GuidZP400 |
31889a30-debb-400b-b334-27e89c6d3215
|
Biuletyn |
549508-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Karny w Rawiczu
|
Regon |
32029400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 17 Stycznia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
28
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rawicz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63-900
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
65 5468500 w. 229, 65 5468507
|
Zamawiajacy fax |
655 454 266
|
Zamawiajacy email |
zp_rawicz@sw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.sw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka organizacyjna więziennictwa
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zp.sw.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, w zaklejonej i opisanej kopercie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Karny w Rawiczu, ul. 17-go Stycznia 28, 63-900 Rawicz - sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy pieczywa, cukru, przypraw oraz innych produktów spożywczych
|
Numer referencyjny |
D/P.2232.6.2018.SW
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
wszystkie, 2 części (zadania)
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są dostawy pieczywa, cukru, przypraw oraz innych produktów spożywczych.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części (zadania):
– zadanie nr 1: Dostawy pieczywa,
– zadanie nr 2: Dostawy cukru, przypraw i innych produktów spożywczych,
Zadanie nr 1: Dostawy pieczywa
W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące produkty:
1) Chleb baltonowski żytni – 120 000 kg;
2) Chleb pszenny – 20 000 kg;
3) Bułka tarta – 1 200 kg;
4) Bułka pszenna – 50 000 szt.;
5) Chleb graham – 300 kg;
6) Chleb bezglutenowy – 80 kg;
7) Wafle ryżowe naturalne – 50 kg;
Zadanie nr 2: Dostawy cukru, przypraw i innych produktów spożywczych
W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące produkty:
1) Liść laurowy – 20 kg;
2) Majeranek – 80 kg;
3) Sól – 2000 kg;
4) Ocet – 500 l;
5) Musztarda – 800 kg;
6) Papryka mielona ostra – 80 kg;
7) Ziele angielskie – 22 kg;
8) Sos grzybowy – 280 kg;
9) Sos pieczeniowy – 350 kg;
10) Sos biały – 600 kg;
11) Sos cygański – 400 kg;
12) Barszcz biały – 400 kg;
13) Zupa grzybowa – 640 kg;
14) Przyprawa oregano – 30 kg;
15) Przyprawa curry – 22 kg;
16) Żurek – 600 kg;
17) Cukier – 17 000 kg;
18) Bulion drobiowy – 1 900 kg;
19) Herbata granulowana – 450 kg;
20) Kawa zbożowa – 1 000 kg;
21) Kwasek cytrynowy – 27 kg;
22) Miód sztuczny – 1500 kg;
23) Zioła prowansalskie – 36 kg;
24) Pieprz czarny mielony – 110 kg;
25) Przyprawa warzywna typu vegeta – 1 400 kg;
26) Przyprawa w płynie typu maggi – 1 500 l;
27) Ketchup – 750 kg;
28) Woda źródlana – 20000 l;
29) Cynamon – 15 kg;
30) Sos pomidorowy – 300 kg;
31) Makaron – 14000 kg;
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-07-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisał tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisał tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisał tego warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców);2)aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamrowienia składa je każdy z Wykonawców); 3)aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamrowienia składa je każdy z Wykonawców); 4)wykaz osób do kontaktów z zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy(wypełniony i podpisany przez osobę/osoby uprawnion/ą/e do reprezentowania wykonawcy), wzór zał. nr 5 do SIWZ;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1)Formularz ofertowy (zał. nr 1 do siwz); 2)Formularz cenowy (zał. nr 2 do siwz); Ponadto, Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Ustala się wadium dla całości zamówienia w wysokości: 7.040,00 zł, słownie: siedem tysięcy czterdzieści
złotych 00/100.
Dla zadania nr 1: w wysokości: 5.600,00 zł, słownie: pięć tysięcy sześćset złotych 00/100.
Dla zadania nr 2: w wysokości: 1.440,00 zł, słownie: tysiąc czterysta czterdzieści złotych 00/100.
Wykonawca wnosi wadium:
1) w pieniądzu przelewem na konto zamawiającego:
NBP o/Poznań numer konta 28 1010 1469 0035 8013 9120 0000
lub w jednej z poniżej podanych form:
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) w gwarancjach bankowych,
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.), sposób przekazania:
Dokumenty wymienione w pkt 2, 3, 4, 5 należy złożyć w siedzibie zamawiającego (w dziale finansowym) przed upływem terminu składania ofert.
Wadium wniesione w pieniądzu (pkt 1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, czyli do godziny 09:00 dnia 07.05.2018 roku.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana w zakresie podatku VAT, zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty powiększonej lub pomniejszonej o obowiązującą stawkę podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury VAT. Zmiana umowy w czasie jej obowiązywania będzie mogła także nastąpić w następujących okolicznościach: 1) zaistnienia, po zawarciu umowy przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenia zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: a) o charakterze niezależnym od stron, b) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, c) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie; 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 3) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ. Zmiany do umowy, o których mowa powyżej, wymagają dla swojej ważności formy pisemnej (aneks do umowy) i powinny być dokonane w terminie nieprzekraczającym dwóch tygodni od dnia złożenia uzasadnionego wniosku przez zainteresowaną stronę ze skutkiem na dzień złożenia wniosku. Wzrost ceny może nastąpić raz na trzy miesiące w granicach nieprzekraczających wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanego przez Prezesa GUS za kwartał poprzedzający podwyżkę, publikowanego w Monitorze Polskim. Wykonawca może zastosować nową cenę po podpisaniu stosownego aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-05-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy pieczywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 1: Dostawy pieczywa
W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące produkty:
1) Chleb baltonowski żytni – 120 000 kg;
2) Chleb pszenny – 20 000 kg;
3) Bułka tarta – 1 200 kg;
4) Bułka pszenna – 50 000 szt.;
5) Chleb graham – 300 kg;
6) Chleb bezglutenowy – 80 kg;
7) Wafle ryżowe naturalne – 50 kg;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy cukru, przypraw i innych produktów spożywczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 2: Dostawy cukru, przypraw i innych produktów spożywczych
W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące produkty:
1) Liść laurowy – 20 kg;
2) Majeranek – 80 kg;
3) Sól – 2000 kg;
4) Ocet – 500 l;
5) Musztarda – 800 kg;
6) Papryka mielona ostra – 80 kg;
7) Ziele angielskie – 22 kg;
8) Sos grzybowy – 280 kg;
9) Sos pieczeniowy – 350 kg;
10) Sos biały – 600 kg;
11) Sos cygański – 400 kg;
12) Barszcz biały – 400 kg;
13) Zupa grzybowa – 640 kg;
14) Przyprawa oregano – 30 kg;
15) Przyprawa curry – 22 kg;
16) Żurek – 600 kg;
17) Cukier – 17 000 kg;
18) Bulion drobiowy – 1 900 kg;
19) Herbata granulowana – 450 kg;
20) Kawa zbożowa – 1 000 kg;
21) Kwasek cytrynowy – 27 kg;
22) Miód sztuczny – 1500 kg;
23) Zioła prowansalskie – 36 kg;
24) Pieprz czarny mielony – 110 kg;
25) Przyprawa warzywna typu vegeta – 1 400 kg;
26) Przyprawa w płynie typu maggi – 1 500 l;
27) Ketchup – 750 kg;
28) Woda źródlana – 20000 l;
29) Cynamon – 15 kg;
30) Sos pomidorowy – 300 kg;
31) Makaron – 14000 kg;
|
| |