Przetarg nieograniczony na dostawy aparatury i sprzętu medycznego dla ZZOZ w Ostrowie Wlkp.

Data publikacji 2018-04-26
Data zakończenia 2018-05-10 00:00:00
Instytucja Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Ostrów Wielkopolski
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 551031-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 331241006, 331232103, 331670008, 331923005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy aparatury i sprzętu medycznego dla ZZOZ w Ostrowie Wlkp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1A do SIWZ stanowiącym integralną część SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części/pakiety. Każda część/pakiet stanowi odrębny przedmiot zamówienia.
PAKIET nr 1: Aparat do pomiaru CRP
PAKIET nr 2: Kardiotokografy
PAKIET nr 3: Pulsoksymetry
PAKIET nr 4: Lampa do fototerapii
PAKIET nr 5: Lampy operacyjne
PAKIET nr 6: Stoliki zabiegowe
PAKIET nr 7: Wózek reanimacyjny

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1e944d84-6e6e-4a18-be07-ee324d3a4082
Biuletyn 551031-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Regon 31418700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Limanowskiego
Zamawiajacy adres numer domu -
Zamawiajacy miejscowosc Ostrów Wielkopolski
Zamawiajacy kod pocztowy 63-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 625 951 118
Zamawiajacy fax 627 362 909
Zamawiajacy email zamowienia@szpital.osw.pl
Adres strony url www.szpital.osw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej, oferty należy złożyć w formie pisemnej. Składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Limanowskiego 20/22, 63-400 Ostrów Wielkopolski, pokój nr 7- Sekretariat w Budynku Administracyjnym
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na dostawy aparatury i sprzętu medycznego dla ZZOZ w Ostrowie Wlkp.
Numer referencyjny FDZP.226.11.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy aparatury i sprzętu medycznego dla ZZOZ w Ostrowie Wlkp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1A do SIWZ stanowiącym integralną część SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części/pakiety. Każda część/pakiet stanowi odrębny przedmiot zamówienia. PAKIET nr 1: Aparat do pomiaru CRP PAKIET nr 2: Kardiotokografy PAKIET nr 3: Pulsoksymetry PAKIET nr 4: Lampa do fototerapii PAKIET nr 5: Lampy operacyjne PAKIET nr 6: Stoliki zabiegowe PAKIET nr 7: Wózek reanimacyjny
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Dopuszczalność udziału podwykonawców. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców (załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku braku takiej informacji, Zamawiający przyjmie, że wykonawca zamierza wykonać niniejsze zamówienie samodzielnie – bez udziału podwykonawców.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia: I.Certyfikatu/świadectwa dopuszczenia do użytkowania w placówkach medycznych na terenie RP. II.Opisu zawierającego szczegółowe dane zaproponowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim, który umożliwi potwierdzenie spełniania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań ustalonych przez Zamawiającego podkreślonych w załączniku nr 1A do SIWZ parametrów, w postaci folderów, katalogów, ulotek informacyjnych lub innych dokumentów o jakich mowa w § 13 ust. 1 p. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia- DOTYCZY PAKIETÓW NR: 1, 2, 3, 4, 5. Zamawiający nie wymaga takich dokumentów w odniesieniu do pakietów nr 6 i 7.
Inne dokumenty niewymienione Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych przed upływem terminu składania ofert I. Formularz ofertowy (oferta) odpowiednio wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (załącznik numer 1 do SIWZ). II. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (załącznik nr 1A do SIWZ). W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca przedkłada wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną załącznik nr 1A do SIWZ w odniesieniu do pakietu, na który składa ofertę. III. Oświadczenia (załączniki nr 3 do SIWZ). Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (załączniki nr 3 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. III.1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia (załączniki nr 3 do SIWZ). IV. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – propozycję zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku braku takiej informacji, Zamawiający przyjmie, że wykonawca zamierza wykonać niniejsze zamówienie bez wyżej wspomnianego zobowiązania. V. Pełnomocnictwo. W przypadku, gdy formularz ofertowy (ofertę), oświadczenia lub dokumenty podpisują osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentu określającego status prawny wykonawcy (np. odpis z właściwego rejestru), Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał) lub jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. VI. Pełnomocnictwo wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy: VI.1. Są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. VI.2. Są zobowiązani do dołączenia do oferty pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa wyżej. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. VI.3. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: VI.3.1. Łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), VI.3.2. Oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). VI.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. VI.5. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. VII. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy złożyć wraz z ofertą: VII.1. Każdy ze wspólników spółki cywilnej składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (załączniki nr 3 do SIWZ). VII.2. W przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników – pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie pisemnej (oryginał) bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. VIII. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 ustawy może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Oraz: 1. W świetle art. 24 ust. 11 Pzp każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, ma obowiązek przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: Zgodnie z §14 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, złożone musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 1.1.Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik numer 6 do SIWZ. 2. W myśl art. 24 ust. 1 pkt 23 z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-05-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 10.05.2018 r. o godz. 10:30 w siedzibie zamawiającego - pokój nr 13 w Budynku Administracyjnym

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET nr 1: Aparat do pomiaru CRP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa aparatu CRP- 1 SZTUKA
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PAKIET nr 2: Kardiotokografy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33123210-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa kardiotokografów- 2 sztuki
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa PAKIET nr 3: Pulsoksymetry
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa pulsoksymetrów- 2 sztuki
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa PAKIET nr 4: Lampa do fototerapii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa lampy do fototerapii- 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa PAKIET nr 5: Lampy operacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33167000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa lamp operacyjnych(2 lampy jednoczaszowe, 1 lampa dwuczaszowa)
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa PAKIET nr 6: Stoliki zabiegowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa stolików zabiegowych ( 3 stoliki zabiegowe dla Oddziału Neonatologii i 3 stoliki zabiegowe dla Oddziału Internistycznego)
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa PAKIET nr 7: Wózek reanimacyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa wózka reanimacyjnego- 1 sztuka
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)