GuidZP400 |
2248ac63-1806-4319-b5c6-003239676d0b
|
Biuletyn |
548996-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gminny Zespół Obsługi Jednostek w Łabowej
|
Regon |
49289569400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Łabowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
38
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łabowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33-336
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
18 475 13 98
|
Zamawiajacy fax |
18 41 41 947
|
Zamawiajacy email |
gzos@labowa.pl
|
Adres strony url |
www.labowa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
1. Zamówienie współfinansowane jest ze środków UE w ramach projektu „Szkoła z przyszłością” - projekt rozwoju szkół Gminy Łabowa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.01 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.01.03 Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne z Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.labowa.pl
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Gminny Zespół Obsługi Jednostek w Łabowej, 33 - 336 Łabowa 38
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gminny Zespół Obsługi Jednostek w Łabowej, 33 - 336 Łabowa 38
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż sprzętu TIK wraz z wykonaniem wewnętrznej sieci LAN i sieci zasilającej
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy i montażu sprzętu TIK wraz
z wykonaniem wewnętrznej sieci LAN i sieci zasilającej:
1) do Szkoły Podstawowej w Czaczowie – cz. I;
2) do Szkoły Podstawowej w Łabowej - Gimnazjum – cz. II;
3) do Szkoły Podstawowej w Maciejowej- cz. III
4) do Szkoły Podstawowej w Łabowej – cz. IV.
Dostarczany sprzęt, jak i użyte do wykonania zamówienia materiały, muszą być fabrycznie nowe, nie posiadające jakichkolwiek wad i usterek, ani śladów użytkowania, objęte gwarancją na okres co najmniej 24 miesiące. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany został w załączniku nr 13 do SIWZ. Wszelkie użyte nazwy własne poszczególnych elementów, wskazują sprzęt przykładowy i służą jedynie do określenia minimalnych parametrów, których oczekuje zamawiający w zakresie dostarczanego sprzętu. Dostarczany sprzęt musi spełniać normy dopuszczające na polski rynek.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, polegającego na powtórzeniu podobnych usług. Całkowita wartość tego zamówienia wynosi 140 000,00 zł bez podatku
|
Data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 oraz:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
2) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3;
3) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym w rozdziale VI ust. 4 i 5 SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4;
4) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających
z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów
o zabezpieczeniu społecznym, w zakresie określonym w rozdziale VI ust. 6 SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5;
5) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r.
o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016r., poz. 716), zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6;
6) oświadczenia wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź inne informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, zamawiający żąda oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1.) Certyfikat ISO9001, ISO14001 lub certyfikaty równoważne, dla producenta sprzętu (należy załączyć na wezwanie zamawiającego)
2.) Deklaracja zgodności CE lub certyfikat równoważny (należy załączyć na wezwanie zamawiającego)
3.) Certyfikat EnergyStar 6.1 lub równoważny – komputer musi znajdować się na liście zgodności dostępnej na stronie www.energystar.gov lub www.energystar.org lub załączyć na wezwanie zamawiającego certyfikat potwierdzający spełnienie wyżej opisanej normy
4.) Wynik testu PassMark Performance Test, CPU Mark
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych podlega unieważnieniu.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenia zmian za zgodą Zamawiającego, w zakresie:
1) Terminu realizacji zamówienia;
4. Zmiany w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
5. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
6. Warunkiem dokonania zmian o których mowa jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego:
1) opis propozycji zmian
2) uzasadnienie zmiany
3) opis wpływu zmian na termin wykonania umowy
7. Zmiany mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności:
1) opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia realizacji przedmiotu umowy lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu;
2) siła wyższa.
|
IV 4 4 data |
2018-05-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Szkoła Podstawowa w Czaczowie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa o montaż sprzętu TIK wraz z wykonaniem sieci LAN i sieci zasilania w Szkole Podstawowej w Czaczowie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Szkoła Podstawowa - Gimnazjum w Łabowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż sprzętu TIK wraz z wykonaniem sieci LAN i sieci zasilającej w Gimnazjum w Łabowej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Szkoła Podstawowa w Maciejowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż sprzętu TIK wraz z wykonaniem sieci LAN i sieci zasilania w Szkole Podstawowej w Maciejowej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Szkoła Podstawowa w Łabowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż sprzętu TIK wraz z wykonaniem sieci LAN i sieci zasilającej w Szkole Podstawowej w Łabowej
|
| |