| GuidZP400 |
f3631627-4c16-4d0f-8df7-d16dca3e2c2b
|
| Biuletyn |
564448-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Wrocławska
|
| Regon |
55181193009000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
50370
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
713 202 182,32
|
| Zamawiajacy fax |
713 202 143
|
| Zamawiajacy email |
bzp@pwr.edu.pl
|
| Adres strony url |
http://przetargi.pwr.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Enterprise Europe Network West Poland - Zadanie nr 1
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://przetargi.pwr.edu.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://przetargi.pwr.edu.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5, pok. 409, 50-370 Wrocław
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH DLA POLITECHNIKI WROCŁAWSKIEJ (2 ZADANIA)
|
| Numer referencyjny |
ZP/BZP/185/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie nr 1 - Wykonanie i dostawa toreb bawełnianych z jednostronnym nadrukiem dla Wrocławskiego Centrum Transferu Technologii Politechniki Wrocławskiej zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
Zadanie nr 2 – Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Katedry Konstrukcji i Badań Maszyn Politechniki Wrocławskiej zgodnie załącznikiem nr 3 a do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – Załącznik nr 4 dla Zadania nr 1 oraz Załącznik nr 4 a dla Zadania nr 2
Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
22462000-6
Realizacja zamówienia ma odbywać się z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w SIWZ z załącznikami i ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt oraz rozładuje go i wniesie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
Złożona przez Wykonawcę Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment – stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego.
Dostarczony towar musi być najwyższej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych lub prawnych.
Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia:
Zadanie nr 1 – Politechnika Wrocławska, Wrocławskiej Centrum Transferu Technologii Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 48 a, pok. 3, bud. B-11, 50-370 Wrocław.
Zadanie nr 2 – Politechnika Wrocławska, Katedra Konstrukcji i Badań Maszyn, ul. Łukasiewicza 7/9, bud. B-5, pok. 407, 50-370 Wrocław
16. Zadanie nr 1 - Po wyborze najkorzystniejszej oferty a przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu próbkę oferowanej torby bawełnianej zgodnej z przedmiotem zamówienia.
Zamawiający informuje, że termin wymiany wadliwej próbki wynosi maksymalnie do 5 dni. Skrócenie terminu wymiany próbki będzie oceniany w kryterium oceny ofert.
|
| Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2018-06-25T00:00:00+02:00
|
| Informacje na temat katalogow |
Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi do 25 czerwca 2018 roku. Skrócenie terminu wykonania zamówienia będzie oceniane w kryterium oceny ofert - Zadanie n 1.
Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi do 20 czerwca 2018 roku. – Zadanie nr 2
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty:
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 ppkt 2.1 niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. ZAWARTOŚĆ OFERTY:
1) Formularz Ofertowy Wykonawcy – Załącznik nr 1 do SIWZ;
2) oświadczenie wymienione w rozdz. V pkt 1.1 SIWZ – Załącznik nr 2
3) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo (zgodnie z rozdz. IX pkt 1.2) SIWZ);
4) (jeżeli dotyczy) wykazanie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. IX pkt 5 SIWZ).
5) Wypełniona i podpisana – Kalkulacja Cenowa – załącznik nr 6 do SIWZ – Zadanie nr 2
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zmiany postanowień niniejszych umów w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie:
1) zmiana osób, danych kontaktowych, adresów lub nazwy Stron wskazanych w niniejszej umowie,
2) powstania konieczności dostosowania zapisów umowy do zmian w obowiązującej legislacji,
3) zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy wskazanego w niniejszej umowie,
4) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
a) zaistnienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą tj. zdarzeniem zewnętrznym, niemożliwym do przewidzenia, (co obejmuje również nikłe prawdopodobieństwo jego zajścia w danej sytuacji) i niemożliwym do zapobieżenia. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: powódź, trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub ogłoszony stan klęski żywiołowej
b) wystąpienia czynników zewnętrznych, nieleżących po stronie Wykonawcy, mających wpływ na terminy realizacji umowy określone w § 4 ust. 2, dopuszcza się wydłużenie terminu realizacji umowy o czas niezbędny do wykonania przedmiotu umowy, przy czym wynagrodzenie całkowite wynagrodzenie brutto Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy określone w § 5 ust. 1 nie ulegnie zmianie.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-04T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 - Wykonanie i dostawa toreb bawełnianych z jednostronnym nadrukiem dla Wrocławskiego Centrum Transferu Technologii Politechniki Wrocławskiej zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
Wykonanie i dostawa toreb bawełnianych z jednostronnym nadrukiem dla Wrocławskiego Centrum Transferu Technologii Politechniki Wrocławskiej
Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – Załącznik nr 4 dla Zadania nr 1.
Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
39294100-0 artykuły informacyjne i promocyjne.
15. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia:
Zadanie nr 1 – Politechnika Wrocławska, Wrocławskiej Centrum Transferu Technologii Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 48 a, pok. 3, bud. B-11, 50-370 Wrocław.
Zadanie nr 1 - Po wyborze najkorzystniejszej oferty a przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu próbkę oferowanej torby bawełnianej zgodnej z przedmiotem zamówienia.
Zamawiający informuje, że termin wymiany wadliwej próbki wynosi maksymalnie do 5 dni. Skrócenie terminu wymiany próbki będzie oceniany w kryterium oceny ofert.
Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi do 25 czerwca 2018 roku. Skrócenie terminu wykonania zamówienia będzie oceniane w kryterium oceny ofert - Zadanie n 1.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 – Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Katedry Konstrukcji i Badań Maszyn Politechniki Wrocławskiej zgodnie załącznikiem nr 3 a do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-20T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 2 – Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Katedry Konstrukcji i Badań Maszyn Politechniki Wrocławskiej zgodnie załącznikiem nr 3 a do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – Załącznik nr 4 dla Zadania nr 1 oraz Załącznik nr 4 a dla Zadania nr 2
Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
22462000-6
Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia:
Zadanie nr 2 – Politechnika Wrocławska, Katedra Konstrukcji i Badań Maszyn, ul. Łukasiewicza 7/9, bud. B-5, pok. 407, 50-370 Wrocław
Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi do 20 czerwca 2018 roku. – Zadanie nr 2
|
| | |