GuidZP400 |
b5dc7f88-852e-4a45-af2a-3dcef13bb508
|
Biuletyn |
548384-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Powiatowych im. mjr H.Sucharskiego
|
Regon |
000199869
|
Zamawiajacy adres ulica |
Mazowiecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
25
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Przasnysz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
06-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
29 7522300, 604 237 616
|
Zamawiajacy email |
zsp.przasnysz@wp.pl
|
Adres strony url |
www.zsp-przasnysz.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO NA LATA 2014-2020 WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
zsp-przasnysz.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta, kurier, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół Powiatowych im. mjr H.Sucharskiego; ul. Mazowiecka 25; 06-300 Przasnysz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Kompleksowy program rozwoju Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Przasnyszu- zakup i dostawa sprzętu ICT, sprzętu agd, sprzętu do pracowni- mechanik pojazdów samochodowych oraz maszyn rolniczych i pomocy dydaktycznych”
|
Numer referencyjny |
ZSP.271.1.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu ICT, sprzętu agd, sprzętu do pracowni- mechanik pojazdów samochodowych oraz maszyn rolniczych i pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół Powiatowych w Przasnyszu w ramach realizacji projektu : „Kompleksowy program rozwoju Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Przasnyszu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
I część zamówienia: zakup i dostawa sprzętu komputerowego/ICT na potrzeby Zespołu Szkół Powiatowych im. mjra Henryka Sucharskiego w Przasnyszu.
Zakres zamówienia:
1.Komputer stacjonarny z oprogramowaniem biurowym, programem antywirusowym- 2 szt.
2. Drukarka laserowa ze skanerem i kopiarka A4- 2 szt.
3. Tablica Flipchart- 2 szt.
4.Komputer stacjonarny( monitor wraz z jednostka centralna, klawiatura, mysz)podłączony do sieci lokalnej z dostępem do Internetu i do drukarki sieciowej- 16 szt.
5. Pakiet programów biurowych-15 szt
6. Projektor multimedialny-1 szt
II część zamówienia:
Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy sprzętu agd/ gastronomicznego
Zakres zamówienia:
1. Maszynka do mielenia mięsa- 1 szt.
2. Robot kuchenny wieloczynnościowy-2 szt.
3. Blender gastronomiczny-2 szt.
4. Sokowirówka-2 szt.
5. Piec konwekcyjno-parowy-1 szt.
6. Podgrzewacz do talerzy-1 szt.
7. Naświetlacz do dezynfekcji jaj-2 szt.
8. Sous Vide urządzenie do gotowania w niskich temperaturach z pakowarka próżniową-1 szt.
9. Maszyna uniwersalna z kompletem rozszerzonych przystawek(przeznaczona do mechanizacji czynności związanych z obróbką mięsa, warzyw, ciasta,itp.)- 2 szt.
10. Urządzenie do gotowania makaronu z koszem do gotowania- 1 szt.
11. Salamandra elektryczna-1 szt.
12. Ekspres do kawy- 2 szt.
13. Drobny sprzęt gastronomiczny:
-garnki 6 elementowe- 6 kpl
-patelnia o Sr. 28 cm- 6 szt
-patelnia o Sr. 24 cm- 4 szt.
-blender z pojemnikiem- 6 szt.
- ekspres ze pieniaczem mleka- 4 szt.
- stolnica drewniana- 5 szt.
-rękaw cukierniczy z Tylkami 6 elementowy- 8 szt.
-drewniany wałek do ciasta – 12 szt.
-radełko- 12 szt.
-salaterka 9 cm- 24 szt.
- naczynie żaroodporne okrągłe z pokrywka 1,5 l-6 szt.
-forma do babki gotowanej-forma mała- 4 szt.
- rózga kuchenna ze stali nierdzewnej 25 cm- 10 szt
-forma do tarty ze stali węglowej 28x 4 cm- 6 szt
-filiżanka ze spodkiem 0, 20 l- 30 szt.
-porcelanowy talerzyk spodek 16 cm- 60 szt.
Komplet sztućców w aluminiowej walizce 72 elementy- 5 kpl.
III część zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu do pracowni- mechanik pojazdów samochodowych
Zakres zamówienia:
1. Komputerowy zestaw diagnostyczny do sprawdzania urządzeń elektrycznych i elektronicznych- 1 kpl.
2. Mierniki wielkości elektrycznych-1szt
3. Zestaw elementów oraz układów elektrycznych i elektronicznych-1 szt.
4. Zestawy demonstracyjne instalacji elektrycznych-1 szt.
5. Stół pobierczy- stanowisko testowania alternatorów-1 szt.
6. Model z przekładnią zębatkową i wspomaganiem- 1 szt.
IV część zamówienia: Zakup i dostawa maszyn rolniczych oraz pomocy dydaktycznych
1. Pług obracalny 3 skibowy-1 szt
2. Opryskiwacz polowy ciągany 1200 l z belką 12 m-1 szt.
3. Agregat uprawno-siewny-1 szt
4. Siewnik zbożowy uniwersalny-1 szt.
5. kosiarka rotacyjna
6. Przetrząsaczo- zgrabiarka – 1 szt.
7. Atlas roślin uprawnych, chwastów i szkodników- 15 szt.
8. Zielniki roślin uprawnych i chwastów-15 szt.
9. Normy żywienia zwierząt- 15 szt.
10. Oprogramowanie do układania dawek pokarmowych, nawozowych, ochrony roślin, obrotu stadem- 15 stanowisk
11. Próbki nasion roślin uprawnych, nawozów , gleb-1 szt
12. Profile glebowe- 5 szt.
13. Modele narzędzi i maszyn do uprawy gleby , nawożenia, ochrony i zbioru roślin uprawnych-1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I, II, III i IV znajduje się w zał. numer 7.1, 7.2, 7.3, 7.4 do niniejszej SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Część I : Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ
Zamawiający uzna warunek opisany wyżej za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie sprzętu komputerowego/ICT dla szkół/placówek oświatowych o wartości min. 20 000 zł brutto.
Część II: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny i obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ.
Zamawiający uzna opisany powyżej warunek za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie sprzętu agd/gastronomicznego o wartości min.10 000 zł brutto.
Część III zamówienia: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny i obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ.
Zamawiający uzna opisany powyżej warunek za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie sprzętu/ urządzeń do badania pojazdów samochodowych o wartości min.20 000 zł brutto.
Część IV zamówienia: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny i obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ. Zamawiający uzna opisany powyżej warunek za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie maszyn rolniczych o wartości min.20 000 zł brutto.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ
Zamawiający uzna warunek opisany wyżej za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie sprzętu komputerowego/ICT dla szkół/placówek oświatowych o wartości min. 20 000 zł brutto.
Część II: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny i obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ.
Zamawiający uzna opisany powyżej warunek za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie sprzętu agd/gastronomicznego o wartości min.10 000 zł brutto.
Część III zamówienia: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny i obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ.
Zamawiający uzna opisany powyżej warunek za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie sprzętu/ urządzeń do badania pojazdów samochodowych o wartości min.20 000 zł brutto.
Część IV zamówienia: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny i obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ. Zamawiający uzna opisany powyżej warunek za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie maszyn rolniczych o wartości min.20 000 zł brutto.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Część I zamówienia:
-karty techniczne oferowanego sprzętu komputerowego/ICT- dotyczy każdej pozycji obejmująca informacje potwierdzające spełnianie przez te urządzenia parametrów zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7.1
Częśc II zamówienia:
- opis wraz z fotografią obejmująca informacje potwierdzające spełnianie przez sprzęt agd/ gastronomiczny parametrów zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7.2
3 Część III zamówienia:
-karta techniczna /lub opis wraz z fotografią obejmująca informacje potwierdzające przez sprzęt / urządzenia do pracowni pojazdów samochodowych spełniają parametry zawarte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7.3
Część IV zamówienia:
-karty techniczne/opis sprzętu rolniczego i pomocy dydaktycznych potwierdzających spełnianie parametrów zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. Nr 7.4
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1 Zamawiający żąda wniesienia wadium.
2 Wadium może być wnoszone w formach dopuszczonych zgodnie z art.45 ust.6 ustawy Pzp.
3Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
Część I zamówienia: 1500 zł brutto(słownie: tysiąc pięćset złotych)
Część II zamówienia: 900 zł brutto(słownie: dziewięćset złotych)
Część III zamówienia: 2000 zł brutto (słownie: dwa tysiące złotych)
Część IV zamówienia: 2000 zł brutto (słownie: dwa tysiące złotych)
4 Wniesienia wadium należy dokonać w wybranej przez oferenta formie przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 16.03.2018 roku do godz. 10.00. (dot. części I i lub/ II i/lub III, i/lub IV zamówienia)
5 Wpłaty wadium należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego:
06 1020 1592 0000 2702 0263 1331 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć –- „Kompleksowy program rozwoju Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Przasnyszu- zakup i dostawa sprzętu ICT, sprzętu agd, sprzętu do pracowni- mechanik pojazdów samochodowych oraz maszyn rolniczych i pomocy dydaktycznych” dotyczy części I i /lub II, i/lub III, i/lub IV zamówienia.Za termin wniesienia wadium uznaje się, gdy kwota ujawniona będzie na koncie Zamawiającego.
6. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy.
7. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą.
8. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwości zmian istotnych postanowień umowy polegającą na przesunięciu terminu realizacji w przypadku konieczności siły wyższej.
|
IV 4 4 data |
2018-04-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego/ICT
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres zamówienia:
1.Komputer stacjonarny z oprogramowaniem biurowym, programem antywirusowym- 2 szt.
2. Drukarka laserowa ze skanerem i kopiarka A4- 2 szt.
3. Tablica Flipchart- 2 szt.
4.Komputer stacjonarny( monitor wraz z jednostka centralna, klawiatura, mysz)podłączony do sieci lokalnej z dostępem do Internetu i do drukarki sieciowej- 16 szt.
5. Pakiet programów biurowych-15 szt
6. Projektor multimedialny-1 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa sprzętu agd/ gastronomicznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres zamówienia:
1. Maszynka do mielenia mięsa- 1 szt.
2. Robot kuchenny wieloczynnościowy-2 szt.
3. Blender gastronomiczny-2 szt.
4. Sokowirówka-2 szt.
5. Piec konwekcyjno-parowy-1 szt.
6. Podgrzewacz do talerzy-1 szt.
7. Naświetlacz do dezynfekcji jaj-2 szt.
8. Sous Vide urządzenie do gotowania w niskich temperaturach z pakowarka próżniową-1 szt.
9. Maszyna uniwersalna z kompletem rozszerzonych przystawek(przeznaczona do mechanizacji czynności związanych z obróbką mięsa, warzyw, ciasta,itp.)- 2 szt.
10. Urządzenie do gotowania makaronu z koszem do gotowania- 1 szt.
11. Salamandra elektryczna-1 szt.
12. Ekspres do kawy- 2 szt.
13. Drobny sprzęt gastronomiczny:
-garnki 6 elementowe- 6 kpl
-patelnia o Sr. 28 cm- 6 szt
-patelnia o Sr. 24 cm- 4 szt.
-blender z pojemnikiem- 6 szt.
- ekspres ze pieniaczem mleka- 4 szt.
- stolnica drewniana- 5 szt.
-rękaw cukierniczy z Tylkami 6 elementowy- 8 szt.
-drewniany wałek do ciasta – 12 szt.
-radełko- 12 szt.
-salaterka 9 cm- 24 szt.
- naczynie żaroodporne okrągłe z pokrywka 1,5 l-6 szt.
-forma do babki gotowanej-forma mała- 4 szt.
- rózga kuchenna ze stali nierdzewnej 25 cm- 10 szt
-forma do tarty ze stali węglowej 28x 4 cm- 6 szt
-filiżanka ze spodkiem 0, 20 l- 30 szt.
-porcelanowy talerzyk spodek 16 cm- 60 szt.
Komplet sztućców w aluminiowej walizce 72 elementy- 5 kpl.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa sprzętu do pracowni- mechanik pojazdów samochodowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres zamówienia:
1. Komputerowy zestaw diagnostyczny do sprawdzania urządzeń elektrycznych i elektronicznych- 1 kpl.
2. Mierniki wielkości elektrycznych-1szt
3. Zestaw elementów oraz układów elektrycznych i elektronicznych-1 szt.
4. Zestawy demonstracyjne instalacji elektrycznych-1 szt.
5. Stół pobierczy- stanowisko testowania alternatorów-1 szt.
6. Model z przekładnią zębatkową i wspomaganiem- 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa maszyn rolniczych oraz pomocy dydaktycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
16000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres zamówienia obejmuje dostawę:
1. Pług obracalny 3 skibowy-1 szt
2. Opryskiwacz polowy ciągany 1200 l z belką 12 m-1 szt.
3. Agregat uprawno-siewny-1 szt
4. Siewnik zbożowy uniwersalny-1 szt.
5. kosiarka rotacyjna
6. Przetrząsaczo- zgrabiarka – 1 szt.
7. Atlas roślin uprawnych, chwastów i szkodników- 15 szt.
8. Zielniki roślin uprawnych i chwastów-15 szt.
9. Normy żywienia zwierząt- 15 szt.
10. Oprogramowanie do układania dawek pokarmowych, nawozowych, ochrony roślin, obrotu stadem- 15 stanowisk
11. Próbki nasion roślin uprawnych, nawozów , gleb-1 szt
12. Profile glebowe- 5 szt.
13. Modele narzędzi i maszyn do uprawy gleby , nawożenia, ochrony i zbioru roślin uprawnych-1 szt.
|
| |