| GuidZP400 |
debcd0f5-ff27-4cab-bdca-b9371eb89b45
|
| Biuletyn |
562631-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
|
| Regon |
97789300000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. H. Kamieńskiego
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
51124
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
713 254 375
|
| Zamawiajacy fax |
713 270 425
|
| Zamawiajacy email |
zp@wssk.wroc.pl
|
| Adres strony url |
http://wssk.wroc.pl/przetargi/zamowienia-publiczne
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://wssk.wroc.pl/ przetargi/zamowienia-publiczne.
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://wssk.wroc.pl/ przetargi/zamowienia-publiczne.
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ I ROBOCZEJ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH
|
| Numer referencyjny |
Szp/FZ-39/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i roboczej jednorazowego użytku i artykułów higienicznych do Magazynu Centralnego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu.
2. Rodzaj, minimalne parametry oraz ilości określają formularze asortymentowo – cenowe nr 1.1 – 1.13 stanowiące załączniki do formularza ofertowego.
3. Cena oferty obejmuje koszt dostawy materiałów określonych w ust.1 do Magazynu Centralnego Zamawiającego.
4. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy liczony od daty dostawy.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) opisy, fotografie oraz inne podobne materiały dotyczące przedmiotu zamówienia, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
2) oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu w Polsce zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 ze zm.) i stanowi wyrób medyczny w rozumieniu przywołanej ustawy tj. posiada certyfikat CE i deklarację zgodności – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w formie aneksu do umowy w przypadku:
1) zmiany stawki podatku VAT,
2) zmiany parametrów asortymentu określonego w pakiecie, w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania na inny równoważny, dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej o takich samych lub lepszych parametrach techniczno – użytkowych i cenie jednostkowej brutto nie przekraczającej ceny ofertowej,
3) nie wykorzystania ilości określonej w poszczególnych pakietach w terminie określonym w § 2 ust. 1 umowy z powodu zmniejszenia zapotrzebowania wewnątrzszpitalnego, Zamawiający może przedłużyć termin realizacji zamówienia do 3 miesięcy.
2. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, o której mowa w ust 1 pkt 1) niniejszego paragrafu Wykonawca do ceny netto doliczy wysokość stawki podatku VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury.
|
| IV 6 1 sposob udostepniania |
1. Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert
zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp, tj.:
nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i
warunków płatności. 2. Nie wykazanie przez Wykonawcę, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa spowoduje odtajnienie zastrzeżonych informacji. 3. Za wykazanie, że zastrzeżone
informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa uważa się udowodnienie spełnienia łącznie następujących
warunków: 1) informacja ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub
inny posiadający wartość gospodarczą, 2) informacja nie została ujawniona do wiadomości publicznej, 3)
podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności poprzez wskazanie
konkretnych okoliczności, czynności, które zostały podjęte przez Wykonawcę jak np. wykazanie się
wewnętrznymi regulaminami, pozwalającymi przypuszczać, iż informacja nie może zostać upubliczniona
|
| IV 6 1 srodki ochrony |
W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu wzoru
formularza ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym
dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie
wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze.W przypadku, gdy w
jednym dokumencie Wykonawca zawrze informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa oraz
informacje, do ujawnienia których Zamawiający będzie zobowiązany, Zamawiający ujawni cały dokument,
zaś Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność za niewłaściwe zabezpieczenie informacji objętych
tajemnicą przedsiębiorstwa.
IV.6.2)
|
| IV 4 4 data |
2018-06-06T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w jezyku polskim. Dokumenty sporządzone w jezyku obcym są składane wraz z tlumaczenium na jezyk polski.
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
pościel niesterylna jednorazowego użytku wykonana z włókniny o gramaturze minimum 25g/m2
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
bielizna szpitalna niesterylna jednorazowego użytku wykonana z włókniny - kolor obojętny
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
bielizna operacyjna szpitalna niesterylna jednorazowego użytku wykonana z włókniny
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
materiały różne foliowane
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
artykuły higieniczne
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
okulary ochronne do fototerapii
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
półmaski filtrujące
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33772000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
wysokochłonne podkłady higieniczne
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
rękawice diagnostyczne nitrylowe bezpudrowe w systemie SafeDone
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
rękawice diagnostyczne nitrylowe bezpudrowe
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
11
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
prześcieradło chłonne na stół operacyjny i do przykrycia pacjenta
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
12
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
rękawice diagnostyczne winylowe bezpudrowe
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
13
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 13
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
rękawice diagnostyczne nitrylowe bezpudrowe chemo
|
| | |