Świadczenie usługi wsparcia technicznego systemu AlleRad produkcji firmy Pixel Technology Sp. z o.o.

Data publikacji 2018-04-21
Data zakończenia 2018-04-30 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
Miejscowość Kalisz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Usługi pomocy komputerowej i podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548740-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722532005
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest świadczenie przez Wykonawcę usługi wsparcia technicznego systemów informatycznych produkcji firmy Pixel Technology Sp. z o.o. (systemów zarządzania i archiwizacji obrazów RTG,TK), będącego własnością Zamawiającego.
2. W skład systemu, o którym mowa powyżej wchodzą:
a) Oprogramowanie Serwer archiwizacji ExPACS
b) Oprogramowanie Serwera Dystrybucji Badań
c) Exhibeon oprogramowanie Stacji Diagnostycznych
d) System Radiologiczny klasy RIS – Charon
3. Zakres wsparcia technicznego obejmuje:
a) Wsparcie techniczne dla systemu AlleRad w modułach RIS, ExPACS, Exh (Dystrybucja Badań), Modułu HL7 dla integracji z HIS oraz Exhibeon
b) Nadzór autorski dla systemu AlleRad w modułach RIS, ExPACS, Exh (Dystrybucja Badań), Modułu HL7 dla integracji z HIS oraz Exhibeon
c) Aktualizacja oprogramowania systemu RIS-CHAZON
d) Aktualizacja oprogramowania serwera ExPACS
e) Aktualizacja Serwera Dystrybucji Badań
f) Aktualizacja oprogramowania Exhibeon

Dodatkowe informacje

GuidZP400 26426fdc-68a4-4f0e-89d2-5661008a157e
Biuletyn 548740-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
Regon 126675700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Poznańska
Zamawiajacy adres numer domu 79
Zamawiajacy miejscowosc Kalisz
Zamawiajacy kod pocztowy 62800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 627 651 397
Zamawiajacy fax 627 571 323
Zamawiajacy email zam.pub_szpital.kalisz@poczta.fm
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.kalisz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2017 roku poz. 1481 t.j.),osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu, ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usługi wsparcia technicznego systemu AlleRad produkcji firmy Pixel Technology Sp. z o.o.
Numer referencyjny 24/18
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem umowy jest świadczenie przez Wykonawcę usługi wsparcia technicznego systemów informatycznych produkcji firmy Pixel Technology Sp. z o.o. (systemów zarządzania i archiwizacji obrazów RTG,TK), będącego własnością Zamawiającego. 2. W skład systemu, o którym mowa powyżej wchodzą: a) Oprogramowanie Serwer archiwizacji ExPACS b) Oprogramowanie Serwera Dystrybucji Badań c) Exhibeon oprogramowanie Stacji Diagnostycznych d) System Radiologiczny klasy RIS – Charon 3. Zakres wsparcia technicznego obejmuje: a) Wsparcie techniczne dla systemu AlleRad w modułach RIS, ExPACS, Exh (Dystrybucja Badań), Modułu HL7 dla integracji z HIS oraz Exhibeon b) Nadzór autorski dla systemu AlleRad w modułach RIS, ExPACS, Exh (Dystrybucja Badań), Modułu HL7 dla integracji z HIS oraz Exhibeon c) Aktualizacja oprogramowania systemu RIS-CHAZON d) Aktualizacja oprogramowania serwera ExPACS e) Aktualizacja Serwera Dystrybucji Badań f) Aktualizacja oprogramowania Exhibeon
Cpv glowny przedmiot 72253200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia powyższych warunków udziału w tym postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 150000,00 złotych (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy i zero groszy)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże: • że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonywał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (świadczenie usługi wsparcia technicznego systemu AlleRad produkcji firmy Pixel Technology Sp.z o.o.) o wartości minimum 50 000,00 zł każda. • że dysponuje przynajmniej dwoma pracownikami serwisowymi, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; posiadającymi certyfikaty wydane przez producenta urządzenia o odbytym szkoleniu w zakresie obsługi serwisowej: Świadczenie usługi wsparcia technicznego systemu AlleRad produkcji firmy Pixel Technology Sp. z o.o.,
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785 t.j. z póżn. zm.); d) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4a i 4b składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: • nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4d, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu a) dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przynajmniej na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt C.2.1, b) wykaz usług w zakresie niezbędnym do potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego przez zamawiającego w pkt C.2.2, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane – druk wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ, Jako kurs przeliczeniowy na PLN danych finansowych wyrażonych w walutach innych niż PLN, należy przyjąć średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z pierwszego dnia roboczego miesiąca, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu. c) dowody określające czy dostawy zawarte w wyżej wymienionym wykazie zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, d) wykaz przynajmniej dwóch osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi certyfikaty wydane przez producenta urządzenia o odbytym szkoleniu w zakresie obsługi serwisowej: Świadczenie usługi wsparcia technicznego systemu AlleRad produkcji firmy Pixel Technology Sp. z o.o.
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie żąda w powyższym zakresie złożenia żadnych dokumentów
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, (Dz.U. z 2017 roku poz. 229 t.j. z póżn. zm.) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu - wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2017 roku poz. 229 t.j. z póżn. zm.) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu lub wykażą że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w sytuacji konieczności wprowadzenia takich zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w zakresie: a) danych stron umowy (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.), zmiana ta wymaga sporządzenia stosownego aneksu do umowy, b) ceny usługi ze względu na ustawową zmianę stawki podatku VAT. W takim przypadku zmianie ulegnie wartość umowy brutto, a wartość umowy netto pozostanie bez zmian. Powyższa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu do niniejszej umowy, o zmianie Wykonawca powiadomi niezwłocznie zamawiającego. Zmiana będzie obowiązywać od dnia wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT,
IV 4 4 data 2018-04-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Parametry jakościowe
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)