| GuidZP400 |
50181e45-1c70-4257-ba9b-dfea929a9e01
|
| Biuletyn |
559202-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
|
| Regon |
65061400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
35064
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
| Zamawiajacy telefon |
178 754 636
|
| Zamawiajacy fax |
178 754 634
|
| Zamawiajacy email |
zampub@erzeszow.pl
|
| Adres strony url |
http://bip.erzeszow.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.erzeszow.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.erzeszow.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta winna być dostarczona w formie pisemnej osobiście lub za pomocą posłańca lub operatora pocztowego.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Centralnego Zamawiającego, 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4, pok. nr 13.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa tablic rejestracyjnych
|
| Numer referencyjny |
CZ-D.271.34.123.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych samochodowych motorowerowych, do przyczep, zabytkowych do przyczep, indywidualnych a także wtórników w ilości 49 060 kompletów oraz 6 968 sztuk pojedynczych. Ponadto odbiór i złomowanie tablic wycofanych z użycia w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 roku , poz. 2355) – Wykonawca musi posiadać aktualny certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz cenowy przedmiotu zamówienia określonego w §1 umowy (zawarty w druku oferta), wzór umowy stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30195000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Informacje na temat katalogow |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie 36 miesięcy od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 01.07.2018r., chyba że wcześniej zostanie zrealizowana łączna ilość dostaw określonych w § 1 i § 3 wzoru umowy, co skutkuje wygaśnięciem umowy
|
| Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do produkcji tablic rejestracyjnych zgodnie z art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r., Prawo ruchu drogowym (DZ. U z 2017r. poz. 1260z póź.zm.) lub ważne, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedno zamówienie na dostawę tablic rejestracyjnych o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto lub co najmniej 2 zamówienia na dostawę tablic rejestracyjnych o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł każde.
Przez jedno zamówienie Zamawiający rozumie jedną umowę.
Przez zamówienia wykonane należy rozumieć:
1) zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie
2) zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.
Przez zamówienia wykonywane należy rozumieć zamówienia które trwają nadal
(niezakończone) i w ramach których wykonawca wykonał powyższe zamówienie.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Pzp - (według wzoru, który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert). Uwaga: Wszyscy wykonawcy którzy złożyli oferty składają niniejsze oświadczenie w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert).
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1. Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez właściwego ze względu na siedzibę wykonawcy Marszałka Województwa zgodnie z art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r., Prawo ruchu drogowym (DZ. U z 2017r. poz. 1260z póź.zm.) lub inny ważny dokument wydany na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniający do wykonywania w/w działalności.
2. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (określonych w rozdziale III.1.3), oraz załączeniem dowodów, określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
|
| Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony i podpisany druk OFERTA, stanowiący załącznik do SIWZ, 2. Oświadczenia niezbędne do przyznania punktów w kryterium "czas dostaw interwencyjnych" - zawarte w formularzu OFERTA, 3. Pełnomocnictwa – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile Wykonawcy powołują się na zasoby innych podmiotów, zgodnie z art. 22a Pzp. 5.Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zmiany do umowy wskazane są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-05T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy złożyć w języku polskim
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|
| IV 6 6 |
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej, nie zamierza zawrzeć umowy ramowej ani ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
|