Doposażenie pracowni dla zawodów w ramach utworzonego Centrum kształcenia zawodowego i ustawicznego

Data publikacji 2018-05-30
Data zakończenia 2018-06-14 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego "Morro"
Miejscowość Barlinek
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566299-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 438000001, 302000001, 392200000, 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia w ramach projektu pn.: „Ze szkoły do pracy!" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 – 2020. Oś Priorytetowa 8.0 Edukacja RPZP.08.06. Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego, jest doposażenie pracowni:
dla części I zawodu mechanik samochodowy, a w szczególności:
1. Wysysarko-zlewarka ze zbiornikiem 65 litrów i zbiornikiem kontrolnym – 1 szt.
2. Urządzenie do wymiany płynu hamulcowego – 1 szt.
3. Aktualizacja urządzenia do geometrii kół – 1 szt.
4. Zestaw kluczy do wymiany filtrów oleju (nasadowe, zaciskowe, szczypce) – 3 kpl.
5. Szafki narzędziowe z wyposażeniem – 3 szt.
6. Klucz pneumatyczny – 3 kpl.
7. Klucz dynamometryczny – 3 szt.
8. Ściągacze do sprężyn – 1 szt.
9. Przyrządy do pomiarów ciśnienia sprężania ciśnienia oleju, paliwa – 3 szt.
10. Zestaw ściągaczy do łożysk – 3 kpl.
11. Stanowisko do badania alternatorów z falownikiem 12/24V z modułem do rozruszników – 1 szt.
12. System zintegrowany typu Motronic M 1.5 – 1 szt

dla części II: doposażenie pracowni dla zawodu informatyk, a w szczególności:
1. Stół montażowy + guma – 8 szt.
2. Zestaw narzędzi do komputera – 8 szt.
3. Przewód uziemiający – 8 szt.
4. Opaska antystatyczna – 8 szt.
5. Patchcord sieciowy SF/UTA, Cat.5e – 1 szt.
6. Wtyk RJ45 8p8c UTP linka, kat.5e – 200 szt.
7. Komputer stacjonarny z oprogramowaniem – 18 szt.
8. Monitor 18,5 cala LED – 18 szt.
9. Markowy zestaw klawiatura + mysz przewodowa, złącze USB – 16 szt.
10. Dysk twardy 3,5 cala – 19 szt.
11. Projektor LED FHD 1920x1080 – 1 szt.
12. Tester do zasilaczy komputerowych – 14 szt.
13. Karta diagnostyczna PCI PCI-E – 10 szt.
14. Zestaw przewodowy Klawiatura USB + Mysz USB – 40 zestawów

dla części III: doposażenie pracowni dla zawodu technik hotelarstwa, a w szczególności:
1. Laptop z oprogramowaniem – 2 szt.
2. Projektor multimedialny – 1 szt.
3. Tablica interaktywny – 1 szt.
4. Kaso terminal (kasa fiskalna + czytnik kart płatniczych) - 2 szt.
5. Sejf depozytowy – 1 szt.
6. Lustro – 1 szt.
7. Bagażnik – 1 szt.
8. Ręcznik (w komplecie po 2 szt.) – 2 szt.
9. Wózek hotelowej obsługi pięter – 1 szt.
10. Odkurzacz + 1 kpl. worków do odkurzacz – 1 szt.
11. Stroje robocze (kuchnia) fartuch przedni – 20 szt.
12. Stroje robocze (kuchnia) czepek jednorazowy po 100 szt. w paczce – 2 szt.
13. Stroje robocze (kuchnia) zapaska kelnerska – 20 szt.
14. Stroje robocze (służba pięter) fartuch roboczy (damski 15 szt., męski 5 szt.) – 20 szt.
15. Bielizna stołowa – obrus – 4 kpl.
16. Bielizna stołowa – obrus – 4 kpl.
17. Pomocnik kelnerski wraz z wyposażeniem – 2 szt.
18. Ekspres do kawy – 1 szt.
19. Zestaw naczyń śniadaniowych (obiadowych/kolacjowych) – 2 zestawy.
20. Zestaw sztućców (komplet na 12 osób) – 2 zestawy
21. Drobny sprzęt kelnerski (zestaw) – 1 zestaw
22. Naczynia – 1 zestaw
23. Naczynia (patelnia średnica 28) – 1 szt.
24. Naczynia – czajnik elektryczny – 1 szt.
25. Drobny sprzęt kuchenny – noże (komplet) – 1 zestaw
26. Elementy do dekoracji stołów – serwetki (40 szt. = 1 zestaw) – 1 zestaw
27. Elementy do dekoracji stołów - skirtin czyli falbanado stołów (8 szt.) - 1 zestaw
28. Elementy do dekoracji stołu -obrączki do serwetek (w zestawie 6 szt.) – 1 zestaw
29. Podgrzewacze do potraw – 3 szt.
30. Podgrzewacz do talerzy – 1 szt.
31. Zaparzacz (warnik) do wody – 2 szt.
32. Kuchenka mikrofalowa – 1 szt.
33. Wózek kelnerski – 2 szt.

dla części IV: doposażenie pracowni dla zawodu mechanik monter maszyn i urządzeń, a w szczególności:
1. Wiertarka stołowa – 4 szt.
2. Stoły warsztatowe – 3 szt.
3. Prasa warsztatowa – 3 szt.
4. Ściągacz do łożysk – 6 szt.
5. Myjka warsztatowa - 3 szt.
6. Myjak warsztatowa – 1 szt.
7. Imadło ślusarskie typ 140 – 12 szt.
8. Oprawa hermetyczna liniowa – 30 szt.
9. Stanowisko pod wiertarkę – 3 szt.
10. Żuraw przejezdny – 1 szt.
11. Wózek platformowy specjalny – 1 szt.
12. Szafa metalowa 1 szt.
Kody CPV: 39.00.00.00-2, 42.65.00.00-7,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 20a01a7b-06f3-450c-8d70-3dd7c4fd7c66
Biuletyn 566299-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego "Morro"
Regon 18304100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szosowa
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Barlinek
Zamawiajacy kod pocztowy 74-320
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 957 461 064
Zamawiajacy fax 957 461 064
Zamawiajacy email zspnr1barlinek@wp.pl
Adres strony url http://www.zspnr1barlinek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 RPZP.08.06.00-32-K042/17 Działanie 8.6 - Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego pn.: „Ze szkoły do pracy”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiatmysliborski.pl/zamowienia.dhtml
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiatmysliborski.pl/zamowienia.dhtml
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Oferty wnioski dostepne nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny nie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr1 im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego „Morro” w Barlinku ul. Szosowa 2, 74-320 Barlinek
Komunikacja elektroniczna wymaga nie
Nazwa nadana zamowieniu Doposażenie pracowni dla zawodów w ramach utworzonego Centrum kształcenia zawodowego i ustawicznego
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia w ramach projektu pn.: „Ze szkoły do pracy!" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 – 2020. Oś Priorytetowa 8.0 Edukacja RPZP.08.06. Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego, jest doposażenie pracowni: dla części I zawodu mechanik samochodowy, a w szczególności: 1. Wysysarko-zlewarka ze zbiornikiem 65 litrów i zbiornikiem kontrolnym – 1 szt. 2. Urządzenie do wymiany płynu hamulcowego – 1 szt. 3. Aktualizacja urządzenia do geometrii kół – 1 szt. 4. Zestaw kluczy do wymiany filtrów oleju (nasadowe, zaciskowe, szczypce) – 3 kpl. 5. Szafki narzędziowe z wyposażeniem – 3 szt. 6. Klucz pneumatyczny – 3 kpl. 7. Klucz dynamometryczny – 3 szt. 8. Ściągacze do sprężyn – 1 szt. 9. Przyrządy do pomiarów ciśnienia sprężania ciśnienia oleju, paliwa – 3 szt. 10. Zestaw ściągaczy do łożysk – 3 kpl. 11. Stanowisko do badania alternatorów z falownikiem 12/24V z modułem do rozruszników – 1 szt. 12. System zintegrowany typu Motronic M 1.5 – 1 szt dla części II: doposażenie pracowni dla zawodu informatyk, a w szczególności: 1. Stół montażowy + guma – 8 szt. 2. Zestaw narzędzi do komputera – 8 szt. 3. Przewód uziemiający – 8 szt. 4. Opaska antystatyczna – 8 szt. 5. Patchcord sieciowy SF/UTA, Cat.5e – 1 szt. 6. Wtyk RJ45 8p8c UTP linka, kat.5e – 200 szt. 7. Komputer stacjonarny z oprogramowaniem – 18 szt. 8. Monitor 18,5 cala LED – 18 szt. 9. Markowy zestaw klawiatura + mysz przewodowa, złącze USB – 16 szt. 10. Dysk twardy 3,5 cala – 19 szt. 11. Projektor LED FHD 1920x1080 – 1 szt. 12. Tester do zasilaczy komputerowych – 14 szt. 13. Karta diagnostyczna PCI PCI-E – 10 szt. 14. Zestaw przewodowy Klawiatura USB + Mysz USB – 40 zestawów dla części III: doposażenie pracowni dla zawodu technik hotelarstwa, a w szczególności: 1. Laptop z oprogramowaniem – 2 szt. 2. Projektor multimedialny – 1 szt. 3. Tablica interaktywny – 1 szt. 4. Kaso terminal (kasa fiskalna + czytnik kart płatniczych) - 2 szt. 5. Sejf depozytowy – 1 szt. 6. Lustro – 1 szt. 7. Bagażnik – 1 szt. 8. Ręcznik (w komplecie po 2 szt.) – 2 szt. 9. Wózek hotelowej obsługi pięter – 1 szt. 10. Odkurzacz + 1 kpl. worków do odkurzacz – 1 szt. 11. Stroje robocze (kuchnia) fartuch przedni – 20 szt. 12. Stroje robocze (kuchnia) czepek jednorazowy po 100 szt. w paczce – 2 szt. 13. Stroje robocze (kuchnia) zapaska kelnerska – 20 szt. 14. Stroje robocze (służba pięter) fartuch roboczy (damski 15 szt., męski 5 szt.) – 20 szt. 15. Bielizna stołowa – obrus – 4 kpl. 16. Bielizna stołowa – obrus – 4 kpl. 17. Pomocnik kelnerski wraz z wyposażeniem – 2 szt. 18. Ekspres do kawy – 1 szt. 19. Zestaw naczyń śniadaniowych (obiadowych/kolacjowych) – 2 zestawy. 20. Zestaw sztućców (komplet na 12 osób) – 2 zestawy 21. Drobny sprzęt kelnerski (zestaw) – 1 zestaw 22. Naczynia – 1 zestaw 23. Naczynia (patelnia średnica 28) – 1 szt. 24. Naczynia – czajnik elektryczny – 1 szt. 25. Drobny sprzęt kuchenny – noże (komplet) – 1 zestaw 26. Elementy do dekoracji stołów – serwetki (40 szt. = 1 zestaw) – 1 zestaw 27. Elementy do dekoracji stołów - skirtin czyli falbanado stołów (8 szt.) - 1 zestaw 28. Elementy do dekoracji stołu -obrączki do serwetek (w zestawie 6 szt.) – 1 zestaw 29. Podgrzewacze do potraw – 3 szt. 30. Podgrzewacz do talerzy – 1 szt. 31. Zaparzacz (warnik) do wody – 2 szt. 32. Kuchenka mikrofalowa – 1 szt. 33. Wózek kelnerski – 2 szt. dla części IV: doposażenie pracowni dla zawodu mechanik monter maszyn i urządzeń, a w szczególności: 1. Wiertarka stołowa – 4 szt. 2. Stoły warsztatowe – 3 szt. 3. Prasa warsztatowa – 3 szt. 4. Ściągacz do łożysk – 6 szt. 5. Myjka warsztatowa - 3 szt. 6. Myjak warsztatowa – 1 szt. 7. Imadło ślusarskie typ 140 – 12 szt. 8. Oprawa hermetyczna liniowa – 30 szt. 9. Stanowisko pod wiertarkę – 3 szt. 10. Żuraw przejezdny – 1 szt. 11. Wózek platformowy specjalny – 1 szt. 12. Szafa metalowa 1 szt. Kody CPV: 39.00.00.00-2, 42.65.00.00-7,
Cpv glowny przedmiot 43800000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą Oświadczenia Wykonawcy - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca składa wraz z ofertą: W celu wstępnego potwierdzenia, niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert oświadczenia wg wzorów - załączniki nr 1 i 2 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca może w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13)-22) oraz ust. 5 pkt 1, 2, 4 ustawy Pzp. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeżeli te podmioty zrealizują usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane. W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( tekst jednolity Dz. U. Z 2015 r. poz. 184 ze zm.), b) dokumenty lub informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej). Oświadczenie, o którym mowa w pkt. a) musi być złożone w oryginale a dokumenty, o których mowa w pkt. b) w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa odrębne oświadczenie. Potwierdzenia za zgodność z oryginałem dokumentu lub informacji dokonuje odpowiednio Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dokumentów, które dotyczą każdego z nich. Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, a także w przypadkach, o których mowa w art. 24aa ust. 2 lub, do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt. V. SIWZ tj. a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenia dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach polega Wykonawca, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (VI.1.b) SIWZ) są składane w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia, są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem potwierdzonej przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Potwierdzeń za zgodność z oryginałem dokumentów dokonuje odpowiednio: Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, ze nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Inne dokumenty niewymienione 2. W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( tekst jednolity Dz. U. Z 2015 r. poz. 184 ze zm.), b) dokumenty lub informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej). Oświadczenie, o którym mowa w pkt. a) musi być złożone w oryginale a dokumenty, o których mowa w pkt. b) w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa odrębne oświadczenie. Potwierdzenia za zgodność z oryginałem dokumentu lub informacji dokonuje odpowiednio Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dokumentów, które dotyczą każdego z nich.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-06-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa doposażenie pracowni dla zawodu mechanik samochodowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 43800000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w ramach projektu pn.: „Ze szkoły do pracy!" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 – 2020. Oś Priorytetowa 8.0 Edukacja RPZP.08.06. Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego, jest doposażenie pracowni dla zawodu mechanik samochodowy, a w szczególności: 1. Wysysarko-zlewarka ze zbiornikiem 65 litrów i zbiornikiem kontrolnym – 1 szt. 2. Urządzenie do wymiany płynu hamulcowego – 1 szt. 3. Aktualizacja urządzenia do geometrii kół – 1 szt. 4. Zestaw kluczy do wymiany filtrów oleju (nasadowe, zaciskowe, szczypce) – 3 kpl. 5. Szafki narzędziowe z wyposażeniem – 3 szt. 6. Klucz pneumatyczny – 3 kpl. 7. Klucz dynamometryczny – 3 szt. 8. Ściągacze do sprężyn – 1 szt. 9. Przyrządy do pomiarów ciśnienia sprężania ciśnienia oleju, paliwa – 3 szt. 10. Zestaw ściągaczy do łożysk – 3 kpl. 11. Stanowisko do badania alternatorów z falownikiem 12/24V z modułem do rozruszników – 1 szt. 12. System zintegrowany typu Motronic M 1.5 – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa doposażenie pracowni dla zawodu informatyk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w ramach projektu pn.: „Ze szkoły do pracy!" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 – 2020. Oś Priorytetowa 8.0 Edukacja RPZP.08.06. Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego jest doposażenie pracowni dla zawodu informatyk, a w szczególności: 1. Stół montażowy + guma – 8 szt. 2. Zestaw narzędzi do komputera – 8 szt. 3. Przewód uziemiający – 8 szt. 4. Opaska antystatyczna – 8 szt. 5. Patchcord sieciowy SF/UTA, Cat.5e – 1 szt. 6. Wtyk RJ45 8p8c UTP linka, kat.5e – 200 szt. 7. Komputer stacjonarny z oprogramowaniem – 18 szt. 8. Monitor 18,5 cala LED – 18 szt. 9. Markowy zestaw klawiatura + mysz przewodowa, złącze USB – 16 szt. 10. Dysk twardy 3,5 cala – 19 szt. 11. Projektor LED FHD 1920x1080 – 1 szt. 12. Tester do zasilaczy komputerowych – 14 szt. 13. Karta diagnostyczna PCI PCI-E – 10 szt. 14. Zestaw przewodowy Klawiatura USB + Mysz USB – 40 zestawów
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa doposażenie pracowni dla zawodu technik hotelarstwa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w ramach projektu pn.: „Ze szkoły do pracy!" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 – 2020. Oś Priorytetowa 8.0 Edukacja RPZP.08.06. Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego jest doposażenie pracowni dla zawodu technik hotelarstwa, a w szczególności: 1. Laptop z oprogramowaniem – 2 szt. 2. Projektor multimedialny – 1 szt. 3. Tablica interaktywny – 1 szt. 4. Kaso terminal (kasa fiskalna + czytnik kart płatniczych) - 2 szt. 5. Sejf depozytowy – 1 szt. 6. Lustro – 1 szt. 7. Bagażnik – 1 szt. 8. Ręcznik (w komplecie po 2 szt.) – 2 szt. 9. Wózek hotelowej obsługi pięter – 1 szt. 10. Odkurzacz + 1 kpl. worków do odkurzacz – 1 szt. 11. Stroje robocze (kuchnia) fartuch przedni – 20 szt. 12. Stroje robocze (kuchnia) czepek jednorazowy po 100 szt. w paczce – 2 szt. 13. Stroje robocze (kuchnia) zapaska kelnerska – 20 szt. 14. Stroje robocze (służba pięter) fartuch roboczy (damski 15 szt., męski 5 szt.) – 20 szt. 15. Bielizna stołowa – obrus – 4 kpl. 16. Bielizna stołowa – obrus – 4 kpl. 17. Pomocnik kelnerski wraz z wyposażeniem – 2 szt. 18. Ekspres do kawy – 1 szt. 19. Zestaw naczyń śniadaniowych (obiadowych/kolacjowych) – 2 zestawy. 20. Zestaw sztućców (komplet na 12 osób) – 2 zestawy 21. Drobny sprzęt kelnerski (zestaw) – 1 zestaw 22. Naczynia – 1 zestaw 23. Naczynia (patelnia średnica 28) – 1 szt. 24. Naczynia – czajnik elektryczny – 1 szt. 25. Drobny sprzęt kuchenny – noże (komplet) – 1 zestaw 26. Elementy do dekoracji stołów – serwetki (40 szt. = 1 zestaw) – 1 zestaw 27. Elementy do dekoracji stołów - skirtin czyli falbanado stołów (8 szt.) - 1 zestaw 28. Elementy do dekoracji stołu -obrączki do serwetek (w zestawie 6 szt.) – 1 zestaw 29. Podgrzewacze do potraw – 3 szt. 30. Podgrzewacz do talerzy – 1 szt. 31. Zaparzacz (warnik) do wody – 2 szt. 32. Kuchenka mikrofalowa – 1 szt. 33. Wózek kelnerski – 2 szt. Kody CPV: 39.22.00.00-0, 39.31.30.00-9
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa jest doposażenie pracowni dla zawodu mechanik monter maszyn i urządzeń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w ramach projektu pn.: „Ze szkoły do pracy!" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 – 2020. Oś Priorytetowa 8.0 Edukacja RPZP.08.06. Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego jest doposażenie pracowni dla zawodu mechanik monter maszyn i urządzeń, a w szczególności: 1. Wiertarka stołowa – 4 szt. 2. Stoły warsztatowe – 3 szt. 3. Prasa warsztatowa – 3 szt. 4. Ściągacz do łożysk – 6 szt. 5. Myjka warsztatowa - 3 szt. 6. Myjak warsztatowa – 1 szt. 7. Imadło ślusarskie typ 140 – 12 szt. 8. Oprawa hermetyczna liniowa – 30 szt. 9. Stanowisko pod wiertarkę – 3 szt. 10. Żuraw przejezdny – 1 szt. 11. Wózek platformowy specjalny – 1 szt. 12. Szafa metalowa 1 szt. Kody CPV: 39.00.00.00-2, 42.65.00.00-7,
  

Criterion

Kryteria termin wykonania
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)