Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „Stawiamy na rozwój – modernizacja bazy dydaktycznej Centrum Kształcenia Praktycznego w Chełmie”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014–2020 Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura Społeczna, w ramach Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego

Data publikacji 2018-04-25
Data zakończenia 2018-05-08 00:00:00
Instytucja Miasto Chełm
Miejscowość Chełm
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 549272-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „Stawiamy na rozwój – modernizacja bazy dydaktycznej Centrum Kształcenia Praktycznego w Chełmie”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014–2020 Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura Społeczna, w ramach Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego dla Centrum Kształcenia Praktycznego w Chełmie, w tym: 1/ zestaw komputerowy - ilość: 18; 2/ projektor - ilość 18; 3/ drukarka - ilość 3; 4/ ekran - ilość 18; 5/ruter bezprzewodowy - ilość 4; 6/ ploter - ilość 1; 7/ oprogramowanie do projektowania i kosztorysowania terenów zieleni (licencja edukacyjna na 10 stanowisk) - ilość 10;
8/ program komputerowy umożliwiający symulację montażu i konserwacji instalacji elektrycznej elektronicznej - ilość 6. 3. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad i odpowiadający obowiązującym normom dopuszczającym sprzęt do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodne z obowiązującymi przepisami.
4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Centrum Kształcenia Praktycznego w Chełmie, na własny koszt.
5. Wykonawca zobowiązany jest:
1) do powiadomienia (z dwudniowym wyprzedzeniem) Zamawiającego o planowanym terminie dostawy;
2) dostarczyć przedmiot zamówienia wraz z gwarancją określoną w karcie gwarancyjnej oraz z innymi niezbędnymi dokumentami.
6. Odbioru przedmiotu zamówienia dokonają pracownicy Zamawiającego i Centrum Kształcenia Praktycznego w Chełmie. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru przedmiotu zamówienia.
7. Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) sprawdzenie dostarczonego sprzętu pod względem zgodności z przedmiotem zamówienia;
2) przekazanie kart gwarancyjnych oraz innych niezbędnych dokumentów.
8. W przypadku stwierdzenia wad dostarczonego przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na nowy wolny od wad, względnie usunięcia wad w terminie 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego.
9. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym minimalnym wymaganiom ww. sprzętu. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę firm Podwykonawców.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 414a393b-3de8-4c86-b5ca-cdce9d88b6c1
Biuletyn 549272-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Chełm
Regon 11019823800000
Zamawiajacy adres ulica Lubelska
Zamawiajacy adres numer domu 65
Zamawiajacy miejscowosc Chełm
Zamawiajacy kod pocztowy 22-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 82 5652070, 5652223, 5652232
Zamawiajacy fax 825 652 254
Zamawiajacy email monika.hurko@umchelm.pl
Adres strony url http://www.chelm.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Stawiamy na rozwój – modernizacja bazy dydaktycznej Centrum Kształcenia Praktycznego w Chełmie”, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014–2020 Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura Społeczna, w ramach Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka samorządu terytorialnego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.umchelm.bip.lubelskie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.umchelm.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii Urzędu Miasta Chełm, parter, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2017 r. poz. 1481)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „Stawiamy na rozwój – modernizacja bazy dydaktycznej Centrum Kształcenia Praktycznego w Chełmie”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014–2020 Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura Społeczna, w ramach Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „Stawiamy na rozwój – modernizacja bazy dydaktycznej Centrum Kształcenia Praktycznego w Chełmie”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014–2020 Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura Społeczna, w ramach Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego dla Centrum Kształcenia Praktycznego w Chełmie, w tym: 1/ zestaw komputerowy - ilość: 18; 2/ projektor - ilość 18; 3/ drukarka - ilość 3; 4/ ekran - ilość 18; 5/ruter bezprzewodowy - ilość 4; 6/ ploter - ilość 1; 7/ oprogramowanie do projektowania i kosztorysowania terenów zieleni (licencja edukacyjna na 10 stanowisk) - ilość 10; 8/ program komputerowy umożliwiający symulację montażu i konserwacji instalacji elektrycznej elektronicznej - ilość 6. 3. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad i odpowiadający obowiązującym normom dopuszczającym sprzęt do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodne z obowiązującymi przepisami. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Centrum Kształcenia Praktycznego w Chełmie, na własny koszt. 5. Wykonawca zobowiązany jest: 1) do powiadomienia (z dwudniowym wyprzedzeniem) Zamawiającego o planowanym terminie dostawy; 2) dostarczyć przedmiot zamówienia wraz z gwarancją określoną w karcie gwarancyjnej oraz z innymi niezbędnymi dokumentami. 6. Odbioru przedmiotu zamówienia dokonają pracownicy Zamawiającego i Centrum Kształcenia Praktycznego w Chełmie. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru przedmiotu zamówienia. 7. Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) sprawdzenie dostarczonego sprzętu pod względem zgodności z przedmiotem zamówienia; 2) przekazanie kart gwarancyjnych oraz innych niezbędnych dokumentów. 8. W przypadku stwierdzenia wad dostarczonego przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na nowy wolny od wad, względnie usunięcia wad w terminie 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 9. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym minimalnym wymaganiom ww. sprzętu. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę firm Podwykonawców.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 60
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji finansowej lub ekonomicznej
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI.4 SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VI.5 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. VI.6 SIWZ stosuje się odpowiednio. 3. Oferta musi zawierać: 1) formularz oferty o treści zgodnej z wzorem formularza ofertowego, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 3) informacje dotyczące oferowanego sprzętu, o treści zgodnej z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, 4) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy, 5) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oraz pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy powinno być złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2016 r. poz. 1796 z późn. zm.). 5. Jeżeli najkorzystniejszą ofertę złożą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego złożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców (art. 23 ust.4 ustawy). 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w pkt. XI.11 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia n/w okoliczności z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy spowodowana opóźnieniem, utrudnieniami, przeszkodami lub przyczynami losowymi niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkującymi niemożliwością świadczenia dostawy; W przypadku wystąpienia w/w okoliczności, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż okres trwania tych okoliczności. 2) zmiana przepisów prawa na podstawie, których realizowana jest umowa. 2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 jest złożenie pisemnego wniosku dotyczącego proponowanych zmian umowy, zawierającego co najmniej: 1) dokładny opis proponowanych zmian, 2) uzasadnienie dla dokonania zmian. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności tych zmian.
IV 4 4 data 2018-05-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 nie dotyczy

Criterion

Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)