| GuidZP400 |
e831342e-cb1e-4e9c-8bce-3a017f781c05
|
| Biuletyn |
564879-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
|
| Regon |
53156361100000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wróblewskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
46
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
45759
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
261 62 60 61;261 62 51 29
|
| Zamawiajacy fax |
261 62 60 51
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@116szpital.opole.pl
|
| Adres strony url |
www.116szpital.opole.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.116szpital.opole.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
45-759 Opole, ul. Wróblewskiego 46
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Materiały jednorazowego użytku
|
| Numer referencyjny |
ZP/04/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa materiałów jednorazowego użytku z podziałem na 10 Pakietów, sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za część zamówienia uważa się pojedynczy pakiet. Oferty można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. Oferta musi być złożona na cały przedmiot zamówienia w danym pakiecie.
Zamówienie zostało podzielone na 10 Pakietów:
Pakiet nr 1a - mju – rękawice chirurgiczne bezpudrowe z elastomer CPV 33141420-0
Pakiet nr 1b - mju – rękawice chirurgiczne pudrowane lateksowe CPV 33141420-0
Pakiet nr 1c - mju – rękawice diagnostyczne nitrylowe CPV 33141420-0
Pakiet nr 2 – mju – zestawy materiałów jednorazowego użytku CPV 33000000-0
Pakiet nr 3 – mju – pieluchomajtki/ produkty do higieny CPV 33772000-2, 33700000-7
Pakiet nr 4 – mju – materiały opatrunkowe CPV 33141110-4
Pakiet nr 5 – mju – materiały opatrunkowe specjalne CPV 33141110-4
Pakiet nr 6 – mju – opaski gipsowe/podkłady pod gips CPV 33141110-4
Pakiet nr 7 – mju – rękawice foliowe CPV 33141420-0
Pakiet nr 8 – mju – tampony donosowe hemostatyczne CPV 33141110-4
Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Informacje na temat katalogow |
1. Oświadczenia i dokumenty wymagane na dzień składania ofert:
a) formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ
b) formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ
Uwaga!
Dla pakietów 1a, 1b oraz 1c należy złożyć formularz cenowy oraz parametry techniczne
c) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, które będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:
nie podlega wykluczeniu – załącznik nr 3 do SIWZ
spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SIWZ
Oferta i oświadczenia winny być złożone w oryginale i podpisane przez prawomocnego przedstawiciela.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu.
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o podwykonawcach w oświadczeniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
W/w oświadczenia mają być składane w oryginale.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający wymaga aby oferta Wykonawcy zawierała co najmniej:
1) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ;
2) Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ;
3) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia - załącznik nr 3 do SIWZ;
4) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ;
5) Oświadczenie, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom - załącznik nr 6 do SIWZ).
6) Próbki w ilości po 2 pary z każdego rozmiaru dla Pakietów nr 1a, 1b i 1c
7) Zobowiązanie lub inny dokument, że wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów przy realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy;
8) Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy;
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-08T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1a - mju – rękawice chirurgiczne bezpudrowe z elastomeru
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Dla pakietów 1a należy złożyć formularz cenowy oraz parametry techniczne
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1b - mju – rękawice chirurgiczne pudrowane lateksowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Dla pakietu 1b należy złożyć formularz cenowy oraz parametry techniczne
|
| Zalacznik krotki opis |
7. Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1c - mju – rękawice diagnostyczne nitrylowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Dla pakietu 1c należy złożyć formularz cenowy oraz parametry techniczne
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 – mju – zestawy materiałów jednorazowego użytku
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 – mju – pieluchomajtki/ produkty do higieny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33772000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 – mju – materiały opatrunkowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 – mju – materiały opatrunkowe specjalne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6 – mju – opaski gipsowe/podkłady pod gips
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7 – mju – rękawice foliowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8 – mju – tampony donosowe hemostatyczne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ
|
| | |