postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę warzy i owoców dla Schroniska dla Niepełnosprawnych w Radwanowicach

Data publikacji 2018-04-23
Data zakończenia 2018-05-02 00:00:00
Instytucja Fundacja im. Brata Alberta
Miejscowość Rudawa
Województwo małopolskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 549036-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców dla Schroniska dla Niepełnosprawnych w Radwanowicach realizowana w okresie 4 miesięcy, tj. od maja do sierpnia 2018 roku. Rodzaje zamawianych asortymentów oraz ich ilości zostały wyszczególnione
w załączniku nr 1 do SIWZ.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ oraz odnośnymi przepisami prawa.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość do wprowadzania zmian w zakresie ilości poszczególnych asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia. Oznacza to, że Zamawiający może zamówić więcej np. asortymentu A, a mniej np. asortymentu B. Wszelkie ewentualne zmiany ilościowe dokonywane będą w obrębie asortymentów wskazanych w załączniku nr 1, a także nie wykroczą poza wartość zawartej w ramach zamówienia umowy. Ponadto, Zamawiający dopuszcza ewentualność, że zamówi (poprzez zamówienia cząstkowe) maksymalnie do 10% mniej asortymentów niż wskazano w SIWZ.
6. Miejscem dostawy jest magazyn Zamawiającego znajdujący się w Schronisku dla Niepełnosprawnych - Radwanowice 1 - Wykonawca dostarczy zamówione artykuły żywnościowe do magazynu Zamawiającego na własny koszt i własne ryzyko. Wykonawca dokona również rozładunku zamówionego towaru do magazynu zamawiającego. Osobą upoważnioną do kontroli ilościowej i jakościowej dostarczonego towaru jest magazynier lub inna osoba przez niego upoważniona.
7. Dostawy realizowane będą na podstawie cząstkowych zamówień Zamawiającego przekazywanych przez Zamawiającego drogą telefoniczną. W zamówieniach tych Zamawiający określał będzie dokładną ilość i rodzaj zamawianego asortymentu. Zamówienia składane będą jeden raz w tygodniu w godzinach 8.00 –12.00 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca każdą pojedynczą dostawę zrealizuje w terminie do 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego zamówienia. Dostawa pieczywa odbyć się będzie codziennie, łącznie z sobotą, do godz. 08:00.
8. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą następowały po każdym zrealizowanym prawidłowo cząstkowym zamówieniu według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie Wykonawcy oraz ilości dostarczonych asortymentów.
9. Termin płatności z tytułu zrealizowanej dostawy cząstkowej wyniesie 21 dni.
10. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania wysokości zaoferowanych cen poszczególnych asortymentów przez cały okres realizacji zamówienia. Jedyną okolicznością dopuszczającą wzrost wartości zawartej umowy będzie zmiana przepisów prawa skutkująca zmianą podatku VAT.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 99c8006f-f3ae-4a93-918f-8acfe866a04d
Biuletyn 549036-N-2018
Zamawiajacy nazwa Fundacja im. Brata Alberta
Regon 35055488800000
Zamawiajacy adres ulica Radwanowice
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Rudawa
Zamawiajacy kod pocztowy 32640
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 122 585 910
Zamawiajacy fax 122 585 910
Zamawiajacy email fundacja@albert.krakow.pl
Adres strony url www.albert.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny fundacja
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.albert.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Fundacja im. Brata Alberta Schronisko dla Niepełnosprawnych Radwanowice 1 32 – 064 Rudawa
Nazwa nadana zamowieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę warzy i owoców dla Schroniska dla Niepełnosprawnych w Radwanowicach
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców dla Schroniska dla Niepełnosprawnych w Radwanowicach realizowana w okresie 4 miesięcy, tj. od maja do sierpnia 2018 roku. Rodzaje zamawianych asortymentów oraz ich ilości zostały wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ oraz odnośnymi przepisami prawa. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość do wprowadzania zmian w zakresie ilości poszczególnych asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia. Oznacza to, że Zamawiający może zamówić więcej np. asortymentu A, a mniej np. asortymentu B. Wszelkie ewentualne zmiany ilościowe dokonywane będą w obrębie asortymentów wskazanych w załączniku nr 1, a także nie wykroczą poza wartość zawartej w ramach zamówienia umowy. Ponadto, Zamawiający dopuszcza ewentualność, że zamówi (poprzez zamówienia cząstkowe) maksymalnie do 10% mniej asortymentów niż wskazano w SIWZ. 6. Miejscem dostawy jest magazyn Zamawiającego znajdujący się w Schronisku dla Niepełnosprawnych - Radwanowice 1 - Wykonawca dostarczy zamówione artykuły żywnościowe do magazynu Zamawiającego na własny koszt i własne ryzyko. Wykonawca dokona również rozładunku zamówionego towaru do magazynu zamawiającego. Osobą upoważnioną do kontroli ilościowej i jakościowej dostarczonego towaru jest magazynier lub inna osoba przez niego upoważniona. 7. Dostawy realizowane będą na podstawie cząstkowych zamówień Zamawiającego przekazywanych przez Zamawiającego drogą telefoniczną. W zamówieniach tych Zamawiający określał będzie dokładną ilość i rodzaj zamawianego asortymentu. Zamówienia składane będą jeden raz w tygodniu w godzinach 8.00 –12.00 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca każdą pojedynczą dostawę zrealizuje w terminie do 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego zamówienia. Dostawa pieczywa odbyć się będzie codziennie, łącznie z sobotą, do godz. 08:00. 8. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą następowały po każdym zrealizowanym prawidłowo cząstkowym zamówieniu według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie Wykonawcy oraz ilości dostarczonych asortymentów. 9. Termin płatności z tytułu zrealizowanej dostawy cząstkowej wyniesie 21 dni. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania wysokości zaoferowanych cen poszczególnych asortymentów przez cały okres realizacji zamówienia. Jedyną okolicznością dopuszczającą wzrost wartości zawartej umowy będzie zmiana przepisów prawa skutkująca zmianą podatku VAT.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie sformułował warunku w powyższym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie sformułował warunku w powyższym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie sformułował warunku w powyższym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę lub inny dokument, z którego wynikać będzie jej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym podpisywania dokumentów przetargowych, o ile umocowanie to nie wynika z dokumentów rejestrowych, o których mowa w art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2017 roku, poz. 2168 ze zm.). 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej, na której udostępniona jest SIWZ, informacji określonej w art. 86 ust. 5 ustawy. Wzór oświadczenia udostępniony zostanie Wykonawcom do pobrania od momentu zamieszczenia powyższej informacji.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wysokości wynagrodzenia brutto należnego Dostawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1, może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług. 2. Zmiana wysokości wynagrodzenia brutto należnego Dostawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy realizowanej po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. 3. Zmiany wysokości wynagrodzenia brutto należnego Dostawcy wynikająca z przesłanek określonych w ust. 1 nie wymaga aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2018-05-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)