GuidZP400 |
05318ceb-2066-46b6-8c2a-7d5444403d94
|
Biuletyn |
550763-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Mosinie
|
Regon |
366024391
|
Zamawiajacy adres ulica |
Sowiniecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6G
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Mosina
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62-050
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618132321, 618132321
|
Zamawiajacy email |
administracja@pukmosina.pl
|
Adres strony url |
www.pukmosina.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.mosina.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa worków do segregacji odpadów
|
Numer referencyjny |
02.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę:
a) Worki (bezbarwne) o wymiarach dł. 100 cm x szer. 40cm (zgrzew dolny liniowy; zakładki 12cm+12cm, czyli obwód „rękawa” 2x40cm+4x12cm = 128 cm), na papier - materiał: regranulat PE, grubość 35 mikrometrów; nadruk: PAPIER ; kolor nadruku: czarny; wysokość liter nadruku: 10 cm – duże litery; łączna ilości ok. 124 tys. szt.
b) Worki (bezbarwne) o wymiarach dł. 100 cm x szer. 40cm (zgrzew dolny liniowy; zakładki 12cm+12cm, czyli obwód „rękawa” 2x40cm+4x12cm = 128 cm), na odpady metali, odpady z tworzyw sztucznych, odpady opakowaniowe wielomateriałowe - materiał: regranulat PE, grubość 30 mikrometrów; nadruk: METALE I TWORZYWA SZTUCZNE ; kolor nadruku: czarny; wysokość liter nadruku: 10 cm – duże litery; łączna ilości ok. 130 tys. szt.
c) Worki (bezbarwne) o wymiarach dł. 85 cm x szer. 44 cm (zgrzew dolny liniowy; zakładki 15cm+15cm, czyli obwód „rękawa” 2x44cm+4x15cm = 148 cm), na szkło - materiał: regranulat PE, grubość 35 mikrometrów; nadruk: SZKŁO ; kolor nadruku: czarny; wysokość liter nadruku: 10 cm – duże litery; łączna ilości ok. 100 tys. szt.
d) Worki (bezbarwne) o wymiarach dł. 90 cm x szer. 40cm (zgrzew dolny liniowy; zakładki 15cm+15cm, czyli obwód „rękawa” 2x40cm+4x15cm = 140 cm), na odpady zielone - materiał: regranulat PE, grubość 35 mikrometrów; nadruk: ZIELONE ; kolor nadruku: czarny; wysokość liter nadruku: 10 cm – duże litery; łączna ilości ok. 200 tys. szt
Dostawy będą realizowane sukcesywne wg potrzeb Zamawiającego, w pakietach pakowanych po 1 tys. szt . i partiami po min. 5 tys. szt. dla każdego rodzaju worka.
|
Cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie o wartości brutto nie mniejszej niż 100 tys. zł polegające na dostawie worków do segregacji odpadów.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24, ust.1, pkt 3, potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24, ust.1, pkt 3, potwierdzającego, ż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
określone w SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykaz dostaw wykonanych (np. wg wzoru w załączniku nr 5 do SIWZ, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, o których mowa w art.25 ust.1 pkt. 2 ustawy Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
określone w SIWZ
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Przystępując do niniejszego postępowania, wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3.000 zł (trzy tysiące złotych 00/100).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający na podstawie art.144 Pzp dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach:
a) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
b) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
c) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
d) z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę robót/dostaw/usług.
|
IV 4 4 data |
2018-05-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|