dostawa środków piorących i dezynfekujących wraz z użyczeniem i montażem urządzeń dozujących na okres 36 miesięcy

Data publikacji 2018-04-26
Data zakończenia 2018-05-18 00:00:00
Instytucja Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Preparaty piorące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 551460-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398310006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków piorących i dezynfekujących wraz z nieodpłatnym użyczeniem i montażem automatycznego systemu dozującego, z możliwością wydruku i pozyskiwania danych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 941b6656-844d-48bc-89a7-51d4a68182da
Biuletyn 551460-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
Regon 28836600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wawelska
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02034
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 570 94 63
Zamawiajacy fax 22 570 94 63
Zamawiajacy email motelska@coi.waw.pl
Adres strony url www.coi.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut Badawczy
Dostep dokumentow zamowienia http://www.przetargi.coi.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.przetargi.coi.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej – Curie ul. Roentgena 5, 02-871 Warszawa, PRALNIA
Nazwa nadana zamowieniu dostawa środków piorących i dezynfekujących wraz z użyczeniem i montażem urządzeń dozujących na okres 36 miesięcy
Numer referencyjny PN-64/18/JP
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków piorących i dezynfekujących wraz z nieodpłatnym użyczeniem i montażem automatycznego systemu dozującego, z możliwością wydruku i pozyskiwania danych.
Cpv glowny przedmiot 39831000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy dotyczące: - kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; 2. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1b ustawy należy przedłożyć wraz z ofertą: - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru załącznik nr 4 do SIWZ (oraz zał. nr 4a i 4b - jeżeli dotyczą).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy dotyczące: - sytuacji ekonomicznej lub finansowej; 2. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1b ustawy należy przedłożyć wraz z ofertą: - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru załącznik nr 4 do SIWZ (oraz zał. nr 4a i 4b - jeżeli dotyczą).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy dotyczące: - zdolności technicznej lub zawodowej. 2. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1b ustawy należy przedłożyć wraz z ofertą: - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru załącznik nr 4 do SIWZ (oraz zał. nr 4a i 4b - jeżeli dotyczą).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1 i 8 upzp, Zamawiający wymaga złożenia: a) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1 i 8 ustawy - według wzoru w załącznik nr 5 do SIWZ (oraz zał. nr 5a, 5b - jeżeli dotyczą) - wraz z ofertą; b) Oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania wykonawcy (załącznik nr 10 do SIWZ): - że wobec ww. wykonawcy/ firmy nie orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne (art. 22 ust. 1 pkt. 22 upzp), - że ww. wykonawca/ firma w rozumieniu ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lokalnych (ustawa z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych), - że wobec ww. wykonawcy/ firmy nie wydano prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne .... (art. 22 ust. 1 pkt. 15 upzp). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 upzp, tj. podania nazw firm i adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 upzp (załącznik nr 6 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga: a. Kart charakterystyki produktów niebezpiecznych dla oferowanych środków (jeżeli dotyczy). b. Świadectw jakości zdrowotnej PZH dla oferowanych środków piorących. c. Wpisu do rejestru produktów leczniczych, wyrobów medycznych i produktów bójczych dla środków do dezynfekcji bielizny operacyjnej z prądkami włącznie, grzybobójczej i wirusobójczej, pozwolenie na obrót produktem bójczym dla środków do dezynfekcji pozostałych rodzajów bielizny oraz pozytywna opinia wydana przez Pracownię Zwalczania Czynników Zakaźnych i Skażeń Biologicznych PZH. d. Instrukcji obsługi urządzenia automatycznie dozującego. e. Próbek oferowanych produktów dla poszczególnych podzadań wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ. f. Oświadczenia producentów barierowych fartuchów chirurgicznych firmy GARMEX i ARLEN o możliwości prania w zaoferowanych produktach, w przypadku gdy są to inne preparaty niż te wskazane w załączniku nr 1 dla podzadania 7. 2. Ponadto Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą: a) Upoważnienie do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej (wymagane jest złożenie upoważnienia w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza), b) Wypełniony formularz cenowy – załączniki nr 2 do SIWZ, c) Wypełniony formularz ofertowy - odpowiednia (oferowana) pozycja z załącznika nr 3 do SIWZ, d) Wykaz załączonych próbek - załącznik nr 8 do SIWZ, e) oświadczenie wykonawcy – załącznik nr 10 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z wzorem umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ - istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwzględnieniem treści ofert.
IV 4 4 data 2018-05-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 90,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)