Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia do żłobka Nr 6 w Łodzi przy ul. Elsnera 12

Data publikacji 2018-05-22
Data zakończenia 2018-05-30 00:00:00
Instytucja Miejski Zespół Żłobków w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Meble,
  • Wyposażenie domowe,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561545-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 397000009, 392000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia do żłobka Nr 6 w Łodzi przy ul. Elsnera 11 , w podziale na części:
Część 1 dostawa mebli kuchennych
Część 2 wyposażenie sal dziecięcych
Część 3 dostawa regałów i stołów ze stali nierdzewnej
Część 4 dostawa sprzętu AGD
Część 5 dostawa drobnego sprzętu gospodarstwa domowego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4d0d60d2-6767-4b01-a1a1-3b5c2184f929
Biuletyn 561545-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejski Zespół Żłobków w Łodzi
Regon 435176500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zachodnia
Zamawiajacy adres numer domu -
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91-063
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 6322361
Zamawiajacy fax 426 322 361
Zamawiajacy email biuro@mzz.lodz.pl
Adres strony url bip.mzz.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.mzz.lodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego - w formie pisemnej
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia do żłobka Nr 6 w Łodzi przy ul. Elsnera 12
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia do żłobka Nr 6 w Łodzi przy ul. Elsnera 11 , w podziale na części: Część 1 dostawa mebli kuchennych Część 2 wyposażenie sal dziecięcych Część 3 dostawa regałów i stołów ze stali nierdzewnej Część 4 dostawa sprzętu AGD Część 5 dostawa drobnego sprzętu gospodarstwa domowego
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 120178,41
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp o ile zaistnieje uzasadniona konieczność udzielenia takiego zamówienia i będzie posiadał środki finansowe.
Data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający żąda, aby Wykonawca: był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę – Wykonawca wykaże spełnienie tego warunku dokumentując posiadanie takiego wpisu. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 4 do siwz) oraz wpisu do właściwego rejestru,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga udokumentowania spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga udokumentowania spełniania tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia - Załącznik Nr 3
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający określa wymagane od Wykonawców środki dowodowe, umożliwiające ocenę zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia w postaci: oświadczenia Wykonawcy dotyczącego przesłanek wykluczenia – Załącznik Nr 3, oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik Nr 4, wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie pisemnego aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzania: 1. ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) – Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie brutto zmniejszone lub powiększone o wartość zmienionego podatku od towarów i usług, 2. zmiany danych Zamawiającego, np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, nr NIP, osób kontaktowych itp., 3. rezygnacji przez Zamawiającego z części dostaw – Zamawiający zapłaci wtedy Wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy potwierdzone protokołem podpisanym przez obie strony umowy. Zmiany możliwe są do wprowadzenia w przypadku, gdy istnieje obiektywna konieczność ich wprowadzenia, np: gdy realizowanie zamówienia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 ze znakiem 1 Kodeksu Cywilnego lub zmiana taka wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią wykaz zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Postanowienia nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV 4 4 data 2018-05-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PLN
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli kuchennych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6144,92
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z montażem mebli kuchennych do żłobka w Łodzi przy ul. Elsnera 12. Szczegółowy wykaz dostawy jest opisany w siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenie sal dziecięcych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 68700,82
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Wyposażenie sal dziecięcych Żłobka Nr 6 w Łodzi przy ul. Elsnera 12 - meble, zabawki, pomoce dydaktyczne . Szczegółowy wykaz dostawy jest opisany w siwz.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa regałów i stołów ze stali nierdzewnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8063,45
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa regałów i stołów ze stali nierdzewnej do żłobka Nr 6 w Łodzi przy ul. Elsnera 12, Szczegółowy wykaz dostawy jest opisany w siwz.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu AGD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39700000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 24679,21
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu AGD do żłobka nr 6 w Łodzi przy ul. Elsnera 12. Szczegółowy wykaz dostawy jest opisany w siwz.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa drobnego sprzętu gospodarstwa domowego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39200000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 12590,01
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa drobnego sprzętu gospodarstwa domowego , talerze, sztućce, garki itp. do żłobka Nr 6 w Łodzi przy ul. Elsnera 12. Szczegółowy wykaz dostawy jest opisany w siwz.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 96,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)