Zakup i dostawa dwóch serwerów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim

Data publikacji 2018-05-22
Data zakończenia 2018-05-30 00:00:00
Instytucja Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
Miejscowość Pruszcz Gdański
Województwo pomorskie
Branża
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561941-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa dwóch serwerów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim .
2. Zakres przedmiotu zamówienia:
Obejmuje zakup i dostawę dwóch fabrycznie nowych serwerów na potrzeby Starostwa Powiatowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 zadania tj.
Zadanie 1: „zakup i dostawa serwera bazodanowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim”,
Zadanie 2: „zakup i dostawa serwera dostępowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim”

3. W celu potwierdzenia, że zaoferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty następujących dokumentów
Dla zadania nr 1:
–dokument potwierdzający, że serwer został wyprodukowany zgodnie ze standardem ISO-9001:2008 oraz ISO-14001 lub równoważny,
- europejskiej deklaracji zgodności CE,

Dla zadania nr 2:
–dokument potwierdzający, że serwer został wyprodukowany zgodnie ze standardem ISO-9001:2008 oraz ISO-14001 lub równoważny,
- europejskiej deklaracji zgodności CE,

UWAGA:
Zamawiający dopuści oświadczenia lub świadectwa Wykonawcy, że sprzęt który będzie dostarczony spełnia wszystkie w/w normy.

4. Wszędzie, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wystąpią nazwy materiałów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub inne szczegółowe dane - Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym poprzez użycie innych materiałów równoważnych ze wskazanymi parametrami - zgodnie z art. 29 ust. 1,2 i 3 oraz i art. 30 ust.1 ustawy Pzp.

5. Wszystkie wymagalne certyfikaty mogą być w języku angielskim, natomiast oświadczenia muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez Wykonawcę.

6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt na okres:
dla zadania nr 1: 5 lat gwarancji od dnia podpisania protokołu odbioru sprzętu realizowanej w miejscu użytkowania, pomoc techniczna u klienta w następnym dniu roboczym od momentu zgłoszenia usterki, Zamawiający przyjmuje, że dzień roboczy to poniedziałek-piątek w godz. 8.00 – 16.00, serwis naprawczy w trakcie oględzin sprzętu, jeżeli nie będzie miał przy sobie odpowiednich części powiadomi Zamawiającego o minimalnym czasie usunięcia usterki, w przypadku awarii dyski twarde zostają u Zamawiającego. Naprawy wykonywane będą przez wykwalifikowanego serwisanta za okazaniem stosownych dokumentów.
dla zadań nr 2: 5 lat gwarancji od dnia podpisania protokołu odbioru sprzętu realizowanej w miejscu użytkowania, pomoc techniczna u klienta w następnym dniu roboczym od momentu zgłoszenia usterki, Zamawiający przyjmuje, że dzień roboczy to poniedziałek-piątek w godz. 8.00 – 16.00, serwis naprawczy w trakcie oględzin sprzętu, jeżeli nie będzie miał przy sobie odpowiednich części powiadomi Zamawiającego o minimalnym czasie usunięcia usterki, w przypadku awarii dyski twarde zostają u Zamawiającego. Naprawy wykonywane będą przez wykwalifikowanego serwisanta za okazaniem stosownych dokumentów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cf67b100-3592-48d4-9be4-4cd19e1f389f
Biuletyn 561941-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
Regon 19168640800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Pruszcz Gdański
Zamawiajacy kod pocztowy 83000
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 586 834 999
Zamawiajacy fax 586 834 899
Zamawiajacy email zamowienia@powiat-gdanski
Adres strony url www.powiat-gdanski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://biuletyn.net/powiat-gdanski/?bip=1&cid=233
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie pocztą lub osobiście do siedziby zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, parter - Punkt podawczy.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa dwóch serwerów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim
Numer referencyjny ZP.272.12.2018.PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa dwóch serwerów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim . 2. Zakres przedmiotu zamówienia: Obejmuje zakup i dostawę dwóch fabrycznie nowych serwerów na potrzeby Starostwa Powiatowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 zadania tj. Zadanie 1: „zakup i dostawa serwera bazodanowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim”, Zadanie 2: „zakup i dostawa serwera dostępowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim” 3. W celu potwierdzenia, że zaoferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty następujących dokumentów Dla zadania nr 1: –dokument potwierdzający, że serwer został wyprodukowany zgodnie ze standardem ISO-9001:2008 oraz ISO-14001 lub równoważny, - europejskiej deklaracji zgodności CE, Dla zadania nr 2: –dokument potwierdzający, że serwer został wyprodukowany zgodnie ze standardem ISO-9001:2008 oraz ISO-14001 lub równoważny, - europejskiej deklaracji zgodności CE, UWAGA: Zamawiający dopuści oświadczenia lub świadectwa Wykonawcy, że sprzęt który będzie dostarczony spełnia wszystkie w/w normy. 4. Wszędzie, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wystąpią nazwy materiałów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub inne szczegółowe dane - Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym poprzez użycie innych materiałów równoważnych ze wskazanymi parametrami - zgodnie z art. 29 ust. 1,2 i 3 oraz i art. 30 ust.1 ustawy Pzp. 5. Wszystkie wymagalne certyfikaty mogą być w języku angielskim, natomiast oświadczenia muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez Wykonawcę. 6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt na okres: dla zadania nr 1: 5 lat gwarancji od dnia podpisania protokołu odbioru sprzętu realizowanej w miejscu użytkowania, pomoc techniczna u klienta w następnym dniu roboczym od momentu zgłoszenia usterki, Zamawiający przyjmuje, że dzień roboczy to poniedziałek-piątek w godz. 8.00 – 16.00, serwis naprawczy w trakcie oględzin sprzętu, jeżeli nie będzie miał przy sobie odpowiednich części powiadomi Zamawiającego o minimalnym czasie usunięcia usterki, w przypadku awarii dyski twarde zostają u Zamawiającego. Naprawy wykonywane będą przez wykwalifikowanego serwisanta za okazaniem stosownych dokumentów. dla zadań nr 2: 5 lat gwarancji od dnia podpisania protokołu odbioru sprzętu realizowanej w miejscu użytkowania, pomoc techniczna u klienta w następnym dniu roboczym od momentu zgłoszenia usterki, Zamawiający przyjmuje, że dzień roboczy to poniedziałek-piątek w godz. 8.00 – 16.00, serwis naprawczy w trakcie oględzin sprzętu, jeżeli nie będzie miał przy sobie odpowiednich części powiadomi Zamawiającego o minimalnym czasie usunięcia usterki, w przypadku awarii dyski twarde zostają u Zamawiającego. Naprawy wykonywane będą przez wykwalifikowanego serwisanta za okazaniem stosownych dokumentów.
Cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Inne dokumenty niewymienione 1. Dokumenty składane wraz z ofertą: 1) wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1A i 1B do SIWZ, 2) oświadczenia: - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-22 oraz art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) wypełniony formularz cenowy załącznik nr 6A, 6B do SIWZ, 4) Dla zadania nr 1: –dokument potwierdzający, że serwery zostały wyprodukowane zgodnie ze standardem ISO-9001:2008 oraz ISO-14001 lub równoważny, - europejskiej deklaracji zgodności CE, Dla zadania nr 2: –dokument potwierdzający, że serwery zostały wyprodukowane zgodnie ze standardem ISO-9001:2008 oraz ISO-14001 lub równoważny, - europejskiej deklaracji zgodności CE, 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- załącznik nr 3 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Stosownie do treści art. 144 ust.1 pkt 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w zakresie, o charakterze oraz warunkach ich wprowadzenia opisanych niżej: 1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, mające wpływ na wysokość ceny brutto za świadczoną dostawę. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, należne Dostawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie ustalone z uwzględnieniem stawki podatku wynikającej z obowiązujących przepisów, przy niezmienionym wynagrodzeniu netto,
IV 4 4 data 2018-05-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1: „zakup i dostawa serwera bazodanowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis 1. Zakres przedmiotu zamówienia: Obejmuje zakup i dostawę dwóch fabrycznie nowych serwerów na potrzeby Starostwa Powiatowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 zadania tj. Zadanie 1: „zakup i dostawa serwera bazodanowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim”, 3. W celu potwierdzenia, że zaoferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty następujących dokumentów Dla zadania nr 1: –dokument potwierdzający, że serwer został wyprodukowany zgodnie ze standardem ISO-9001:2008 oraz ISO-14001 lub równoważny, - europejskiej deklaracji zgodności CE, UWAGA: Zamawiający dopuści oświadczenia lub świadectwa Wykonawcy, że sprzęt który będzie dostarczony spełnia wszystkie w/w normy. 4. Wszędzie, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wystąpią nazwy materiałów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub inne szczegółowe dane - Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym poprzez użycie innych materiałów równoważnych ze wskazanymi parametrami - zgodnie z art. 29 ust. 1,2 i 3 oraz i art. 30 ust.1 ustawy Pzp. 5. Wszystkie wymagalne certyfikaty mogą być w języku angielskim, natomiast oświadczenia muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez Wykonawcę. 6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt na okres: dla zadania nr 1: 5 lat gwarancji od dnia podpisania protokołu odbioru sprzętu realizowanej w miejscu użytkowania, pomoc techniczna u klienta w następnym dniu roboczym od momentu zgłoszenia usterki, Zamawiający przyjmuje, że dzień roboczy to poniedziałek-piątek w godz. 8.00 – 16.00, serwis naprawczy w trakcie oględzin sprzętu, jeżeli nie będzie miał przy sobie odpowiednich części powiadomi Zamawiającego o minimalnym czasie usunięcia usterki, w przypadku awarii dyski twarde zostają u Zamawiającego. Naprawy wykonywane będą przez wykwalifikowanego serwisanta za okazaniem stosownych dokumentów.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2: „zakup i dostawa serwera dostępowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis 1. Zakres przedmiotu zamówienia: Obejmuje zakup i dostawę dwóch fabrycznie nowych serwerów na potrzeby Starostwa Powiatowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 zadania tj. Zadanie 2: „zakup i dostawa serwera dostępowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim” 3. W celu potwierdzenia, że zaoferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty następujących dokumentów Dla zadania nr 2: –dokument potwierdzający, że serwer został wyprodukowany zgodnie ze standardem ISO-9001:2008 oraz ISO-14001 lub równoważny, - europejskiej deklaracji zgodności CE, UWAGA: Zamawiający dopuści oświadczenia lub świadectwa Wykonawcy, że sprzęt który będzie dostarczony spełnia wszystkie w/w normy. 4. Wszędzie, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wystąpią nazwy materiałów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub inne szczegółowe dane - Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym poprzez użycie innych materiałów równoważnych ze wskazanymi parametrami - zgodnie z art. 29 ust. 1,2 i 3 oraz i art. 30 ust.1 ustawy Pzp. 5. Wszystkie wymagalne certyfikaty mogą być w języku angielskim, natomiast oświadczenia muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez Wykonawcę. 6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt na okres: dla zadań nr 2: 5 lat gwarancji od dnia podpisania protokołu odbioru sprzętu realizowanej w miejscu użytkowania, pomoc techniczna u klienta w następnym dniu roboczym od momentu zgłoszenia usterki, Zamawiający przyjmuje, że dzień roboczy to poniedziałek-piątek w godz. 8.00 – 16.00, serwis naprawczy w trakcie oględzin sprzętu, jeżeli nie będzie miał przy sobie odpowiednich części powiadomi Zamawiającego o minimalnym czasie usunięcia usterki, w przypadku awarii dyski twarde zostają u Zamawiającego. Naprawy wykonywane będą przez wykwalifikowanego serwisanta za okazaniem stosownych dokumentów.
  

Criterion

Kryteria termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)