| GuidZP400 |
67afe3b4-57ee-4751-b151-f3c4b0e70740
|
| Biuletyn |
563030-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Ognisko Kultury Plastycznej im.Eugeniusza Gepperta
|
| Regon |
932690411
|
| Zamawiajacy adres ulica |
pl.Wolności
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
55-071
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
713445694, 505094795
|
| Zamawiajacy fax |
-
|
| Zamawiajacy email |
dyrektor@plastyka-ognisko.edu.pl, kontakt@plastyka-ognisko.edu.pl
|
| Adres strony url |
www.plastyka-ognisko.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Zadanie realizoawane w ramach projektu nr POIS.08.01.00-00-1042/16-00 pn. „Ruska 46abc – przestrzeń dla kultury”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Funduszu Spójności, w ramach Działania 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, VIII Osi Priorytetowej Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja Kultury Gminy Wrocław
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.plastyka-ognisko.edu.pl
|
| Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
| Dostep do dokumentow ograniczony |
Ognisko Kultury Plastycznej im. Eugeniusza Gepperta, Instytucja Kultury Gminy Wrocław pl. Wolności 9, 50-071 Wrocław, adres do korespondencji 50-079 Wrocław ul. Ruska 46 abc.
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie papierowej w zamkniętej kopercie/opakowaniu na adres Zamawiającego,
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
W siedzibie Zamawiającego , ul. Ruska 46abc, 50-079 Wrocław.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli dla potrzeb Ogniska Kultury Plastycznej imienia Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu. CPV: 39130000-2
|
| Numer referencyjny |
ZP/2/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa mebli dla potrzeb Ogniska Kultury Plastycznej imienia Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu. CPV: 39130000-2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
42
|
| Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty”. 2. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1. SIWZ; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) Zestawienie mebli; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
W zakresie przewidzianym w SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-08T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
15:00
|
| IV 4 4 jezyki |
pl
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|
| IV 6 5 |
1
|