Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy drukarki monochromatycznej laserowej ze zszywaczem dla Zakładu Biofizyki, Katedry Fizjologii UJ CM

Data publikacji 2018-05-08
Data zakończenia 2018-05-16 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 554829-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający specyfikację drukarki monochromatycznej laserowej tj. konfigurację, parametry i warunki techniczne i funkcjonalne wymagane przedmiotu zamówienia oraz dodatkowo punktowane, zawiera załącznik A do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ.
1.2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Oferowane urządzenie musi być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku A do Formularza oferty;
b) przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, niepowystawowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2017r. oraz musi posiadać pakiet usług gwarancyjnych obejmujących użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej;
c) przedmiot zamówienia winien być wolny od wszelkich wad fizycznych lub prawnych.
1.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Dostawę jednej sztuki drukarki monochromatycznej laserowej ze zszywaczem dla Zakładu Biofizyki, Katedry Fizjologii UJ CM ul. Św. Łazarza 16, 31-530 Kraków.
2) Wniesienie przedmiotu zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego pokoju i sprawdzenie kompletności dostawy w obecności użytkownika.
3) Podpisanie protokołu dostawy przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika i przedstawiciela Zamawiającego,
4) Dostarczenie wraz z dostawą:
a) karty gwarancyjnej w języku polskim lub w angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej;
b) instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej;
a) oprogramowania instalacyjnego na płytce CD lub DVD;
b) certyfikatu zgodności lub deklaracji zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1226) potwierdzających oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności),
5) Udzielenie minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości na urządzenie, stanowiące przedmiot niniejszego postępowania. Zaoferowany okres gwarancji musi być zgodny z okresem gwarancji oferowanym przez producenta. * parametr dodatkowo punktowany
6) Zapewnienie serwisu gwarancyjnego producenta lub przez autoryzowany serwis producenta. Czas reakcji serwisu polegającej na usunięciu usterki/awarii przez pracownika serwisu - do 48 godzin od momentu potwierdzonego przez serwis przyjęcia zgłoszenia o usterce faksem lub e-mailem zaś w razie niemożności usunięcia jej w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika serwisu. Serwis gwarancyjny wykonywany będzie w siedzibie użytkownika, jeżeli naprawa ze względu na usterkę/awarie nie może być wykonana na miejscu, serwisant zobliguje się zabrać i naprawić sprzęt na własny koszt w terminie maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od momentu potwierdzonego przez serwis przyjęcia zgłoszenia o usterce faksem lub e-mailem. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z usunięciem usterki/awarii.
7) W przypadku trzykrotnej naprawy urządzenia będącego przedmiotem zamówienia lub tego samego jego elementu, a także gdy sumaryczny czas napraw przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany przedmiotu zamówienia (drukarki laserowej monochromatycznej) lub jego elementu na nowy, na własny koszt w terminie 10 dni roboczych od powzięcia wiadomości o okoliczności skutkującej wymianą przedmiotu zamówienia lub jego elementu na nowy.
8) Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z usunięciem usterki/awarii.
9) Dostawa musi być zrealizowana do 21 dni roboczych liczonych od dnia zawarcia umowy (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy)
10) Dostawa musi nastąpić w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 13:00. (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
11) Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem minimum 2 dni roboczych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bc3c16c4-89ef-4617-a886-db47f80f9a8f
Biuletyn 554829-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
Regon 127000040
Zamawiajacy adres ulica Św. Anny
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-008
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 433 27 29
Zamawiajacy fax 12 398 37 01
Zamawiajacy email dzp@cm-uj.krakow.pl
Adres strony url http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy drukarki monochromatycznej laserowej ze zszywaczem dla Zakładu Biofizyki, Katedry Fizjologii UJ CM
Numer referencyjny 141.2711.27.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający specyfikację drukarki monochromatycznej laserowej tj. konfigurację, parametry i warunki techniczne i funkcjonalne wymagane przedmiotu zamówienia oraz dodatkowo punktowane, zawiera załącznik A do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ. 1.2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Oferowane urządzenie musi być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku A do Formularza oferty; b) przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, niepowystawowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2017r. oraz musi posiadać pakiet usług gwarancyjnych obejmujących użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej; c) przedmiot zamówienia winien być wolny od wszelkich wad fizycznych lub prawnych. 1.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Dostawę jednej sztuki drukarki monochromatycznej laserowej ze zszywaczem dla Zakładu Biofizyki, Katedry Fizjologii UJ CM ul. Św. Łazarza 16, 31-530 Kraków. 2) Wniesienie przedmiotu zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego pokoju i sprawdzenie kompletności dostawy w obecności użytkownika. 3) Podpisanie protokołu dostawy przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika i przedstawiciela Zamawiającego, 4) Dostarczenie wraz z dostawą: a) karty gwarancyjnej w języku polskim lub w angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej; b) instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej; a) oprogramowania instalacyjnego na płytce CD lub DVD; b) certyfikatu zgodności lub deklaracji zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1226) potwierdzających oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności), 5) Udzielenie minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości na urządzenie, stanowiące przedmiot niniejszego postępowania. Zaoferowany okres gwarancji musi być zgodny z okresem gwarancji oferowanym przez producenta. * parametr dodatkowo punktowany 6) Zapewnienie serwisu gwarancyjnego producenta lub przez autoryzowany serwis producenta. Czas reakcji serwisu polegającej na usunięciu usterki/awarii przez pracownika serwisu - do 48 godzin od momentu potwierdzonego przez serwis przyjęcia zgłoszenia o usterce faksem lub e-mailem zaś w razie niemożności usunięcia jej w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika serwisu. Serwis gwarancyjny wykonywany będzie w siedzibie użytkownika, jeżeli naprawa ze względu na usterkę/awarie nie może być wykonana na miejscu, serwisant zobliguje się zabrać i naprawić sprzęt na własny koszt w terminie maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od momentu potwierdzonego przez serwis przyjęcia zgłoszenia o usterce faksem lub e-mailem. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z usunięciem usterki/awarii. 7) W przypadku trzykrotnej naprawy urządzenia będącego przedmiotem zamówienia lub tego samego jego elementu, a także gdy sumaryczny czas napraw przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany przedmiotu zamówienia (drukarki laserowej monochromatycznej) lub jego elementu na nowy, na własny koszt w terminie 10 dni roboczych od powzięcia wiadomości o okoliczności skutkującej wymianą przedmiotu zamówienia lub jego elementu na nowy. 8) Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z usunięciem usterki/awarii. 9) Dostawa musi być zrealizowana do 21 dni roboczych liczonych od dnia zawarcia umowy (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) 10) Dostawa musi nastąpić w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 13:00. (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 11) Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem minimum 2 dni roboczych.
Cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 5723,75
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 21
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy - przedmiot zamówienia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający może żądać kart katalogowych lub wydruków ze stron internetowych lub innych dokumentów lub oświadczeń producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a) zmiany w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy – prawo zamówień publicznych b) zmiany, w tym zmian istotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy – pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego tj. 1) zmiana terminu wykonania zamówienia wywołana wystąpieniem siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy. Siła wyższa, o której mowa to zdarzenie niezależne od Wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy albo mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: ogłoszone stany klęski żywiołowej, w tym powódź i trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, strajki generalne lub lokalne, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, atak terrorystyczny, 2) zmiany postanowień umowy związane ze: a) zmianą danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) strony umowy i osób reprezentujących strony; b) zmiany numerów rachunku bankowego Wykonawcy wskazanego w niniejszej umowie, c) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści niniejszej umowy, d) zmiany w KRS, wpisie do CEIDG w trakcie realizacji zamówienia dotyczące Wykonawcy, 3) zmiany postanowień umowy korzystne dla Zamawiającego, a polegające m.in. modyfikacji zasad płatności wynagrodzenia umownego, 4) zmiana terminu wykonania zamówienia wskutek wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności wstrzymanie dostawy, 5) zmiana terminu wykonania zamówienia, zmiana postanowień umowy wskutek zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego. 2. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1. Wniosek o zmianę postanowień niniejszej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV 4 4 data 2018-05-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Inne dokumenty składane wraz z ofertą: 1) Formularz oferty z załącznikami, 2) Pełnomocnictwo (o ile dotyczy).

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas wydruku pierwszej strony
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Waga drukarki z finiszerem
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Obrotowy wyświetlacz LCD
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)