GuidZP400 |
98260b7b-60ea-484f-beb7-db51b21ed401
|
Biuletyn |
547479-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
|
Regon |
33000629200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. T. Chałubińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Koszalin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
75581
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
94 34 88 147
|
Zamawiajacy fax |
94 34 88 103
|
Zamawiajacy email |
piotr@swk.med.pl
|
Adres strony url |
www.swk.med.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.swk.med.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.swk.med.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika, ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581Koszalin, Dział Zamówień Publicznych
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Ręczniki papierowe w rolkach i ręczniki składane Z-Z.
|
Numer referencyjny |
TP.382.45.2018 JK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Część nr 1 – Ręcznik papierowy w rolce - 80000 szt.;
2. Część nr 2 – Ręcznik składany typu Z-Z - 5000 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
33760000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
-
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
-
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
-
|
Zakresie warunkow udzialu |
-
|
Zakresie kryteriow selekcji |
-
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedstawi następujące dokumenty:
1) próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą w celu porównania ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia:
a) Część nr 1 – 2 rolki;
b) Część nr 2 – 2 opakowania.
2) dokument potwierdzający, że ręcznik papierowy w rolce wykonany jest z 100% celulozy - (dotyczy części nr 1).
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu dokonania wstępnej oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca wraz z ofertą składa:
1) oświadczenie dotyczące danych wykonawcy – Załącznik nr 1 do SIWZ;
2) formularz ofertowy – Załącznik nr 2 do SIWZ;
3) poświadczony przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 3 do SIWZ;
4) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych.
2. Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy:
1) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
2) producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
3) producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy.
3. Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę.
4. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie.
5. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.
|
IV 4 4 data |
2018-04-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
|
IV 4 5 okres |
30
|