| GuidZP400 |
f1a55e5a-536d-40e3-a22c-88f9b4c8f990
|
| Biuletyn |
562484-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ
|
| Regon |
000297520
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mikołaja Kopernika
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
43
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-328
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 83 05 400
|
| Zamawiajacy fax |
22 83 05 399
|
| Zamawiajacy email |
dyrekcja@wsdz.pl
|
| Adres strony url |
www.wsdz.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.wsdz.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wsdz.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ, Sekretariat Dyrekcji, 00-328 Warszawa, ul. Mikołaja Kopernika 43
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń medycznych III do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ
|
| Numer referencyjny |
WSDZ.KZ.270.11.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa urządzeń medycznych III do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ.
Zamówienie zostało podzielone na 4 części:
1) Szyna instrumentalna, osprzęt do szyn instrumentalnych, osprzęt do paneli,
2) Lampa bezcieniowa
3) Nawilżacze gazów oddechowych
4) Cieplarka do podtrzymania temperatury płynów infuzyjnych, pościeli
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
14
|
| Informacje na temat katalogow |
Dla części 1 - 4 wymagany termin wykonania zamówienia: 14 dni kalendarzowych od daty wezwania Wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia. Wezwanie zostanie przesłane przez Zamawiającego w okresie 01.09.2018r.-31.10.2018r.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, zamawiający pobierze samodzielnie dokument z tej bazy danych.
2) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia. (załącznik nr 4 do SIWZ)
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ)
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Opisów / fotografii / rysunków / katalogów / prospektów itp. – w języku polskim – dla każdej pozycji z „Formularza asortymentowo – cenowego. Opisu przedmiotu zamówienia”.
2) Oświadczenia, że oferowane wyroby medyczne, spełniają wszelkie wymagania jakościowe i normy obowiązujące dla tego rodzaju urządzeń oraz wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zostały wprowadzone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych, są oznakowane znakiem CE oraz posiadają deklaracje zgodności (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ).
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty;
2) Załącznik nr 2.x do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia – (dotyczy tych części w których Wykonawca składa ofertę);
3) Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy. (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).
|
| Aukcja elektroniczna |
1
|
| IV IstotnePostanowienia |
Zawiera załącznik 7 do SIWZ Projekt umowy
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1 Jakakolwiek zmiana lub uzupełnienie Umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
2. Możliwa jest także zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w treści art. 144 ust. 1 Ustawy PZP.
3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-01T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Szyna instrumentalna, osprzęt do szyn instrumentalnych, osprzęt do paneli.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
złoty
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
W części 1 Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż 36 pełnych miesięcy.
Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 pełnych miesięcy oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do 60 pełnych miesięcy.
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 pełnych miesiące Zamawiający przyjmie do oceny 60 pełnych miesiące.
Uwaga: W odniesieniu do części 1 z uwagi na fakt, iż przedmiotem zamówienia jest więcej niż jedno urządzenie (3 urządzenia), do oceny ofert w tym kryterium przyjmuje się okres gwarancji będący średnią arytmetyczną okresów gwarancji poszczególnych urządzeń.
Dla części 1 wymagany termin wykonania zamówienia: 14 dni kalendarzowych od daty wezwania Wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia. Wezwanie zostanie przesłane przez Zamawiającego w okresie 01.09.2018r.-31.10.2018r.
|
| Zalacznik krotki opis |
Szyna instrumentalna, osprzęt do szyn instrumentalnych, osprzęt do paneli.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.1 do SIWZ Formularz asortymentowo – cenowy. Opis przedmiotu zamówienia.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Lampa bezcieniowa.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
złoty
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
W częścia 2 Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż 36 pełnych miesięcy.
Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 pełnych miesięcy oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do 60 pełnych miesięcy.
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 pełnych miesiące Zamawiający przyjmie do oceny 60 pełnych miesiące.
Dla części 2 wymagany termin wykonania zamówienia: 14 dni kalendarzowych od daty wezwania Wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia. Wezwanie zostanie przesłane przez Zamawiającego w okresie 01.09.2018r.-31.10.2018r.
|
| Zalacznik krotki opis |
Lampa bezcieniowa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.2 do SIWZ Formularz asortymentowo – cenowy. Opis przedmiotu zamówienia.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Nawilżacze gazów oddechowych.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
złoty
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
W części 3 Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż 36 pełnych miesięcy.
Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 pełnych miesięcy oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do 60 pełnych miesięcy.
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 pełnych miesiące Zamawiający przyjmie do oceny 60 pełnych miesiące.
Dla części 3 wymagany termin wykonania zamówienia: 14 dni kalendarzowych od daty wezwania Wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia. Wezwanie zostanie przesłane przez Zamawiającego w okresie 01.09.2018r.-31.10.2018r.
|
| Zalacznik krotki opis |
Nawilżacze gazów oddechowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.3 do SIWZ Formularz asortymentowo – cenowy. Opis przedmiotu zamówienia.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Cieplarka do podtrzymania temperatury płynów infuzyjnych, pościeli.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
złoty
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
W części 4 Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż 24 pełne miesiące
Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 24 pełne miesiące oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do 36 pełnych miesięcy.
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 36 pełnych miesięcy Zamawiający przyjmie do oceny 36 pełnych miesięcy.
Dla części 4 wymagany termin wykonania zamówienia: 14 dni kalendarzowych od daty wezwania Wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia. Wezwanie zostanie przesłane przez Zamawiającego w okresie 01.09.2018r.-31.10.2018r.
|
| Zalacznik krotki opis |
Cieplarka do podtrzymania temperatury płynów infuzyjnych, pościeli.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.4 do SIWZ Formularz asortymentowo – cenowy. Opis przedmiotu zamówienia.
|
| | |