| GuidZP400 |
6bfd6285-fa57-4c35-9a6a-0889224c248c
|
| Biuletyn |
562790-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
|
| Regon |
39099944100000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
J. Iwaszkiewicza
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Legnica
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
59-220
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
(076) 721 11 26,
|
| Zamawiajacy fax |
(076) 721 11 27
|
| Zamawiajacy email |
zam.publiczne@szpital.legnica.pl,
|
| Adres strony url |
www.szpital.legnica.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.legnica.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.legnica.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest złożenie ofert w formie pisemnej.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, 59-220 Legnica, ul. Iwaszkiewicza 5; Kancelaria
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na dostawę specjalistycznego oprogramowania przeznaczonego do produkcji leków cytostatycznych oraz innego wyposażenia mającego służyć temu przedsięwzięciu
|
| Numer referencyjny |
WSzSL/DZ-24/18
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, instalacja i uruchomienie:
1) oprogramowania specjalistycznego do Pracowni Leków Cytostatycznych - 1 szt. (zwanego dalej: Oprogramowaniem) wraz z dokonaniem integracji z systemem używanym przez Zamawiającego: AMMS Asseco przy użyciu/zastosowaniu interfejsu (i niezbędną doń licencją – jeżeli jest wymagana);
2) zestawu komputerowego produkcyjnego (wykorzystywany przy procesie produkcji cytostatyku) - 1 szt.
3) drukarki etykiet - 1 szt.
4) wagi elektronicznej - 1 szt.
5) zestawu komputerowego z monitorem LCD - 1 szt.
6) bezprzewodowego czytnika kodów kreskowych – 1 szt.
7) Interkomu – 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku Nr 1A do siwz, pozostałe kwestie opisowe oraz warunki dotyczące wykonania zamówienia opisane zostały również w projekcie umowy w Rozdziale XVII siwz.
3. Zamawiający informuje, że Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, zainstalować i uruchomić u Zamawiającego sprawdzone, oparte na programie komputerowym istniejącym przed dniem ogłoszenia przez Zamawiającego ogłoszenia o postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, sprawnie działające Oprogramowanie, umożliwiające prawidłowe pod względem merytorycznym i formalnym wspomaganie pracy Zamawiającego w pracowni leków cytostatycznych.
4. Wykonawca udzieli na dostarczone i uruchomione Oprogramowanie minimalnej gwarancji :12-miesięcy (gwarancja na Oprogramowanie jest jednym z kryteriów oceny ofert); na urządzenia , o których mowa w ust. 1 pkt 2-4 minimalnie 24- miesięcznej gwarancji (nie podlega ocenie ofert).
|
| Cpv glowny przedmiot |
48180000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
100
|
| Informacje na temat katalogow |
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
48180000-3 Pakiety oprogramowania medycznego JA15-3 Z licencją
30200000-1 Urządzenia komputerowe JA15-3 Z licencją
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę systemu służącego do przygotowania i planowania terapii lekami cytostatycznymi.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art 24 ust. 5 pkt.1 - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawcy muszą złożyć wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą (wg. wzoru, który stanowi formularz ofertowy -Załącznik nr 3 do siwz oraz Załącznikiem A do siwz – stanowiącym formularz asortymentowo cenowy):
1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku 1 do siwz; informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
1.2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku 2 do siwz; informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
1.3. Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców występujących wspólnie lub dla osoby, o ile ofertę składa pełnomocnik; treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
1.4. zobowiązanie (w formie oryginału), o którym mowa w w Rozdziale VII.A siwz – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć z ofertą w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza).
3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie zobligowany będzie złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2018-06-11T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|