| GuidZP400 |
8c1f43c0-cfed-4616-a233-4d6c8f942228
|
| Biuletyn |
562105-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Warszawski
|
| Regon |
125800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krakowskie Przedmieście
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00927
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 55 43 625, 22 55 43 626
|
| Zamawiajacy fax |
22 55 43 605
|
| Zamawiajacy email |
zp.cent@uw.edu.pl
|
| Adres strony url |
www.uw.edu.pl
|
| Adres strony internetowej |
http://dzp.uw.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
TEAM FNP
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.uw.edu.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://dzp.uw.edu.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
zgodnie z wymogami SIWZ
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Warszawski - Centrum Nowych Technologii, ul. Banacha 2c, 02‐097 Warszawa, budynek B, IV piętro, pokój 04.110
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
rozbudowa istniejącego systemu do utrzymania i obsługi małych zwierząt laboratoryjnych wraz z montażem i uruchomieniem we wskazanych pomieszczeniach w Centrum Nowych Technologii UW
|
| Numer referencyjny |
CeNT-361-16/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa posiadanego sytemu poprzez zakup i dostawę dodatkowych elementów, w pełni kompatybilnych z w/w posiadanym systemem.
2. Zarówno posiadane przez Zamawiającego elementy systemu, jak i elementy nowe, zaoferowane w niniejszym postępowaniu, muszą być wzajemnie zastępowalne i mieć możliwość wielokrotnego montażu zarówno w starym jak i nowym systemie bez dodatkowych adapterów i jakichkolwiek modyfikacji.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39180000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
60
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda:
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
2. Szczegółowe informacje zostały podane w SIWZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
zgodnie z wymaganiami SIWZ
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości 2.400,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące czterysta 00/100) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium.
2. Pozostałe informacje podane w SIWZ.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji:
1) zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy (adres siedziby, Regon, NIP, nr rachunku bankowego),
2) zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki realizacji umowy.
3) zmiany parametrów materiałów zaproponowanych w ofercie na elementy równoważne lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowane elementy zostały wycofane z produkcji. Parametry nowych materiałów wymagają uzgodnienia i akceptacji Zamawiającego.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-04T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
1. Zamawiający pracuje (z wyjątkiem świąt oraz dni wolnych określonych w Zarządzeniu Rektora UW Nr 82 z dn. 14 listopada 2017 r. w sprawie dni wolnych od pracy w 2018 roku) od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 17.00. Zarządzenie dostępne na stronie internetowej UW http://www.monitor.uw.edu.pl/Lists/Uchway/AllItems.aspx.
2. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: zgodnie z zapisem w SIWZ. Kontakt telefoniczny wyłącznie w sprawach organizacyjnych.
3. Wszystkie niezbędne informacje zostały podane w SIWZ.
4. Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 8 % ceny ofertowej (ceny brutto).
|