GuidZP400 |
5149ae7e-43cc-4f55-982b-c80e5694eb4d
|
Biuletyn |
549614-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
|
Regon |
27221796400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. R. Traugutta
|
Zamawiajacy adres numer domu |
32
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44370
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-32 4557165
|
Zamawiajacy fax |
0-32 4558947
|
Zamawiajacy email |
poczta@zspszow.slask.pl
|
Adres strony url |
http://zsppszow.bip.powiatwodzislawski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Nowoczesne pracownie – skutecznym nauczaniem zawodowym w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Wodzisławskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa XII „Infrastruktura edukacyjna”, Działanie 12.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego, Poddziałanie 12.2.2 Infrastruktura kształcenia zawodowego – RIT.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zsppszow.bip.powiatwodzislawski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej, w sekretariacie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Pszowie przy ul. R. Traugutta 32 – parter
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. R. Traugutta 32, 44-370 Pszów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i cyfrowego dla potrzeb Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Pszowie
|
Numer referencyjny |
ZSP.26.2.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni komputerowych technik multimedialnych i pracowni diagnostyki samochodowej dla potrzeb Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Pszowie w ramach projektu „Nowoczesne pracownie – skutecznym nauczaniem zawodowym w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Wodzisławskiego”.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie część lub na obie części przedmiotu zamówienia. Każda z części będzie oceniana odrębnie.
3. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od jakichkolwiek wad, spełniający wszelkie normy bezpieczeństwa, dopuszczające go do użytku, posiadać deklaracje zgodności CE.
4. Wykonawca dostarczy zamawiającemu sprzęt będący przedmiotem umowy na swój koszt i ryzyko bezpośrednio do siedziby Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Pszowie.
5. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dziale II SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie należy wykonać w wymaganym terminie: do 21 dni od dnia zawarcia umowy (skrócenie terminu realizacji dostawy, stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z opisem kryterium w rozdziale XVII - Kryteria oraz zasady oceny ofert).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi w wzorach umów, stanowiących załącznik nr 1/I i nr 1/II do Opisu przedmiotu zamówienia Dział II SIWZ.
2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2018-05-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy należy również załączyć:
1) oświadczenie o warunkach gwarancji – zał. nr 3 do Działu III SIWZ – wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy;
2) pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo (upoważnienie) musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej.
Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów):
1) wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 ze zm.),
2) w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty,
3) w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów,
4) w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (brak podstaw wykluczenia), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Dotyczy sekcji III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyłącznie oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu komputerowego, laptopa, drukarki oraz oprogramowania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia części I obejmuje swoim zakresem dostawę:
- komputera stacjonarnego typ I - 16 zestawów (wraz z oprogramowaniem graficznym, programem do obróbki zdjęć, oprogramowaniem do tworzenia filmów);
- komputera stacjonarnego typ II – 1 sztuka;
- laptopa – 1 sztuka (wraz z oprogramowaniem graficznym, programem do obróbki zdjęć, oprogramowaniem do tworzenia filmów);
- postscriptowej drukarki laserowej kolorowej A3 – 1 sztuka.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa lustrzanki cyfrowej i kamery cyfrowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia części II obejmuje swoim zakresem dostawę:
- lustrzanki cyfrowej – 1 sztuka;
- kamery cyfrowej wraz z twardym dyskiem – 1 sztuka.
|
| |