GuidZP400 |
a2965f37-f78e-4e0e-afd4-e8a9c9c5e009
|
Biuletyn |
550764-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Nadleśnictwo Łuków
|
Regon |
---
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ławki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
56A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łuków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21- 400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 (25) 798 22 41
|
Zamawiajacy fax |
+48 (25) 798 22 73
|
Zamawiajacy email |
jacek.barej@warszawa.lasy.gov.pl
|
Adres strony url |
http://www.lukow.warszawa.lasy.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_warszawa/nadl_lukow/zamowienia_publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_warszawa/nadl_lukow/zamowienia_publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy dostrarczyć do siedziby Zamawiającego ( osobiscie lub za pomocą operatora pocztowego)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Nadleśnictwo Łuków, Ławki 56 A , 02 - 400 Łuków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego do Nadleśnictwa Łuków w roku 2018”
|
Numer referencyjny |
S.270.03.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Łuków podzielona na dwa pakiety.
Pakiet nr 1 - Dostawa mundurów, oznak i przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika, zwanych dalej „sortami mundurowymi” wykonanych według wzorów określonych:
1.1. Rozporządzanie Ministra Środowiska z dnia z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. z 2017r., poz.2466)
1.2. Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika.
1.3. Zarządzeniem nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika.
1.4. Zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnik.
1.5. Zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 w sprawie wzorca oraz zasad użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych.
Pakiet nr 2 - Dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego, toreb leśnych, zwanych dalej „sortami bhp” dla pracowników Nadleśnictwa Łuków w roku 2018, spełniających wymogi określone w Polskich Normach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, dat ich wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dla pakietu nr 1: minimum trzy dostawy sortów mundurowych na łączną kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł brutto
Dla Pakietu nr 2: minimum trzy dostawy odzieży bhp na łączną kwotę nie mniejszej niż 100 tys. zł. brutto
a) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, oświadczy że dysponuje samochodem dostawczym z zabudowaną przestrzenią ładunkową umożliwiającą swobodne przymierzenie w nim, w pozycji stojącej, przedmiotu zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia — nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania n podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy Pzp – załącznik nr 3A do SIWZ,
b) odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
c) oświadczenie innych podmiotów o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy – jeżeli Wykonawca, wykazuje spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1b ustaw, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia - jeżeli dotyczy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełnienia warunków w postępowaniu:
a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1b ustawy – załącznik nr 3B do SIWZ,
b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty. Wykaz zgodny z pkt 8 ppkt 1a SIWZ
Dla pakietu nr 1: minimum trzy dostawy sortów mundurowych na łączną kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł brutto
Dla Pakietu nr 2: minimum trzy dostawy odzieży bhp na łączną kwotę nie mniejszej niż 100 tys. zł. brutto
Dowodami o których mowa powyżej są :
poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w poświadczenia.
Zamawiający określa, że dostawami, których dotyczy obowiązek wykazania przez Wykonawcę w wykazie i złożenie dla nich dowodów, są w/w warunki. Wykaz sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3C do SIWZ musi potwierdzać spełnianie ww. wymagań.
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 9.1. lit. b, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w niniejszym punkcie.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 2 oraz dokument, o którym mowa w pkt 9.1 lit. b składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy złożą oświadczenie lub dokument lub wspólne oświadczenie i dokument, że łącznie spełniają te warunki.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
c) wykaz potencjału technicznego, na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca załączy wykaz potencjału technicznego załącznik nr 3D do SIWZ,
d) stosowne pełnomocnictwo, jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w pkt. 9 ppkt.2 lit. b) niniejszej specyfikacji.
e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów, tj. wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub środków finansowych, o których mowa w pkt. 8 ppkt. 2. niniejszej specyfikacji, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – jeżeli dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
3. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:
a) wypełnionego i podpisanego Formularza oferty, Rozdział 4 SIWZ,
b). wypełnionego i podpisanego formularza cenowego Załącznik nr 4A do Oferty – Formularz cenowy,
c) informacja z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (wg wzoru – załącznik nr 3E do SIWZ).
d) pełnomocnictwa podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółek cywilna),
e) dokumentu/ów określającego zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy,
f) wykazali i udokumentowali spełnienie wymogów jakościowych w zakresie dostaw będących przedmiotem zamówienia:
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony zastrzegają sobie prawo zmiany postanowień Umowy w sytuacji zaistnienia jednej lub kilku z poniższych okoliczności:
1) konieczności wprowadzenia zmian w Dokumentacji projektowej lub Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, będących podstawą realizacji przedmiotu Umowy lub wprowadzenia zmian w sposobie wykonania robót budowlanych spowodowanych zmianami w przepisach prawa, normach i standardach, zmianami stanu wiedzy technicznej lub zmianą funkcji użytkowej oraz w przypadku stwierdzenia niezinwentaryzowanych elementów infrastruktury jeśli zmiany te wpływają na zakres robót budowlanych – o czas dla realizacji zmian wynikających ze zmian projektowych i/lub niezbędny do usunięcia tych elementów; w przypadkach tych dopuszczalna jest ponadto zmiana wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę wynikającą z realizacji zmian projektowych i/lub koszty usuwanie elementów infrastruktury w sposób umożliwiający kontynuowania robót,
2) konieczności zmiany terminu realizacji spowodowanej:
a) wystąpieniem warunków nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonywania, np. gradobicia, trąby powietrzne, długotrwałe (trwające co najmniej 5 kolejnych dni) intensywne (w ilości co najmniej 5 mm na powierzchnię 1 metra kwadratowego terenu ) opady, deszczu, śniegu lub gradu, wystąpienie przez co najmniej 15_ kolejnych dni temperatur poniżej 0° C, powódź powodująca konieczność przerwania robót na czas niezbędny na osuszenie zalanego terenu do momentu, w którym możliwa jest kontynuacja lub rozpoczęcie robót, itp.;
b) okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, takich jak: siła wyższa, kolizje transportowe lub komunikacyjne itp. – powodujące zniszczenia lub uszkodzenia wymagające naprawy, a także związane z odkryciem w gruncie przedmiotów niemożliwych wcześniej do zidentyfikowania, takich jak: głazy narzutowe, niewybuchy, przedmioty wymagające ochrony Konserwatora Zabytków itp.;
termin wykonania przedmiotu umowy może ulec zmianie o liczbę dni, których prace nie mogły być realizowane z powodu wystąpienia opisanych warunków;
3) konieczności zmiany wynagrodzenia umownego w wyniku zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego, w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego;
4) jeżeli w toku realizacji Umowy wystąpi konieczność wykonania świadczeń dodatkowych lub robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym przez dotychczasowego Wykonawcę przy łącznym spełnieniu warunków za art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp;
5) zmianą sposobu wypłaty wynagrodzenia, w tym wprowadzenia płatności częściowych w przypadku przerwania prac lub zmiany terminu odbioru z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
6) konieczność zmiany wynagrodzenia umownego spowodowanej zmianami:
a) zmianami stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy, (Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT),
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli Wykonawca wykaże Zamawiającemu odpowiednimi dokumentami, że zmiany te mają wpływ na koszt wykonania umowy – o wartość wynikającą z tych zmian.
7) możliwa jest uzasadniona zmiana kierownika budowy lub robót jeżeli Zamawiający zaakceptuje taką zmianą a kwalifikacje i uprawnienia nowo wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ;
8) możliwa jest zmiana podwykonawcy – podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu – w przypadku akceptacji przez Zamawiającego wskazanego innego podwykonawcy i po wykazaniu, iż proponowany inny podwykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca się powołuje w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
9) możliwa jest rezygnacja z podwykonawcy – podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu – w przypadku wykazania Zamawiającemu, iż Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca się powołuje w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
10) możliwe jest powierzenie podwykonawcy realizacji części zamówienia – w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie nie wskazał części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy, przy czym w takim wypadku Wykonawca winien stosować zasady wynikające z § 10 do 12 umowy.
11) możliwa jest zmiana wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, na nowego wykonawcę na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, pod warunkiem, że nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 nie mogą powodować wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w Umowie, jak również nie mogą powodować obejścia przepisu art. 144 Pzp.
4. Warunkiem zmiany postanowień umownych jest rzetelne udokumentowanie konieczności jej przeprowadzenia w formie protokołu konieczności sporządzonego przez kierownika robót, akceptowanego przez inspektora nadzoru oraz Zamawiającego.
5. Wszystkie zmiany postanowień zawartej umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-05-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|