Dostawa licencji na oprogramowanie dla Ośrodka Kształcenia na Odległość OKNO Politechniki Warszawskiej

Data publikacji 2018-04-23
Data zakończenia 2018-05-10 00:00:00
Instytucja Centrum Informatyzacji Politechniki Warszawskiej - Politechnika Warszawska
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 549037-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
Część I: Dostawa licencji akademickich firmy Microsoft na Windows Serwer Standard 2016;
Część II: Dostawa licencji na oprogramowanie do tworzenia multimedialnych materiałów elearningowych.
Część I: Dostawa licencji akademickich firmy Microsoft na Windows Serwer Standard 2016
Przedmiotem zamówienia jest dostawa akademickich licencji Microsoft Windows Server Standard 2016 z rozszerzeniami na procesory lub licencji równoważnych – 4 licencje.
Dostawa czterech akademickich licencji Microsoft Windows Server Standard 2016 plus ewentualnych rozszerzeń na ilość rdzeni procesora (na cztery fizyczne serwery: dwa po 28 core oraz dwa po 8 core) lub licencji równoważnych.

Zamawiający przez równoważne licencje rozumie system operacyjny 64 bit, który posiada następujące cechy:
a) możliwość uruchomienia kontrolera domeny będącego w pełni zgodnym z wdrożoną u Zamawiającego domeną AD pracującą w oparciu o system Windows Server 2016 (poziom funkcjonalności AD DS Windows Server 2012 R2),
b) możliwość uruchomienia usługi DFS zgodnej z Windows Server 2012 R2,
c) możliwość uruchomienia serwera DNS z możliwością integracji z kontrolerem domeny i w pełni zgodnego z serwerami Zamawiającego pracującymi w oparciu Windows Server 2016,
d) możliwość zainstalowania programu Microsoft SQL Server 2014,
e) możliwość instalacja opcji Nano Server,
f) możliwość stopniowej aktualizacji systemu operacyjnego klastra,
g) możliwość uruchomienia kontenerów systemu Windows Server,
h) możliwość uruchomienia co najmniej 2 kontenerów funkcji Hyper-V,
i) możliwość uruchomienia maszyn wirtualnych (VM),
j) licencja przenoszalna, nieograniczona czasowo i terytorialnie.

Dostarczone oprogramowanie będzie wolne od wad fizycznych i prawnych.
Część II: Dostawa licencji na oprogramowanie do tworzenia multimedialnych materiałów elearningowych
1) Aktualizacja 5 z posiadanych licencji na użytkowników Camtasia Studio 6 EDU do najnowszej wersji programu.
Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja (dostawa) 5 licencji edukacyjnych na oprogramowanie TechSmith Camtasia Studio do najnowszej dostępnej wersji, pozwalająca na aktualizacje posiadanych już licencji w wersji 6.

Informacje o posiadanych przez Politechnikę Warszawską, Ośrodek Kształcenia na Odległość OKNO PW licencjach:
• Nazwa licencjobiorcy: Politechnika Warszawska
• Nazwa programu: Camtasia Studio (6.x)
• Liczba użytkowników: 25 (licencje na 10 użytkowników zostały już podniesione do wersji Camtasia Studio 9)

2) Dostawa licencji na oprogramowanie multimedialne iSpring Suite w wersji 8.7 EDU lub nowszej – 8szt.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji wieczystej na oprogramowanie iSpring Suite w wersji 8.7 EDU lub nowszej dla 8 użytkowników / stanowisk (kod producenta: 302485481-8U) lub licencji równoważnych.
Zamawiający przez równoważne rozumie oprogramowanie, które posiada następujące cechy:
a) program działa poprawnie w środowisku Microsoft Windows 8, 10 x64;
b) polska lub angielska wersja językowa programu, z poprawną obsługą polskich znaków;
c) umożliwia publikowanie projektów na platformach LMS (standardy SCORM i AICC);
d) współpracuje z prezentacjami przygotowanymi w programie MS PowerPoint co najmniej od wersji 2007;
e) umożliwia eksport / zapis prezentacji MS PowerPoint z efektami animacji do HTML5;
f) posiada konfigurowalne okno odtwarzania projektów z możliwością dodania logo oraz zmiany kolorów oraz wielkości;
g) umożliwia nagrywania obrazu i dźwięku poprzez wbudowane narzędzie;
h) generator quizów i ankiet samosprawdzających z możliwością przypisywania punktów / wag do poszczególnych pytań oraz wstawiania wzorów i obrazów do ich treści z poziomu edytora zarówno w pytaniach jak i odpowiedziach;
i) posiada co najmniej 10 różnych rodzajów pytań, w tym pozwalające na oddanie odpowiedzi numerycznych z przedziałów;
j) umożliwia tworzenie puli pytań, mieszania kolejności pytań i odpowiedzi;
k) możliwość importu pytań z pliku MS Excel;
l) możliwość dodawania i synchronizacji narracji do projektu;
m) posiada wbudowane narzędzie umożliwiające tworzenie symulacji dialogów z oceną dokonanych wyborów;
n) posiada wbudowane narzędzie do nagrywania zrzutu z ekranu oraz kamerki internetowej;
o) posiada bibliotekę grafik z postaciami i tłami;

Dostarczone oprogramowanie będzie wolne od wad fizycznych i prawnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a81812e7-ab94-42e5-8eb8-40bb838eacd0
Biuletyn 549037-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Informatyzacji Politechniki Warszawskiej - Politechnika Warszawska
Regon 155400000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Politechniki
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00661
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 234 53 92
Zamawiajacy fax 22 621 86 57
Zamawiajacy email m.samplawski@coi.pw.edu.pl
Adres strony url https://www.ci.pw.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „NERW PW Nauka – Edukacja – Rozwój – Współpraca”, Zadanie 46 – SEZAM: System Edukacyjnych Zasobów Akademickich i Multimedialnych, poz. 353: Zakup oprogramowania wspomagającego działanie systemu
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.ci.pw.edu.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.ci.pw.edu.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą z części zamówienia wyszczególnioną i opisaną w ust. 2 SIWZ, w formie pisemnej w siedzibie Centrum Informatyzacji Politechniki Warszawskiej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 00-661 Warszawa, Pl. Politechniki 1, piętro III, pok. 319
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa licencji na oprogramowanie dla Ośrodka Kształcenia na Odległość OKNO Politechniki Warszawskiej
Numer referencyjny CI.ZP.261.07.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Zamawiający nie zastrzega sobie takiego prawa.
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Część I: Dostawa licencji akademickich firmy Microsoft na Windows Serwer Standard 2016; Część II: Dostawa licencji na oprogramowanie do tworzenia multimedialnych materiałów elearningowych. Część I: Dostawa licencji akademickich firmy Microsoft na Windows Serwer Standard 2016 Przedmiotem zamówienia jest dostawa akademickich licencji Microsoft Windows Server Standard 2016 z rozszerzeniami na procesory lub licencji równoważnych – 4 licencje. Dostawa czterech akademickich licencji Microsoft Windows Server Standard 2016 plus ewentualnych rozszerzeń na ilość rdzeni procesora (na cztery fizyczne serwery: dwa po 28 core oraz dwa po 8 core) lub licencji równoważnych. Zamawiający przez równoważne licencje rozumie system operacyjny 64 bit, który posiada następujące cechy: a) możliwość uruchomienia kontrolera domeny będącego w pełni zgodnym z wdrożoną u Zamawiającego domeną AD pracującą w oparciu o system Windows Server 2016 (poziom funkcjonalności AD DS Windows Server 2012 R2), b) możliwość uruchomienia usługi DFS zgodnej z Windows Server 2012 R2, c) możliwość uruchomienia serwera DNS z możliwością integracji z kontrolerem domeny i w pełni zgodnego z serwerami Zamawiającego pracującymi w oparciu Windows Server 2016, d) możliwość zainstalowania programu Microsoft SQL Server 2014, e) możliwość instalacja opcji Nano Server, f) możliwość stopniowej aktualizacji systemu operacyjnego klastra, g) możliwość uruchomienia kontenerów systemu Windows Server, h) możliwość uruchomienia co najmniej 2 kontenerów funkcji Hyper-V, i) możliwość uruchomienia maszyn wirtualnych (VM), j) licencja przenoszalna, nieograniczona czasowo i terytorialnie. Dostarczone oprogramowanie będzie wolne od wad fizycznych i prawnych. Część II: Dostawa licencji na oprogramowanie do tworzenia multimedialnych materiałów elearningowych 1) Aktualizacja 5 z posiadanych licencji na użytkowników Camtasia Studio 6 EDU do najnowszej wersji programu. Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja (dostawa) 5 licencji edukacyjnych na oprogramowanie TechSmith Camtasia Studio do najnowszej dostępnej wersji, pozwalająca na aktualizacje posiadanych już licencji w wersji 6. Informacje o posiadanych przez Politechnikę Warszawską, Ośrodek Kształcenia na Odległość OKNO PW licencjach: • Nazwa licencjobiorcy: Politechnika Warszawska • Nazwa programu: Camtasia Studio (6.x) • Liczba użytkowników: 25 (licencje na 10 użytkowników zostały już podniesione do wersji Camtasia Studio 9) 2) Dostawa licencji na oprogramowanie multimedialne iSpring Suite w wersji 8.7 EDU lub nowszej – 8szt. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji wieczystej na oprogramowanie iSpring Suite w wersji 8.7 EDU lub nowszej dla 8 użytkowników / stanowisk (kod producenta: 302485481-8U) lub licencji równoważnych. Zamawiający przez równoważne rozumie oprogramowanie, które posiada następujące cechy: a) program działa poprawnie w środowisku Microsoft Windows 8, 10 x64; b) polska lub angielska wersja językowa programu, z poprawną obsługą polskich znaków; c) umożliwia publikowanie projektów na platformach LMS (standardy SCORM i AICC); d) współpracuje z prezentacjami przygotowanymi w programie MS PowerPoint co najmniej od wersji 2007; e) umożliwia eksport / zapis prezentacji MS PowerPoint z efektami animacji do HTML5; f) posiada konfigurowalne okno odtwarzania projektów z możliwością dodania logo oraz zmiany kolorów oraz wielkości; g) umożliwia nagrywania obrazu i dźwięku poprzez wbudowane narzędzie; h) generator quizów i ankiet samosprawdzających z możliwością przypisywania punktów / wag do poszczególnych pytań oraz wstawiania wzorów i obrazów do ich treści z poziomu edytora zarówno w pytaniach jak i odpowiedziach; i) posiada co najmniej 10 różnych rodzajów pytań, w tym pozwalające na oddanie odpowiedzi numerycznych z przedziałów; j) umożliwia tworzenie puli pytań, mieszania kolejności pytań i odpowiedzi; k) możliwość importu pytań z pliku MS Excel; l) możliwość dodawania i synchronizacji narracji do projektu; m) posiada wbudowane narzędzie umożliwiające tworzenie symulacji dialogów z oceną dokonanych wyborów; n) posiada wbudowane narzędzie do nagrywania zrzutu z ekranu oraz kamerki internetowej; o) posiada bibliotekę grafik z postaciami i tłami; Dostarczone oprogramowanie będzie wolne od wad fizycznych i prawnych.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert na każdą z części zamówienia. Wskazane powyżej części zamówienia należy realizować w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy (minimalny termin dostawy wynosi 3 dni od daty zawarcia umowy). a) W przypadku zaoferowania terminu dostawy dłuższego niż 14 dni, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) PZP, jako niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę terminu dostawy krótszego niż 3 dni, do porównania złożonych ofert zostanie przyjęty minimalny termin dostawy określony w SIWZ, tj. 3 dni, natomiast w umowie uwzględniony będzie termin dostawy zgodny ze złożoną ofertą. c) W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże w Ofercie terminu dostawy, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował, maksymalny, zgodny z SIWZ termin 14 dni.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa żadnych szczególnych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa żadnych szczególnych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa żadnych szczególnych wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w ust. 11 pkt 10 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wg załącznika nr 3 do SIWZ. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, tj. w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, Wykonawca przedkłada nw. dokumenty:  informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – załącznik Wykonawcy;  zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – załącznik Wykonawcy;  zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione/go nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – załącznik Wykonawcy;  odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP – załącznik Wykonawcy;  oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności oświadczenie Wykonawcy – wg załącznik nr 4 do SIWZ;  oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – wg załącznik nr 4 do SIWZ;  oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) – wg załącznik nr 4 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 6 pkt. 6): a) tiret pierwsze – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21; b) tiret drugie – czwarte – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:  nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w ust 6 pkt 7) lit. a) i b) tiret drugie SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 6 pkt. 7) lit. b) tiret pierwsze SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6 pkt. 7) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust 6 pkt. 8) SIWZ stosuje się odpowiednio. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust. 6 pkt. 6 tiret pierwsze SIWZ, składa dokument, o którym mowa w ust. 6 pkt. 7) lit. a) SIWZ , w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis ust. 6 pkt. 8) SIWZ zdanie pierwsze stosuje się odpowiednio.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa żadnych szczególnych warunków udziału w postępowaniu
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga składania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP.
Inne dokumenty niewymienione Oferta; Formularz Asortymentowo - Cenowy; Stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnieniedo podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy PZP, w szczególności w przypadku: 1) gdy po podpisaniu Umowy, producent zaprzestanie dystrybucji oprogramowania/licencji będącej przedmiotem umowy. W takim przypadku możliwa będzie zmiana wyłącznie na oprogramowanie/licencję tego samego producenta o uprawnieniach i warunkach użytkowania nie gorszych niż uprawnienia i warunki użytkowania oprogramowania/licencji będącej przedmiotem umowy. Warunkiem dokonania tej zmiany jest przekazanie Zamawiającemu oświadczenia producenta o zaprzestaniu dystrybucji oprogramowania/licencji będącej przedmiotem umowy; 2) wystąpienia okoliczności o których mowa w pkt. 1), w zakresie zmiany terminu dostawy licencji (oprogramowania), określonego w §3 ust. 1. 3) gdy Zamawiający nie będzie przygotowany do przyjęcia dostawy bądź nie przekaże informacji o szczegółach dotyczących realizacji dostawy, w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia określonego w §3 ust. 1; 4) zmiany powszechnie obowiązującego prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług, przy czym zmianie ulegnie kwota podatku i kwota brutto. Zmiana treści umowy, pod rygorem nieważności, wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
IV 4 4 data 2018-05-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Oferta wraz z załącznikami winna być sporządzona trwałą techniką, w języku polskim (dokumenty sporządzone w innym języku niż język polski winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski), w sposób czytelny z zachowaniem formy pisemnej.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa licencji akademickich firmy Microsoft na Windows Serwer Standard 2016
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert na każdą z części zamówienia. Wskazane powyżej części zamówienia należy realizować w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy (minimalny termin dostawy wynosi 3 dni od daty zawarcia umowy). a) W przypadku zaoferowania terminu dostawy dłuższego niż 14 dni, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) PZP, jako niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę terminu dostawy krótszego niż 3 dni, do porównania złożonych ofert zostanie przyjęty minimalny termin dostawy określony w SIWZ, tj. 3 dni, natomiast w umowie uwzględniony będzie termin dostawy zgodny ze złożoną ofertą. c) W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże w Ofercie terminu dostawy, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował, maksymalny, zgodny z SIWZ termin 14 dni.
Zalacznik krotki opis Część I: Dostawa licencji akademickich firmy Microsoft na Windows Serwer Standard 2016 Przedmiotem zamówienia jest dostawa akademickich licencji Microsoft Windows Server Standard 2016 z rozszerzeniami na procesory lub licencji równoważnych – 4 licencje. Dostawa czterech akademickich licencji Microsoft Windows Server Standard 2016 plus ewentualnych rozszerzeń na ilość rdzeni procesora (na cztery fizyczne serwery: dwa po 28 core oraz dwa po 8 core) lub licencji równoważnych. Zamawiający przez równoważne licencje rozumie system operacyjny 64 bit, który posiada następujące cechy: a) możliwość uruchomienia kontrolera domeny będącego w pełni zgodnym z wdrożoną u Zamawiającego domeną AD pracującą w oparciu o system Windows Server 2016 (poziom funkcjonalności AD DS Windows Server 2012 R2), b) możliwość uruchomienia usługi DFS zgodnej z Windows Server 2012 R2, c) możliwość uruchomienia serwera DNS z możliwością integracji z kontrolerem domeny i w pełni zgodnego z serwerami Zamawiającego pracującymi w oparciu Windows Server 2016, d) możliwość zainstalowania programu Microsoft SQL Server 2014, e) możliwość instalacja opcji Nano Server, f) możliwość stopniowej aktualizacji systemu operacyjnego klastra, g) możliwość uruchomienia kontenerów systemu Windows Server, h) możliwość uruchomienia co najmniej 2 kontenerów funkcji Hyper-V, i) możliwość uruchomienia maszyn wirtualnych (VM), j) licencja przenoszalna, nieograniczona czasowo i terytorialnie. Dostarczone oprogramowanie będzie wolne od wad fizycznych i prawnych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa licencji na oprogramowanie do tworzenia multimedialnych materiałów elearningowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert na każdą z części zamówienia. Wskazane powyżej części zamówienia należy realizować w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy (minimalny termin dostawy wynosi 3 dni od daty zawarcia umowy). a) W przypadku zaoferowania terminu dostawy dłuższego niż 14 dni, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) PZP, jako niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę terminu dostawy krótszego niż 3 dni, do porównania złożonych ofert zostanie przyjęty minimalny termin dostawy określony w SIWZ, tj. 3 dni, natomiast w umowie uwzględniony będzie termin dostawy zgodny ze złożoną ofertą. c) W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże w Ofercie terminu dostawy, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował, maksymalny, zgodny z SIWZ termin 14 dni. NA CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA NIE PRZYSŁUGUJE ODWOŁANIE, GDYŻ WARTOŚĆ SZACUNKOWA ZAMÓWIEŃ NA OPROGRAMOWANIE MULTIMEDIALNE NIE PRZEKRACZA KWOTY 30 000 EURO, W ZWIĄZKU Z CZYM NIE MAJĄ ZASOSOWANIA PRZEPISY USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZYCH. NATOMIAST ZAMAWIAJĄCY W CELU UDZIELENIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO STOSUJE OPISANE POWYŻEJ ZASADY, WYNIKAJĄCE Z WW. USTAWY.
Zalacznik krotki opis Część II: Dostawa licencji na oprogramowanie do tworzenia multimedialnych materiałów elearningowych 1) Aktualizacja 5 z posiadanych licencji na użytkowników Camtasia Studio 6 EDU do najnowszej wersji programu. Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja (dostawa) 5 licencji edukacyjnych na oprogramowanie TechSmith Camtasia Studio do najnowszej dostępnej wersji, pozwalająca na aktualizacje posiadanych już licencji w wersji 6. Informacje o posiadanych przez Politechnikę Warszawską, Ośrodek Kształcenia na Odległość OKNO PW licencjach: • Nazwa licencjobiorcy: Politechnika Warszawska • Nazwa programu: Camtasia Studio (6.x) • Liczba użytkowników: 25 (licencje na 10 użytkowników zostały już podniesione do wersji Camtasia Studio 9) 2) Dostawa licencji na oprogramowanie multimedialne iSpring Suite w wersji 8.7 EDU lub nowszej – 8szt. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji wieczystej na oprogramowanie iSpring Suite w wersji 8.7 EDU lub nowszej dla 8 użytkowników / stanowisk (kod producenta: 302485481-8U) lub licencji równoważnych. Zamawiający przez równoważne rozumie oprogramowanie, które posiada następujące cechy: a) program działa poprawnie w środowisku Microsoft Windows 8, 10 x64; b) polska lub angielska wersja językowa programu, z poprawną obsługą polskich znaków; c) umożliwia publikowanie projektów na platformach LMS (standardy SCORM i AICC); d) współpracuje z prezentacjami przygotowanymi w programie MS PowerPoint co najmniej od wersji 2007; e) umożliwia eksport / zapis prezentacji MS PowerPoint z efektami animacji do HTML5; f) posiada konfigurowalne okno odtwarzania projektów z możliwością dodania logo oraz zmiany kolorów oraz wielkości; g) umożliwia nagrywania obrazu i dźwięku poprzez wbudowane narzędzie; h) generator quizów i ankiet samosprawdzających z możliwością przypisywania punktów / wag do poszczególnych pytań oraz wstawiania wzorów i obrazów do ich treści z poziomu edytora zarówno w pytaniach jak i odpowiedziach; i) posiada co najmniej 10 różnych rodzajów pytań, w tym pozwalające na oddanie odpowiedzi numerycznych z przedziałów; j) umożliwia tworzenie puli pytań, mieszania kolejności pytań i odpowiedzi; k) możliwość importu pytań z pliku MS Excel; l) możliwość dodawania i synchronizacji narracji do projektu; m) posiada wbudowane narzędzie umożliwiające tworzenie symulacji dialogów z oceną dokonanych wyborów; n) posiada wbudowane narzędzie do nagrywania zrzutu z ekranu oraz kamerki internetowej; o) posiada bibliotekę grafik z postaciami i tłami; Dostarczone oprogramowanie będzie wolne od wad fizycznych i prawnych.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin Dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)