Przetarg nieograniczony na dostawę specjalistycznego oprogramowania przeznaczonego do produkcji leków cytostatycznych oraz innego wyposażenia mającego służyć temu przedsięwzięciu

Data publikacji 2018-05-23
Data zakończenia 2018-06-11 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
Miejscowość Legnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania medycznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562790-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 481800003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, instalacja i uruchomienie:
1) oprogramowania specjalistycznego do Pracowni Leków Cytostatycznych - 1 szt. (zwanego dalej: Oprogramowaniem) wraz z dokonaniem integracji z systemem używanym przez Zamawiającego: AMMS Asseco przy użyciu/zastosowaniu interfejsu (i niezbędną doń licencją – jeżeli jest wymagana);
2) zestawu komputerowego produkcyjnego (wykorzystywany przy procesie produkcji cytostatyku) - 1 szt.
3) drukarki etykiet - 1 szt.
4) wagi elektronicznej - 1 szt.
5) zestawu komputerowego z monitorem LCD - 1 szt.
6) bezprzewodowego czytnika kodów kreskowych – 1 szt.
7) Interkomu – 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku Nr 1A do siwz, pozostałe kwestie opisowe oraz warunki dotyczące wykonania zamówienia opisane zostały również w projekcie umowy w Rozdziale XVII siwz.
3. Zamawiający informuje, że Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, zainstalować i uruchomić u Zamawiającego sprawdzone, oparte na programie komputerowym istniejącym przed dniem ogłoszenia przez Zamawiającego ogłoszenia o postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, sprawnie działające Oprogramowanie, umożliwiające prawidłowe pod względem merytorycznym i formalnym wspomaganie pracy Zamawiającego w pracowni leków cytostatycznych.
4. Wykonawca udzieli na dostarczone i uruchomione Oprogramowanie minimalnej gwarancji :12-miesięcy (gwarancja na Oprogramowanie jest jednym z kryteriów oceny ofert); na urządzenia , o których mowa w ust. 1 pkt 2-4 minimalnie 24- miesięcznej gwarancji (nie podlega ocenie ofert).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6bfd6285-fa57-4c35-9a6a-0889224c248c
Biuletyn 562790-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
Regon 39099944100000
Zamawiajacy adres ulica J. Iwaszkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Legnica
Zamawiajacy kod pocztowy 59-220
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon (076) 721 11 26,
Zamawiajacy fax (076) 721 11 27
Zamawiajacy email zam.publiczne@szpital.legnica.pl,
Adres strony url www.szpital.legnica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.legnica.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.legnica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest złożenie ofert w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, 59-220 Legnica, ul. Iwaszkiewicza 5; Kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na dostawę specjalistycznego oprogramowania przeznaczonego do produkcji leków cytostatycznych oraz innego wyposażenia mającego służyć temu przedsięwzięciu
Numer referencyjny WSzSL/DZ-24/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, instalacja i uruchomienie: 1) oprogramowania specjalistycznego do Pracowni Leków Cytostatycznych - 1 szt. (zwanego dalej: Oprogramowaniem) wraz z dokonaniem integracji z systemem używanym przez Zamawiającego: AMMS Asseco przy użyciu/zastosowaniu interfejsu (i niezbędną doń licencją – jeżeli jest wymagana); 2) zestawu komputerowego produkcyjnego (wykorzystywany przy procesie produkcji cytostatyku) - 1 szt. 3) drukarki etykiet - 1 szt. 4) wagi elektronicznej - 1 szt. 5) zestawu komputerowego z monitorem LCD - 1 szt. 6) bezprzewodowego czytnika kodów kreskowych – 1 szt. 7) Interkomu – 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku Nr 1A do siwz, pozostałe kwestie opisowe oraz warunki dotyczące wykonania zamówienia opisane zostały również w projekcie umowy w Rozdziale XVII siwz. 3. Zamawiający informuje, że Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, zainstalować i uruchomić u Zamawiającego sprawdzone, oparte na programie komputerowym istniejącym przed dniem ogłoszenia przez Zamawiającego ogłoszenia o postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, sprawnie działające Oprogramowanie, umożliwiające prawidłowe pod względem merytorycznym i formalnym wspomaganie pracy Zamawiającego w pracowni leków cytostatycznych. 4. Wykonawca udzieli na dostarczone i uruchomione Oprogramowanie minimalnej gwarancji :12-miesięcy (gwarancja na Oprogramowanie jest jednym z kryteriów oceny ofert); na urządzenia , o których mowa w ust. 1 pkt 2-4 minimalnie 24- miesięcznej gwarancji (nie podlega ocenie ofert).
Cpv glowny przedmiot 48180000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 100
Informacje na temat katalogow Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 48180000-3 Pakiety oprogramowania medycznego JA15-3 Z licencją 30200000-1 Urządzenia komputerowe JA15-3 Z licencją
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę systemu służącego do przygotowania i planowania terapii lekami cytostatycznymi.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art 24 ust. 5 pkt.1 - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawcy muszą złożyć wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą (wg. wzoru, który stanowi formularz ofertowy -Załącznik nr 3 do siwz oraz Załącznikiem A do siwz – stanowiącym formularz asortymentowo cenowy): 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku 1 do siwz; informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. 1.2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku 2 do siwz; informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.3. Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców występujących wspólnie lub dla osoby, o ile ofertę składa pełnomocnik; treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 1.4. zobowiązanie (w formie oryginału), o którym mowa w w Rozdziale VII.A siwz – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć z ofertą w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie zobligowany będzie złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-06-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji Oprogramowania
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin usunięcia awarii Oprogramowania
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)