GuidZP400 |
6197909d-11c7-48f4-870c-a5d53514364d
|
Biuletyn |
550709-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Prezydent Miasta Świdnicy
|
Regon |
57958900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Armii Krajowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
49
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Świdnica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
748 562 850
|
Zamawiajacy fax |
748 523 110
|
Zamawiajacy email |
mbp@um.swidnica.pl
|
Adres strony url |
www.swidnica.bip-gov.info.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt „Każdy jest ważny – program rozwojowy świdnickich szkół”, realizowanego jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 – 2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.swidnica.bip-gov.info.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub doręczenie osobiste.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Wydział Zamówień Publicznych i Przetargów, pok.124, I p.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż wyposażenia w pracowniach do nauczania technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz przedmiotów matematyczno-przyrodniczych w szkołach podstawowych w Świdnicy.
|
Numer referencyjny |
P-54/V/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest:
1) ZADANIE nr 1 - dostawa, montaż wyposażenia, wykonanie sieci komputerowych i uruchomienie szkolnych pracowni do nauczania technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) wraz z przeszkoleniem nauczycieli w ich obsłudze w szkołach podstawowych w Świdnicy.
Pracownie TIK należy realizować w pomieszczeniach wskazanych przez Dyrektorów Szkół.
2) ZADANIE nr 2 - dostawa wyposażenia pracowni do nauczania przedmiotów matematyczno-przyrodniczych
w szkołach podstawowych w Świdnicy.
Wyposażenie należy rozmieścić w pomieszczeniach wskazanych przez Dyrektorów Szkół.
2. Zadanie 1 (dot. pracowni TIK) – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla:
- Szkoły Podstawowej nr 2, ul. Ofiar Oświęcimskich 30 zawiera Załącznik nr 7 i nr 7.1 do SIWZ,
- Szkoły Podstawowej nr 6, budynek przy ul. Wodnej 5-7 zawiera Załącznik nr 7 i nr 7.2 do SIWZ,
- Szkoły Podstawowej nr 6, budynek przy ul. Jodłowej 21 zawiera Załącznik nr 7 i nr 7.3 do SIWZ,
- Szkoły Podstawowej nr 105, ul. Saperów 27A zawiera Załącznik nr 7 i nr 7.4 do SIWZ,
- Szkoły Podstawowej nr 315, pl. Wojska Polskiego 3 zawiera Załącznik nr 7 i nr 7.5 do SIWZ,
3. ZADANIE nr 2 (dot. pracowni matematyczno-przyrodniczych) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla:
- Szkoły Podstawowej nr 2, ul. Ofiar Oświęcimskich 30 zawiera Załącznik nr 8.1 do SIWZ,
- Szkoły Podstawowej nr 6, budynek przy ul. Wodnej 5-7 zawiera Załącznik nr 8.2 do SIWZ,
- Szkoły Podstawowej nr 6, budynek przy ul. Jodłowej 21 zawiera Załącznik nr 8.3 do SIWZ,
- Szkoły Podstawowej nr 105, ul. Saperów 27A zawiera Załącznik nr 8.4 do SIWZ,
- Szkoły Podstawowej nr 315, pl. Wojska Polskiego 3 zawiera Załącznik nr 8.5 do SIWZ.
4. Przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z SIWZ oraz na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 6.1 i/lub 6.2 do SIWZ.
Świadczenie usług gwarancyjnych:
5.1. Wymagany, minimalny okres gwarancji:
- na sprzęt/wyposażenie pracowni do nauczania przedmiotów TIK w ramach Zadania nr 1 wynosi – 2 lata, za wyjątkiem tablic interaktywnych, na które wymagany, minimalny okres gwarancji wynosi 5 lat,
- wykonaną sieć strukturalną – 2 lata.
5.2. Wymagany, minimalny okres gwarancji na wyposażenie pracowni do nauczania przedmiotów matematyczno – przyrodniczych w ramach Zadania nr 2 wynosi 1 rok.
5.3. Wykonawca dostarczy karty gwarancyjne dla każdego urządzenia osobno, a jeżeli dla zachowania gwarancji konieczna jest rejestracja urządzenia, ZAMAWIAJĄCY musi zostać poinformowany przez WYKONAWCĘ o sposobie rejestracji.
2. LOKALIZACJA
Przedmiot zamówienia realizowany będzie pod adresami:
a) Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Ofiar Oświęcimskich 30 w Świdnicy,
b) Szkoła Podstawowa nr 6, budynek przy ul. Wodnej 5/7 w Świdnicy,
c) Szkoła Podstawowa nr 6, budynek przy ul. Jodłowej 21 w Świdnicy,
d) Szkoła Podstawowa nr 105, ul. Saperów 27A w Świdnicy,
e) Szkoła Podstawowa nr 315, pl. Wojska Polskiego 3 w Świdnicy.
3. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH CPV:
30213100-6 Komputery przenośne,
30213400-9 Centralne jednostki do przetwarzania danych do komputerów osobistych,
30233100-2 Komputerowe jednostki do przechowywania danych,
30232110-8 Drukarki laserowe,
32412110-8 Sieć internetowa,
38651000-3 Aparaty fotograficzne,
32420000-3 Urządzenia sieciowe,
42500000-1 Urządzenia chłodzące i wentylacyjne,
39162100-6 Pomoce dydaktyczne,
39162110-9 Sprzęt dydaktyczny,
39162200-7 Pomoce i artykuły szkoleniowe,
32322000-6 Urządzenia multimedialne.
4. INNE POSTANOWIENIA
1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, Wykonawca może złożyć ofertę na ZADANIE nr 1 i/lub na ZADANIE nr 2.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części dostawy.
V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na 25.06.2018r.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
428190,52
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-06-25T00:00:00+02:00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
1a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 100.000,00 PLN – w przypadku składania oferty na ZADANIE nr 1,
1b) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 10.000,00 PLN – w przypadku składania oferty na ZADANIE nr 2,
2a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 100.000,00 zł – w przypadku składania oferty na ZADANIE nr 1,
2b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 10.000,00 zł – w przypadku składania oferty na ZADANIE nr 2;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
b) zdolności zawodowej:
1a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia, o wartości łącznej co najmniej 200.000,00 zł brutto, którego przedmiotem była dostawa i uruchomienie wyposażenia pracowni informatycznych/TIK i/lub dostawa i uruchomienie komputerów -w przypadku składania oferty na ZADANIE nr 1,
1b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia, o wartości łącznej co najmniej 10.000,00 zł brutto, których przedmiotem była dostawa pomocy dydaktycznych do szkolnych pracowni przedmiotowych - w przypadku składania oferty na ZADANIE nr 2.
c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które nie figurują w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym - Ministerstwa Sprawiedliwości:
1a) Wykonawcy wykażą, że dysponują lub będą dysponowali na czas realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej
- 4 osobami z wykształceniem informatycznym i co najmniej dwuletnim informatycznym doświadczeniem zawodowym, zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za wykonanie sieci logicznej, konfigurację sprzętu komputerowego, instalację oprogramowania oraz przeprowadzenie szkoleń z obsługi dostarczonego wyposażenia - ZADANIA nr 1,
1b) Wykonawcy wykażą, że dysponują lub będą dysponowali na czas realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej 2 osobami z co najmniej dwuletnim doświadczeniem zawodowym, zdolnymi do wykonania ZADANIA nr 2,
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
7. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego (np.: polisy),
2) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert,
3) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, podmiotów, na rzecz, których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty,
4) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia zawodowego oraz wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
|
Inne dokumenty niewymienione |
5. Ponadto każdy Wykonawca musi do oferty dołączyć:
a) pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie:
− w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy;
− w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp);
b) pisemne zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
X. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
1. Wykonawca składający ofertę na Zadanie nr 1 (pracownie TIK) zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca składający ofertę na Zadanie nr 2 (pracownie matematyczno-przyrodnicze) zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359);
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PeKaO. S.A. I Oddział w Świdnicy nr rachunku 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr P-54/V/18
1) „ZADANIE nr 1 - dostawa, montaż wyposażenia, wykonanie sieci komputerowych i uruchomienie szkolnych pracowni do nauczania technologii informacyjno - komunikacyjnych (TIK) wraz z przeszkoleniem nauczycieli w ich obsłudze w szkołach podstawowych w Świdnicy”, lub
2) „ZADANIE nr 2 - dostawa wyposażenia pracowni do nauczania przedmiotów matematyczno-przyrodniczych w szkołach podstawowych w Świdnicy”.
5. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z systemu umożliwiającego dokonywanie natychmiastowych przelewów między kontami w różnych bankach, Wykonawca zobowiązany jest tak opisać tytuł przelewu, aby wynikało z niego kto wpłaca wadium i jakiego przetargu dotyczy wpłata.
6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. X. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
7. Zamawiający:
1) zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
2) wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – dokument potwierdzający wniesienie wadium został dołączony w oryginale do oferty.
8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
Wzór umowy, stanowią Załączniki nr 6.1 i nr 6.2 do SIWZ.
|
IV 4 14 |
1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości 3% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
2. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359).
3. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach określonych w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp.
4. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej Zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym.
5. Z treści zabezpieczenia przedstawionego w formie gwarancji/poręczenia winno wynikać, że bank, ubezpieczyciel, poręczyciel zapłaci, na rzecz Zamawiającego, w terminie maksymalnie 30 dni od pisemnego żądania kwotę zabezpieczenia, na pierwsze wezwanie Zamawiającego, bez odwołania, bez warunku, niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie.
6. W przypadku, gdy zabezpieczenie, będzie wnoszone w formie innej niż pieniądz, Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu ww. dokumentu.
7. Zamawiający zwróci zabezpieczenie w wysokości 70% w terminie do 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. Zabezpieczenie w wysokości 30%, pozostawione zostanie na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady i zostanie zwrócone nie później niż w 14 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający oświadcza, iż przewiduje możliwość istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych w niniejszym paragrafie okoliczności.
3. W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla dostaw objętych przedmiotem umowy. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia, określonego w § 5 umowy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku, jednakże wyłącznie, co do części wynagrodzenia za dostawy, których do dnia zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.
4. W przypadku działania siły wyższej, pod pojęciem, której rozumie się wszystkie zdarzenia zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia, i niemożliwe di zapobieżenia przez stronę/strony umowy, a zaistniałe po zawarciu umowy w szczególności takie jak:
1) działania wojenne,
2) terroryzm,
3) rozruchy z wyjątkiem tych, które są ograniczone wyłącznie do pracowników wykonawcy, lub jego podwykonawców, lub Zamawiającego,
4) zanieczyszczenie i inne podobnie niebezpieczne skutki spowodowane przez substancje toksyczne, z wyjątkiem tych, które mogą być przypisane użyciu przez Wykonawcę takich substancji,
5) działania sił przyrody, w tym huragany i powodzie,
6) ogólnokrajowe, lub regionalne spory w przemyśle, lub też spory, które są częścią ogólnonarodowej, lub regionalnej kampanii, a którym strona umowy nie mogła zapowiedz.
5. W przypadku, gdy w umowie znajdą się oczywiste błędy pisarskie, lub rachunkowe Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy, w których występują takie oczywiste błędy pisarskie, lub rachunkowe.
6. Wszystkie, powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowi on jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.
7. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian i uzupełnień nieistotnych umowy, w szczególności:
1) zmiana nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych,
2) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-05-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|