GuidZP400 |
288f4ed2-4800-4088-a5a3-313a003b4edd
|
Biuletyn |
550996-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
|
Regon |
69069752900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lwowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
60
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
35301
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
178 664 000
|
Zamawiajacy fax |
178 664 702
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@szpital2.rzeszow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital2.rzeszow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital2.rzeszow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie , ul. Lwowska 60, 35-301 Rzeszów SEKRETARIAT DYREKTORA
|
Nazwa nadana zamowieniu |
zakup i dostawy odzieży ochronnej, operacyjnej i roboczej
|
Numer referencyjny |
Zp250/030/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Oferty lub wnioski |
2
|
Maksymalna liczba czesci |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
zakup i dostawy odzieży ochronnej, operacyjnej i roboczej
Pakiet nr 1. Odzież ochronna damska
Pakiet nr 2. Odzież ochronna męska
Pakiet nr 3. Odzież operacyjna
Pakiet nr 4. Odzież robocza
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekazuje Zamawiającemu: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Wzór oświadczenia - Załącznik Nr 3C do SIWZ).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Pakiety nr 1, 2:
1) Karta techniczna tkaniny potwierdzająca spełnienie wymaganych parametrów określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2.(Opis przedmiotu Zamówienia- Formularze cenowe).
2) Certyfikat zgodności odzieży (wyrób gotowy) z ENV 14237:2002 „Tekstylia w systemie ochrony zdrowia” wydany przez niezależny, notyfikowany ośrodek certyfikacji
Pakiet nr 3:
1) Oświadczenie, o posiadaniu przez zaoferowany przedmiot zamówienia aktualnych dopuszczeń do obrotu i używania dotyczy wyrobów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 2015 r. poz. 876 z zm.).
2) Karta techniczna tkaniny potwierdzająca spełnienie wymaganych parametrów tj. gramaturę i skład chemiczny określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2.(Opis przedmiotu Zamówienia- Formularze cenowe).
3) Wyniki badań tkanin wykonane przez niezależną jednostkę badawczą, potwierdzające parametry techniczne zgodnie z normą PN-EN 13795 w wymaganym zakresie.
4) Instrukcja użytkowania.
Pakiety nr 4:
Certyfikat zgodności odzieży (wyrób gotowy) z PN-P-84525:1998 „Odzież robocza. Ubrania robocze” wydany przez niezależny, notyfikowany ośrodek certyfikacji
Pakiety od 1-4
Próbki zaoferowanego asortymentu- po jednej sztuce potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku Nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia -Formularze cenowe .
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony Formularz ofertowy dla każdego zaoferowanego pakietu.
2) Wypełniony formularz cenowy dla każdego zaoferowanego pakietu .
3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony.
4) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz nazwy firm podwykonawców o ile są znane. (Jeżeli dotyczy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Projekt umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2018-05-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Odzież ochronna damska
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Odzież ochronna damska
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Odzież ochronna męska
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Odzież ochronna męska
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Odzież operacyjna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Odzież operacyjna
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Odzież robocza
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Odzież robocza
|
| |