Dostawa materiałów biurowych

Data publikacji 2018-04-24
Data zakończenia 2018-05-09 00:00:00
Instytucja Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 549429-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i materiałów biurowych na potrzeby RARR. Dostawy wymienionych asortymentowo i ilościowo materiałów będą odbywały się sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, nie częściej jednak niż 2 razy w miesiącu do siedziby RARR S.A. przy ul. Szopena 51, do pokoju wskazanego przez pracownika, na podstawie zamówień przekazywanych przez przedstawicieli Zamawiającego emailem lub na piśmie, określających rodzaj i ilość zamawianego jednorazowo asortymentu.
Wielkość, zakres i rodzaj zamawianych materiałów biurowych określa Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ).
Podane w tabeli pojemność/ wielkość opakowań są konieczne do porównania ofert oraz do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. Materiały mogą być dostarczane w większych lub mniejszych opakowaniach.
Każdy dostarczony artykuł powinien posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa oraz być dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Termin przydatności do użycia dostarczonych artykułów nie może być krótszy niż
12 miesięcy, licząc od daty dostawy.
W przypadku wycofania z rynku asortymentu określonego w Formularzu cenowym, Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych od parametrów materiałów podanych w SOPZ.
Podane w SOPZ ilości są ilościami szacunkowymi i Zamawiający nie zobowiązuje się do zrealizowania zamówienia w całości. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów określonego asortymentu, jednak zmiany te nie mogą spowodować zmniejszenia wartości zamówienia o więcej niż 20 % wartości całkowitej umowy (brutto). Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych oraz przekroczenia wartości całkowitej umowy (brutto).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokument pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) oraz wzór umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0b1ff51b-edb7-4060-ab85-c1fe153f3fd1
Biuletyn 549429-N-2018
Zamawiajacy nazwa Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Regon 69026033085969
Zamawiajacy adres ulica ul. Szopena
Zamawiajacy adres numer domu 51
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35959
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 017 8520600, 8520610
Zamawiajacy fax 178 520 611
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
Adres strony url www.rarr.rzeszow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Generator Kompetencji, RIF, CTI, REAKTYWIZATOR, Biznes Inicjator, SENTINEL, CIRCULARPP, Czas na karierę, Innowacyjne techniki, Być Kobietą, ARTISTIC, GREEN SCREEN, e-Senior, SocialSeeds, WMURz, BULD2LC, HICAPS, ROWES- kompleksowe wsparcie sektora ekonomii społecznej w subregionie I, ROWES- szansą rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II, Fundusz Pożyczkowy dla MŚP RARR/RPO.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka prawa handlowego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.rarr.rzeszow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rarr.rzeszow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być złożona w formie pisemnej osobiście lub za pomocą posłańca lub operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, sekretariat, pokój nr 317
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów biurowych
Numer referencyjny ZP 7/2018/RARR
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i materiałów biurowych na potrzeby RARR. Dostawy wymienionych asortymentowo i ilościowo materiałów będą odbywały się sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, nie częściej jednak niż 2 razy w miesiącu do siedziby RARR S.A. przy ul. Szopena 51, do pokoju wskazanego przez pracownika, na podstawie zamówień przekazywanych przez przedstawicieli Zamawiającego emailem lub na piśmie, określających rodzaj i ilość zamawianego jednorazowo asortymentu. Wielkość, zakres i rodzaj zamawianych materiałów biurowych określa Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). Podane w tabeli pojemność/ wielkość opakowań są konieczne do porównania ofert oraz do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. Materiały mogą być dostarczane w większych lub mniejszych opakowaniach. Każdy dostarczony artykuł powinien posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa oraz być dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami. Termin przydatności do użycia dostarczonych artykułów nie może być krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty dostawy. W przypadku wycofania z rynku asortymentu określonego w Formularzu cenowym, Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych od parametrów materiałów podanych w SOPZ. Podane w SOPZ ilości są ilościami szacunkowymi i Zamawiający nie zobowiązuje się do zrealizowania zamówienia w całości. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów określonego asortymentu, jednak zmiany te nie mogą spowodować zmniejszenia wartości zamówienia o więcej niż 20 % wartości całkowitej umowy (brutto). Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych oraz przekroczenia wartości całkowitej umowy (brutto). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokument pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) oraz wzór umowy.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1. Termin rozpoczęcia: od dnia podpisania umowy, 2. Termin zakończenia umowy: 31 grudnia 2018 r. lub do wyczerpania nakładów finansowych, lecz nie później niż do 31 grudnia 2018 r. Wówczas umowa przestaje wiązać przed upływem okresu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Pzp - (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert) W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert). Uwaga: Wszyscy wykonawcy którzy złożyli oferty składają niniejsze oświadczenie w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji o której mowa w art.86 ust.5 Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert)
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1. wypełniony i podpisany druk OFERTA, 2. oświadczenia niezbędne do przyznania punktów w innych kryteriach niż cena. Oświadczenia wymagane są w celu ustalenia ilości punktów w kryterium "termin dostawy pojedynczego zamówienia", 3. pełnomocnictwa – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski. UWAGA! w zakresie punktu III.3) ogłoszenia Zamawiający wymaga jedynie przedłożenia Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu. Zaznaczenie wyłącznie tego oświadczenia jest niemożliwe ze względów technicznych.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy, w przypadku: 1. wycofania z rynku asortymentu określonego w Formularzu cenowym, RARR dopuszcza możliwość dostawy materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych od parametrów materiałów podanych w Formularzu cenowym, 2. zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 3. zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów określonego asortymentu, jednak zmiany te nie mogą spowodować zmniejszenia wartości zamówienia o więcej niż 20 % wartości całkowitej umowy (brutto). Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych oraz przekroczenia wartości całkowitej umowy (brutto).
IV 4 4 data 2018-05-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy pojedynczego zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)