1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa dwóch serwerów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim .
2. Zakres przedmiotu zamówienia:
Obejmuje zakup i dostawę dwóch fabrycznie nowych serwerów na potrzeby Starostwa Powiatowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 zadania tj.
Zadanie 1: „zakup i dostawa serwera bazodanowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim”,
Zadanie 2: „zakup i dostawa serwera dostępowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim”
3. W celu potwierdzenia, że zaoferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty następujących dokumentów
Dla zadania nr 1:
–dokument potwierdzający, że serwer został wyprodukowany zgodnie ze standardem ISO-9001:2008 oraz ISO-14001 lub równoważny,
- europejskiej deklaracji zgodności CE,
Dla zadania nr 2:
–dokument potwierdzający, że serwer został wyprodukowany zgodnie ze standardem ISO-9001:2008 oraz ISO-14001 lub równoważny,
- europejskiej deklaracji zgodności CE,
UWAGA:
Zamawiający dopuści oświadczenia lub świadectwa Wykonawcy, że sprzęt który będzie dostarczony spełnia wszystkie w/w normy.
4. Wszędzie, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wystąpią nazwy materiałów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub inne szczegółowe dane - Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym poprzez użycie innych materiałów równoważnych ze wskazanymi parametrami - zgodnie z art. 29 ust. 1,2 i 3 oraz i art. 30 ust.1 ustawy Pzp.
5. Wszystkie wymagalne certyfikaty mogą być w języku angielskim, natomiast oświadczenia muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez Wykonawcę.
6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt na okres:
dla zadania nr 1: 5 lat gwarancji od dnia podpisania protokołu odbioru sprzętu realizowanej w miejscu użytkowania, pomoc techniczna u klienta w następnym dniu roboczym od momentu zgłoszenia usterki, Zamawiający przyjmuje, że dzień roboczy to poniedziałek-piątek w godz. 8.00 – 16.00, serwis naprawczy w trakcie oględzin sprzętu, jeżeli nie będzie miał przy sobie odpowiednich części powiadomi Zamawiającego o minimalnym czasie usunięcia usterki, w przypadku awarii dyski twarde zostają u Zamawiającego. Naprawy wykonywane będą przez wykwalifikowanego serwisanta za okazaniem stosownych dokumentów.
dla zadań nr 2: 5 lat gwarancji od dnia podpisania protokołu odbioru sprzętu realizowanej w miejscu użytkowania, pomoc techniczna u klienta w następnym dniu roboczym od momentu zgłoszenia usterki, Zamawiający przyjmuje, że dzień roboczy to poniedziałek-piątek w godz. 8.00 – 16.00, serwis naprawczy w trakcie oględzin sprzętu, jeżeli nie będzie miał przy sobie odpowiednich części powiadomi Zamawiającego o minimalnym czasie usunięcia usterki, w przypadku awarii dyski twarde zostają u Zamawiającego. Naprawy wykonywane będą przez wykwalifikowanego serwisanta za okazaniem stosownych dokumentów.
|
| GuidZP400 |
cf67b100-3592-48d4-9be4-4cd19e1f389f
|
| Biuletyn |
561941-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
|
| Regon |
19168640800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wojska Polskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Pruszcz Gdański
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
83000
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
586 834 999
|
| Zamawiajacy fax |
586 834 899
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@powiat-gdanski
|
| Adres strony url |
www.powiat-gdanski.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://biuletyn.net/powiat-gdanski/?bip=1&cid=233
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie pocztą lub osobiście do siedziby zamawiającego
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, parter - Punkt podawczy.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa dwóch serwerów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim
|
| Numer referencyjny |
ZP.272.12.2018.PN
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa dwóch serwerów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim .
2. Zakres przedmiotu zamówienia:
Obejmuje zakup i dostawę dwóch fabrycznie nowych serwerów na potrzeby Starostwa Powiatowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 zadania tj.
Zadanie 1: „zakup i dostawa serwera bazodanowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim”,
Zadanie 2: „zakup i dostawa serwera dostępowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim”
3. W celu potwierdzenia, że zaoferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty następujących dokumentów
Dla zadania nr 1:
–dokument potwierdzający, że serwer został wyprodukowany zgodnie ze standardem ISO-9001:2008 oraz ISO-14001 lub równoważny,
- europejskiej deklaracji zgodności CE,
Dla zadania nr 2:
–dokument potwierdzający, że serwer został wyprodukowany zgodnie ze standardem ISO-9001:2008 oraz ISO-14001 lub równoważny,
- europejskiej deklaracji zgodności CE,
UWAGA:
Zamawiający dopuści oświadczenia lub świadectwa Wykonawcy, że sprzęt który będzie dostarczony spełnia wszystkie w/w normy.
4. Wszędzie, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wystąpią nazwy materiałów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub inne szczegółowe dane - Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym poprzez użycie innych materiałów równoważnych ze wskazanymi parametrami - zgodnie z art. 29 ust. 1,2 i 3 oraz i art. 30 ust.1 ustawy Pzp.
5. Wszystkie wymagalne certyfikaty mogą być w języku angielskim, natomiast oświadczenia muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez Wykonawcę.
6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt na okres:
dla zadania nr 1: 5 lat gwarancji od dnia podpisania protokołu odbioru sprzętu realizowanej w miejscu użytkowania, pomoc techniczna u klienta w następnym dniu roboczym od momentu zgłoszenia usterki, Zamawiający przyjmuje, że dzień roboczy to poniedziałek-piątek w godz. 8.00 – 16.00, serwis naprawczy w trakcie oględzin sprzętu, jeżeli nie będzie miał przy sobie odpowiednich części powiadomi Zamawiającego o minimalnym czasie usunięcia usterki, w przypadku awarii dyski twarde zostają u Zamawiającego. Naprawy wykonywane będą przez wykwalifikowanego serwisanta za okazaniem stosownych dokumentów.
dla zadań nr 2: 5 lat gwarancji od dnia podpisania protokołu odbioru sprzętu realizowanej w miejscu użytkowania, pomoc techniczna u klienta w następnym dniu roboczym od momentu zgłoszenia usterki, Zamawiający przyjmuje, że dzień roboczy to poniedziałek-piątek w godz. 8.00 – 16.00, serwis naprawczy w trakcie oględzin sprzętu, jeżeli nie będzie miał przy sobie odpowiednich części powiadomi Zamawiającego o minimalnym czasie usunięcia usterki, w przypadku awarii dyski twarde zostają u Zamawiającego. Naprawy wykonywane będą przez wykwalifikowanego serwisanta za okazaniem stosownych dokumentów.
|
| Cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
28
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Dokumenty składane wraz z ofertą:
1) wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1A i 1B do SIWZ,
2) oświadczenia:
- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-22 oraz art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ,
3) wypełniony formularz cenowy załącznik nr 6A, 6B do SIWZ,
4) Dla zadania nr 1:
–dokument potwierdzający, że serwery zostały wyprodukowane zgodnie ze standardem ISO-9001:2008 oraz ISO-14001 lub równoważny,
- europejskiej deklaracji zgodności CE,
Dla zadania nr 2:
–dokument potwierdzający, że serwery zostały wyprodukowane zgodnie ze standardem ISO-9001:2008 oraz ISO-14001 lub równoważny,
- europejskiej deklaracji zgodności CE,
2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Stosownie do treści art. 144 ust.1 pkt 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w zakresie, o charakterze oraz warunkach ich wprowadzenia opisanych niżej:
1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, mające wpływ na wysokość ceny brutto za świadczoną dostawę. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, należne Dostawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie ustalone z uwzględnieniem stawki podatku wynikającej z obowiązujących przepisów, przy niezmienionym wynagrodzeniu netto,
|
| IV 4 4 data |
2018-05-30T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:30
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 1: „zakup i dostawa serwera bazodanowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim”
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
28
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Zakres przedmiotu zamówienia:
Obejmuje zakup i dostawę dwóch fabrycznie nowych serwerów na potrzeby Starostwa Powiatowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 zadania tj.
Zadanie 1: „zakup i dostawa serwera bazodanowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim”,
3. W celu potwierdzenia, że zaoferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty następujących dokumentów
Dla zadania nr 1:
–dokument potwierdzający, że serwer został wyprodukowany zgodnie ze standardem ISO-9001:2008 oraz ISO-14001 lub równoważny,
- europejskiej deklaracji zgodności CE,
UWAGA:
Zamawiający dopuści oświadczenia lub świadectwa Wykonawcy, że sprzęt który będzie dostarczony spełnia wszystkie w/w normy.
4. Wszędzie, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wystąpią nazwy materiałów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub inne szczegółowe dane - Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym poprzez użycie innych materiałów równoważnych ze wskazanymi parametrami - zgodnie z art. 29 ust. 1,2 i 3 oraz i art. 30 ust.1 ustawy Pzp.
5. Wszystkie wymagalne certyfikaty mogą być w języku angielskim, natomiast oświadczenia muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez Wykonawcę.
6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt na okres:
dla zadania nr 1: 5 lat gwarancji od dnia podpisania protokołu odbioru sprzętu realizowanej w miejscu użytkowania, pomoc techniczna u klienta w następnym dniu roboczym od momentu zgłoszenia usterki, Zamawiający przyjmuje, że dzień roboczy to poniedziałek-piątek w godz. 8.00 – 16.00, serwis naprawczy w trakcie oględzin sprzętu, jeżeli nie będzie miał przy sobie odpowiednich części powiadomi Zamawiającego o minimalnym czasie usunięcia usterki, w przypadku awarii dyski twarde zostają u Zamawiającego. Naprawy wykonywane będą przez wykwalifikowanego serwisanta za okazaniem stosownych dokumentów.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 2: „zakup i dostawa serwera dostępowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim”
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
28
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Zakres przedmiotu zamówienia:
Obejmuje zakup i dostawę dwóch fabrycznie nowych serwerów na potrzeby Starostwa Powiatowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 zadania tj.
Zadanie 2: „zakup i dostawa serwera dostępowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim”
3. W celu potwierdzenia, że zaoferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty następujących dokumentów
Dla zadania nr 2:
–dokument potwierdzający, że serwer został wyprodukowany zgodnie ze standardem ISO-9001:2008 oraz ISO-14001 lub równoważny,
- europejskiej deklaracji zgodności CE,
UWAGA:
Zamawiający dopuści oświadczenia lub świadectwa Wykonawcy, że sprzęt który będzie dostarczony spełnia wszystkie w/w normy.
4. Wszędzie, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wystąpią nazwy materiałów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub inne szczegółowe dane - Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym poprzez użycie innych materiałów równoważnych ze wskazanymi parametrami - zgodnie z art. 29 ust. 1,2 i 3 oraz i art. 30 ust.1 ustawy Pzp.
5. Wszystkie wymagalne certyfikaty mogą być w języku angielskim, natomiast oświadczenia muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez Wykonawcę.
6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt na okres:
dla zadań nr 2: 5 lat gwarancji od dnia podpisania protokołu odbioru sprzętu realizowanej w miejscu użytkowania, pomoc techniczna u klienta w następnym dniu roboczym od momentu zgłoszenia usterki, Zamawiający przyjmuje, że dzień roboczy to poniedziałek-piątek w godz. 8.00 – 16.00, serwis naprawczy w trakcie oględzin sprzętu, jeżeli nie będzie miał przy sobie odpowiednich części powiadomi Zamawiającego o minimalnym czasie usunięcia usterki, w przypadku awarii dyski twarde zostają u Zamawiającego. Naprawy wykonywane będą przez wykwalifikowanego serwisanta za okazaniem stosownych dokumentów.
|
| | |