Dostawa urządzeń medycznych III do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ

Data publikacji 2018-05-23
Data zakończenia 2018-06-01 00:00:00
Instytucja Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562484-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa urządzeń medycznych III do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ.
Zamówienie zostało podzielone na 4 części:
1) Szyna instrumentalna, osprzęt do szyn instrumentalnych, osprzęt do paneli,
2) Lampa bezcieniowa
3) Nawilżacze gazów oddechowych
4) Cieplarka do podtrzymania temperatury płynów infuzyjnych, pościeli

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f1a55e5a-536d-40e3-a22c-88f9b4c8f990
Biuletyn 562484-N-2018
Zamawiajacy nazwa Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ
Regon 000297520
Zamawiajacy adres ulica ul. Mikołaja Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 43
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-328
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 83 05 400
Zamawiajacy fax 22 83 05 399
Zamawiajacy email dyrekcja@wsdz.pl
Adres strony url www.wsdz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wsdz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wsdz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ, Sekretariat Dyrekcji, 00-328 Warszawa, ul. Mikołaja Kopernika 43
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń medycznych III do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ
Numer referencyjny WSDZ.KZ.270.11.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa urządzeń medycznych III do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ. Zamówienie zostało podzielone na 4 części: 1) Szyna instrumentalna, osprzęt do szyn instrumentalnych, osprzęt do paneli, 2) Lampa bezcieniowa 3) Nawilżacze gazów oddechowych 4) Cieplarka do podtrzymania temperatury płynów infuzyjnych, pościeli
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Dla części 1 - 4 wymagany termin wykonania zamówienia: 14 dni kalendarzowych od daty wezwania Wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia. Wezwanie zostanie przesłane przez Zamawiającego w okresie 01.09.2018r.-31.10.2018r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, zamawiający pobierze samodzielnie dokument z tej bazy danych. 2) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia. (załącznik nr 4 do SIWZ)
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Opisów / fotografii / rysunków / katalogów / prospektów itp. – w języku polskim – dla każdej pozycji z „Formularza asortymentowo – cenowego. Opisu przedmiotu zamówienia”. 2) Oświadczenia, że oferowane wyroby medyczne, spełniają wszelkie wymagania jakościowe i normy obowiązujące dla tego rodzaju urządzeń oraz wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zostały wprowadzone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych, są oznakowane znakiem CE oraz posiadają deklaracje zgodności (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione 1) Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty; 2) Załącznik nr 2.x do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia – (dotyczy tych części w których Wykonawca składa ofertę); 3) Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy. (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).
Aukcja elektroniczna 1
IV IstotnePostanowienia Zawiera załącznik 7 do SIWZ Projekt umowy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1 Jakakolwiek zmiana lub uzupełnienie Umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 2. Możliwa jest także zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w treści art. 144 ust. 1 Ustawy PZP. 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.
IV 4 4 data 2018-06-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Szyna instrumentalna, osprzęt do szyn instrumentalnych, osprzęt do paneli.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe W części 1 Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż 36 pełnych miesięcy. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 pełnych miesięcy oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ. Do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do 60 pełnych miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 pełnych miesiące Zamawiający przyjmie do oceny 60 pełnych miesiące. Uwaga: W odniesieniu do części 1 z uwagi na fakt, iż przedmiotem zamówienia jest więcej niż jedno urządzenie (3 urządzenia), do oceny ofert w tym kryterium przyjmuje się okres gwarancji będący średnią arytmetyczną okresów gwarancji poszczególnych urządzeń. Dla części 1 wymagany termin wykonania zamówienia: 14 dni kalendarzowych od daty wezwania Wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia. Wezwanie zostanie przesłane przez Zamawiającego w okresie 01.09.2018r.-31.10.2018r.
Zalacznik krotki opis Szyna instrumentalna, osprzęt do szyn instrumentalnych, osprzęt do paneli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.1 do SIWZ Formularz asortymentowo – cenowy. Opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Lampa bezcieniowa.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe W częścia 2 Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż 36 pełnych miesięcy. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 pełnych miesięcy oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ. Do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do 60 pełnych miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 pełnych miesiące Zamawiający przyjmie do oceny 60 pełnych miesiące. Dla części 2 wymagany termin wykonania zamówienia: 14 dni kalendarzowych od daty wezwania Wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia. Wezwanie zostanie przesłane przez Zamawiającego w okresie 01.09.2018r.-31.10.2018r.
Zalacznik krotki opis Lampa bezcieniowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.2 do SIWZ Formularz asortymentowo – cenowy. Opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Nawilżacze gazów oddechowych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe W części 3 Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż 36 pełnych miesięcy. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 pełnych miesięcy oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ. Do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do 60 pełnych miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 pełnych miesiące Zamawiający przyjmie do oceny 60 pełnych miesiące. Dla części 3 wymagany termin wykonania zamówienia: 14 dni kalendarzowych od daty wezwania Wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia. Wezwanie zostanie przesłane przez Zamawiającego w okresie 01.09.2018r.-31.10.2018r.
Zalacznik krotki opis Nawilżacze gazów oddechowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.3 do SIWZ Formularz asortymentowo – cenowy. Opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Cieplarka do podtrzymania temperatury płynów infuzyjnych, pościeli.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe W części 4 Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż 24 pełne miesiące Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 24 pełne miesiące oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ. Do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do 36 pełnych miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 36 pełnych miesięcy Zamawiający przyjmie do oceny 36 pełnych miesięcy. Dla części 4 wymagany termin wykonania zamówienia: 14 dni kalendarzowych od daty wezwania Wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia. Wezwanie zostanie przesłane przez Zamawiającego w okresie 01.09.2018r.-31.10.2018r.
Zalacznik krotki opis Cieplarka do podtrzymania temperatury płynów infuzyjnych, pościeli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.4 do SIWZ Formularz asortymentowo – cenowy. Opis przedmiotu zamówienia.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)