Dostawa wyposażenia do internatów i kwater internatowych będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Krakowie.

Data publikacji 2018-04-25
Data zakończenia 2018-05-08 00:00:00
Instytucja Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym,
  • Bielizna pościelowa,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548131-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 395100000, 395120004, 395154102, 392240008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do internatów i kwater internatowych będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Krakowie.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego asortymentu: firany, zasłony, ręczniki, bielizna pościelowa, poduszki, kołdry, koce, rolety, sprzęt gospodarstwa domowego (suszarki na pranie, deski do prasowania, kosze na śmieci, zestawy do sprzątania, wycieraczki).
Zamówienie zostało podzielone na 4 części:
Część 1 – Zakup tekstyliów (firan, zasłon, ręczników)
Część 2 – Zakup tekstyliów (bielizny pościelowej, poduszek, kołder, koców)
Część 3 – Zakup rolet
Część 4 – Zakup sprzętu gospodarstwa domowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f1951467-b565-418a-b80e-c3bda2633a84
Biuletyn 548131-N-2018
Zamawiajacy nazwa Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Krakowie
Regon 1126394600299
Zamawiajacy adres ulica ul. Montelupich
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31155
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 2114001, 2114015, 2114086
Zamawiajacy fax 122 114 005
Zamawiajacy email krakow@amw.com.pl
Adres strony url www.amw.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa Agencja Wykonawcza
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.amw.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.amw.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga składania ofert w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 31-155 Kraków, ul. Montelupich 3, Biuro Obsługi klienta (parter)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia do internatów i kwater internatowych będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Krakowie.
Numer referencyjny OK-ZP.7720.11.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do internatów i kwater internatowych będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Krakowie. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego asortymentu: firany, zasłony, ręczniki, bielizna pościelowa, poduszki, kołdry, koce, rolety, sprzęt gospodarstwa domowego (suszarki na pranie, deski do prasowania, kosze na śmieci, zestawy do sprzątania, wycieraczki). Zamówienie zostało podzielone na 4 części: Część 1 – Zakup tekstyliów (firan, zasłon, ręczników) Część 2 – Zakup tekstyliów (bielizny pościelowej, poduszek, kołder, koców) Część 3 – Zakup rolet Część 4 – Zakup sprzętu gospodarstwa domowego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39510000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczenia od podwykonawców. 2.W ofercie Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że tkaniny użyte do wykonania zasłon i firan oraz materiały użyte do wykonania rolet posiadają atesty trudnozapalności (materiały są na stałe uniepalnione), potwierdzone certyfikatem. Treść oświadczenia zawarta jest w Formularzu oferty (załącznik nr 2 do SIWZ) – dotyczy części 1 i 3 zamówienia. 3.W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.amw.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 4.Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 5.W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, przy zachowaniu ryczałtowego charakteru ceny umowy, w razie zajścia okoliczności wskazanych w art. 144 ust. 1 pkt 2 - 6 ustawy PZP, jak również w poniżej wskazanych przypadkach: a) zmiany terminu realizacji umowy, jeżeli po zawarciu umowy, zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od Stron, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań; w takiej sytuacji Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy; za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, którego Strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań; b) zmiany terminu realizacji umowy poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy; c) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów. d) Zamawiający dopuszcza rozszerzenie umowy, polegające na zwiększeniu ilości dostarczonych towarów objętych niniejszą umową, z zastrzeżeniem, że wartość dodatkowo zamówionych towarów nie będzie większa niż 10% wartości brutto umowy, o której mowa w § 3 ust. 1. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-05-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup tekstyliów (firan, zasłon, ręczników)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39510000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup tekstyliów (firan, zasłon, ręczników). Tkaniny użyte do wykonania zasłon i firan muszą posiadać atesty trudnozapalności (materiały mają być na stałe uniepalnione), potwierdzone certyfikatem. Poz. 1-14 - Firana - gładki woal w kolorze białym - gramatura od 35 do 45 g/ m2 - pranie w pralce od 30˚C - 100 % poliester - obszycie boków min. 2cm, obszycie dołu firan: taśma ołowianka - taśma równomarszcząca smok 1:2, wys. 5 cm - podane rozmiary dotyczą wyrobów przed umarszczeniem - do firan przeznaczonych do internatów należy doszyć małą metkę z jej wymiarem (w mało widocznym miejscu np. na dole firany) - gwarancja min. 18 m-cy Poz. 15-26 - Zasłona - blackout (wykończenie matowe) - gramatura: 260 g/ m2 (+/- 5g/m2) - pranie w pralce od 30˚C - 100 % poliester - obszycie boków min. 2cm, dołu na 8 cm - taśma równomarszcząca ołówkowa 1:1,5, wys. 5 cm - po zawarciu umowy oraz w terminie wskazanym w umowie Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu wzornika zasłon, celem wyboru koloru - kolory: szarości, brązy, beże, zielenie - do wyboru przez Zamawiającego przed realizacją zamówienia - podane rozmiary dotyczą wyrobów przed umarszczeniem - do zasłon przeznaczonych do Internatów należy doszyć małą metkę z jej wymiarem (w mało widocznym miejscu np. na dole zasłony) - gwarancja min. 18 m-cy Poz. 27-28 - Ręcznik - bawełniany, 100 % bawełna - gramatura min. 550g/ m2 - możliwość prania w 600C - kolor: beże, szarości - do wyboru przez Zamawiającego przed realizacją zamówienia - o delikatnym wzorze, bądź be wzorów - gwarancja min. 12 miesięcy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup tekstyliów (bielizny pościelowej, poduszek, kołder, koców)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup tekstyliów (bielizny pościelowej, poduszek, kołder, koców). Poz. 1 - Poduszka - pikowana - wymiar 70cmx80cm - skład tkaniny: 48-52% poliester, 48-52% bawełna - wypełnienie: 100% kulki poliestrowe - gramatura wypełnienia: min. 1000g - temperatura prania 90 ˚C - kolor biały - gwarancja min. 24 miesiące Poz. 2 - Kołdra - całoroczna pikowana z lamówką - 160cmx200cm, - skład tkaniny: 48-52% poliester, 48-52% bawełna - wypełnienie: 100% poliester silikonowy - gramatura wypełnienia: min. 1100g - temperatura prania min. 90 ˚C - kolor biały - gwarancja min. 24 miesiące Pościel typu hotelowa (poz. 3, 4, 5): Poz. 3 – Kpl. Pościeli (poszwa, poszewka, prześcieradło) Poszwa na kołdrę - 160cm x200cm - poszwa-zakładka 25 cm, boczne przeszycie po 35cm - 100% bawełna - splot: satynowo-atłasowy (adamaszek) - wzór materiału: pasek o szer. od 3mm do 1,5cm - gramatura min. 150g/m2 +/- 5 - pranie min: 90 ˚C - kolor biały - kurczliwość do 3% - gwarancja min. 24 miesiące Poszewka na poduszkę - 70cm x80cm, - zakładka 20cm, boczne przeszycie po 8cm - 100% bawełna - splot: satynowo-atłasowy (adamaszek) - wzór materiału: pasek o szer. od 3mm do 1,5cm - gramatura min. 150g/m2 +/- 5 - pranie min: 90 ˚C - kolor biały - kurczliwość do 3% - gwarancja min. 24 miesiące Prześcieradło - 180cm x220cm - splot: satynow-atłasowy(adamaszek), bawełniany, płócienny - gramatura: min. 150g/m2 - skład 100% bawełna - obszyte z każdej strony - kurczliwość do 3% - kolor biały - gwarancja min. 24 miesiące Poz. 4 – Koc - min. 160- 180cm x200cm - 100 % poliester - 600g/m2, - kurczliwość do 1% - jednobarwny w odcieniach: beżu, szarości - gwarancja min. 24 miesięcy
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup rolet
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39515410-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup rolet. Tkaniny użyte do wykonania rolet muszą posiadać atesty trudnozapalności (materiały mają być na stałe uniepalnione), potwierdzone certyfikatem. Poz. 1 -Roleta materiałowa - przeznaczona do okien dachowych - wymiary ok. dł. 86cm, szer. 56 cm - kolory: szarości, beży, brązów, gładkie bez wzorów – do wyboru przez Zamawiającego przed realizacją zamówienia - zestaw winien zawierać elementy do zamocowania, listwy boczne/ prowadnice tak aby roleta nie odstawała od okna, łańcuszki, itp. elementy - Wykonawca przed realizacja zamówienia jest zobowiązany do samodzielnego pomiaru okien - montaż rolet przez Wykonawcę - gwarancja min. 12 miesięcy Poz. 2 Roleta materiałowa - przeznaczona do okien zwykłych (ściennych) - wymiary ok. dł. 75cm, szer. 62 cm - kolory: szarości, beży, brązów, gładkie bez wzorów- do wyboru przez Zamawiającego przed realizacją zamówienia - zestaw winien zawierać elementy do zamocowania, listwy boczne/ prowadnice tak aby roleta nie odstawała od okna, łańcuszki, itp. elementy - Wykonawca przed realizacja zamówienia jest zobowiązany do samodzielnego pomiaru okien - montaż rolet przez Wykonawcę - gwarancja min. 12 miesięcy
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup sprzętu gospodarstwa domowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu gospodarstwa domowego. Poz. 1 - Suszarka na pranie stojąca - wolnostojąca z rozkładanymi ramionami (na lewo i prawo) - wykonana ze stali pokrytej farbą, z elementami plastiku - szer. ok. 50-60 cm, dł. ok. 178-185 cm, wys. ok. 90-110 cm - gwarancja min. 12 miesięcy Poz. 2 - Suszarka na pranie wisząca - wisząca, do zawieszenia na suficie- z drążkami do zawieszania prania i linkami do opuszczania drążków/ prętów - kolor biały - długość 100-120 cm - ilość drążków/ prętów: 5-6 - gwarancja min. 12 miesięcy Poz. 3 -Deska do prasowania - powierzchnia prasowania 114-120 cm x 34-38 cm - regulacja wysokości - podstawa pod żelazko - blat z siatki stalowej - nakładki na nóżki (antypoślizgowe lub nie rysujące podłogi) - pokrowiec (pokrowiec wymienny) - gwarancja min. 12 miesięcy Poz. 4 - Kosz na śmieci - wolnostojący - pojemność: 25 litrów - kolor obudowy: srebro, grafit, szary - dostosowany do worków jednorazowych - materiał obudowy: tworzywo sztuczne, plastik - pokrywa wahadłowa - uchylna pokrywa – zdejmowana - gwarancja min. 6 miesięcy Poz. 5 - Zestaw do sprzątania -zestaw składa się z wiadra, mopa, szufelki -mateiał: tworzywo sztuczne, plastik oraz kij z końcówką syntetyczną (mop) - kolor tworzywa sztucznego: srebrny, szary , grafit - szufelka posiada gumowe wykończenie - wiadro z rączką i wyciskaczem do mopa - pojemność wiadra od 10-14 l - gwarancja min. 6 miesięcy Poz. 6 - Wycieraczka - wymiar ok. 40 x 60 cm - górna część: włosie, polipropylen, nylon itp., w kolorze beży, brązów - spód wycieraczki: gumowy, winyl, itp. - gwarancja min. 6 miesięcy
  

Criterion

Kryteria termin wykonania dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria udzielona gwarancja na przedmiot umowy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)