GuidZP400 |
941b6656-844d-48bc-89a7-51d4a68182da
|
Biuletyn |
551460-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
|
Regon |
28836600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wawelska
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02034
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 570 94 63
|
Zamawiajacy fax |
22 570 94 63
|
Zamawiajacy email |
motelska@coi.waw.pl
|
Adres strony url |
www.coi.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut Badawczy
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.przetargi.coi.pl/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.przetargi.coi.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej – Curie ul. Roentgena 5, 02-871 Warszawa, PRALNIA
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa środków piorących i dezynfekujących wraz z użyczeniem i montażem urządzeń dozujących na okres 36 miesięcy
|
Numer referencyjny |
PN-64/18/JP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków piorących i dezynfekujących wraz z nieodpłatnym użyczeniem i montażem automatycznego systemu dozującego, z możliwością wydruku i pozyskiwania danych.
|
Cpv glowny przedmiot |
39831000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Okreslenie warunkow |
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy dotyczące:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
2. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1b ustawy należy przedłożyć wraz z ofertą:
- oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru załącznik nr 4 do SIWZ (oraz zał. nr 4a i 4b - jeżeli dotyczą).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy dotyczące:
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
2. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1b ustawy należy przedłożyć wraz z ofertą:
- oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru załącznik nr 4 do SIWZ (oraz zał. nr 4a i 4b - jeżeli dotyczą).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy dotyczące:
- zdolności technicznej lub zawodowej.
2. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1b ustawy należy przedłożyć wraz z ofertą:
- oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru załącznik nr 4 do SIWZ (oraz zał. nr 4a i 4b - jeżeli dotyczą).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1 i 8 upzp, Zamawiający wymaga złożenia:
a) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1 i 8 ustawy - według wzoru w załącznik nr 5 do SIWZ (oraz zał. nr 5a, 5b - jeżeli dotyczą) - wraz z ofertą;
b) Oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania wykonawcy (załącznik nr 10 do SIWZ):
- że wobec ww. wykonawcy/ firmy nie orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne (art. 22 ust. 1 pkt. 22 upzp),
- że ww. wykonawca/ firma w rozumieniu ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r.
o podatkach i opłatach lokalnych nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lokalnych (ustawa z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych),
- że wobec ww. wykonawcy/ firmy nie wydano prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne .... (art. 22 ust. 1 pkt. 15 upzp).
2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 upzp, tj. podania nazw firm
i adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 upzp (załącznik nr 6 do SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym
przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga:
a. Kart charakterystyki produktów niebezpiecznych dla oferowanych środków (jeżeli dotyczy).
b. Świadectw jakości zdrowotnej PZH dla oferowanych środków piorących.
c. Wpisu do rejestru produktów leczniczych, wyrobów medycznych i produktów bójczych dla środków do dezynfekcji bielizny operacyjnej z prądkami włącznie, grzybobójczej i wirusobójczej, pozwolenie na obrót produktem bójczym dla środków do dezynfekcji pozostałych rodzajów bielizny oraz pozytywna opinia wydana przez Pracownię Zwalczania Czynników Zakaźnych i Skażeń Biologicznych PZH.
d. Instrukcji obsługi urządzenia automatycznie dozującego.
e. Próbek oferowanych produktów dla poszczególnych podzadań wyszczególnionych
w załączniku nr 1 do SIWZ.
f. Oświadczenia producentów barierowych fartuchów chirurgicznych firmy GARMEX
i ARLEN o możliwości prania w zaoferowanych produktach, w przypadku gdy są to inne preparaty niż te wskazane w załączniku nr 1 dla podzadania 7.
2. Ponadto Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą:
a) Upoważnienie do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej (wymagane jest złożenie upoważnienia w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza),
b) Wypełniony formularz cenowy – załączniki nr 2 do SIWZ,
c) Wypełniony formularz ofertowy - odpowiednia (oferowana) pozycja z załącznika nr 3 do SIWZ,
d) Wykaz załączonych próbek - załącznik nr 8 do SIWZ,
e) oświadczenie wykonawcy – załącznik nr 10 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z wzorem umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ - istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwzględnieniem treści ofert.
|
IV 4 4 data |
2018-05-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|