| GuidZP400 |
ad99498f-39d2-41fa-826c-bd2e65c3df8c
|
| Biuletyn |
562932-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Powiat Prudnicki
|
| Regon |
53141260000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
76
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Prudnik
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
48200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
774 381 700
|
| Zamawiajacy fax |
77 543 22 15
|
| Zamawiajacy email |
r.mikolajow@powiatprudnicki.pl
|
| Adres strony url |
www.powiatprudnicki.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.powiatprudnicki.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiatprudnicki.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Prudniku, ul. Kościuszki 76, 48-200 Prudnik
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sprzedaż oraz dostawa dwóch nowych zestawów komputerowych wraz z monitorami, oprogramowaniem, zasilaczami UPS oraz drukarkami.
|
| Numer referencyjny |
ZP.272.13.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż oraz dostawa dwóch nowych zestawów komputerowych wraz z monitorami, oprogramowaniem, zasilaczami UPS oraz drukarkami.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2018-10-30T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie .
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie .
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie .
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie określił warunków
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wraz z ofertą powinny być złożone:
1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.1 siwz tj. o braku podstaw do
wykluczenia z udziału w postępowaniu oraz o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu;
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;
3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza z wyjątkiem poświadczenia za zgodność dokumentów z KRS lub CEIDG, które mogą być poświadczone przez wykonawcę) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;
Ponadto Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Wraz ze złożeniem oświadczenia ( w oryginale), Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, to cena brutto zostanie odpowiednio dostosowana.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-05T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polskim
|
| IV 4 5 okres |
30
|