GuidZP400 |
dddbbdbf-2c91-4fac-b519-8edfea413427
|
Biuletyn |
549339-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Olsztyn
|
Regon |
51074236200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10101
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
89 5273111 wew. , 325
|
Zamawiajacy fax |
895 349 375
|
Zamawiajacy email |
przetargi@olsztyn.eu
|
Adres strony url |
http://bip.olsztyn.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.olsztyn.eu/bip/folder/3190/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.olsztyn.eu/bip/folder/3190/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Nieprzejrzystą kopertę (opakowanie) zawierającą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju 402 w wyznaczonym terminie lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego pok. 402) na adres jn.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Zamówień Publicznych, Urząd Miasta Olsztyna, Pl. Jana Pawła II 1, 10 – 101 Olsztyn, pok. 402.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup usługi dostępu do systemu obsługującego centralizację VAT
|
Numer referencyjny |
ZP.271.1.28.2018.G
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie przez Wykonawcę systemu służącego do centralizacji rozliczeń w podatku VAT w modelu SaaS (Software as a Service) /kod CPV: 72212440-5/.
2. System musi spełniać wymagania określone szczegółowo we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego, w szczególności musi posiadać funkcjonalności wskazane w załącznikach do umowy.
3. Szczegółowy zakres usługi objętej przedmiotem zamówienia określony został we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz w załącznikach do wzoru umowy:
- Opis Przedmiotu Zamówienia
- Uruchomienie, szkolenia, wsparcie techniczne, SLA;
- Elementy Licencjonowane;
- Infrastruktura;
- Lista funkcjonalności Systemu;
- Migracja
- Umowa o zachowanie poufności;
- Umowa o powierzenie przetwarzania danych osobowych;
- Regulamin ochrony informacji dla wykonawcy Urzędu Miasta Olsztyna
- Protokół Odbioru.
4. Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa warunkującymi prawidłową realizację przedmiotu zamówienia (personel Wykonawcy, o którym jest mowa w § 9 wzoru umowy).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72212440-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
1131
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamówienie realizowane będzie od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego w czterech 4 etapach:
a) Etap I – uruchomienie oraz testy systemu: 27 dni od podpisania umowy,
b) Etap II – szkolenia administratorów i użytkowników: 6 dni od dnia odbioru Etapu I,
c) Etap III – start produkcyjny: 2 dni od dnia odbioru Etapu II,
d) Etap IV – świadczenie usługi dostępu do systemu obsługującego centralizację VAT: 36 miesięcy (1096 dni), licząc od dnia odbioru Etapu III.
2. Łączny czas wykonania zamówienia wynosi: 1131 dni (1096+35 dni), licząc od daty podpisania umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tzn. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie wykazał się doświadczeniem polegającym na należytym wykonaniu co najmniej 3 usług polegających na wdrożeniu lub udostępnieniu systemu informatycznego obsługującego centralizację rozliczeń podatku VAT. W przypadku oferty wspólnej oraz w przypadku polegania na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 22a ustawy, warunek dot. zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy nie podlega sumowaniu – oznacza to, że albo Wykonawca składający ofertę wykaże się realizacją trzech wymaganych usług, albo jeden z uczestników Konsorcjum wykaże się realizacją trzech wymaganych usług, albo w sytuacji gdy Wykonawca, który nie ma wymaganego doświadczenia i polega na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 22a ustawy – podmiot ten musi wykazać zrealizowanie trzech wymaganych usług.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie (tylko w formie oryginału) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie będzie wymagał złożenia dokumentów w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu w oparciu o przesłanki określone w art. 24 ust. 1 ustawy, ponieważ za wystarczające uznane będzie oświadczenie Wykonawcy, o którym jest mowa w rozdz. VI ust. 2 SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego należy złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty:
1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane,
2) Dowody określające, czy usługi wymienione w wykazie usług, o którym jest mowa w pkt. 1) zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi dostępu do systemu spełniają określone wymagania należy złożyć na wezwanie Zamawiającego następujące oświadczenia lub dokumenty:
1) Listę funkcjonalności, które będzie posiadał oferowany przez Wykonawcę system do centralizacji rozliczeń podatku VAT, co najmniej w zakresie obejmującym funkcjonalności określone w załączniku nr 7 do wzoru umowy w sprawie zamówienia publicznego,
2) Dokumenty lub oświadczenie Wykonawcy określające warunki serwisu, rozwoju i utrzymania oferowanego systemu do centralizacji rozliczeń podatku VAT.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 1b ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 2 rozdz. VI SIWZ dotyczącego tego podmiotu.
2. W celu ustalenia punktacji w pozacenowych kryteriach oceny ofert, Wykonawca zobowiązany jest złożyć informację dotyczącą pozacenowych kryteriów oceny oferty, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz złożenia oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 2 SIWZ dotyczącego każdego z Wykonawców występujących wspólnie.
4. Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 570 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.
5. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów wymienionych w pkt. 4 do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (a).
6. Do oferty należy dołączyć oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.
7. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczeń o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, co inni Wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 229 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy przekazać w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 5000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych)
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI SPÓŁKA AKCYJNA (PKO BP S.A.) nr 81 1020 3541 0000 5602 0290 6683 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę postępowania i swój NIP),
2) poręczeniach bankowych, lub
3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo – kredytowych,
4) gwarancjach bankowych,
5) gwarancjach ubezpieczeniowych,
6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 110).
3. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający będzie uważał za skuteczne wniesienie wadium tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium może być dołączony do oferty.
4. Wadium wnoszone w innej dopuszczalnej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale w ofercie lub poza ofertą (w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Olsztyna pok. 402) w terminie przewidzianym na składanie ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy określa § 13 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
2. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy może nastąpić w przypadku na-stępujących zmian:
1) stawki podatku od towarów i usług;
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany, zgodnie z przepisami ustawy – Prawo zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2018-05-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 z późn. zm.), osobiście, lub za pośrednictwem posłańca, lub faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1219), z uwzględnieniem wymogów dotyczących formy. 2. Obowiązującym rodzajem wynagrodzenia będzie wynagrodzenie ryczałtowe. 3. Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes prawny w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy Pzp: odwołanie i skarga do Sądu. Odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności: 1) określenia warunków udziału w postępowaniu; 2) wykluczenia odwołującego Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia; 3) odrzucenia oferty odwołującego Wykonawcy; 4) opisu przedmiotu zamówienia; 5) wyboru najkorzystniejszej oferty. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie wykonania czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy Pzp, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzonej odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w terminie określonym w art. 182 ustawy Pzp wraz z dowodem uiszczenia wpisu. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby
mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy. 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy / podwykonawcom. 5. Zamawiający informuje, iż wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w PLN. 7. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 09.05.2018r. o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego w pok. 402 (sala konferencyjna).
|