Zakup i dostawy wyrobów medycznych i innych

Data publikacji 2018-05-22
Data zakończenia 2018-06-01 00:00:00
Instytucja Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561868-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy wyrobów medycznych i innych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w Załączniku Nr 5 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
Pakiet nr 1. Pojemnik z wodą sterylną do terapii układu oddechowego
Pakiet nr 2: Zestawy do gastrostomii docelowej
Pakiet nr 3: Okularki do fototerapii
Pakiet nr 4: Lancety do nakłuwania
Pakiet nr 5: Nakłuwacze do bezpiecznego pobierania krwi z odcinków pilotujących
Pakiet nr 6: Papiery do aparatów medycznych
Pakiet nr 7: Sprzęt laboratoryjny
Pakiet nr 8: Laryngoskopy i łyżki do laryngoskopów
Pakiet nr 9: Szkiełka laboratoryjne
Pakiet nr 10: Podłoże transportowo – wzrostowe
Pakiet nr 11: Kapilary heparynowane
Pakiet nr 12: Ustniki jednorazowe
Pakiet nr 13: Stetoskopy
Pakiet nr 14: Zamknięty system do sporządzania mieszanin do żywienia
Pakiet nr 15: Sprzęt laboratoryjny szklany
Pakiet nr 16: Prześcieradła jednorazowego użytku
Pakiet nr 17: Akcesoria dla neonatologii I
Pakiet nr 18: Akcesoria dla neonatologii II
Pakiet nr 19: Trenażer oddechowy
Pakiet nr 20. Endoproteza jądra

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b6057b99-1d07-4453-b143-5f069d7dee25
Biuletyn 561868-N-2018
Zamawiajacy nazwa Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
Regon 69069752900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lwowska
Zamawiajacy adres numer domu 60
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35301
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 178 664 000
Zamawiajacy fax 178 664 702
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@szpital2.rzeszow.pl
Adres strony url www.szpital2.rzeszow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital2.rzeszow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital2.rzeszow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie, Sekretariat Dyrektora
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawy wyrobów medycznych i innych
Numer referencyjny ZP250/032/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy wyrobów medycznych i innych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w Załączniku Nr 5 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). Pakiet nr 1. Pojemnik z wodą sterylną do terapii układu oddechowego Pakiet nr 2: Zestawy do gastrostomii docelowej Pakiet nr 3: Okularki do fototerapii Pakiet nr 4: Lancety do nakłuwania Pakiet nr 5: Nakłuwacze do bezpiecznego pobierania krwi z odcinków pilotujących Pakiet nr 6: Papiery do aparatów medycznych Pakiet nr 7: Sprzęt laboratoryjny Pakiet nr 8: Laryngoskopy i łyżki do laryngoskopów Pakiet nr 9: Szkiełka laboratoryjne Pakiet nr 10: Podłoże transportowo – wzrostowe Pakiet nr 11: Kapilary heparynowane Pakiet nr 12: Ustniki jednorazowe Pakiet nr 13: Stetoskopy Pakiet nr 14: Zamknięty system do sporządzania mieszanin do żywienia Pakiet nr 15: Sprzęt laboratoryjny szklany Pakiet nr 16: Prześcieradła jednorazowego użytku Pakiet nr 17: Akcesoria dla neonatologii I Pakiet nr 18: Akcesoria dla neonatologii II Pakiet nr 19: Trenażer oddechowy Pakiet nr 20. Endoproteza jądra
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Wzór oświadczenia - Załącznik Nr 3C do SIWZ). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Wzór oświadczenia - Załącznik Nr 3C do SIWZ). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1) składa: Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Oświadczenia, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 211). 2) Materiałów informacyjnych (opisy, katalogi) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim - potwierdzających spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku Nr 5 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). W przypadku, kiedy zaoferowane wyroby będą budzić wątpliwości Zamawiającego co do ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ, Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ zastrzega prawo żądania próbek wszystkich zaoferowanych wyrobów. Próbki zostaną uzupełnione przez Zamawiającego na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 3) Oświadczenia, że zaoferowany asortyment pozostaje sterylny co najmniej 30 dni od otwarcia, do stosowania u więcej niż jednego pacjenta – dotyczy Pakietu nr 1.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony Formularz oferty. 2) Wypełniony Formularz cenowy (dla każdego Pakietu osobno). 3) Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ i przyjęciu jej bez zastrzeżeń. 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. 5) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz nazwy firm podwykonawców, o ile są wiadome (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany określono w Załączniku nr 4 do SIWZ -Projekt umowy
IV 4 4 data 2018-06-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 9. W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie (konsorcja, wspólnicy spółki cywilnej lub inne) obowiązują następujące zasady: 1) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii), o którym mowa w pkt. 1. 3) Oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 4) Dokumenty, o których mowa w rozdziale X pkt. 5.3. składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 5) Oferta musi być podpisana przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie lub ustanowionego pełnomocnika.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1. Pojemnik z wodą sterylną do terapii układu oddechowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pojemnik z wodą sterylną do terapii układu oddechowego. Szczegółowy opis w załączniku nr 5 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2: Zestawy do gastrostomii docelowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zestawy do gastrostomii docelowej. szczegółowy opis w załączniku nr 4 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3: Okularki do fototerapii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Okularki do fototerapii. Szczegółowy opis w załączniku nr 5 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4: Lancety do nakłuwania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Lancety do nakłuwania. Szczegółowy opis w Załączniku nr 5 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5: Nakłuwacze do bezpiecznego pobierania krwi z odcinków pilotujących
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Nakłuwacze do bezpiecznego pobierania krwi z odcinków pilotujących. Szczegółowy opis w załączniku nr 5 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6: Papiery do aparatów medycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Papiery do aparatów medycznych. Szczegółowy opis w Załączniku nr 5 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7: Sprzęt laboratoryjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sprzęt laboratoryjny. Szczegółowy opis w załączniku nr 5 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8: Laryngoskopy i łyżki do laryngoskopów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Laryngoskopy i łyżki do laryngoskopów. Szczegółowy opis w Załączniku nr 5 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9: Szkiełka laboratoryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szkiełka laboratoryjne. Szczegółowy opis w Załączniku nr 5 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10: Podłoże transportowo – wzrostowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Podłoże transportowo – wzrostowe. Szczegółowy opis w Załączniku nr 5 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11: Kapilary heparynowane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Kapilary heparynowane. Szczegółowy opis w Załączniku nr 5 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12: Ustniki jednorazowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Ustniki jednorazowe. Szczegółowy opis w Załączniku nr 5 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13: Stetoskopy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Stetoskopy. Szczegółowy opis w Załączniku nr 5 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14: Zamknięty system do sporządzania mieszanin do żywienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zamknięty system do sporządzania mieszanin do żywienia. Szczegółowy opis w Załączniku nr 5 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet nr 15: Sprzęt laboratoryjny szklany
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sprzęt laboratoryjny szklany. Szczegółowy opis w załączniku nr 5 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia0
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet nr 16: Prześcieradła jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Prześcieradła jednorazowego użytku. Szczegółowy opis w Załączniku nr 5 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet nr 17: Akcesoria dla neonatologii I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Akcesoria dla neonatologii I. Szczegółowy opis w Załączniku nr 5 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Pakiet nr 18: Akcesoria dla neonatologii II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Akcesoria dla neonatologii II. Szczegółowy opis w Załączniku nr 5 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Pakiet nr 19: Trenażer oddechowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Trenażer oddechowy. Szczegółowy opis w Załączniku nr 5 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Pakiet nr 20. Endoproteza jądra
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Endoproteza jądra. Szczegółowy opis w Załączniku nr 5 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia)
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin realizacji reklamacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)