawarty został w załączniku nr 1.13 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)