ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU - PO WER

Data publikacji 2018-04-23
Data zakończenia 2018-05-28 00:00:00
Instytucja Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble,
  • Maszyny przemysłowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548899-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 420000006, 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętów niezbędnych do realizacji usługi szkoleniowej w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń dla osób osadzonych w jednostkach podległych OISW w Bydgoszczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ (patrz: www.zp.sw.gov.pl). Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9fa082d1-0cee-4415-9549-617e0df10ba6
Biuletyn 548899-N-2018
Zamawiajacy nazwa Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej
Regon 9139320100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wały Jagiellońskie
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85128
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 52 5855252, 52 5855333,
Zamawiajacy fax 525 829 727
Zamawiajacy email okw_bydgoszcz@sw.gov.pl, oisw_bydgoszcz@sw.gov.pl
Adres strony url www.sw.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu "Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy ubiegac zaklady pracy 1
Minimalny procent zatrudnienia 30%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Bydgoszczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zp.sw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.sw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w zamkniętej, nieprzejrzystej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres OKRĘGOWY INSPEKTORAT SŁUŻBY WIĘZIENNEJ w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-128 Bydgoszcz, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU - PO WER
Numer referencyjny OI.POWER.2230.3.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy W zakresie każdej z 3 części zamówienia
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętów niezbędnych do realizacji usługi szkoleniowej w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń dla osób osadzonych w jednostkach podległych OISW w Bydgoszczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ (patrz: www.zp.sw.gov.pl). Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części.
Cpv glowny przedmiot 42000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie, zgodnie z art. 22 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp - zakłady pracy chronionej oraz inni Wykonawcy, których działalność lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny wykonawczy (Dz. U. 2017 r., poz. 665 z późn. zm.), mających trudności w integracji ze środowiskiem. Niniejszy warunek zostanie spełniony jeżeli wskaźnik zatrudnienia osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych jest nie mniejszy niż 30% (na dzień składania oferty) osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub Wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) warunek zostanie spełniony, jeżeli każdy Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełni ww. warunek.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - Załącznik nr 6 do SIWZ (patrz: www.zp.sw.gov.pl) 4) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - Załącznik nr 6 do SIWZ (patrz: www.zp.sw.gov.pl) 5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, spółka cywilna) ww. dokumenty (ppkt 1-4) składa każdy Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub podmiot 6) W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, ww. dokumenty (ppkt 1-4) Wykonawca składa w odniesieniu do podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji polega. Szczegółowy opis znajduje się w rozdziale VII SIWZ (patrz: www.zp.sw.gov.pl).
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w rozdz. VI pkt. 3 SIWZ, w tym wymagany przez Zamawiającego procentowy wskaźnik zatrudnienia osób, należących do kategorii, o której mowa w art. 22 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp - Załącznik nr 7 do SIWZ (patrz: www.zp.sw.gov.pl).
Inne dokumenty niewymienione Ponadto Wykonawca w celu wstępnego potwierdzenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega on wykluczeniu składa z ofertą: Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ) - Załącznik nr 3 oraz w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w formie oryginału oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa każdy z Wykonawców - szczegółowy wykaz i opis znajduje się w rozdziale VII SIWZ (patrz: www.zp.sw.gov.pl). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VII.C.8 pkt 1 ppkt 1 i 2 SIWZ: - ppkt 1 – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - ppkt 2 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w rozdz. VII.C.8 pkt 1 ppkt 1 i 2 SIWZ: - zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Szczegółowy wykaz i opis znajduje się w rozdziale VII SIWZ (patrz: www.zp.sw.gov.pl).
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium na okres związania ofertą wynoszące: 1) dla części 1 zamówienia 290,00 zł (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt złotych 00/100 gr) 2) dla części 2 zamówienia 880,00 zł (słownie: osiemset osiemdziesiąt złotych 00/100 gr) 3) dla części 3 zamówienia 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100 gr) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: 69 1010 1078 0072 4313 9130 0000 jako tytuł przelewu wpisując: znak sprawy "OI.POWER.2230.3.2018" z zaznaczeniem, której części zamówienia dotyczy wadium. 5. Wniesienie wadium w formie pieniężnej będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert kwota(y) określona(e) ust. 1 znajdzie(ą) się na ww. rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia, o którym mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy Pzp, Zamawiający zaleca złożyć w formie oryginału w oddzielnej kopercie, która zostanie dostarczona Zamawiającemu najpóźniej w terminie określonym w SIWZ w rozdziale XIII ust. 1. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa ustawa Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Warunki realizacji umowy, w tym zmiany jej postanowień, zostały określone w projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 2 SIWZ (patrz: www.zp.sw.gov.pl).
IV 6 1 sposob udostepniania W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: „Informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2018 r., poz. 419)” i dołączone do oferty, zaleca się, aby były trwale, oddzielnie spięte z oznakowaniem "TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA". Zgodnie z tym przepisem przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa, oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. W sytuacji, gdy Wykonawca zastrzeże w ofercie informacje, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych lub odrębnych przepisów, informacje te będą podlegały udostępnieniu na takich samych zasadach jak pozostałe niezastrzeżone dokumenty.
IV 6 1 srodki ochrony Pouczenie Zamawiającego znajduje się w rozdziale XII SIWZ - Opis sposobu przygotowania oferty (patrz: www.zp.sw.gov.pl).
IV 4 4 data 2018-05-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 60 dni
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały dydaktyczne i sprzęt niezbędny do realizacji szkoleń z zakresu fryzjerstwa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Materiały dydaktyczne i sprzęt niezbędny do realizacji szkoleń z zakresu fryzjerstwa - szczegółowy opis zamówienia dla danej części zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 SIWZ (patrz: www.zp.sw.gov.pl)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Materiały dydaktyczne i sprzęt niezbędny do realizacji szkoleń z zakresu profesjonalnego sprzątania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Materiały dydaktyczne i sprzęt niezbędny do realizacji szkoleń z zakresu profesjonalnego sprzątania - szczegółowy opis zamówienia dla danej części znajduje się w Załączniku nr 1 SIWZ (patrz: www.zp.sw.gov.pl).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Materiały dydaktyczne i sprzęt niezbędny do realizacji szkoleń z zakresu robót remontowo-budowlanych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Materiały dydaktyczne i sprzęt niezbędny do realizacji szkoleń z zakresu robót remontowo-budowlanych - szczegółowy opis zamówienia dla danej części znajduje się w Załączniku nr 1 SIWZ (patrz: www.zp.sw.gov.pl).
  

Criterion

Kryteria GWARANCJA
Znaczenie 15,00
  
Kryteria DOSTARCZENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Znaczenie 25,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)