Sukcesywna dostawa farb, artykułów malarskich i impregnatów, dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu.

Data publikacji 2018-04-20
Data zakończenia 2018-04-30 00:00:00
Instytucja Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Farby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548155-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 448100001
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa farb, artykułów malarskich i impregnatów, dla niżej wymienionych miejsc prowadzenia działalności przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji w Poznaniu:
1) Dyrekcja ul. Spychalskiego 34, Poznań,
2) Oddział Chwiałka ul. Spychalskiego 34, Poznań,
3) Oddział Malta ul. Wiankowa 3, Poznań,
4) Oddział Kasprowicza ul. Wyspiańskiego 33, Poznań,
5) Oddział MOS ul. Gdańska 1, Poznań,
6) Inea Stadion ul. Bułgarska 17 Poznań,
7) Oddział Zaplecze Sportowe, ul. Krańcowa 98, Poznań,
8) Oddział Rataje Os. Piastowskie 106 A, Poznań,
9) Oddział Golęcin, ul. Warmińska 1, Poznań,
10) Kąpielisko w Krzyżownikach - ul. Nad Jeziorem 21, Poznań.
zgodnie z załączonym Formularzem Cenowym – załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ:
Realizacja zamówienia następować będzie według faktycznych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień częściowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw w ilości mniejszej niż podana w ofercie Wykonawcy (według potrzeb Zamawiającego), z tym zastrzeżeniem, iż najmniejsza ilość zamówionego asortymentu ogółem wyniesie nie mniej niż 20 % ilości zadeklarowanej w ofercie.
Zamawiający wymaga, aby dostawy zamawianych sukcesywnie artykułów odbywały się na wskazane powyżej adresy, transportem i z rozładunkiem na koszt i ryzyko Wykonawcy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od złożenia zamówienia (przez fax lub e-mailem).
Wszystkie zamawiane towary, winny być dobrej jakości, w I gatunku, posiadać instrukcje stosowania, deklaracje zgodności z obowiązującymi w tym zakresie normami, atesty higieniczne oraz wymagane prawem dopuszczenie do stosowania.
Dokumenty, o których mowa powyżej, winny być wydane przez uprawnione instytucje, w języku polskim, bądź dostarczone z tłumaczeniem na język polski.
W pozycjach dotyczących produktów wskazanych z nazwy handlowej Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (Wykonawca wskazuje produkt równoważny w ofercie).
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c73bc265-515d-49fc-867e-f4b1666b3901
Biuletyn 548155-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
Regon -
Zamawiajacy adres ulica Jana Spychalskiego
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-553
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 357 901,
Zamawiajacy fax 618 334 651
Zamawiajacy email zp@posir.poznan.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.posir.poznan.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.posir.poznan.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Spychalskiego 34 61-553 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa farb, artykułów malarskich i impregnatów, dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu.
Numer referencyjny ZP.212.24.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa farb, artykułów malarskich i impregnatów, dla niżej wymienionych miejsc prowadzenia działalności przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji w Poznaniu: 1) Dyrekcja ul. Spychalskiego 34, Poznań, 2) Oddział Chwiałka ul. Spychalskiego 34, Poznań, 3) Oddział Malta ul. Wiankowa 3, Poznań, 4) Oddział Kasprowicza ul. Wyspiańskiego 33, Poznań, 5) Oddział MOS ul. Gdańska 1, Poznań, 6) Inea Stadion ul. Bułgarska 17 Poznań, 7) Oddział Zaplecze Sportowe, ul. Krańcowa 98, Poznań, 8) Oddział Rataje Os. Piastowskie 106 A, Poznań, 9) Oddział Golęcin, ul. Warmińska 1, Poznań, 10) Kąpielisko w Krzyżownikach - ul. Nad Jeziorem 21, Poznań. zgodnie z załączonym Formularzem Cenowym – załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ: Realizacja zamówienia następować będzie według faktycznych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień częściowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw w ilości mniejszej niż podana w ofercie Wykonawcy (według potrzeb Zamawiającego), z tym zastrzeżeniem, iż najmniejsza ilość zamówionego asortymentu ogółem wyniesie nie mniej niż 20 % ilości zadeklarowanej w ofercie. Zamawiający wymaga, aby dostawy zamawianych sukcesywnie artykułów odbywały się na wskazane powyżej adresy, transportem i z rozładunkiem na koszt i ryzyko Wykonawcy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od złożenia zamówienia (przez fax lub e-mailem). Wszystkie zamawiane towary, winny być dobrej jakości, w I gatunku, posiadać instrukcje stosowania, deklaracje zgodności z obowiązującymi w tym zakresie normami, atesty higieniczne oraz wymagane prawem dopuszczenie do stosowania. Dokumenty, o których mowa powyżej, winny być wydane przez uprawnione instytucje, w języku polskim, bądź dostarczone z tłumaczeniem na język polski. W pozycjach dotyczących produktów wskazanych z nazwy handlowej Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (Wykonawca wskazuje produkt równoważny w ofercie). Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
Cpv glowny przedmiot 44810000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają powyższy dokument dla każdego z nich. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów składa powyższy dokument dotyczący tych podmiotów.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają powyższy dokument dla każdego z nich.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości zamówionych artykułów w zależności od zapotrzebowania. Zamawiający gwarantuje zamówienie minimum 20 % ilości asortymentu ogółem w całym okresie objętym niniejszym postępowaniem. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze z tytułu ograniczenia ilości zamówionego towaru. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty: - gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. - zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, - zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego.
IV 4 4 data 2018-04-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)