| GuidZP400 |
317a5350-e4b2-444a-98f9-d2b57b927334
|
| Biuletyn |
562101-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o. o.
|
| Regon |
2069886400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ratuszowa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Wałbrzych
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
58304
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
74 848 84 94
|
| Zamawiajacy fax |
74 848 84 94
|
| Zamawiajacy email |
biuro@agua-zdroj.pl
|
| Adres strony url |
www.aqua-zdroj.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Sp. z o.o.
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip/aqua-zdroj.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo – Rekreacyjne „AQUA – ZDRÓJ” Sp. z o.o. 58 - 304 Wałbrzych, ul. Ratuszowa 6, Biuro Zarządu.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa pucharów, medali i statuetek na potrzeby wydarzeń sportowych organizowanych przez Centrum Turystyczno – Sportowe AQUA – ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
|
| Numer referencyjny |
14/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pucharów, medali i statuetek na potrzeby imprez sportowych i wydarzeń o charakterze sportowym, organizowanych w Centrum Turystyczno – Sportowym AQUA – ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest
a)Dostarczyć wraz z założoną szeroką wstążką puchary z elementów metalowych, w kolorze domunującym – złotym, składające się z podstawy, nóżki, czaszy oraz tabliczki grawerowanej,
b) Dostarczyć wraz z założoną szeroką wstążką puchary z tworzywa sztucznego, w kolorze domunującym złotym, składające się z podstawy, nóżki, czaszy oraz tabliczki grawerowanej,
c) Dostarczyć wraz z założoną szeroką wstążką medale w kolorze dominującym - brąz. Po stronie rewersu umieszczona będzie treść podana przez Zamawiającego, a po stronie awersu należy umieścić emblematy dla różnych dyscyplin sportowych w szczególności: piłka nożna, tenis stołowy, koszykówka, rugby, siatkówka, pływanie, lekka atletyka. Awers i rewers swoją średnicą powinny być dopasowane do średnicy medalu, wykorzystując jego wzór i nie pozostawiając zbędnego miejsca,
d) Dostarczyć statuetki dla różnych dyscyplin sportowych w szczególności: piłka nożna, tenis stołowy, sporty walki, taniec, siatkówka, koszykówka, pływanie, itp., składających się z podstawy, figurki prezentującej dyscyplinę sportową oraz tabliczki grawerowanej, wykonane z tworzywa innego niż plastik.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu umowy, w stosunku do ilości wskazanych w formularzu asortymentowo – cenowym do 20% wartości zamówienia oraz w ramach ogólnej ilości asortymentu zmiany ilości zamawianych artykułów ( np. zwiększenia ilości pucharów i zmniejszenia ilości statuetek).
Przedmiot zamówienia obejmuje również usługę transportu towaru dostarczanego do siedziby Zamawiającego. Zamówienia składane będą od poniedziałku do piątku. Przewiduje się dostawy w sobotę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wraz z ofertą wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wizualizację oferowanych pucharów, medali, statuetek.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39298700-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca posiada Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia min. 100 000,00 PLN.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Wykonawca do realizacji niniejszego zamówienia skieruje 1 osobę, odpowiedzialną za koordynację i kontrolę jakości świadczonej usługi ( Koordynator Umowy),
2. Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, należycie nie mniej niż trzy główne dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości minimum 100 000,00 brutto za 1 rok - każda.
Przez dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie sukcesywne dostawy pucharów, medali i statuetek na potrzeby wydarzeń sportowych.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w wysokości min. 100 000,00 PLN,
2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, kontrolę jakości oraz podstawie do dysponowania tymi osobami,
3. Wykaz dostaw, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 2000,00 ( słownie: dwa tysiące 00/00) zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp:
a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Z treści gwarancji i poręczeń musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:
Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo – Rekreacyjne „AQUA – ZDRÓJ” Spółka z o.o., 72 1020 5095 0000 5502 0104 9899 PKO BP SA O/Wałbrzych z adnotacją „Wpłata wadium – nr sprawy: 14/2018. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium wykonawca składa wraz z ofertą.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień do niniejszej umowy przy wystąpieniu następujących warunków: Jeżeli w czasie obowiązywania umowy nastąpi, mająca wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę zmiana przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych, zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, w zakresie zmiany terminu, lecz bez zmian cen i zakresu rzeczowego
e. w sytuacji zmian przepisów prawa dotyczących jakości i składu produktów oraz warunków dopuszczalności do użycia produktów stanowiących przedmiot umowy. Zmiana dotyczyć będzie wówczas parametrów zamawianych produktów. Wszelkie zmiany muszą być wprowadzane z zachowaniem przepisów art. 140 ust 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
| IV 4 4 data |
2018-05-30T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|