DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH DLA POLITECHNIKI WROCŁAWSKIEJ (2 ZADANIA)

Data publikacji 2018-05-26
Data zakończenia 2018-06-04 00:00:00
Instytucja Politechnika Wrocławska
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 564448-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie nr 1 - Wykonanie i dostawa toreb bawełnianych z jednostronnym nadrukiem dla Wrocławskiego Centrum Transferu Technologii Politechniki Wrocławskiej zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
Zadanie nr 2 – Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Katedry Konstrukcji i Badań Maszyn Politechniki Wrocławskiej zgodnie załącznikiem nr 3 a do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – Załącznik nr 4 dla Zadania nr 1 oraz Załącznik nr 4 a dla Zadania nr 2
Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
22462000-6
Realizacja zamówienia ma odbywać się z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w SIWZ z załącznikami i ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt oraz rozładuje go i wniesie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
Złożona przez Wykonawcę Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment – stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego.
Dostarczony towar musi być najwyższej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych lub prawnych.
Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia:
Zadanie nr 1 – Politechnika Wrocławska, Wrocławskiej Centrum Transferu Technologii Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 48 a, pok. 3, bud. B-11, 50-370 Wrocław.
Zadanie nr 2 – Politechnika Wrocławska, Katedra Konstrukcji i Badań Maszyn, ul. Łukasiewicza 7/9, bud. B-5, pok. 407, 50-370 Wrocław
16. Zadanie nr 1 - Po wyborze najkorzystniejszej oferty a przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu próbkę oferowanej torby bawełnianej zgodnej z przedmiotem zamówienia.
Zamawiający informuje, że termin wymiany wadliwej próbki wynosi maksymalnie do 5 dni. Skrócenie terminu wymiany próbki będzie oceniany w kryterium oceny ofert.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f3631627-4c16-4d0f-8df7-d16dca3e2c2b
Biuletyn 564448-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Wrocławska
Regon 55181193009000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50370
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 202 182,32
Zamawiajacy fax 713 202 143
Zamawiajacy email bzp@pwr.edu.pl
Adres strony url http://przetargi.pwr.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Enterprise Europe Network West Poland - Zadanie nr 1
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Dostep dokumentow zamowienia http://przetargi.pwr.edu.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przetargi.pwr.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5, pok. 409, 50-370 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH DLA POLITECHNIKI WROCŁAWSKIEJ (2 ZADANIA)
Numer referencyjny ZP/BZP/185/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1 - Wykonanie i dostawa toreb bawełnianych z jednostronnym nadrukiem dla Wrocławskiego Centrum Transferu Technologii Politechniki Wrocławskiej zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia. Zadanie nr 2 – Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Katedry Konstrukcji i Badań Maszyn Politechniki Wrocławskiej zgodnie załącznikiem nr 3 a do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – Załącznik nr 4 dla Zadania nr 1 oraz Załącznik nr 4 a dla Zadania nr 2 Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 22462000-6 Realizacja zamówienia ma odbywać się z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w SIWZ z załącznikami i ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt oraz rozładuje go i wniesie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Złożona przez Wykonawcę Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment – stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Dostarczony towar musi być najwyższej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych lub prawnych. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 – Politechnika Wrocławska, Wrocławskiej Centrum Transferu Technologii Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 48 a, pok. 3, bud. B-11, 50-370 Wrocław. Zadanie nr 2 – Politechnika Wrocławska, Katedra Konstrukcji i Badań Maszyn, ul. Łukasiewicza 7/9, bud. B-5, pok. 407, 50-370 Wrocław 16. Zadanie nr 1 - Po wyborze najkorzystniejszej oferty a przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu próbkę oferowanej torby bawełnianej zgodnej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający informuje, że termin wymiany wadliwej próbki wynosi maksymalnie do 5 dni. Skrócenie terminu wymiany próbki będzie oceniany w kryterium oceny ofert.
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-06-25T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi do 25 czerwca 2018 roku. Skrócenie terminu wykonania zamówienia będzie oceniane w kryterium oceny ofert - Zadanie n 1. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi do 20 czerwca 2018 roku. – Zadanie nr 2
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 ppkt 2.1 niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. ZAWARTOŚĆ OFERTY: 1) Formularz Ofertowy Wykonawcy – Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie wymienione w rozdz. V pkt 1.1 SIWZ – Załącznik nr 2 3) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo (zgodnie z rozdz. IX pkt 1.2) SIWZ); 4) (jeżeli dotyczy) wykazanie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. IX pkt 5 SIWZ). 5) Wypełniona i podpisana – Kalkulacja Cenowa – załącznik nr 6 do SIWZ – Zadanie nr 2
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zmiany postanowień niniejszych umów w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie: 1) zmiana osób, danych kontaktowych, adresów lub nazwy Stron wskazanych w niniejszej umowie, 2) powstania konieczności dostosowania zapisów umowy do zmian w obowiązującej legislacji, 3) zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy wskazanego w niniejszej umowie, 4) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) zaistnienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą tj. zdarzeniem zewnętrznym, niemożliwym do przewidzenia, (co obejmuje również nikłe prawdopodobieństwo jego zajścia w danej sytuacji) i niemożliwym do zapobieżenia. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: powódź, trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub ogłoszony stan klęski żywiołowej b) wystąpienia czynników zewnętrznych, nieleżących po stronie Wykonawcy, mających wpływ na terminy realizacji umowy określone w § 4 ust. 2, dopuszcza się wydłużenie terminu realizacji umowy o czas niezbędny do wykonania przedmiotu umowy, przy czym wynagrodzenie całkowite wynagrodzenie brutto Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy określone w § 5 ust. 1 nie ulegnie zmianie.
IV 4 4 data 2018-06-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 - Wykonanie i dostawa toreb bawełnianych z jednostronnym nadrukiem dla Wrocławskiego Centrum Transferu Technologii Politechniki Wrocławskiej zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Wykonanie i dostawa toreb bawełnianych z jednostronnym nadrukiem dla Wrocławskiego Centrum Transferu Technologii Politechniki Wrocławskiej Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – Załącznik nr 4 dla Zadania nr 1. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39294100-0 artykuły informacyjne i promocyjne. 15. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 – Politechnika Wrocławska, Wrocławskiej Centrum Transferu Technologii Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 48 a, pok. 3, bud. B-11, 50-370 Wrocław. Zadanie nr 1 - Po wyborze najkorzystniejszej oferty a przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu próbkę oferowanej torby bawełnianej zgodnej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający informuje, że termin wymiany wadliwej próbki wynosi maksymalnie do 5 dni. Skrócenie terminu wymiany próbki będzie oceniany w kryterium oceny ofert. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi do 25 czerwca 2018 roku. Skrócenie terminu wykonania zamówienia będzie oceniane w kryterium oceny ofert - Zadanie n 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 – Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Katedry Konstrukcji i Badań Maszyn Politechniki Wrocławskiej zgodnie załącznikiem nr 3 a do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2 – Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Katedry Konstrukcji i Badań Maszyn Politechniki Wrocławskiej zgodnie załącznikiem nr 3 a do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – Załącznik nr 4 dla Zadania nr 1 oraz Załącznik nr 4 a dla Zadania nr 2 Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 22462000-6 Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 2 – Politechnika Wrocławska, Katedra Konstrukcji i Badań Maszyn, ul. Łukasiewicza 7/9, bud. B-5, pok. 407, 50-370 Wrocław Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi do 20 czerwca 2018 roku. – Zadanie nr 2
  

Criterion

Kryteria Srócenie terminu wymiany wadliwej próbki torby bawełnianej
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena ogółem brutto
Znaczenie 80,00
  
Kryteria Skrócenie terminu wykonania zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)