Zakup Ekranu Led wraz z jego wdrożeniem

Data publikacji 2018-04-24
Data zakończenia 2018-05-09 00:00:00
Instytucja Polska Organizacja Turystyczna
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 549926-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323512000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup Ekranu Led wraz z jego wdrożeniem
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3a9ee7b1-a27c-4cbd-b774-0b3cab5e097b
Biuletyn 549926-N-2018
Zamawiajacy nazwa Polska Organizacja Turystyczna
Regon 1621377500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Tytusa Chałubińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00613
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 0-22 5367070, 5367011
Zamawiajacy fax 225 367 004
Zamawiajacy email urszula.jasinska@pot.gov.pl
Adres strony url www.pot.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa osoba prawna
Dostep dokumentow zamowienia www.pot.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pot.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa XIX piętro
Nazwa nadana zamowieniu Zakup Ekranu Led wraz z jego wdrożeniem
Numer referencyjny 10/2018/ŁK
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zakup Ekranu Led wraz z jego wdrożeniem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 32351200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 3
Okreslenie warunkow Zamawiający nie postawił szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie postawił szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow ii. w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał (lub w przypadku usług ciągłych – wykonuje): co najmniej 3 usługi, każda usługa wykonana w ramach oddzielnej umowy, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda, odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia Zamawiający uzna wykonanie co najmniej 3-ech projektów, każdy obejmujący swoim zakresem dostawę ekranu LED o powierzchni co najmniej 12 m2, rozstawie piksela <=3mm, przy czym Co najmniej jeden z wymienionych wyżej wdrożonych ekranów musiał być umieszczony na platformie jezdnej (umieszczonej na rolkach/kółkach umożliwiających przesuwanie ekranu bez konieczności jego demontażu)Dysponuje osobą wyznaczoną do realizacji przedmiotu zamówienia, która w ostatnich trzech latach zaprojektowała konstrukcje 3 ekranów LED o powierzchni co najmniej 12 m2, rozstawie piksela <=3mm, mieszczonego na platformie jezdnej (na rolkach/kółkach umożliwiających przesuwanie ekranu bez konieczności jego demontażu).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Przedłożone dokumenty muszą potwierdzać w sposób bezsporny spełnienie warunku określonego w rozdz. 5, pkt 1 ppkt 2 lit. c) ii. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 6 SIWZ. b) Wykazu osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia spełniających warunek postawionym w rozdz. 5, pkt 1 ppkt 2 lit. c) iii., zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione pełnomocnictwa formularz ofertowy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 4. Strony ustalają, że treść Umowy może ulec zmianie na zasadach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w umowie w przypadku zaistnienia którejś z niżej wymienionych okoliczności: a) w przypadku wycofania z sieci dystrybucji modelu sprzętu, który Wykonawca zaoferował w postępowaniu i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić model będący technicznym następcą sprzętu pierwotnie zaoferowanego, b) w przypadku gdy model, będący technicznym następcą, ma gorsze parametry lub nie posiada wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć model inny o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego oświadczenie, potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazujące model i typ urządzenia proponowanego wraz z zapewnieniem o spełnieniu minimalnych parametrów wymaganych. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w terminie 3 dni od otrzymania oświadczenia, uznaje się jako zgodę na zmianę sprzętu. W przypadku, o którym mowa powyżej wynagrodzenie Wykonawcy nie ulega zmianie. c) z powodu siły wyższej, tj. wystąpienia zdarzenia losowego, wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć lub nie można było mu zapobiec. 5. Ponadto Zamawiający dopuszcza: a) zmianę miejsca dostawy i wdrożenia Przedmiotu Zamówienia w przypadku, gdy utrzymanie dotychczasowych ustaleń nie jest korzystne dla Zamawiającego lub z przyczyn niezależnych od Stron nie jest możliwe; b) zmianę terminu wykonania Umowy. Zmiana terminu wykonania Umowy może nastąpić tylko i wyłącznie z przyczyn, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności i nie może przekroczyć 30 dni liczonych od terminu określonego w § 2 Umowy. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany będzie dostosować termin wykonania zamówienia do terminu określonego przez Zamawiającego, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie. c) zmianę osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia na inne. Powyższa zmiana osób może nastąpić wyłącznie na żądanie Zamawiającego lub za jego pisemną zgodą. 6. Strona wnioskująca o zmianę postanowień Umowy niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą Stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycję aneksu do Umowy.
IV 4 4 data 2018-05-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Przedłużenie okresu gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy wraz z wdrożeniem
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)