| GuidZP400 |
20a01a7b-06f3-450c-8d70-3dd7c4fd7c66
|
| Biuletyn |
566299-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego "Morro"
|
| Regon |
18304100000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szosowa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Barlinek
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
74-320
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
957 461 064
|
| Zamawiajacy fax |
957 461 064
|
| Zamawiajacy email |
zspnr1barlinek@wp.pl
|
| Adres strony url |
http://www.zspnr1barlinek.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 RPZP.08.06.00-32-K042/17 Działanie 8.6 - Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego pn.: „Ze szkoły do pracy”
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.powiatmysliborski.pl/zamowienia.dhtml
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiatmysliborski.pl/zamowienia.dhtml
|
| Dostep do dokumentow ograniczony |
nie
|
| Oferty wnioski dostepne |
nie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
nie
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
tak
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr1 im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego „Morro” w Barlinku ul. Szosowa 2, 74-320 Barlinek
|
| Komunikacja elektroniczna wymaga |
nie
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Doposażenie pracowni dla zawodów w ramach utworzonego Centrum kształcenia zawodowego i ustawicznego
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia w ramach projektu pn.: „Ze szkoły do pracy!" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 – 2020. Oś Priorytetowa 8.0 Edukacja RPZP.08.06. Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego, jest doposażenie pracowni:
dla części I zawodu mechanik samochodowy, a w szczególności:
1. Wysysarko-zlewarka ze zbiornikiem 65 litrów i zbiornikiem kontrolnym – 1 szt.
2. Urządzenie do wymiany płynu hamulcowego – 1 szt.
3. Aktualizacja urządzenia do geometrii kół – 1 szt.
4. Zestaw kluczy do wymiany filtrów oleju (nasadowe, zaciskowe, szczypce) – 3 kpl.
5. Szafki narzędziowe z wyposażeniem – 3 szt.
6. Klucz pneumatyczny – 3 kpl.
7. Klucz dynamometryczny – 3 szt.
8. Ściągacze do sprężyn – 1 szt.
9. Przyrządy do pomiarów ciśnienia sprężania ciśnienia oleju, paliwa – 3 szt.
10. Zestaw ściągaczy do łożysk – 3 kpl.
11. Stanowisko do badania alternatorów z falownikiem 12/24V z modułem do rozruszników – 1 szt.
12. System zintegrowany typu Motronic M 1.5 – 1 szt
dla części II: doposażenie pracowni dla zawodu informatyk, a w szczególności:
1. Stół montażowy + guma – 8 szt.
2. Zestaw narzędzi do komputera – 8 szt.
3. Przewód uziemiający – 8 szt.
4. Opaska antystatyczna – 8 szt.
5. Patchcord sieciowy SF/UTA, Cat.5e – 1 szt.
6. Wtyk RJ45 8p8c UTP linka, kat.5e – 200 szt.
7. Komputer stacjonarny z oprogramowaniem – 18 szt.
8. Monitor 18,5 cala LED – 18 szt.
9. Markowy zestaw klawiatura + mysz przewodowa, złącze USB – 16 szt.
10. Dysk twardy 3,5 cala – 19 szt.
11. Projektor LED FHD 1920x1080 – 1 szt.
12. Tester do zasilaczy komputerowych – 14 szt.
13. Karta diagnostyczna PCI PCI-E – 10 szt.
14. Zestaw przewodowy Klawiatura USB + Mysz USB – 40 zestawów
dla części III: doposażenie pracowni dla zawodu technik hotelarstwa, a w szczególności:
1. Laptop z oprogramowaniem – 2 szt.
2. Projektor multimedialny – 1 szt.
3. Tablica interaktywny – 1 szt.
4. Kaso terminal (kasa fiskalna + czytnik kart płatniczych) - 2 szt.
5. Sejf depozytowy – 1 szt.
6. Lustro – 1 szt.
7. Bagażnik – 1 szt.
8. Ręcznik (w komplecie po 2 szt.) – 2 szt.
9. Wózek hotelowej obsługi pięter – 1 szt.
10. Odkurzacz + 1 kpl. worków do odkurzacz – 1 szt.
11. Stroje robocze (kuchnia) fartuch przedni – 20 szt.
12. Stroje robocze (kuchnia) czepek jednorazowy po 100 szt. w paczce – 2 szt.
13. Stroje robocze (kuchnia) zapaska kelnerska – 20 szt.
14. Stroje robocze (służba pięter) fartuch roboczy (damski 15 szt., męski 5 szt.) – 20 szt.
15. Bielizna stołowa – obrus – 4 kpl.
16. Bielizna stołowa – obrus – 4 kpl.
17. Pomocnik kelnerski wraz z wyposażeniem – 2 szt.
18. Ekspres do kawy – 1 szt.
19. Zestaw naczyń śniadaniowych (obiadowych/kolacjowych) – 2 zestawy.
20. Zestaw sztućców (komplet na 12 osób) – 2 zestawy
21. Drobny sprzęt kelnerski (zestaw) – 1 zestaw
22. Naczynia – 1 zestaw
23. Naczynia (patelnia średnica 28) – 1 szt.
24. Naczynia – czajnik elektryczny – 1 szt.
25. Drobny sprzęt kuchenny – noże (komplet) – 1 zestaw
26. Elementy do dekoracji stołów – serwetki (40 szt. = 1 zestaw) – 1 zestaw
27. Elementy do dekoracji stołów - skirtin czyli falbanado stołów (8 szt.) - 1 zestaw
28. Elementy do dekoracji stołu -obrączki do serwetek (w zestawie 6 szt.) – 1 zestaw
29. Podgrzewacze do potraw – 3 szt.
30. Podgrzewacz do talerzy – 1 szt.
31. Zaparzacz (warnik) do wody – 2 szt.
32. Kuchenka mikrofalowa – 1 szt.
33. Wózek kelnerski – 2 szt.
dla części IV: doposażenie pracowni dla zawodu mechanik monter maszyn i urządzeń, a w szczególności:
1. Wiertarka stołowa – 4 szt.
2. Stoły warsztatowe – 3 szt.
3. Prasa warsztatowa – 3 szt.
4. Ściągacz do łożysk – 6 szt.
5. Myjka warsztatowa - 3 szt.
6. Myjak warsztatowa – 1 szt.
7. Imadło ślusarskie typ 140 – 12 szt.
8. Oprawa hermetyczna liniowa – 30 szt.
9. Stanowisko pod wiertarkę – 3 szt.
10. Żuraw przejezdny – 1 szt.
11. Wózek platformowy specjalny – 1 szt.
12. Szafa metalowa 1 szt.
Kody CPV: 39.00.00.00-2, 42.65.00.00-7,
|
| Cpv glowny przedmiot |
43800000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą Oświadczenia Wykonawcy - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca składa wraz z ofertą:
W celu wstępnego potwierdzenia, niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert oświadczenia wg wzorów - załączniki nr 1 i 2 do SIWZ.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca może w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13)-22) oraz ust. 5 pkt 1, 2, 4 ustawy Pzp.
W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeżeli te podmioty zrealizują usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane.
W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu:
a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( tekst jednolity Dz. U. Z 2015 r. poz. 184 ze zm.),
b) dokumenty lub informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej).
Oświadczenie, o którym mowa w pkt. a) musi być złożone w oryginale a dokumenty, o których mowa w pkt. b) w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa odrębne oświadczenie. Potwierdzenia za zgodność z oryginałem dokumentu lub informacji dokonuje odpowiednio Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dokumentów, które dotyczą każdego z nich.
Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, a także w przypadkach, o których mowa w art. 24aa ust. 2 lub, do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt. V. SIWZ tj.
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
b) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz
z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenia dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach polega Wykonawca, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (VI.1.b) SIWZ) są składane w oryginale.
Dokumenty inne niż oświadczenia, są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem potwierdzonej przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Potwierdzeń za zgodność z oryginałem dokumentów dokonuje odpowiednio: Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, ze nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
2. W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu:
a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( tekst jednolity Dz. U. Z 2015 r. poz. 184 ze zm.),
b) dokumenty lub informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej).
Oświadczenie, o którym mowa w pkt. a) musi być złożone w oryginale a dokumenty, o których mowa w pkt. b) w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa odrębne oświadczenie. Potwierdzenia za zgodność z oryginałem dokumentu lub informacji dokonuje odpowiednio Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dokumentów, które dotyczą każdego z nich.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2018-06-14T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
14:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
doposażenie pracowni dla zawodu mechanik samochodowy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
43800000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w ramach projektu pn.: „Ze szkoły do pracy!" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 – 2020. Oś Priorytetowa 8.0 Edukacja RPZP.08.06. Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących
w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego, jest doposażenie pracowni dla zawodu mechanik samochodowy, a w szczególności:
1. Wysysarko-zlewarka ze zbiornikiem 65 litrów i zbiornikiem kontrolnym – 1 szt.
2. Urządzenie do wymiany płynu hamulcowego – 1 szt.
3. Aktualizacja urządzenia do geometrii kół – 1 szt.
4. Zestaw kluczy do wymiany filtrów oleju (nasadowe, zaciskowe, szczypce) – 3 kpl.
5. Szafki narzędziowe z wyposażeniem – 3 szt.
6. Klucz pneumatyczny – 3 kpl.
7. Klucz dynamometryczny – 3 szt.
8. Ściągacze do sprężyn – 1 szt.
9. Przyrządy do pomiarów ciśnienia sprężania ciśnienia oleju, paliwa – 3 szt.
10. Zestaw ściągaczy do łożysk – 3 kpl.
11. Stanowisko do badania alternatorów z falownikiem 12/24V z modułem do rozruszników – 1 szt.
12. System zintegrowany typu Motronic M 1.5 – 1 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
doposażenie pracowni dla zawodu informatyk
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w ramach projektu pn.: „Ze szkoły do pracy!" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 – 2020. Oś Priorytetowa 8.0 Edukacja RPZP.08.06. Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących
w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego jest doposażenie pracowni dla zawodu informatyk, a w szczególności:
1. Stół montażowy + guma – 8 szt.
2. Zestaw narzędzi do komputera – 8 szt.
3. Przewód uziemiający – 8 szt.
4. Opaska antystatyczna – 8 szt.
5. Patchcord sieciowy SF/UTA, Cat.5e – 1 szt.
6. Wtyk RJ45 8p8c UTP linka, kat.5e – 200 szt.
7. Komputer stacjonarny z oprogramowaniem – 18 szt.
8. Monitor 18,5 cala LED – 18 szt.
9. Markowy zestaw klawiatura + mysz przewodowa, złącze USB – 16 szt.
10. Dysk twardy 3,5 cala – 19 szt.
11. Projektor LED FHD 1920x1080 – 1 szt.
12. Tester do zasilaczy komputerowych – 14 szt.
13. Karta diagnostyczna PCI PCI-E – 10 szt.
14. Zestaw przewodowy Klawiatura USB + Mysz USB – 40 zestawów
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
doposażenie pracowni dla zawodu technik hotelarstwa
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39220000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w ramach projektu pn.: „Ze szkoły do pracy!" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 – 2020. Oś Priorytetowa 8.0 Edukacja RPZP.08.06. Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego jest doposażenie pracowni dla zawodu technik hotelarstwa, a w szczególności:
1. Laptop z oprogramowaniem – 2 szt.
2. Projektor multimedialny – 1 szt.
3. Tablica interaktywny – 1 szt.
4. Kaso terminal (kasa fiskalna + czytnik kart płatniczych) - 2 szt.
5. Sejf depozytowy – 1 szt.
6. Lustro – 1 szt.
7. Bagażnik – 1 szt.
8. Ręcznik (w komplecie po 2 szt.) – 2 szt.
9. Wózek hotelowej obsługi pięter – 1 szt.
10. Odkurzacz + 1 kpl. worków do odkurzacz – 1 szt.
11. Stroje robocze (kuchnia) fartuch przedni – 20 szt.
12. Stroje robocze (kuchnia) czepek jednorazowy po 100 szt. w paczce – 2 szt.
13. Stroje robocze (kuchnia) zapaska kelnerska – 20 szt.
14. Stroje robocze (służba pięter) fartuch roboczy (damski 15 szt., męski 5 szt.) – 20 szt.
15. Bielizna stołowa – obrus – 4 kpl.
16. Bielizna stołowa – obrus – 4 kpl.
17. Pomocnik kelnerski wraz z wyposażeniem – 2 szt.
18. Ekspres do kawy – 1 szt.
19. Zestaw naczyń śniadaniowych (obiadowych/kolacjowych) – 2 zestawy.
20. Zestaw sztućców (komplet na 12 osób) – 2 zestawy
21. Drobny sprzęt kelnerski (zestaw) – 1 zestaw
22. Naczynia – 1 zestaw
23. Naczynia (patelnia średnica 28) – 1 szt.
24. Naczynia – czajnik elektryczny – 1 szt.
25. Drobny sprzęt kuchenny – noże (komplet) – 1 zestaw
26. Elementy do dekoracji stołów – serwetki (40 szt. = 1 zestaw) – 1 zestaw
27. Elementy do dekoracji stołów - skirtin czyli falbanado stołów (8 szt.) - 1 zestaw
28. Elementy do dekoracji stołu -obrączki do serwetek (w zestawie 6 szt.) – 1 zestaw
29. Podgrzewacze do potraw – 3 szt.
30. Podgrzewacz do talerzy – 1 szt.
31. Zaparzacz (warnik) do wody – 2 szt.
32. Kuchenka mikrofalowa – 1 szt.
33. Wózek kelnerski – 2 szt.
Kody CPV: 39.22.00.00-0, 39.31.30.00-9
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
jest doposażenie pracowni dla zawodu mechanik monter maszyn i urządzeń
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w ramach projektu pn.: „Ze szkoły do pracy!" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 – 2020. Oś Priorytetowa 8.0 Edukacja RPZP.08.06. Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego jest doposażenie pracowni dla zawodu mechanik monter maszyn i urządzeń, a w szczególności:
1. Wiertarka stołowa – 4 szt.
2. Stoły warsztatowe – 3 szt.
3. Prasa warsztatowa – 3 szt.
4. Ściągacz do łożysk – 6 szt.
5. Myjka warsztatowa - 3 szt.
6. Myjak warsztatowa – 1 szt.
7. Imadło ślusarskie typ 140 – 12 szt.
8. Oprawa hermetyczna liniowa – 30 szt.
9. Stanowisko pod wiertarkę – 3 szt.
10. Żuraw przejezdny – 1 szt.
11. Wózek platformowy specjalny – 1 szt.
12. Szafa metalowa 1 szt.
Kody CPV: 39.00.00.00-2, 42.65.00.00-7,
|
| | |