| GuidZP400 |
4d0d60d2-6767-4b01-a1a1-3b5c2184f929
|
| Biuletyn |
561545-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Miejski Zespół Żłobków w Łodzi
|
| Regon |
435176500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zachodnia
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
-
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
91-063
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
| Zamawiajacy telefon |
42 6322361
|
| Zamawiajacy fax |
426 322 361
|
| Zamawiajacy email |
biuro@mzz.lodz.pl
|
| Adres strony url |
bip.mzz.lodz.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.mzz.lodz.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego - w formie pisemnej
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia do żłobka Nr 6 w Łodzi przy ul. Elsnera 12
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia do żłobka Nr 6 w Łodzi przy ul. Elsnera 11 , w podziale na części:
Część 1 dostawa mebli kuchennych
Część 2 wyposażenie sal dziecięcych
Część 3 dostawa regałów i stołów ze stali nierdzewnej
Część 4 dostawa sprzętu AGD
Część 5 dostawa drobnego sprzętu gospodarstwa domowego
|
| Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
120178,41
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp o ile zaistnieje uzasadniona konieczność udzielenia takiego zamówienia i będzie posiadał środki finansowe.
|
| Data zakonczenia |
2018-07-31T00:00:00+02:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający żąda, aby Wykonawca: był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę – Wykonawca wykaże spełnienie tego warunku dokumentując posiadanie takiego wpisu. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 4 do siwz) oraz wpisu do właściwego rejestru,
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga udokumentowania spełniania tego warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga udokumentowania spełniania tego warunku.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia - Załącznik Nr 3
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający określa wymagane od Wykonawców środki dowodowe, umożliwiające ocenę zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia w postaci: oświadczenia Wykonawcy dotyczącego przesłanek wykluczenia – Załącznik Nr 3, oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik Nr 4, wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie pisemnego aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzania:
1. ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) – Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie brutto zmniejszone lub powiększone o wartość zmienionego podatku od towarów i usług,
2. zmiany danych Zamawiającego, np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, nr NIP, osób kontaktowych itp.,
3. rezygnacji przez Zamawiającego z części dostaw – Zamawiający zapłaci wtedy Wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy potwierdzone protokołem podpisanym przez obie strony umowy.
Zmiany możliwe są do wprowadzenia w przypadku, gdy istnieje obiektywna konieczność ich wprowadzenia, np: gdy realizowanie zamówienia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 ze znakiem 1 Kodeksu Cywilnego lub zmiana taka wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią wykaz zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Postanowienia nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
|
| IV 4 4 data |
2018-05-30T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
PLN
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli kuchennych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
6144,92
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-07-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z montażem mebli kuchennych do żłobka w Łodzi przy ul. Elsnera 12. Szczegółowy wykaz dostawy jest opisany w siwz.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Wyposażenie sal dziecięcych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
68700,82
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-07-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie sal dziecięcych Żłobka Nr 6 w Łodzi przy ul. Elsnera 12 - meble, zabawki, pomoce dydaktyczne . Szczegółowy wykaz dostawy jest opisany w siwz.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa regałów i stołów ze stali nierdzewnej
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
8063,45
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-07-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa regałów i stołów ze stali nierdzewnej do żłobka Nr 6 w Łodzi przy ul. Elsnera 12, Szczegółowy wykaz dostawy jest opisany w siwz.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu AGD
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
24679,21
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-07-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa sprzętu AGD do żłobka nr 6 w Łodzi przy ul. Elsnera 12. Szczegółowy wykaz dostawy jest opisany w siwz.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa drobnego sprzętu gospodarstwa domowego.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39200000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
12590,01
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-07-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa drobnego sprzętu gospodarstwa domowego , talerze, sztućce, garki itp. do żłobka Nr 6 w Łodzi przy ul. Elsnera 12. Szczegółowy wykaz dostawy jest opisany w siwz.
|
| | |