GuidZP400 |
e5f94776-8554-49c1-95f5-3e94ec9d58e4
|
Biuletyn |
551247-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
|
Regon |
28901200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Borowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
213
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-556
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 733 11 40
|
Zamawiajacy fax |
071 733 11 49
|
Zamawiajacy email |
dzp@usk.wroc.pl
|
Adres strony url |
www.usk.wroc.pl
|
Adres strony internetowej |
www.usk.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Leczenie chorób układu krążenia z wykorzystaniem nowoczesnych technologii w zakresie diagnostyki i terapii w Uniwersyteckim Szpitali Klinicznym im. Jana Mikulicza-Radeckiego we Wrocławiu”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.usk.wroc.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.usk.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie oryginału, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza – Radeckiego we Wrocławiu, lokalizacja: 50-369 Wrocław, ul. Marii Curie-Skłodowskiej nr 58, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 19
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego w ramach projektu pn. „Leczenie chorób układu krążenia z wykorzystaniem nowoczesnych technologii w zakresie diagnostyki i terapii w Uniwersyteckim Szpitali Klinicznym im. Jana Mikulicza-Radeckiego we Wrocławiu” według pakietów 1 – 5
|
Numer referencyjny |
USK/DZP/PN-129/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu medycznego w ramach projektu pn. „Leczenie chorób układu krążenia z wykorzystaniem nowoczesnych technologii w zakresie diagnostyki i terapii w Uniwersyteckim Szpitali Klinicznym im. Jana Mikulicza-Radeckiego we Wrocławiu” według pakietów 1 – 5:
a) pakiet nr 1 – dostawa aparatury medycznej do rejestrowania holterowskiego i prób wysiłkowych
b) pakiet nr 2 – dostawa kardiomonitorów
c) pakiet nr 3 – dostawa rejestratorów holterowskich
d) pakiet nr 4 – dostawa respiratora transportowego
e) pakiet nr 5 – dostawa respiratorów stacjonarnych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe wraz z wykazem parametrów wymagalnych i oferowanych.
Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.)
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-06-29T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej: złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej: złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej: złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wezwie Wykonawcę w przypadku braku możliwości pobrania lub posiadania przez Zamawiającego dokumentów w sposób określony w formularzu oferty
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Katalogi producenta potwierdzające spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w języku polskim lub tłumaczone na język polski wraz z opisem, którego zadania dotyczą, zdjęcia zaoferowanych produktów, ulotki informacyjne
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pozostałe oświadczenia i dokumenty, jakie wykonawcy muszą dostarczyć w złożonych ofertach
1.1) Formularz oferty (należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku stanowiącego Rozdział II SIWZ)
1.2) Formularze cenowe wraz z wykazem parametrów wymaganych i oferowanych załączone do oferty (należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku stanowiącego Rozdział V SIWZ)
1.3) PEŁNOMOCNICTWO pisemne, do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile to pełnomocnictwo nie wynika z dokumentów rejestrowych, w swojej treści musi spełniać wymogi formalno – prawne określone w Kodeksie Cywilnym zawierające zapis, że osoba upełnomocniona ( pełnomocnik ) może występować w imieniu firmy, którą reprezentuje w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem jej danych tj.: imienia i nazwiska, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza zgodności kopii/odpisu z dokumentem.
1.3)1 W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone PEŁNOMOCNICTWO dla osoby uprawnionej do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego albo do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy, z podaniem jej danych tj.: imienia i nazwiska- należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza zgodności kopii/odpisu z dokumentem.
1.3)2 Wypis/ odpis pełnomocnictwa udzielonego w formie aktu notarialnego winien być w oryginale.
1.3)3 Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
2. Oświadczenia, jakie Wykonawcy składają po otwarciu ofert, samodzielnie
2.1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zawarte we wzorze umowy i przewidziane w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.)
|
IV 4 4 data |
2018-05-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:15
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 – dostawa aparatury medycznej do rejestrowania holterowskiego i prób wysiłkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa aparatury medycznej do rejestrowania holterowskiego i prób wysiłkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe wraz z wykazem parametrów wymagalnych i oferowanych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 – dostawa kardiomonitorów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 2 – dostawa kardiomonitorów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe wraz z wykazem parametrów wymagalnych i oferowanych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 – dostawa rejestratorów holterowskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa rejestratorów holterowskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe wraz z wykazem parametrów wymagalnych i oferowanych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 – dostawa respiratora transportowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa respiratora transportowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe wraz z wykazem parametrów wymagalnych i oferowanych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 – dostawa respiratorów stacjonarnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa respiratorów stacjonarnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe wraz z wykazem parametrów wymagalnych i oferowanych.
|
| |