| GuidZP400 |
6a342fc8-3cc3-4178-98e4-233480a66167
|
| Biuletyn |
563634-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
|
| Regon |
00030643700000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Młyńska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Sącz
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
33300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
(018) 44388-77; 443-66-35
|
| Zamawiajacy fax |
(018) 4438540; 443-86-01
|
| Zamawiajacy email |
sns@pro.onet.pl
|
| Adres strony url |
www.szpitalnowysacz.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Rozwój Szpitala Specjalstycznego im. J.Śniadeckiego w Nowym Sączu poprzez poprawę standardu i jakości usług medyczych o nr RPMP.12.01.02-12-0447/17 w ramch Poddziałania 12.1.2 Regionalna infrastruktura ochrony zdrowia.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalnowysacz.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalnowysacz.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu, 33-300 Nowy Sącz, ul. Młyńska 10
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa aparatury medycznej, mebli medycznych, mebli biurowych oraz pozostałego wyposażenia Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu.
|
| Numer referencyjny |
DA.271-32/18
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej, mebli medycznych, mebli biurowych oraz pozostałego wyposażenia Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu w asortymencie i ilościach wykazanych szczegółowo w załączniku nr 2 (formularz cenowy) i o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ.
I. Przedmiot zamówienia obejmuje 6 zadań CPV 33.10.00.00-1, 33.19.20.00-2:
Zadanie nr 1 - dostawa mebli medycznych,
Zadanie nr 2 - dostawa mebli medycznych,
Zadanie nr 3 - dostawa klimatyzatora,
Zadanie nr 4 – dostawa lodówki,
Zadanie nr 5 - dostawa wózka do transportu pacjentów.
Zadanie nr 6 - dostawa mebli medycznych,
W zakres przedmiotu umowy wchodzi:
• dostawa towaru fabrycznie nowego rok produkcji min. 2017, montaż, instalacja,
• serwis gwarancyjny – przeglądy gwarancyjne,
• serwis naprawczy (serwisowanie) w okresie gwarancji,
• gwarancja na dostarczony towar min. 24 miesiące,
• dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim oraz paszportów technicznych.
Szczegółowy opis, ilość i wymagania co do przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ – formularz cenowy oraz załączniku nr 5 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
30101,63
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okres w dniach |
42
|
| Okreslenie warunkow |
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań.
Złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań.
Złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
c) zdolność techniczna lub zawodową - Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań.
Złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
| Zakresie warunkow udzialu |
nie dot.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
d. dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego:
świadectwa dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu i używania na terenie Polski - zgodnie z aktualnymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych;
• do oferowanych wyrobów medycznych załączyć Deklarację Zgodności producenta wystawioną na wyrób medyczny o danym numerze katalogowym, potwierdzającą zgodność oferowanego wyrobu medycznego o danym numerze katalogowym z Dyrektywą 93/42/EEC,
• w przypadku , gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi, Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia,
materiałów producenta dotyczących przedmiotu zamówienia (np. foldery, opisy techniczne, oświadczenia producenta, wyciągi z katalogów itp. materiały – ze wskazaniem pozycji, której dotyczą).
Dokumenty winny w sposób jednoznaczny potwierdzić spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego. W przypadku, kiedy oryginalne materiały informacyjne pochodzące od producenta, jako materiały do ogólnej dystrybucji mogą nie zawierać wszystkich szczegółowych danych parametrów technicznych wyszczególnionych przez Zamawiającego - Zamawiający dopuszcza i uzna za wystarczające złożenie materiałów firmowych dystrybutora wraz z oświadczeniem dystrybutora, iż oferowany asortyment spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia – załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z projektem umowy załącznik nr 6 do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-04T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
PLN
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 - dostawa mebli medycznych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
42
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 1 - dostawa mebli medycznych (balkonik, krzesło sanitarne, wózki inwalidzkie, waga elektroniczna platformowa, wózek do przewożenia zwłok)
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 - dostawa mebli medycznych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
42
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 2 - dostawa mebli medycznych (szafa na leki z termometrem)
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 - dostawa klimatyzatora,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
42
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 3 - dostawa klimatyzatora (klimatyzator przenośny)
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4 – dostawa lodówki,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
42
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 4 – dostawa lodówki (lodówka na leki oraz żywność)
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5 - dostawa wózka do transportu pacjentów.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
42
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 5 - dostawa wózka do transportu pacjentów (wózki leżące do transportu pacjentów)
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 6 - dostawa mebli medycznych,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
42
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 6 - dostawa mebli medycznych (szafa lekarska dwudrzwiowa, szafa lekarska pojedyncza)
|
| | |