„Dostawa licencji do oprogramowania Medicus-Online. Licencje na moduły (wraz z konfiguracją, wdrożeniem i szkoleniem) dla POZ, Rehabilitacji i Fizjoterapii, Rejestracji i e-rejestracji wraz z dostawą komputerów z czytnikami dla Geriatrycznego Centrum Medycznego przy Al. Wilanowskiej 257, wchodzącego w skład Stołecznego Centrum Opiekuńczo – Leczniczego Sp. z o.o., 03-131 Warszawa, ul. Mehoffera 72/74”.

Data publikacji 2018-05-22
Data zakończenia 2018-05-29 00:00:00
Instytucja Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562153-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji do oprogramowania Medicus-Online. Licencje na moduły (wraz z konfiguracją, wdrożeniem i szkoleniem) dla POZ, Rehabilitacji i Fizjoterapii, Rejestracji i e-rejestracji wraz z dostawą komputerów z czytnikami dla Geriatrycznego Centrum Medycznego przy Al. Wilanowskiej 257, wchodzącego w skład Stołecznego Centrum Opiekuńczo – Leczniczego Sp. z o.o., 03-131 Warszawa, ul. Mehoffera 72/74. Zamawiający zamawia licencje rozszerzające pole działania obecnie posiadanego i wykorzystywanego oprogramowania. Obecnie posiadane oprogramowanie jest wykorzystywane w Spółce SCOL w trzech Zakładach Opiekuńczo- Leczniczych.
1.1. dostawę, transport, wniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, który opisany został w formularzu asortymentowo-cenowym a także konfigurację, wdrożenie i szkolenie dla 10 osób, a także dostarczenie pisemnych licencji oraz elektronicznych – zaimplementowanie ich do posiadanego systemu. Licencje muszą obejmować takie moduły jak :
1.1.1. Rejestracje
1.1.2. Obsługę podstawowej opieki zdrowotna, poradnie specjalistyczne (Gabinet)
1.1.3. Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej (AOS)
1.1.4. Rehabilitacje + fizjoterapia
1.1.5. E-rejestracja
1.2. wykonawca zobowiązany jest udzielić licencji na czas nieoznaczony na użytkowanie zaoferowanego oprogramowania.
1.3. Udzielona licencja musi umożliwiać Zamawiającemu tworzenie nieograniczonej liczby kont użytkownika w systemie oraz liczby stanowisk komputerowych.
1.4. Dla zakresów funkcjonalnych systemu, dla których zostały określone wartości liczbowe, dopuszcza się jedynie wprowadzenie ograniczenia co do liczby jednocześnie pracujących osób w systemie – licencji stanowiskowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8c23b8e7-9436-4666-915b-5f358cda6529
Biuletyn 562153-N-2018
Zamawiajacy nazwa Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o.
Regon 14661326400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mehoffera
Zamawiajacy adres numer domu 72/74
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-131
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 811 06 88
Zamawiajacy fax 22 811 06 88
Zamawiajacy email przetargi@scol.warszawa.pl
Adres strony url www.scol.warszawa.pl
Adres strony internetowej www.scol.warszawa.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.scol.warszawa.pl
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa licencji do oprogramowania Medicus-Online. Licencje na moduły (wraz z konfiguracją, wdrożeniem i szkoleniem) dla POZ, Rehabilitacji i Fizjoterapii, Rejestracji i e-rejestracji wraz z dostawą komputerów z czytnikami dla Geriatrycznego Centrum Medycznego przy Al. Wilanowskiej 257, wchodzącego w skład Stołecznego Centrum Opiekuńczo – Leczniczego Sp. z o.o., 03-131 Warszawa, ul. Mehoffera 72/74”.
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji do oprogramowania Medicus-Online. Licencje na moduły (wraz z konfiguracją, wdrożeniem i szkoleniem) dla POZ, Rehabilitacji i Fizjoterapii, Rejestracji i e-rejestracji wraz z dostawą komputerów z czytnikami dla Geriatrycznego Centrum Medycznego przy Al. Wilanowskiej 257, wchodzącego w skład Stołecznego Centrum Opiekuńczo – Leczniczego Sp. z o.o., 03-131 Warszawa, ul. Mehoffera 72/74. Zamawiający zamawia licencje rozszerzające pole działania obecnie posiadanego i wykorzystywanego oprogramowania. Obecnie posiadane oprogramowanie jest wykorzystywane w Spółce SCOL w trzech Zakładach Opiekuńczo- Leczniczych. 1.1. dostawę, transport, wniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, który opisany został w formularzu asortymentowo-cenowym a także konfigurację, wdrożenie i szkolenie dla 10 osób, a także dostarczenie pisemnych licencji oraz elektronicznych – zaimplementowanie ich do posiadanego systemu. Licencje muszą obejmować takie moduły jak : 1.1.1. Rejestracje 1.1.2. Obsługę podstawowej opieki zdrowotna, poradnie specjalistyczne (Gabinet) 1.1.3. Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej (AOS) 1.1.4. Rehabilitacje + fizjoterapia 1.1.5. E-rejestracja 1.2. wykonawca zobowiązany jest udzielić licencji na czas nieoznaczony na użytkowanie zaoferowanego oprogramowania. 1.3. Udzielona licencja musi umożliwiać Zamawiającemu tworzenie nieograniczonej liczby kont użytkownika w systemie oraz liczby stanowisk komputerowych. 1.4. Dla zakresów funkcjonalnych systemu, dla których zostały określone wartości liczbowe, dopuszcza się jedynie wprowadzenie ograniczenia co do liczby jednocześnie pracujących osób w systemie – licencji stanowiskowych.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 130000,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 60
Okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu, zamawiający uzna, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli nie wystąpi którakolwiek z przesłanek lub okoliczności wskazanych w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 12-23 ustawy Pzp oraz dodatkowo Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp tj.: w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2016 r. poz. 1574, 1579, 1948 i 2260), lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2171, 2260 i 2261 oraz z 2017 r. poz. 791) 2) posiadają niezbędne zdolności zawodowe (wiedzę i doświadczenie). Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędne zdolności zawodowe (wiedzę i doświadczenie), jeżeli wykaże się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw/usługi na dostawę i konfigurację systemu informatycznego o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 130.000,00 zł. 3) wykonawca może polegać na zdolności zawodowej (wiedzy i doświadczeniu) innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) warunek określony w pkt. 1 powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie, b) poszczególne warunki określone w pkt 2 powinien spełniać samodzielnie, co najmniej 1 z partnerów 5) zamawiający na podstawie złożonych przez wykonawcę/ów oświadczeń i dokumentów wymaganych w części VI SIWZ oceni czy wykonawca spełnia minimalne wymagania wskazane powyżej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Wykonawcy ubiegający się o przyznanie zamówienia na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z udziału, wskazanych w pkt. 1 części V SIWZ wraz z ofertą złożą: 1) na podstawie dyspozycji art. 25a ust. 1 Ustawy wypełnione i podpisane oświadczenie na okoliczność wstępnego potwierdzenia spełniania warunków niepodlegania wykluczeniu z postępowania i spełniania warunków w postępowaniu. W przypadku: a) powoływania się na zasoby innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub udziału innych podmiotów w realizacji zamówienia jako podwykonawcy wykonawca zgodnie z dyspozycją art. 25a ust. 3 i ust. 5 pkt 2 Ustawy w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 , w pkt 2 i 3 Części B składa oświadczenie o braku wobec tych podmiotów podstaw do wykluczenia. b) wykonawców, którzy wspólne ubiegają się o udzielenie zamówienia zgodnie z dyspozycją art. 25a ust. 6 Ustawy, każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie składa odrębne wypełnione i podpisane oświadczenie. Dokument/kpl. dokumentów będzie załącznikiem Nr 1 do oferty. 2. Jeżeli wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu polegając na zdolności zawodowej (wiedzy/doświadczenia, lub sytuacji ekonomicznej), innych podmiotów zobowiązany jest załączyć pisemne oświadczenie/a i dokumenty tych podmiotów, w pełnym zakresie wskazanym w § 9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) zwanego dalej Rozporządzeniem, z których będzie jednoznacznie wynikało, że podmiot/y te w okresie realizacji przedmiotu zamówienia: - udostępnią swoją wiedzę i doświadczenie, - będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia, jako podwykonawcy, - w jakim zakresie będą uczestniczyć przy realizacji przedmiotu zamówienia. Kpl. dokumentów będzie załącznikiem Nr 2 do oferty. 3. W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu (dotyczy formy konsorcjum i spółki cywilnej) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wykazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie. Dokument będzie złącznikiem nr 3 do oferty 4. W terminie wskazanym w art. 24 ust. 11 Ustawy (3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert) wykonawcy złożą oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do jednej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. z 2017 r. poz. 229 ze zm.) wspólnie z wykonawcami, którzy złożyli oferty w postepowaniu. W przypadku konsorcjum każdy z członków konsorcjum składa oświadczenie oddzielnie i podpisuje indywidualnie. Zamawiający na stronie internetowej, gdzie będzie zamieszczona SIWZ zamieści druk „Informacja o przynależności do grupy kapitałowej” do samodzielnego pobrania przez wykonawców. 5. Zgodnie z dyspozycją art. 24aa ust. 1 Ustawy Zamawiający będzie żądał dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia jedynie od wykonawcy, którego oferta spełnia łącznie poniższe warunki: 1) nie podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 Ustawy 2) została najwyżej oceniona na podstawie ustalonych kryteriów w Części XII SIWZ – cena. 6. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w Części V SIWZ pkt 1 ppkt 2 (zdolności zawodowej –doświadczenia) wybrany wykonawca złoży zgodnie dyspozycją § 2 ust. 4 pkt 2 Rozporządzenia wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przed¬miotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączy dowody potwierdzające, że zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonywane. Wzór wykazu Zamawiający opracuje i przekaże tylko wykonawcy, którego ofertę uzna za najkorzystniejszą. Jeżeli wykonawca na potwierdzenie, że dostawa została wykonana należycie zamiast dowodu wystawionego przez instytucję zamawiającą będzie przedkładał oświadczenie własne wykonawcy, Zamawiający żąda złożenia pisemnej informacji uzasadniającej obiektywne przyczyny niemożliwości uzyskania poświadczenia. Zamawiający, gdy dowody, o których mowa powyżej, będą budzić wątpliwości lub z dowodu albo innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie zwróci się bezpośrednio do właściwego podmiotu o przedłożenie dodatkowych informacji dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia bezpośrednio Zamawiającemu. 7. W przypadku składania oferty wspólnej przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorców, jako partnerów dokumenty wskazane w pkt 6 składa i podpisuje lider konsorcjum. 8. W niniejszym postępowaniu na podstawie dyspozycji art. 26 ust. 2 Ustawy Zamawiający nie będzie wymagał złożenia dokumentów na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z udziału w postepowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23. Podstawą oceny przez Zamawiającego, czy wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na powyższej podstawie, będzie treść Oświadczenia wykonawcy stanowiącego w/w załącznik nr 1 do Oferty.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Czy wadium 1
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-05-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)