Dostawa do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie elementów umundurowania dla strażaka Państwowej Straży Pożarnej

Data publikacji 2018-04-25
Data zakończenia 2018-05-10 00:00:00
Instytucja Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Kurtki i blezery,
  • Spodnie,
  • Pulowery, swetry rozpinane i podobne wyroby,
  • Skarpety,
  • Koszulki,
  • Odzież sportowa,
  • Dodatki odzieżowe,
  • Szale,
  • Krawaty,
  • Rękawice,
  • Paski,
  • Nakrycia głowy i dodatki,
  • Obuwie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 549050-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 358111003, 182232000, 184433205, 182340008, 184121001, 188000007, 183310008, 182353008, 184240007, 184200009, 184433102, 183170004, 184250004, 184230000, 184220003, 184433009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania, w następującym asortymencie i ilościach: lp./oznaczenie zadania/przedmiot zamówienia/Ilość Zam. zasadnicze/Ilość Prawo opcji: 1 ZADANIE I Mundur wyjściowy męski z obszytymi naramiennikami i oznakami roku nauki 60 kpl. 40 kpl., Przeróbka krawiecka mundurów wyjściowych męskich 2 kpl. 19 kpl.; 2 ZADANIE II Mundur służbowy męski z obszytymi naramiennikami 80 kpl. 30 kpl., Przeróbka krawiecka mundurów służbowych męskich 2 kpl. 12 kpl.; 3 ZADANIE III Kurtka 3/4 90 szt. Nie dotyczy; 4 ZADANIE IV Czapka wyjściowa zimowa rogatywka podoficera 50 szt. 20 szt., Czapka wyjściowa zimowa rogatywka z haftem aspiranta 90 szt. 20 szt., Czapka wyjściowa zimowa rogatywka oficera 5 szt. Nie dotyczy, Kapelusz damski 2 szt. Nie dotyczy; 5 ZADANIE V Spodnie letnie 80 par 30 par, Przeróbka krawiecka spodni letnich 2 par 14 par; 6 ZADANIE VI Ubranie treningowe (dres) 70 kpl. 30 kpl.; 7 ZADANIE VII Półbuty służbowe 90 par Nie dotyczy; 8 ZADANIE VIII Botki ocieplane 80 par Nie dotyczy; 9 ZADANIE IX Koszulka letnia 200 szt. Nie dotyczy, Koszulka zimowa 250 szt. Nie dotyczy; 10 ZADANIE X Sweter służbowy PSP 50 szt. 20 szt.; 11 ZADANIE XI Rękawiczki zimowe 100 par Nie dotyczy; 12 ZADANIE XII Czapka służbowa zimowa 80 szt. Nie dotyczy; 13 ZADANIE XIII Sznur galowy aspiranta 95 szt. Nie dotyczy; 14 ZADANIE XIV Beret 80 szt. Nie dotyczy; 15 ZADANIE XV Skarpety letnie 320 par Nie dotyczy, Skarpety zimowe 320 par Nie dotyczy; 16 ZADANIE XVI Pasek do spodni 70 szt. Nie dotyczy; 17 ZADANIE XVII Krawat 90 szt. Nie dotyczy; 18 ZADANIE XVIII Szalik zimowy 80 szt. Nie dotyczy; 19 ZADANIE XIX Kominiarka dziana 90 szt. Nie dotyczy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz informacje dotyczące rozmiarów stanowią załączniki nr 1.1 ÷ 1.19 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone: Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia
30 listopada 2005 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. 2006, Nr 4, poz. 25 z późn. zm.) oraz Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej
i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KGPSP z dnia 23.10.2009 r.)
4. Wymagany okres gwarancji min. 24 miesiące max. 36 miesięcy (kryterium oceniane)
5. Zamawiająca przewiduje możliwość zwiększenia minimalnej ilości towarów wymienionych w powyższej tabeli z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia w okresie realizacji umowy minimalnej ilości towarów łącznie do maksymalnej ilości wskazanej w pkt. 1 – dotyczy zadania I, II, IV, V, VI, X.
6. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającej, z którego może skorzystać do dnia 31.03.2019 r. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającą z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu;
7. Wyżej wymienione przedmioty zamówienia muszą być zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1.1 ÷ 1.19
8. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru do siedziby Zamawiającej Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie, ul. Sabinowska 62/64.
9. Wymagany termin płatności – 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem odbioru i doręczenia faktury.
10. Zamawiająca przekaże Wykonawcy rozmiary w terminach określonych dla poszczególnych zadań w załącznikach 1.1 ÷ 1.19 do siwz;
11. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do wymiany rozmiarów do 20% ogólnej ilości towaru nowego i nieużywanego określonego w przedmiocie zamówienia w okresie 12 miesięcy od dnia dokonania odbioru towaru na towar nowy o innym rozmiarze.
12. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 23% zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., (Dz. U. 2017 poz. 1221).
13. Oferowany do sprzedaży towar winien być nowy i w pierwszym gatunku.
14. Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca nieodpłatnie

Dodatkowe informacje

GuidZP400 21f52110-9a84-41f9-86b1-11d0034afece
Biuletyn 549050-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
Regon 15012365700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sabinowska
Zamawiajacy adres numer domu 62/64
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon (034) 378 53 00, 378 53 01
Zamawiajacy fax (034) 378 53 32
Zamawiajacy email przetargi@cspsp.pl
Adres strony url www.cspsp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielna państwowa jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cspsp.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem posłańca
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie elementów umundurowania dla strażaka Państwowej Straży Pożarnej
Numer referencyjny WT.2370.11.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania, w następującym asortymencie i ilościach: lp./oznaczenie zadania/przedmiot zamówienia/Ilość Zam. zasadnicze/Ilość Prawo opcji: 1 ZADANIE I Mundur wyjściowy męski z obszytymi naramiennikami i oznakami roku nauki 60 kpl. 40 kpl., Przeróbka krawiecka mundurów wyjściowych męskich 2 kpl. 19 kpl.; 2 ZADANIE II Mundur służbowy męski z obszytymi naramiennikami 80 kpl. 30 kpl., Przeróbka krawiecka mundurów służbowych męskich 2 kpl. 12 kpl.; 3 ZADANIE III Kurtka 3/4 90 szt. Nie dotyczy; 4 ZADANIE IV Czapka wyjściowa zimowa rogatywka podoficera 50 szt. 20 szt., Czapka wyjściowa zimowa rogatywka z haftem aspiranta 90 szt. 20 szt., Czapka wyjściowa zimowa rogatywka oficera 5 szt. Nie dotyczy, Kapelusz damski 2 szt. Nie dotyczy; 5 ZADANIE V Spodnie letnie 80 par 30 par, Przeróbka krawiecka spodni letnich 2 par 14 par; 6 ZADANIE VI Ubranie treningowe (dres) 70 kpl. 30 kpl.; 7 ZADANIE VII Półbuty służbowe 90 par Nie dotyczy; 8 ZADANIE VIII Botki ocieplane 80 par Nie dotyczy; 9 ZADANIE IX Koszulka letnia 200 szt. Nie dotyczy, Koszulka zimowa 250 szt. Nie dotyczy; 10 ZADANIE X Sweter służbowy PSP 50 szt. 20 szt.; 11 ZADANIE XI Rękawiczki zimowe 100 par Nie dotyczy; 12 ZADANIE XII Czapka służbowa zimowa 80 szt. Nie dotyczy; 13 ZADANIE XIII Sznur galowy aspiranta 95 szt. Nie dotyczy; 14 ZADANIE XIV Beret 80 szt. Nie dotyczy; 15 ZADANIE XV Skarpety letnie 320 par Nie dotyczy, Skarpety zimowe 320 par Nie dotyczy; 16 ZADANIE XVI Pasek do spodni 70 szt. Nie dotyczy; 17 ZADANIE XVII Krawat 90 szt. Nie dotyczy; 18 ZADANIE XVIII Szalik zimowy 80 szt. Nie dotyczy; 19 ZADANIE XIX Kominiarka dziana 90 szt. Nie dotyczy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz informacje dotyczące rozmiarów stanowią załączniki nr 1.1 ÷ 1.19 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone: Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. 2006, Nr 4, poz. 25 z późn. zm.) oraz Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KGPSP z dnia 23.10.2009 r.) 4. Wymagany okres gwarancji min. 24 miesiące max. 36 miesięcy (kryterium oceniane) 5. Zamawiająca przewiduje możliwość zwiększenia minimalnej ilości towarów wymienionych w powyższej tabeli z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia w okresie realizacji umowy minimalnej ilości towarów łącznie do maksymalnej ilości wskazanej w pkt. 1 – dotyczy zadania I, II, IV, V, VI, X. 6. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającej, z którego może skorzystać do dnia 31.03.2019 r. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającą z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu; 7. Wyżej wymienione przedmioty zamówienia muszą być zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1.1 ÷ 1.19 8. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru do siedziby Zamawiającej Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie, ul. Sabinowska 62/64. 9. Wymagany termin płatności – 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem odbioru i doręczenia faktury. 10. Zamawiająca przekaże Wykonawcy rozmiary w terminach określonych dla poszczególnych zadań w załącznikach 1.1 ÷ 1.19 do siwz; 11. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do wymiany rozmiarów do 20% ogólnej ilości towaru nowego i nieużywanego określonego w przedmiocie zamówienia w okresie 12 miesięcy od dnia dokonania odbioru towaru na towar nowy o innym rozmiarze. 12. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 23% zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., (Dz. U. 2017 poz. 1221). 13. Oferowany do sprzedaży towar winien być nowy i w pierwszym gatunku. 14. Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca nieodpłatnie
Cpv glowny przedmiot 35811100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow 1. Maksymalny czas wykonania zamówienia zasadniczego liczony od dnia dokonania obmiaru/otrzymania przez Wykonawcę rozmiarów/podpisania umowy, stanowi kryterium oceniane. Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być jednak dłuższy niż: - 30 dni kalendarzowych od dnia dokonania obmiaru dla zad. I, II, V - 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania rozmiarów dla zad. III, IV, VI- XVI - 30 dni od podpisania umowy dla zad. XVII-XIX 2. W przypadku realizacji zamówienia wynikającego z prawa opcji, obowiązywał będzie termin realizacji jak dla zamówienia zasadniczego, liczony od dnia otrzymania przez Wykonawcę pisemnego zamówienia wraz z przekazaniem rozmiarów/dokonaniem obmiaru. 3. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do jednorazowego lub wielokrotnego złożenia zamówienia w terminie do dnia 31.03.2019 roku na dostawę towaru w ramach prawa opcji, w zakresie wskazanym w siwz, według zaoferowanych cen jednostkowych oraz terminu realizacji na zasadach określonych w umowie
Okreslenie warunkow Zamawiająca nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Zamawiająca dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie oświadczeń oraz przedłożonych dokumentów. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia w zakresie postawionych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiająca nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Zamawiająca dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie oświadczeń oraz przedłożonych dokumentów. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia w zakresie postawionych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiająca nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Zamawiająca dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie oświadczeń oraz przedłożonych dokumentów. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia w zakresie postawionych wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wzór stanowią Załączniki nr 1.1-1.19 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY (Wzór stanowi Załącznik nr 0 do SIWZ); 2. Upoważnienie osób podpisujących ofertę jeżeli nie wynika z dołączonych do oferty dokumentów stwierdzających status prawny Wykonawcy; 3. Dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, Zamawiająca wymaga przedłożenie oryginału tego dokumentu. Dopuszcza się złożenia z ofertą potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. W takim przypadku oryginał tegoż dokumentu musi zostać złożony z ofertą lecz nie złączony z nią na stałe przed upływem terminu składania ofert. Wadium w kwocie określonej w niniejszej SIWZ, wniesione w formie innej niż pieniądz musi obejmować termin związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert. 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającą na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór zostanie zamieszczony wraz z informacjami z otwarcia ofert, o których mowa w pkt. 14.31. oraz 14.32. SIWZ, na stronie internetowej www.cspsp.pl
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiająca żąda wniesienia wadium, które winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: lp./oznaczenie zadania/przedmiot zamówienia/Wysokość wadium: 1 ZADANIE I Mundur wyjściowy męski z obszytymi naramiennikami i oznakami roku nauki, Przeróbka krawiecka mundurów wyjściowych męskich 1.600,00 zł; 2 ZADANIE II Mundur służbowy męski z obszytymi naramiennikami, Przeróbka krawiecka mundurów służbowych męskich 1.400,00 zł; 3 ZADANIE III Kurtka 3/4 700,00 zł; 4 ZADANIE IV Czapka wyjściowa zimowa rogatywka podoficera, Czapka wyjściowa zimowa rogatywka z haftem aspiranta, Czapka wyjściowa zimowa rogatywka oficera, Kapelusz damski 500,00 zł; 5 ZADANIE V Spodnie letnie, Przeróbka krawiecka spodni letnich 500,00 zł; 6 ZADANIE VI Ubranie treningowe (dres) 300,00 zł; 7 ZADANIE VII Półbuty służbowe 300,00 zł; 8 ZADANIE VIII Botki ocieplane 300,00 zł; 9 ZADANIE IX Koszulka letnia, Koszulka zimowa 250,00 zł; NIE DOTYCZY ZADAŃ X-XIX. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, w formie przelewu na rachunek zamawiającej w NBP o/o Katowice nr 02 1010 1212 0016 5813 9120 0000. Zamawiająca uzna termin wniesienia wadium przelewem bankowym za dotrzymany, jeśli w dniu otwarcia ofert wadium będzie się znajdowało na koncie Zamawiającej. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 3. W przypadku, gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancje i poręczenia muszą zawierać zapisy gwarantujące wypłatę kwoty wadium na każde pisemne wezwanie Zamawiającej w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiająca nie dopuszcza innych form wnoszenia wadium. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podanej przez Zamawiającą w SIWZ. 5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ . 6. Wymagany termin ważności wadium, wniesionego w formie innej niż pieniądz, musi obejmować 30 dniowy okres związania ofertą, którego bieg rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert (dzień, w którym upływa termin składania ofert, jest pierwszym dniem terminu związania ofertą). 7. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium w jednej ze wskazanych wyżej form zostanie wykluczony. 8. Zamawiająca zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiająca zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiająca niezwłocznie zwróci wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiająca zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawca traci wadium, gdy: 1) Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy (wezwanie do uzupełnienia dokumentów), nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25. ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 3) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: a) konieczności wprowadzenia korzystnych dla Zamawiającej zmian cech towaru; b) konieczności korzystnej dla Zamawiającej zmiany wynagrodzenia, związanej ze zmianą cech towaru; c) gdy świadczenie Wykonawcy stało się z przyczyn obiektywnych świadczeniem niemożliwym w rozumieniu Kodeksu Cywilnego; d) likwidacji przedsiębiorstwa Wykonawcy, ogłoszenia jego upadłości, złożenia wniosku o ogłoszenie upadłości lub oddalenia wniosku o upadłość ze względu na to, że majątek upadłego nie wystarczyłby na pokrycie kosztów postępowania, a także w przypadku powzięcia przez Zamawiającą wiadomości o zaistnieniu lub możliwość zaistnienia w krótkim czasie niewypłacalności Wykonawców; e) wystąpienia uzasadnionych, obiektywnych i niezależnych od Wykonawcy ani Zamawiającej okoliczności powodujących przedłużenie terminu realizacji zamówienia; f) zmiany stawki podatku VAT, co zostanie unormowane odpowiednim aneksem do umowy – dotyczy ceny brutto; g) gdy zajdą przesłanki określone w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.)
IV 6 1 srodki ochrony 1. Wykonawca wyodrębni i oznaczy klauzulą „TAJNE” (wyraźny czerwony napis) te elementy oferty, które zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 2. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. 3. Sferą tajemnicy można objąć tylko takie informacje, które są znane jedynie poszczególnym osobom lub określonej grupie osób. Obszar ten nie może się rozciągać na informacje powszechnie znane lub te, o których treści każdy zainteresowany może się legalnie dowiedzieć. Informacji będącej tajemnicą przedsiębiorstwa nie stanowią informacje odczytane na otwarciu ofert, zgodnie z art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. 4. Zamawiający nie ujawni tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzeże, że nie mogą być one udostępnione, oraz wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W celu wykazania zasadności zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą uzasadnienie dokonania takiego utajnienia z jego oferty tych informacji w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 1503 ze zm.) tj. tych informacji (wiadomości), które spełniają łącznie następujące warunki: 1) nieujawnione zostały do wiadomości publicznej; 2) są to informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, 3) przedsiębiorca podjął co do nich niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Zamawiająca zobowiązuje się do zapewnienia ochrony prawnej informacji po złożeniu przez Wykonawcę stosownego oświadczenia w tym zakresie
IV 4 4 data 2018-05-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Ofertę należy sporządzić w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wykonawca, który prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, w przypadku gdy wartość umowy przekroczy dwukrotność kapitału zakładowego takiego Wykonawcy, najpóźniej w dniu podpisania umowy będzie zobowiązany dostarczyć uchwałę, zgodnie z postanowieniami art. 230 Kodeksu spółek handlowych lub odpis umowy spółki, zezwalający na zaciąganie takich zobowiązań

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mundurów wyjściowych męskich z obszytymi naramiennikami i oznakami roku nauki oraz przeróbka krawiecka mundurów wyjściowych męskich będących w posiadaniu Zamawiającej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35811100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Maksymalny czas wykonania zamówienia zasadniczego liczony od dnia dokonania obmiaru, stanowi kryterium oceniane. Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być jednak dłuższy niż: - 30 dni kalendarzowych od dnia dokonania obmiaru. 2. W przypadku realizacji zamówienia wynikającego z prawa opcji, obowiązywał będzie termin realizacji jak dla zamówienia zasadniczego, liczony od dnia otrzymania przez Wykonawcę pisemnego zamówienia wraz z dokonaniem obmiaru. 3. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do jednorazowego lub wielokrotnego złożenia zamówienia w terminie do dnia 31.03.2019 roku na dostawę towaru w ramach prawa opcji, w zakresie wskazanym w siwz, według zaoferowanych cen jednostkowych oraz terminu realizacji na zasadach określonych w umowie
Zalacznik krotki opis 1.Dostawa 60 kpl. mundurów wyjściowych zimowych (zamówienie zasadnicze) oraz 40 kpl. mundurów wyjściowych zimowych (zamówienie w ramach prawa opcji), a także przeróbka krawiecka 2 kpl. mundurów wyjściowych będących w posiadaniu Zamawiającej (zamówienie zasadnicze) oraz przeróbka krawiecka 19 kpl. mundurów wyjściowych będących w posiadaniu Zamawiającej (zamówienie w ramach prawa opcji). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1.1 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mundurów służbowych męskich z obszytymi naramiennikami oraz przeróbka krawiecka mundurów służbowych męskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35811100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Maksymalny czas wykonania zamówienia zasadniczego liczony od dnia dokonania obmiaru, stanowi kryterium oceniane. Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być jednak dłuższy niż: - 30 dni kalendarzowych od dnia dokonania obmiaru. 2. W przypadku realizacji zamówienia wynikającego z prawa opcji, obowiązywał będzie termin realizacji jak dla zamówienia zasadniczego, liczony od dnia otrzymania przez Wykonawcę pisemnego zamówienia wraz z dokonaniem obmiaru. 3. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do jednorazowego lub wielokrotnego złożenia zamówienia w terminie do dnia 31.03.2019 roku na dostawę towaru w ramach prawa opcji, w zakresie wskazanym w siwz, według zaoferowanych cen jednostkowych oraz terminu realizacji na zasadach określonych w umowie
Zalacznik krotki opis 1. Dostawa 80 kpl. mundurów służbowych (zamówienie zasadnicze) oraz dostawa 30 kpl. mundurów służbowych (zamówienie w ramach prawa opcji), a także przeróbka krawiecka 2 kpl. mundurów służbowych będących w posiadaniu Zamawiającej (zamówienie zasadnicze) oraz przeróbka krawiecka 12 kpl. mundurów służbowych będących w posiadaniu Zamawiającej (zamówienie w ramach prawa opcji). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1.2 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Kurtka 3/4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18223200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Maksymalny czas wykonania zamówienia liczony od dnia otrzymania przez Wykonawcę rozmiarów, stanowi kryterium oceniane. Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być jednak dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania rozmiarów
Zalacznik krotki opis 1. Dostawa 90 szt. kurtek ¾ . 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1.3 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Czapka wyjściowa zimowa rogatywka podoficera, czapka wyjściowa zimowa rogatywka z haftem aspiranta, czapka wyjściowa zimowa rogatywka oficera, kapelusz damski
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18443320-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Maksymalny czas wykonania zamówienia liczony od dnia otrzymania przez Wykonawcę rozmiarów, stanowi kryterium oceniane. Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być jednak dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania rozmiarów. 2. W przypadku realizacji zamówienia wynikającego z prawa opcji, obowiązywał będzie termin realizacji jak dla zamówienia zasadniczego, liczony od dnia otrzymania przez Wykonawcę pisemnego zamówienia wraz z z przekazaniem rozmiarów. 3. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do jednorazowego lub wielokrotnego złożenia zamówienia w terminie do dnia 31.03.2019 roku na dostawę towaru w ramach prawa opcji, w zakresie wskazanym w siwz, według zaoferowanych cen jednostkowych oraz terminu realizacji na zasadach określonych w umowie
Zalacznik krotki opis 1. Dostawa 50 szt. czapek wyjściowych zimowych rogatywek podoficera (zamówienie zasadnicze) oraz 20 szt. czapek wyjściowych zimowych rogatywek podoficera (zamówienie w ramach prawa opcji), 90 szt. czapek wyjściowych zimowych rogatywek z haftem aspiranta (zamówienie zasadnicze) oraz 20 szt. czapek wyjściowych zimowych rogatywek z haftem aspiranta (zamówienie w ramach prawa opcji), 5 szt. czapek wyjściowych zimowych rogatywek oficera, 2 szt. kapeluszy damskich. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.4 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Spodnie letnie oraz przeróbka krawiecka spodni letnich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18234000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Maksymalny czas wykonania zamówienia zasadniczego liczony od dnia dokonania obmiaru, stanowi kryterium oceniane. Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być jednak dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia dokonania obmiaru. 2. W przypadku realizacji zamówienia wynikającego z prawa opcji, obowiązywał będzie termin realizacji jak dla zamówienia zasadniczego, liczony od dnia otrzymania przez Wykonawcę pisemnego zamówienia wraz z dokonaniem obmiaru. 3. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do jednorazowego lub wielokrotnego złożenia zamówienia w terminie do dnia 31.03.2019 roku na dostawę towaru w ramach prawa opcji, w zakresie wskazanym w siwz, według zaoferowanych cen jednostkowych oraz terminu realizacji na zasadach określonych w umowie.
Zalacznik krotki opis 1. Dostawa 80 par spodni letnich (zamówienie zasadnicze) oraz dostawa 30 par spodni letnich (zamówienie w ramach prawa opcji), a także przeróbka krawiecka 2 par spodni letnich będących w posiadaniu przez Zamawiającą (zamówienie zasadnicze) oraz przeróbka krawiecka 14 par spodni letnich będących w posiadaniu przez Zamawiającą (zamówienie w ramach prawa opcji). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.5 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Ubranie treningowe (dres)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18412100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Maksymalny czas wykonania zamówienia liczony od dnia otrzymania przez Wykonawcę rozmiarów, stanowi kryterium oceniane. Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być jednak dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania rozmiarów. 2. W przypadku realizacji zamówienia wynikającego z prawa opcji, obowiązywał będzie termin realizacji jak dla zamówienia zasadniczego, liczony od dnia otrzymania przez Wykonawcę pisemnego zamówienia wraz z z przekazaniem rozmiarów. 3. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do jednorazowego lub wielokrotnego złożenia zamówienia w terminie do dnia 31.03.2019 roku na dostawę towaru w ramach prawa opcji, w zakresie wskazanym w siwz, według zaoferowanych cen jednostkowych oraz terminu realizacji na zasadach określonych w umowie
Zalacznik krotki opis 1. Dostawa 70 kpl. ubrań treningowych (zamówienie zasadnicze) oraz 30 kpl. ubrań treningowych (zamówienie w ramach prawa opcji) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.6 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Półbuty służbowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18800000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Maksymalny czas wykonania zamówienia liczony od dnia otrzymania przez Wykonawcę rozmiarów, stanowi kryterium oceniane. Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być jednak dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania rozmiarów
Zalacznik krotki opis 1. Dostawa 90 par półbutów służbowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.7 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Botki ocieplane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18800000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Maksymalny czas wykonania zamówienia liczony od dnia otrzymania przez Wykonawcę rozmiarów, stanowi kryterium oceniane. Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być jednak dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania rozmiarów
Zalacznik krotki opis 1. Dostawa 80 par botków ocieplanych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.8 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Koszulka letnia, koszulka zimowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18331000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Maksymalny czas wykonania zamówienia liczony od dnia otrzymania przez Wykonawcę rozmiarów, stanowi kryterium oceniane. Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być jednak dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania rozmiarów
Zalacznik krotki opis 1. Dostawa 200 szt. koszulek letnich PSP, 250 szt. koszulek zimowych PSP. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.9 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Sweter służbowy PSP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18235300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Maksymalny czas wykonania zamówienia liczony od dnia otrzymania przez Wykonawcę rozmiarów, stanowi kryterium oceniane. Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być jednak dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania rozmiarów. 2. W przypadku realizacji zamówienia wynikającego z prawa opcji, obowiązywał będzie termin realizacji jak dla zamówienia zasadniczego, liczony od dnia otrzymania przez Wykonawcę pisemnego zamówienia wraz z z przekazaniem rozmiarów. 3. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do jednorazowego lub wielokrotnego złożenia zamówienia w terminie do dnia 31.03.2019 roku na dostawę towaru w ramach prawa opcji, w zakresie wskazanym w siwz, według zaoferowanych cen jednostkowych oraz terminu realizacji na zasadach określonych w umowie
Zalacznik krotki opis 1. Dostawa 50 szt. swetrów służbowych PSP (zamówienie zasadnicze) oraz 20 szt. swetrów służbowych PSP (zamówienie w ramach prawa opcji). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.10 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Rękawiczki zimowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Maksymalny czas wykonania zamówienia liczony od dnia otrzymania przez Wykonawcę rozmiarów, stanowi kryterium oceniane. Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być jednak dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania rozmiarów
Zalacznik krotki opis 1. Dostawa 100 par rękawiczek zimowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.11 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Czapka służbowa zimowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18443320-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Maksymalny czas wykonania zamówienia liczony od dnia otrzymania przez Wykonawcę rozmiarów, stanowi kryterium oceniane. Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być jednak dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania rozmiarów
Zalacznik krotki opis 1. Dostawa 80 szt. czapek służbowych zimowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.12 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Sznur galowy aspiranta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18420000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Maksymalny czas wykonania zamówienia liczony od dnia otrzymania przez Wykonawcę rozmiarów, stanowi kryterium oceniane. Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być jednak dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania rozmiarów
Zalacznik krotki opis 1. Dostawa 95 szt. sznurów galowych aspiranta. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.13 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Beret
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18443310-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Maksymalny czas wykonania zamówienia liczony od dnia otrzymania przez Wykonawcę rozmiarów, stanowi kryterium oceniane. Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być jednak dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania rozmiarów
Zalacznik krotki opis 1. Dostawa 80 szt. beretów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.14 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Skarpety letnie, skarpety zimowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18317000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Maksymalny czas wykonania zamówienia liczony od dnia otrzymania przez Wykonawcę rozmiarów, stanowi kryterium oceniane. Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być jednak dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania rozmiarów
Zalacznik krotki opis 1. Dostawa 320 par skarpet letnich oraz 320 par skarpet zimowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.15 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pasek do spodni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18425000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Maksymalny czas wykonania zamówienia liczony od dnia otrzymania przez Wykonawcę rozmiarów, stanowi kryterium oceniane. Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być jednak dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania rozmiarów
Zalacznik krotki opis 1. Dostawa 70 szt. pasków do spodni. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.16 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Krawat PSP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18423000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Maksymalny czas wykonania zamówienia liczony od dnia podpisania umowy, stanowi kryterium oceniane. Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być jednak dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
Zalacznik krotki opis 1. Dostawa 90 szt. krawatów PSP. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.17 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Szalik zimowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18422000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Maksymalny czas wykonania zamówienia liczony od dnia podpisania umowy, stanowi kryterium oceniane. Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być jednak dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
Zalacznik krotki opis 1. Dostawa 80 szt. szalików zimowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.18 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Kominiarka dziana
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18443300-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Maksymalny czas wykonania zamówienia liczony od dnia podpisania umowy, stanowi kryterium oceniane. Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być jednak dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
Zalacznik krotki opis 1. Dostawa 90 szt. kominiarek dzianych 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.19 do siwz.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)